Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Beterschap sproetje! Als het niet gaat, lekker naar huis gaan inderdaad!

@mama: Woei een mannenhuishouden ook inderdaad. Gericht namen kiezen nu :)

@degene die het gister vroeg (jazz? Flora?) Ik ga pas testen na m'n nod. Heb nu namelijk nog niet het idee dat het raak is ook.

Net wel ff m'n tempkaartje in dat gedeelte gezet, aangezien mijn tijdstippen helaas niet allemaal gelijk zijn van het tempen.. Gister om 6 uur wakker :x Vannacht om 2.30 :x:x Dus dit wordt een heeeeeeeeeeel lange, nare, irritante, vreselijke, vermoeiende, gruwelijke, ellenlange dag :D *zucht*

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    :(Shaun moet worden geopereerd:( zijn neusamandelem moeter eruit en oortje doorgeprikt worden

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, oei dat was wel erg vroeg vannacht....daarna niet meer kunnen slapen??
    weet niet of t tijdstip heel erg uitmaakt, als je maar tempt voordat je uit bed gaat toch?

@lijstje, ff snel zoeken nog en dan weer gauw aan t werk ;)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥ NOD ♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 16 okt., 6e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 20 okt., 5 e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 25 okt., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 29 okt., 6e ronde, 1 kindje

♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 nov., 4e ronde, 1e kindje.

15 Zwanger! (3 meisjes, 2 jongens,10 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

update :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, ach die arme knul :( zooo zielig als er bij die kleintjes iets moet gebeuren :( mogen jullie er wel bij blijven?

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Een van ons mag er bij blijven hij mag wakker worden op een van onze schoot en dan mag de ander er weer bij het is maar 10 min maar voor mij is het een hel dat idee wat hem te wachten staat kan er nu al om huilen als ik er aan denk

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs sterkte meid. Wat sneu voor shaun!

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @mvS: ahhhww dat is niet leuk :( Maar uit ervaring op het werk kan ik wel zeggen dat voor veel kids de situatie daarna verbeterd en ze bv stukken minder ziek zijn e.d.! Wanneer gaat het gebeuren?

@bf: geen idee, tijdstip maakt volgens mij ook wel uit, rond dezelfde tijd tempen altijd. M'n wekker staat in de weekenden dus ook om 6.15 :$ En nee, vannacht niet echt meer geslapen, wat doezelen af en toe, maar heb veel minuten bewust voorbij zien komen.

Volgens temp-kaartjes topic zou die daling van gister een innestelings dip kúnnen zijn.. maar hoeft niet natuurlijk.

@zep: gelukt met klussen? In je huis dan he :D Wanneer heb jij je eisprong eigenlijk gehad?

Mijn 'ei-pijn' komt pas paar dagen na eisprong als ik temperaturen moet geloven! Zou dus steeds verkeerd hebben gegokt :$:)
    Volgens temp eisprong op vrijdag gehad en zaterdag/zondag pas krampen en steken :)

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    23okt moet k weer terug voor wegen en alle onderzoeken voor de operatie en krijg dan de data

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik had 2 jaar geleden (rond deze dagen) mijn ei en nu is Shaun alweer 15 maanden vandaag hihi

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, kan me er wel iets bij voorstellen hoor bij je gevoel, maar probeer te bedenken dat ie er helemaal niks van mee krijgt, en hij zal t vast snel vergeten zijn gezien zn leeftijd....tuurlijk niet echt een troost, t is verschrikkelijk als ze iets met je kindje moeten doen, nog zo klein...*knuf*

@zsa, o haha apart dat je pas achteraf de krampen hebt dan :D
    wel enorm balen van je rotnacht zeg...pfff...weet helaas hoe t kan voelen :(
    weet je ook waardoor t kwam? was je onrustig of lag je te piekeren of iets??

heel stom, maar ik heb vaak als ik niet kan slapen of constant wakker lig dat ik te druk in mn hoofd ben. na een tijdje ben ik t zat (waarom niet meteen zou je denken...) en speel ik een rustgevend liedje in mn hoofd af zodat ik niet kan nadenken, en laat die nou net werken als een slaapliedje :)
    (in mijn geval de theme song van The Piano, enkel piano wat je hoort, maar zoooo heeeeeeeerlijk. vind ik dan ;) The Piano - Michael Nyman - The Heart Asks Pleasure First - YouTube)

@clientje, hey zie je online staan! hoe gaat t nu met je??

@hier, suf....gelukkig weer bijna tijd om naar huis te gaan :)
    eens kijken waar ik zin in heb qua muziek in de auto :)

@zwangeren, komt dit jullie bekend voor? ik heb t echt zoooo gehad met opdringerige muziek, ik heb t t liefst nu heeeeeel rustig, t echte echte echte lounge en rustiger enzo ;) terwijl ik normaal toch ook wel fan ben van ietwat hardere muziek ;)
    normaal op t werk kon ik ook goed de hele dag 538 op hebben staan, maar daar word ik nu helemaal kriegel van dat opdringerige gedoe (voor mn gevoel dan he :p), dus heb tegenwoordig maar rtllounge opstaan....helaas nog steeds iets teveel top40, maar heb nog niet echt mn best gedaan om een echt fijne zender te zoeken :D

en ik heb sinds gister heel veel witte afscheiding, t is beetje plakkerig en ruikt anders dan normaal (sorry voor de details!!), maar geen jeuk ofzo en verder lijkt t ook echt niet op een schimmelinfectie :)
    is dit normaal???

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @bf: kan je niet helpen met dat laatste, geen ervaringen mee ;)

@slapen: ik heb geen idee, ik was doodmoe gister dus lag ook al om half 10 op bed. Maar midden in de nacht word ik dan soms wakker, en toen was ik ook nog misselijk, dus dan slaap ik helemaal niet snel meer, op welke manier ik ook m'n best ervoor doe ;)
    Ach, vanavond weer een nieuwe kans :)

13. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Sorry dames, ik lees echt alles mee maar heb het zo druk de laatste tijd dat reageren vaak echt niet lukt.
    Het gaat hier goed, eigenlijk nergens last van en ook de vermoeidheid begint nu wat minder te worden.
    We hebben voor a.s. Zaterdag een afspraak in Lommel voor geslachtsbepaling dus ik ben erg benieuwd. Vandaag heb ik een duowagen gekocht. Heb via marktplaats een mutsy 4 Rider gekocht en dan met een duozit. Ziet er nog erg netjes uit dus ben er erg blij mee.

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

Ik heb vandaag een baal dag!
    Eerst dagbesteding op me werk.. wat ik oh zo ontzettend leuk vind *ughe ughe* toen naar de dermatoloog, moest ik op een andere vestiging zijn :( terwijl ik daar de volgende x niet was.. afspraak dus verzet..
    blaasontsteking dachten ze ineens dat t misschien een schimmeltje zou zijn, dus ik afspraak gemaakt voor uitstrijkje.. zij overlegd aangezien ik nergens last van heb wat anders is dan anders.. je raad het al. Geen uitstrijkje nodig. Zij gekeken in de uitslagen en zij testte dus wel een bacterie in me urine en vermoed dus dat het verkeerd is gegaan in het ziekenhuis AAHHH!!:x:xNu morgen dus WEER urine inleveren wat dan vervolgens weer op kweek word gezet.. en dus ook weeeer *zucht* afwachten.

Oja en zwangere nr. 4! om me heen dicht in de buurt gesignaleerd! nu weet ik t niet meer... -_-
    Dipje..

@mams, wat leuk 2 jongens!!

@bella, ik denk ook een jongetje bij jou :)

@zep, zsa, worden allebei posi testers! (vind ik) hihi

@zsa, gebruik je FF voor je temp uitslagen? ik ga ook tempen volgende ronde als het niet raak is..

@clientje, wat leuk! geslachtsbepaling.. laat je het even weten!

@mvs, ahhh arme Shaun! wel goed dat ze nu eindelijk actie gaan ondernemen!

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

@mams super leuk 2 boys!! :D gefeliciteerd!!

@kiwi wij gaan ook vragen of ze naar t hartje wil luisteren bij de intake haha ;) enne geen grammetje vet??? Ha ha was t maar zo. Jullie hebben geen idee :p

@prenatale screening als t niet levensvatbaar is zou ik er sowieso voor kiezen om het te laten afbreken hoe vreselijk moeilijk dat ook is! Maar down lijkt me ook heel erg zwaar! Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat ik een down kindje hoe dan ook zou houden. Het is zwaarder dan je denkt. Maarja ik zal t nooit weten want ik ga de screening dus niet doen.. 20weken echo wel

@bf ja ik kan ook priegel worden van opdringerige muziek maar volgens mij had ik dat ook wel al voor mn zwangerschap hihi. En wat lief dat je mannetje een cadeautje heeft gekocht!

Pff sorry hoor ben t alweer kwijt :)
    Vandaag was vl nog vrij dus we zijn eerst ff naar ikea geweest. Een kast gekocht voor de babykamer. Deze is ff een slag groter dan de kledingkast die we al hebben. En toen nog naar babydump geweest en met mn kinderwagen liefde gelopen hihi en hij is net zo geweldig als ik dacht! :D we gaan alleen nog wel ff wachten met kopen of reserveren totdat we nog ff wat meer gespaard hebben. Nu lekker thuis op. de bank, moe :D

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, je kan gewoon nu al bestellen he...betalen doe je pas bij aflevering of 5 dagen voor levering....:p

@dinges, aaahh neeeeee *knuf*, ik weet zoooo goed hoe t voelt met veel zwangeren om je heen :( wij hadden er vorig jaar 10(!!) inclusief ongelukjes.....hoop echt dat t gauw raak is meid, maar dat gevoel heb ik wel nog steeds :)

@hier, mmmooooooeeeeeee, van t weekend zoveel energie! Nja, vannacht kort geslapen voor mijn doen, misschien is dat t ;) hihi

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ohja jazz en kiwi....zo vroeg in zwschap is er heel grote kans dat ze t hartje niet kunnen vinden met luisteren......indien er echo apparatuur staat zou ik vragen om echo, gok dat VK zelf ook niet zal gaan luisteren zo vroeg hoor....
    Soms (of vaak) met 12 weken is hartje nog moeilijk te vinden met luisteren als je niet exact weet waar je ukkie zit.....
    dus hou rekening met teleurstelling.....?

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf ik weet idd dat je pas betaalt bij levering maar ik kan helaas niet nu in de toekomst kijken of we dan genoeg geld hebben :D ennnnn volgens mij kunnen ze t hartje toch al vanaf 7 of 8 weken horen?? Of heb ik dat nou helemaal fout. Mn eerste echo is met 9w2d . Wanneer hoorde jij t hartje?

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn eerste echo was 8+1 en je hoorde het hartje heeeeeeel duidelijk

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @dinges: ff ja! Heb nu ook de app gedownload. Als je daarop bijwerkt is dat automatisch ook bij account online.

Deel Deze Pagina