♥♥ NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 2 dec., 5e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. 15 Zwanger! (7 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 3 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update... @knuffie, ik heb een vlinder vermeld *knuf* @november, meiden, ietsjes meer roze er weer bij mag echt! *duimduimduim* of gaan jullie allemaal voor de kerstbeebjes?
@zsa, ja t is wel mogelijk om een cyclus over te slaan, is volgens mij wel zeldzaam, maar het kan zeker gebeuren. wacht anders even af of er nu een eitje aan komt idd, denk dat de HA niks voor je zal kunnen betekenen behalve dat ie zegt "afwachten", maar hopelijk heb ik t mis als een eitje verstopt blijft!
@Knuffie: Wat verschrikkelijk nieuws... Ik heb er geen woorden voor... Heel veel sterkte. Dikke knuffel.... @Zep: ?! Heb je er al met hem over gepraat? Vind het heel vervelend voor je... En zoals Flora al zei, als ie een baby wil, moet ie er ook wat voor doen. Hij heeft alleen de lusten, wij hebben de lasten de komende 9 maanden. @Jazz: Nee inderdaad, niemand mag het geslacht weten. Maar ze vragen er verder ook niet naar als wij vertellen dat we het niet willen vertellen. Wij hebben ook van tevoren gezegd dat we in 'hij' vorm blijven praten. Gelukkig dat jullie wel een hartje hebben gehoord. Het is toch weer een geruststelling. @Kleertjes kopen: Ik heb eigenlijk nog geen kleding gekocht voor onze kleine. We hebben al best veel gehad en in de kraamweek krijg je ook vaak heel veel kleertjes. Onze wordt in maart geboren, en lentekleding vind je nu nog niet. Misschien na de feestdagen. @Dinges: Ei gespot! Joepie! @Dinges: Getsie... Wanneer gaan ze testen op atrose dan? Veel succes! Wordt zeker ook erger naarmate het kouder wordt? @Kaartje: Dinges, die met die teddybeer is echt superschattig! @BF: Ben blij dat jij dat wel goed nieuws hebt gekregen! Hopen dat het zo blijft! @Kiwi: Mooie buik! Ik voel me ook nog steeds een olifant! Hihihi! @BellaNou: Krijg het inderdaad ook me strot niet uit! Zo gek? Maar mooi rooster heb je zo! Dat pakte ik ook gelijk aan indd.
@sproetje: jeetje wat een bescheiden buikje heb je zeg! Je zou je echt geen 24 weken geven. Haha. Maar wel een mooi buikje! @bf: misschien gaan we wel richting vietnam, caribbean zijn we al vaak geweest. Keertje wat anders en we willen nu ook wat meer dingen zien, ipv alleen maar zon, zee en strand Ja om de reis mee af te sluiten. Maar in Vietnam heb je ook hele mooie palmeilandjes @Zsa: je kunt idd een cyclus overslaan! 'Hopelijk' was dat nu het geval bij jou en heb je komende week je eitje! Anders zou ik idd ook ff naar de huisarts gaan, je bent al lang genoeg van de pil af. @knuffie: nogmaals heel veel sterkte! Laat je weten hoe het bij de gyn was? @temp: mijn temp blijft er erg mooi uit zien, maar durf nog nergens op te hopen! Kan echt nog alle kanten op.. Als ik morgen nog steeds zo'n hoge temp heb, dan kan ik wel spreken van triphasic pattern. Dan heb je na je ei, nogmaals een tempstijging door toenemend progesteron. Heb ergens gelezen dat 80% van degene die dat hebben ook daadwerkelijk zwanger zijn Laten we maar hopen dat ik ook bij die 80% zit
@flora, ik ga echt heel hard voor je duimen! @sproetje, idd nog erg bescheiden buikje! en kan me dus dat olifantengevoel ook goed voorstellen! (hoe stom ook, maar wat ik al zei, voel me nu gewoon echt zwanger ipv een olifant )
Hihi! Inderdaad! Nog klein buikje vergeleken met de rest. Kindje was wel groter dan gemiddeld. Maarja, ik ben 1.83 en hubbie 1.85. Mijn vader is ruim 2 meter en zo ook hubbies vader. Dus de lengte heeft ze van allebei meegekregen.
@sproetje: dan zal jou beeb misschien meer over de lengte verspreid liggen Wat zijn jullie allemaal groot zeg @bf: thxx! @heup: pijn is gelukkig is stuk minder, nu niet meer van die pijnscheuten in ieder geval maar voelt nog niet helemaal lekker. Maar t gaat dus al stukken beter als gister, dus kijk t nog ff aan
@flora, misschien een verkeerde beweging gemaakt ofzo met je heup?? @sproetje, jeeetje wat lang zal ook vast "meehelpen" met de groei van je buik hihi ik ben maar een kleintje met mn 1.67 ik maak vrijdag weer een buikfoto ohhh heeerlijk vrijdag vrij! eerst naar de kapper, dan met mn dinkytoy door de wasstraat (moet pas een paar maanden ), en dan ff relaxen en lekker lunchen met ml en dan 's middags de 20 weken echo! en daarna cadeautjes halen voor verjaardagen en heb gister al helemaal gezien welk setje ik ga kopen voor mn vriendin!! van lief in elk geval en meer info geef ik niet voor t geval ze per ongeluk meeleest (maar dat doet ze volgens mij nooit, maar gewoon just to be sure ) en nu heb ik net lekker zitten genieten van mn boterhammetje met pindakaas en hagelslag! had ik nou al 1,5 week trek in mjammmm (waar je een zwangere vrouw al niet blij mee maakt )
@jazz, ik vind dit eigenlijk wel bij jullie passen Stoer! :: Belarto& wat ik ook mooi vind: Foto met bloesem :: Belarto&
Ook weer mooie kaartjes bf! Ik ben alleen niet echt van de fotokaartjes.. @heup: ik heb echt geen idee. Gister zat ik bij een client op de bank en toen voelde ik het ineens Nu zijn de vervelende steken ook weer terug... T lijkt erop dat als ik een beetje in beweging blijf dat ik er dan minder last van heb.. Misschien dat er een spier niet helemaal lekker zit ofzo.. Nja, ik kijk het nog ff aan! @bf: ohh lekker vrij, vrijdag ik moet mijn auto ook weer nodig door de wasstraat rijden En de 20 weken echo komt nu echt dichtbij nog een paar daagjes! Hopelijk weten jullie dan ook eindelijk het geslacht!
@ego, net getest en is negatief, nog geen rode duivels op bezoek, dus wacht het nog even af. Heb getest met één van zwanger en kids, hoe betrouwbaar zijn deze? Vanavond na mn werk reageer ik even goed. Knuffie, wat een vreselijk nieuws....heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!
die testen zijn best betrouwbaar hoor, maar bij mij gaven ze amper positief aan en bij mij waren ze dus extra gevoelig te noemen... ik testte ook erg licht met kv en eigenlijk was de clearblue +test nog het duidelijkst maar dit verschilt wel per persoon.... wist je nou precies wanneer je je eisprong hebt gehad?? ik ga in elk geval hard duimen dat er geen rood komt voor de komende maanden!
ik vind t echt heel erg verschillen per kaartje voor wel/geen foto. ben er nog niet over uit ergens kan t misschien niet anders als hobbyfotograaf zijnde, maar ik weet t echt nog niet ben vandaag wel begonnen met kaartjes kopieeren naar word welke ik leuk vind zodat ik met ml door die selectie kan eigenlijk wisten we t voor een meisje al haha, mja wie weet veranderen we toch nog van gedachten zal ook eens aan een adressenlijst beginnen dit weekend, weet ik tenminste ook hoeveel kaartjes we nodig hebben dus welke prijs we rekening moeten houden en hoeveel postzegels we in huis moeten hebben enzo en wel beetje apart ja je heup...hoop toch dat t gewoon gauw over is!! mijn heup is ook zo'n gevoelig onderdeel.... ja vrijdag vrij! heeeeeerlijk! ff lekker mezelf verwennen met de kapper is echt nodig, en heb korting kreeg een mail dat ze me al zo lang niet gezien hadden dus kreeg kortingsbon, moest je je even aanmelding via internet en zou t automatisch in hun systeem staan, toch weer 50% korting scheelt weer @geboortekaartjes, mijn schoonmoeder spaart ze trouwens, dus als jullie ze nog ergens hebben liggen en jullie willen ze kwijt weet ik dus iemand die ik daar heel blij mee kan maken! @geboortekaartjes 2, wie zou t leuk vinden om van ons een geboortekaartje te ontvangen? pb me dan je adres, dan zet ik je erbij op de lijst! toen was t alweer half 3....tijd om af te sluiten moet er nog even aan wennen geloof ik.....zit nu wel weer in te zakken, maar zo eerst even langs mn schoonmoeder om de gerepareerde jas op te halen
Hoi meiden @bella ja wij hebben ook altijd een beetje een andere smaak dan de meeste mensen haha. Eigenlijk is dat kaartje voor een meisje dus eigenlijk te gewoontjes voor ons doen, maar ik vond m wel leuk. Zag m gister wel ook weer bij de vk toen dacht ik hmm nou vind ik het niet meer leuk haha. En wat SUPER relaxed dat je echt bijna altijd thuis mag werken whaaa jaloers hahaha. Echt heeeeel fijn @flora ik dacht eigenlijk ook meteen aan curacao volgens mij is het dara wel lekker! @knuffie nogmaals heel veel sterkte .. laat je ons weten hoe het is verlopen bij de vk volgende week? @zsa over je cyclus weet ik eigenlijk niet! Denk het eigenlijk niet? Denk niet dat je zomaar een maand niet ongi word.. pff wat een onzekerheid he! En idd Kiwi krijgt een zoon haha misschien moet je me toch maar eens toevoegen op fb dan kan je me beter onthouden hihi @lijst jaaa er moet meer roze!! Hopelijk dit jaar nog meer roze meiden, duim voor jullie! @kleertjes ik ga ook niet aaaaal te veel kopen (zal me wel moeten inhouden) maar je kan altijd nog bijkopen als het nodig is, je hebt gauw veel te veel en voor je t weet zijn ze eruit gegroeid. Van rompers kan je natuurlijk nooit genoeg hebben, dus daar wil ik wel gewoon lekker veel van als ik niet 3 keer per dag wil wassen heb nu aardig wat rompers in 50/56 en een vestje en broekjes maar wil nog wel wat meer complete setjes hebben. En een paar dingen in 62 maar dat kan later ook nog wel @sproetje heel mooi buikje hoor meid! alles behalve een olifant! @bf jeej leuke dag vrijdag!! Eerst morgen de geslachtsbepaling woeeeeeeiii ik denk dat ik echt niet kan slapen dag voor de geslachtsbepaling en hele leuke kaartjes ja! Je begint mn smaak een beetje te kennen hihi. Bij kaartje2go heb je ook zoooooooveeeeeeeel leuke!! Ook inderdaad veel met dat hout enzo, echt helemaal leuk. Onze kaartjes staan ook nog niet vast hoor, heb nog tijd zat om lekker te snuffelen. @julia jeetje je houdt t nog ff spannend meis! Ik duim heeel hard voor je!! duimduimduim @bf natuurlijk zou ik het leuk vinden om een kaartje te ontvangen! Alleen kan me voorstellen dat je niet een AL te grote mega lijst wil ivm geld? tenminste ik ga proberen 'm niet al te uitgebreid te maken denk ik.. zeg ik nu zo pff nu ben ik weer moe en ga zo lekker ff douchen. Vanmiddag bij prenatal even de Aerosleep topper gekocht, is nu 15% korting en kon ik nog mooi van mn bonnen halen blij mee! En ben eruit qua matras, wilde namelijk een koudschuim matras en laat die bij ikea nou net 40 euro zijn géén geld. dus nouja met die topper erbij ben ik er helemaal blij mee. Nou, dan heb ik alle 'duurdere' dingen nu wel in huis. Nu alleen nog een kwestie van verzorgingsspulletjes en kleertjes (en hopelijk straks nog de kinderwagen dan)
@julia: spannend meis! Zolang je nog niet ongi bent kan het nog alle kanten op gaan. Volgens mij zijn die testen best betrouwbaar, zeker als je ze na je NOD gebruikt. Maargoed, als je niet precies weet wanneer je ei is geweest, dan weet je dus ook niet wanneer precies je NOD is.. Ik duim voor je! Hoe was het laats bij de ha? Daar was je toch geweest vanwege tussentijds bloedverlies? @Jazz: Curacao wordt het sowieso niet, omdat we in September nog naar Aruba zijn geweest. Dat verschilt niet veel van elkaar We gaan t zien, de wereld is groot genoeg @bf: het aantal kaartjes maakt nog niet eens zo heel veel uit.. De drukkosten zijn vaak het duurste. Of je nou 50 of 65 kaartjes nodig hebt, maakt vaak maar een paar 10tjes uit. Je moet ook kijken of de kaartjes dubbel of enkel gedrukt moeten worden en kleur of zwart-wit, of dat er 1 of 2 postzegels op moeten. Het loont ook echt om bij verschillende drukkers te gaan kijken, want prijzen kunnen best verschillen. Scheelt dat wij begin dit jaar trouwkaarten hebben laten drukken, dus al een adresje weten En wat ik toen ook fijner vond, is een 'echte' drukker, dus niet via internet bestellen. Als je naar een drukker gaat, kun je precies uitleggen wat je wil en waar wat moet komen staan.
Ego Mijn opa is vandaag overleden, eigenlijk gister avond al maar we hebben m vanmiddag gevonden Zal waarschijnlijk de aankomende week niet online zijn dus tot snel Pff zal veel op ons afkomen want hij had alleen mij en mn moeder nog
Inderdaad! Haha lekker rustig was idd vergeten dat jullie net in aruba waren geweest genoeg landen om uit te kiezen idd hihi