@Dinges: Dat is inderdaad wel balen ja... @Facebook: Indien er nog dames vriendjes willen worden op FB, stuur me ff je naam. Lijkt me leuk, heb ik een gezicht bij de verhalen.
@knuffie ahh ik vind het echt zo erg voor je heb hier echt even verslagen achter de computer gezeten. Had tegen VL gezet die was ook even van slag. Ik wens jou en je vriend (en familie) heel veel sterke en kracht om deze periode door te komen. @Bella ook al zo'n verdrietig bericht. Hopelijk heeft je opa niet geleden en is hij vredig ingeslapen. Ook voor jou en je familie heel veel sterkte. Ik had toch tijdje terug toch aangegeven dat ik sterretjes zag? Nu zie ik ze echt al de hele ochtend... dus heb je vk even gebeld en die wil dat ik nu voor onderzoek even naar het ziekenhuis ga. Even uitgebreid bloedonderzoek en urine onderzoek doen. Ik laat het hopelijk vanavond weten
@ BF, spannend meis. Nog 8 uurtjes.. hihi.. Dan weet je of je een jongetje of meisje gaat verwachten! @ BN, sterkte en gecondoleerd met het verlies van je opa. Hopelijk kunnen jullie hem een mooi vaarwel geven. @ Knuffie, hoe is het met je? Ik dacht vanmorgen nog aan je. Hoop dat jullie dit straks een plekje kunnen geven! Sterkte meis! Ook voor morgen. @ FB, nu iedereen bij ons mag weten dat we zwanger zijn, wil ik graag ook in contact met jullie komen via internet. Wil iemand vriendjes met mij worden? hihi.. Willen jullie mij even PB-en of jullie vriendjes met mij willen worden? @ meelanor, succes! Hopelijk niets ernstigs. Wel fijn als ze je even binnenste buiten keren
@meelanor, ja zoveel sterretjes zien lijkt me niet goed nee....succes! en laat je t idd even weten?? @knuffie, hoop dat alles "goed" is gegaan vandaag! ergens hoop ik op een wonder, maar ik weet dat de kans erg klein is...succes en sterkte bij de gyn!
@kiwi, pfff nog 8 uurtjes, dat klinkt nog wel erg ver weg hoor! (jaja altijd beter als 8 weken i know ) enne, je hebt pb!
Hoooi meiden! @bf omg ben helemaal zenuwachtig voor jou voor vnv ik heb ook ontzettend onrustig geslapen vannacht, ben ook zo zenuwachtig voor mn eigen geslachtsbepaling. Droomde de hele tijd: jongen/meisje jongen/meisje etc pff en toen droomde ik dat de vk het ook echt niet met zekerheid kon zeggen en wij balen! Haha waar je mee bezig kan zijn zeg. Ben zooooo benieuwd bij jou!! @julia he bah meid weer ongi ! Echt niet leuk.. Hoop dat de gyn je kan helpen meis.. @dinges hahahahahahahaha nou ik geloof dat t tempen niks voor jou is hahahha awkward moment. Sorry verder weet ik t ff niet meer. Wel nog even een extra knuf voor bella en knuffie! Denk aan jullie
@kiwi,sproetje: jullie hebben pb! @facebook: voor de rest geldt hetzelfde, stuur me maar ff een pb, dan voeg ik jullie toe Zo kan het wel, maar de groepsfacebook pas ik nog even, omdat anderen wel eens bij ons op de Ipad kijken en dan zien ze meteen de groep staan @bf: Nog even volhouden meid!! Ik ben ook al plaatsvervangend zenuwachtig @mvs: misschien wel zwanger maar je kunt ook doodmoe worden door alle ellende met shaun enzo.. Hopelijk ben je gewoon zwanger Bijna NOD in ieder geval! Hoe gaat t nu met Shaun? @dinges: *proest* Hahahaha. Zou mij ook zo kunnen overkomen Ik moet zeggen dat ik soms ook weer half in slaap val als dat ding erin zit. Maar ik schrik weer wakker als het piepje gaat als ie klaar is. Maar kun jij niet je laatste temp terug zien als je je thermometer aan zet? Misschien heeft ie m toch opgeslagen @hier: ik heb eigenlijk helemaal geen testdrang ofzo Kwaaltjes eigenlijk ook niet echt last van, alleen gevoelige borsten en wat moe. Maar dat had ik de vorige ronde ook. Nog een paar daagjes wachten
Zwanger zal wel niet met die week zh al ben ik wel pas sinds na het weekend zo moe. Shaun gaat het goed hij slaapt en eet al wat beter vind hem er zelfs al wat dikker uitzien in gezicht en buikje
@flora juist fijn dat je niet zo'n testdrang hebt! En wel of geen kwaaltjes zegt niks dus ben benieuwd meid, hoop het voor je!! @mvs fijn dat t wat beter lijkt te gaan met shaun! Zit gelukkig verbetering in. Hopelijk zet het zo door
@mvs: wat fijn dat het weer wat beter gaat met Shaun! Hopelijk zet het door! @vriendin: pff het gaat een keizersnee worden kindje hebben ze vandaag geprobeerd te draaien, maar is niet gelukt! Dus binnenkort weet ze gewoon wanneer ze hun kindje in hun armen hebben! Dat lijkt me zooooo raar! @jazz: kwaaltjes willen idd niets zeggen. Daar ben ik me heel goed van bewust. Misschien dat ik daarom ook goed de rust kan bewaren Net wel ff een tegenvaller, had het idee dat het vandaag al donderdag was Haha. Achja... Een dagje meer of minder maakt dan ook niet meer uit
Ja kwam weer eens even spieken, gaat hier helemaal niet goed Ben zo blij voor jullie allemaal, maar voelt alsof mijn droom in duigen gevallen is. We proberen het nog een korte periode met elkaar maar als het niet gaat lukken dan komt er helaas toch een einde aan de relatie Vandaar dat ik hier weinig ben of schrijf, life is a bitch @Bella gecondoleerd meis, veel sterkte @Knuffie wat vreselijk voor je veel sterkte
Even niets gelezen, maar iemand vroeg nog over FB (Jazz? Kiwi?) Als je me een pb stuurt, kan ik je toevoegen En de rest die wil natuurlijk ook.
Ja ik zag je naam inderdaad heel snel even onderaan staan. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen...Wat een k*t situatie en dat is voor jou nog zacht uitgedrukt denk ik. :x Ik hoop niet dat het een vervelende vraag is, maar kwam dit door jou/jullie kinderwens of ook door andere omstandigheden? Ik hoop echt voor jullie dat jullie er samen uitkomen meis! Ik weet maar al te goed dat het soms verdomd lastig en uitzichtloos kan zijn, maar hoop echt dat jullie er samen uitkomen en opnieuw een start kunnen maken. Ondanks wat jullie ook beslissen, wens ik je heel veel sterkte meis en ik weet niet of je er soms de behoefte aan hebt, maar lekker ego stuk hier over jezelf neerzetten, "lucht" voor soms even op. Knuff voor jou meis! XX