Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, oh meid....wat een verdrietig nieuws zeg! Heel veel sterkte komende tijd en een heeeeeeel dikke knuffel voor jullie!

@jazz, nou geloof dat ik 40 kerstkaarten verstuur, moet nog achter een enkel adres aan, maar geloof nooit dat ik op meer dan 50 kaarten zou komen :D, en als jullie t gewoon erg leuk vinden om er 1 te ontvangen van ons pb me dan gewoon je adres :)
    Ga denk van t weekend maar eens beginnen aan een adressenlijst :D

@kaartje hout, ja gezien jullie de kamer met dat behang doen vind ik t er wel bij passen hihi :) ik hou er wel van :)

@hier, even bij schoonmams geweest, en laat ze nou net HET kaartje dubbel hebben! (Die we op de kraa,beurs hadden gezien en eigenlijk bedacht hadden voor HET geboortekaartje als t meisje is :D) dus ik heb er nu 1 mee naar huis, en was handig, want kon zo ook even kijken of ie wel rechtop kan staan, en dat kan ie! :)

@drukker, op de kraambeurs stond dus een drukker van hier, en we hebben flyers meegekregen en als je die inlevert kreeg je nog extra korting :) heb toevallig dit kaartje via belarto proberen te maken, maar snapte er geen hol van hoe ik in hemelsnaam neer moest zetten waar welke tekst zou moeten komen :D dus ja drukker is wel zo handig :):)
    Zal eens op hun site kijken welke merken, maar ook eigen ontwerpen drukken ze af :) dus kan eens lekker gaan spelen :)

Ohja...HEt geboortekaartje voor een meisje voor lopig dan he ;)
    Geboortekaartjes Beebie en Co 910075 Intercard Beebie en Co geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: gecondoleerd, heel veel sterkte met het verlies van je opa :( dikke knuffel!
    Lijkt me verschrikkelijk om op die manier te overlijden en de volgende dag pas gevonden worden. Maar als je oud en alleen bent, kan t vaak niet anders. Was het ouderdom, of is er een andere oorzaak?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: heel mooi kaartje! Zeker als hij los rechtop kan staan. Als kaartjes ergens tegen aan gezet moeten worden, dan vallen ze voor mij al af.

@kerstkaarten: hier ook nooit super veel. Gewoon familie en vrienden die we regelmatig zien.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nee pcies, en naar diezelfde mensen gaat een kaartje, ga niet opeens mensen een kaartje sturen die ik normaal ook niks stuur en waar ik ook niks van krijg :) (jah heb adressen van familie opgevraagd, maar goed das familie :D)

En idd voorwaarde is dat kaartje moet staan.

Wie liet hier ook alweer dat kaartje met uiltje zien van kaartje2go?? Liet m aan ml zien en hij vond ze best geschikt :D

En hij vind de tekst "hoera! Ik ben op mijn verjaardag geboren!" Ook wel iets om erop te zetten! :D

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella lieverd wat een verdrietig nieuws!! :( had je berichtje gemist.. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor jou en je familie :( dikke knuf!!!

@kaartjes zou nog echt niet weten naar wie ik allemaal een kaartje ga sturen, maar weet wel dat t alleen mensen zijn waar we ook echt iets mee hebben en geen vage kennissen ofzo doei..

@bf oja ik had m wel eens gezien! Heel origineel! En die tekst is wel grappig ja haha

Ik ga nog eens lekker snuffelen op kaartje2go, leuk!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @kaartje: ik stuur de mensen een kaartje die ik ook welkom zijn om kraambezoek.. Dus familie, vrienden die we regelmatig zien en een algemeen kaartje voor t werk. Idd geen vage kennissen. Denk dat ik de adressenlijst van de bruiloft zo kan overnemen :) toen hadden we 70 uitnodigingen.

@vriendin: ik ben inmiddels alle cadeautjes bij elkaar aan t verzamelen voor de kraammand :) kan ik toch vast een beetje babyshoppen :D

@wachtbank: valt dit keer niet tegen, ben er erg rustig onder en verwacht er eigenlijk nix van. Morgen alweer 11 dpo, tijd gaat best snel gelukkig :)

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden hier weer drukke dag gehad..

@bella, ahh meis wat erg!! gecondoleerd! (K)

@knuffie, gelukkig dat jullie er goed over kunnen praten meis.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen sorry :( dit gun je niemand..

@jazz, indd we krijgen je smaak een beetje door hehe ;)

@bf, kaartje zou ik erg leuk vinden om te krijgen! Ik stuur je een pbtje :)
    Enne ik vind t een heel leuk kaartje! die had je indd al laten zien :D
    Enne enne enne veel plezier morgen! geslachtsbepaling Yeey!! :)

@flora, altijd leuk om te shoppen voor een kraammand :D

@Ego, vandaag weer dik rek baar slijm net zoals vorige maanden dag na posi ovutest! dus bij mij teken van ei :D

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo ik heb mn dienstje weer gehad! Net thuis en jullie raden het al, de ongi is doorgebroken zomaar weer uit het niets zonder klachten! Nouja had ook wel heel bijzonder geweest als het deze maand ineens wel gelukt was! Natuurlijk hoop je toch op een wondertje! Dus deze ongi maar weer afwachten en dan weer aan de slag met mn ovutesten! Enne dan maar voor een kerstbeeb!

Flora, ik ben inderdaad bij de HA geweest, denk dat je mn berichtje gemist hebt! Ivm het bloedverlies en omdat we al 8 mnd bezig zijn, word ik doorverwezen naar de gyn. Heb al een afspraak gemaakt en kan over 3,5 week terecht. Vind het erg fijn dat mn HA mij serieus neemt en gelijk doorverwijst.

BF, Jeeeeeej morgen weet je wie er in je buik zit.....veel plezier hoelaat mag je? Leuk kaartje trouwens!

Bella, heel veel sterkte!

Dinges, klinkt goed....aan de klus meid! Duim zo dat het lukt!

Duik zo lekker mn bedje in! Slaap lekker allemaal.

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh dat berichtje heb ik ook gemist sorry!
    Wat goed dat je ha je heeft doorgestuurd! Toch wel erg prettig als je serieus genomen word en ze zich niet zo suf houden van ohh maar t kan minimaal een jaar duren pff

Enne jij was ook de klos met avond dienst zo te zien.. Morgen ook?
    Ik wel maar dan een 6uurs dienst..

En balen meid van je ongi!!
    Klinkt zo suf steeds na zoveel maanden maar toch met moed de volgende ronde tegemoed :)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, heh baahhhh ongi :( ook een wondertje zit in een klein hoekje en natuurlijk hoop je daar stiekem wel op! Ik ga met je mee voor de kerstbeeb en ga me helemaal suf duimen!

En weet niet of t nut heeft maar *strooit hier emmers hcg* dus vangen meiden ;)

@dinges, jeej eitje gearriveerd! Weet je ook eindelijk waar je aan toe bent!

@zsa, hoe is t nu bij jou??

@flora, leeeuuukkkk alvast shoppen voor de kraammand!! Ik kan ook nit wachten tot ik iets voor mn vriendin kan kopen! (Kan ik natuurlijk best alvast doen vis internet, heb t namelijk al gevonden :D)

@kaartje, nou hij gaat naar de hele familie in principe, maar of ik die nou ook allemaal op kraambezoek wil hebben ;) ja ze zijn welkom hoor, maar verwacht niet dat ze komen haha :D (echt zo close met mn familie ;) lijkt meer op excommunicatie inmiddels ;) mjah...tis wel mn fa,ilie he en vind t wel leuk als ze op de hoogte zijn :))

@hier, jaaaaaaaaaa vanavond echo!!! Zenuwachtig!!!! Heb ook beetje onrustig geslapen :D en gedroomd dat t meid is :), heb maar tegen ml gezegd dat als t jochie is en ik niet gelijk lig te juichen dat dat niks e maken heeft met dat ik niet blij zou zijn, maar dat ik eerder compleet flabbergasted zal zijn en even om moet schakelen :D
    Hoop echt dat t te zien is!!! Heb t al paar keer heel lief aan mini gevraagd, dus hoop dat t geholpen heeft :):):): ben zoooooooooooo benieuwd!!!
    En we mogen pas om kwart voor 9 vanavond......dus duurt nog even ook.....hele dag in de zenuwen, gezellie ;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: dat berichtje heb ik idd gemist! Maar fijn dat je meteen doorgestuurd bent en ook al redelijk snel terecht kan! Balen van je ongi :(

@bf: Jaaa eindelijk mini bekijken!! Wel nog lang wachten vandaag :( maar hopelijk wordt dat beloond door een mooie pottyshot!

@dinges: jeej eitje dus geweest:) nu nog ff je temp afwachten voor dubbele bevestiging!

@temp: ff geeft nu aan dat ik een triphasic pattern kaartje heb. Dus in je lf nog een extra stijging. Dat kan een teken van innesteling zijn... Maar goed, ik sta nog met beide benen op de grond, want heel veel zijn met zo'n kaartje ook niet zwanger.. Maar t maakt t wel spannend!
    *vangt wat hcg van bf op*

@vandaag: maar tot 12 uur werken :D heerlijk. Daarna ff de laatste sinterklaasinkopen doen en gewone boodschappen. We hebben bijna nix meer in huis :)

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BN: sterkte! :(

@Julia: Baaalen zeg! Hopelijk volgende keer!

@BF: Spanneeeeeend! Hopelijk alles goed met je kleintje! En het geslacht zien! Woei!!

@Hier: Vanochtend doorzichtig slijm en menstruatieachtig gevoel in m'n buik :$:( Zou er dan toch nog eens iets onderweg zijn? In normale cyclus zou ik vanaf vandaag beetje vruchtbaar zijn tot zaterdag ofzo..

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ohja @Flora: Spannend hoor! Vandaag wel iets gezakt zie ik, maar nog altijd lekker hoog!

@Dinges: Jeej je ei, hopelijk ook goed geklust!

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: en je temp is vandaag gezakt! Spannend! Vanaaf dus maar aan de klus ;) hopelijk springt je eitje eindelijk een deze dagen!

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ja gezakt idd.. was vorige cyclus ook voor eisprong.. ben benieuwd.. we zullen zien ;)

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, ik zou t maar lekker gezellig maken vanavond en komende dagen ;)

@hier, jaaaa nog hele dag wachten :( maar hopelijk wordt mn "geduld" idd beloond door een mooi potty shot zoals ik die gedroomd heb vannacht! (en dan hoeft t niet perse een meisje te zijn :D mooie potty shot van een knul is ook goed :D)

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Okee meiden dit is dua zo'n uitlach moment :D
    Ik probeer netjes te tempen.. Vanmorgen zwaaar geirriteerd op me wekker ik thermometer er in... Ben ik toch weer in slaap gevallen, jammer genoeg kan je je temp niet terug kijken
    Maar dat voelt een partij raar als je je om wil draaien :p

18. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BellaNou: Was je opa ziek dan of is het plotseling gekomen? Gecondoleerd en veel sterkte de komende dagen...

@BF: Kaartje zou ik ook erg leuk vinden om te krijgen. :) Zal je wel ff een PBtje sturen. Wie er van mij een kaartje wil ontvangen, je mag je adres ook mij PBen. ;) Spannend hoor, je echo! Zal me benieuwen!

@Julia: Balen van je ongi... Wel top van je HA dat ie je doorstuurd.

@Lengte: Jep, we komen beide uit een 'lange' familie. :) Heb het nooit een nadeel gevonden hoor. Ben er altijd wel blij mee.

19. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Dinges: Whahahahahahaha!

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012