Oh nee toch lavina wat ontzettend kut zeg!!!! Is niet meer uit te komen samen?? (Ja lees wel dat jullie t nog proberen....mja.....) Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.....als je je verhaal kwijt wil kan je natuurlijk altijd hier terecht, maar natuurlijk msg je ook via fb contact opnemen! Echt een waanzinnig grote dikke knuffel voor jou schat!!!!! @jazz en flora, jullie zijn poepies plaatsvervangend zenuwachtig , helaas zelf ook nog de zenuwen en bij elke kriebel vraag ik aan mini of t alsjeblieeeeeeeeeft wil laten zien vanavond @kiwi, nog 4 uur....zo vlug gaat de tijd ook weer niet @uhhhh *vergiet* pffff @hier, misschien toch nog maar even een dutje doen....ml maakt me wel wakker....zit echt te knikkebollen hier Vanavond loop ik ws zo te stuiteren dat ik niet op tijd op bed lig (gokje )
@lavina: pff wat klote zeg heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen toch nog uit kunnen komen. 'Gelukkig' was je nog niet zwanger, anders was er wellicht nog meer ellende bij gekomen.. @bf: uurtjes tikken langzaam voorbij..... Slim om een dutje te gaan doen, dan gaat de tijd misschien ook wat sneller Laat je vanaaf hier nog weten hoe het is gegaan?
@lavina jeeeetje meid ook al zo slecht nieuws wat een naar nieuws pfff kan het me gewoon niet voorstellen hoe verdrietig dit moet zijn heb je er zelf nog een beetje vertrouwen in? Ik hoop ook dat jullie er nog uitkomen schat.. En inderdaad als je t fijn vindt kan je je verhaal hier altijd kwijt! Hele dikke knuf voor jou! Ik wou dat ik iets kon doen voor iedereen hier die t nodig heeft !! Enige wat ikkan doen is er voor jullie zijn hier op ZP. Nogmaals knuffels!! @bf nog 2 uurtjes jeeeeej ben zooo benieuwd!!
Zo hier weer terug van het ziekenhuis. Ze hebben mij en disney helemaal gecontroleerd: - bloeddrukonder - bloedonderzoek - urineonderzoek - hartslagfilmpje van disney - echo van disney Maar er kwam gelukkig niets uit behalve dat mijn bloeddruk weer aan de lage kant was. (scheelde wel wat met gisteren) Waarschijnlijk is disney gewoon heel erg aan het groeien en heeft hij meer bloed nodig waardoor ik af en toe sterretjes zie. (Ik zag voor de zwangerschap ook wel eens sterretjes maar dat was als ik opstond of druk was geweest, nu kwam het telkens in rust. Toen dacht ik dat het aan het suikergehalte lag maar ik had vandaag echt goed en regelmatig gegeten dus toen begon ik me ineens zorgen te maken, omdat ik het niet kon verklaren) Opzich wel grappig moest gelijk naar de verloskamers in het ziekenhuis (nou ja heb ik die ook weer eens gezien) Kreeg ik een band om mijn buik voor het hartfilmpje maar die vond disney niet leuk (hij trapte hem letterlijk af, vond wel bijzonder dat disney precies wist waar dat ding zat ) Dus nu ben ik gerust gesteld en neem ik die sterretjes maar voor lief best leuk hoor Nu wachten op BF d'r uitslag
@bf, nog een uurtje!! Enne niet gestikt van t lachen vanmorgen gelukkig hihi @zsa, flora berichtje over fb gestuurd! @flora, hihi indd tempen en inslaap vallen.. Maar beetje veel aan me hoofd daar zal t wwl aan liggen.. @jazz, wanneer ga jij ook alweer voor geslachtsbepaling? @lavina, ahh meis nog geen vooruitgang dus hoop dat het een beetje dragelijk is... *knuff*
@meelanor je bent goed gescreend dus! Altijd fijn om te horen dat alles goed is met jou en disney! Uitkijken dat je niet passedout gaat @dinges ik ga 9 dec (zie handtekening) whaaaaaa ben echt nu al zenuwachtig! Stom he?? Vooral omdat t me gewoon echt heeeelemaal niet uit maakt wat het wordt maar toch zenuwachtig? Omdat je het dan ineens weet ofzo? Geen idee haha @bf nog een uuuuurtjeeeeee
@dinges: pb terug hihi @meelanor: wat fijn dat het allemaal goed is! En ook fijn dat ze alles meteen ff hebben gecheckt! Nu dus maar even een stapje terug doen en Disney lekker laten groeien @bf: Jaaa nu komt t eindelijk dichtbij heel veel plezier! Ik kom strax nog ff spieken! @ego: pff de moed is me ff in me schoenen gezakt.. Ik heb weer soort van PMS klachten gevoelige borsten en steken in m'n lies. Vooral die lies die vertrouw ik niet.. Dat heb ik de laatste keren steeds een paar dagen voor m'n ongi. Ook al hoeft t niets te zeggen, heb nu toch het idee dat t deze ronde niet is gelukt. Vanmiddag vertelde ik nog zo leuk dat ik er rustig onder was, maar dat is nu in een klap dus weg. Nja hopelijk heb ik het helemaal bij het verkeerde eind. Ben benieuwd wat m'n temp morgen gaat doen. Als hij boven de 36,9 blijft, dan heb ik misschien nog wat hoop.
hallooo allemaal... hier ben ik weer even heb wel mee gelezen.. @jazz met mij gaat het goed hier erg druk geweest laatste tijd met de kamer van de kids die moest eerst gedaan worden en nu even rust dan beginnen we met de baby kamer. ik denk steeds dat ik minder ver zwanger ben mensen van buiten zien het deze week pas en durfen eigenlijk niet te vragen of ik zwanger ben )) (of dikker ben geworden)moet volgende week extra een keer prikken omdat ik rhc negatief ben kijken of ik antistoffen aan maak.ik lees dat jou zwangerschap ook fijn verloopt . @bn gecondoleerd meid veel sterkte de komende tijd. @knuffie wat erg ik weet niet wat ik moet zeggen ook veel sterkte en een dikke knuffel. @bf wat spannend strax kom zeker kijken )) @kiwii leukkk een jongen superrr. @lavina wat een nare situatie meid ik hoop dat het zo snel mogelijk goed komt wens jullie het beste. @ flora @julia @dinges (weet niet of ik nog iemand vergeet sorry )hoop dat jullie dit jaar nog een mooie positieve test mogen hebben..
owww nog even ben maar 2 kilo aangegekomen ))) ben waarschijnlijk in het begin afgevallen was te beroerd om het te controleren )
@dilara fijn dat t goed gaat. Wel erg druk met al die kamers zo te horen. Je hebt dus nog maar een klein buikje? Heb je geen buikfoto ben benieuwd mijn zwangerschap is echt een droomzwangerschap ja super fijn! En 2 kg wowww bizar zeg ben jaloers ik ben nu al 1,5 aangekomen hihi @kiwi BY THE WAY we hebben nog helemaal geen foto gezien van je mooie knullieeee schandalig!
misschien dat er binnenkort nog een foto komt heb na 2 kids wel een buikje van me zelf vandaar dat het niet meteen opvalt denk ik..dat is inderdaad een droomzwangerschap heb zelf hele zware 8 weken gehad gelukkig zijn die voorbij heb nu beetje last van onrustige benen in slaap vallen gaat heel moeilijk maar als de kids naar school zijn heb ik alle tijd om bij te tanken
Hey meide Vandaag zh geweest hele lieve gyn stelde ons gelijk op het gemak zover het kon vrijdag gaan ze het onder narcose weghalen maar moet zeggen dat ik nu beetje bloedverlies heb en buikpijn dus misschien zet het zelf wel door wat ik doodeng vind maar we zien wel
Pffffff wat ontzettend heftig en verdrietig om dit mee te maken kan me helemaal voorstellen dat je het doodeng vindt als je beeb zelf komt omdat je het dan echt eruit ziet komen en je zal echt gewoon een mini mensje zien jeetje krijg er een brok in mn keel van meid weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!!
Hai hai! Leuk dat zoveel dames reageerden wat betreft FB! Hele dag kindje niet (heel erg) gevoeld. Ga ik me zomaar druk maken, maar nu lig ik op de bank en ze gaat heerlijk tekeer. Dus nix aan de hand. BF: laat je het strax weten? Alvast een fijne avond dames.
Knuffie: enorm veel sterkte meis, ben er stil van, weet niet goed wat te zeggen, maar ik denk aan je!!! Knuf!! BN: gecondoleerd meis.... sterkte! Lavina: Behoorlijk heftig allemaal, hopelijk komen jullie er uit samen! Ik duim voor je! FB: Heb ik niet! Alleen VL! BF: Schiet toch eens op met dat gestuiter, we zijn nieuwsgierig!!!
Hiiiii Nou liep natuurlijk hartstikke uit, maar ook wel fijn want ze neemt wel de tijd voor je Mini lag heeeeeerlijk te slapen, met de beentjes tegen elkaar en helemaal dubbel gevouwen (kan me niet voorstellen dst dat lekker ligt) Dus ik romdhupsen, hielp niet. Nou daarna nog stukje lopen, toen kreeg ik opeens brainwave "schat, jij hebt toch harde muziek op je telefoon staan?" Dus zij zegt oh maar niet alle kinderen reageren daar op hoor Ach, proberen kan altijd Ds ml met zn telefoon naast mn buik, voluma voluit, rammstein (ghehe) en ik stond te swingen en te hopsen hilarisch echt waar Nou, daarna lag nog steeds te tukken *zucht*, maar opeens *poef*mini wakker en lekker druk bewegen! En jaaaaaaa toen konden we eindelijk goed spieken!! Mn gevoel klopt, we krijgen een meisje!!!!!!!! En we hebben 4 fotootjes meegekregen i.p.v. 2, dus dat is ook niet rot hihi We zijn helemaal in de wolken en haar naam staat dus vast!!! Nu kunnen we gericht gaan shoppen, kamertje maken, accesoires shoppen voor kamertje, geboortekaartje uitzoeken!!! (We vinden de vlinder echt helemaal geweldig, maar toch weten we t nog niet) En nu even op jullie reageren in mn volgende post