Bf, hoe was het?? bn, gecondoleerd meid.... Heel veel sterkte.. Dikke knuf! Julia, o wat balen zeg.... Hoop dat de gyn je kan helpen.... Dikke knuf.. Flora, ik duim voor je!! Kiwi en sproetje en flora, ik stuur jullie morgen een PB! Leuk!! Knuffie, dikke knuf, heeeeeeel erg veel sterkte meid... Denk aan je.... Rest weet ik niet meer.... Hier, nog geen bed activiteiten....... Ben nog steeds boos..... Heeeeel erg bedankt voor de lieve woorden. Voel me hier zo alleen in staan want kan er moeilijk over praten met vl......... Ik heb het gevoel dat ik heel veel moet geven en slikken en bijna niet kan nemen... Pfffffff... Verder alles goed, ik begin weer behoorlijk last van mijn rug te krijgen, dus ei is onderweg......
@knuffie, ik weet echt niet goed wat ik kan zeggen....ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie! Het is zo oneerlijk! Ik hoop ook dat je het niet herkenbaar tegen zal komen en dat ze het vrijdag goed weghlen bij je. Heeeeeeeeel veel sterkte allebei!!!! En een hele dikke knuffel! @nieuwsgierig, ja sorry ben echt pas net thuis @flora, stomme lichamen toch ook met t stomme pms!!! *dikke knuf* Hoop dat t vals alarm is! @dilara, he gezellig dat je er ook weer even bent! Ben ook benieuwd naar een buikfoto! En vind t fijn dst alles goed gaat @meelanor, dus nu je bloeddruk goed in de gaten houden? Ben je al dropjes aan t eten?? @hier, nou t gestuiter is nu wel beetje over. Is nu een rust over me Volgende spannende moment is vrijdag!maar daar mag ik pas vrijdag zenuwachtig voor worden We hebben ook 3d fotootje meegekregen van onze mooie mini! Zullen morgen de foto's even inscannen
@BF MEISJE helemaal leuk joh. hier iedereen die ik ken en zwanger is krijgt een jongen. ik dacht het is een jongensjaar maar hier in het topic niet dus het is heerlijk om te weten wat het is snap niet dat sommige dit kunnen vol houden om het niet te weten. @zep wat vervelend allemaal maar toch over praten anders word het straks te zwaar en kun je het allemaal niet alleen aan.
@zep schat, voor jou ook een hele dikke knuffel!!! Als je nou tegen je vriend zou zeggen "en NU ga je me vertellen wat er aan de hand is" of werkt dat te averechts?? (Kan me daar ook wel iets bij voorstellen namelijk, maar bij sommigen werkt t wel )
Ze heeft wel gekeken ja maar niks gezegd, dus geloof wel dat t goed zit voor zover ze kon zien 10 vingertjes en 10 teentjes in elk geval!
ff heel wat anders. maar vind toch wel heel mooi dat jou vk praktijk om de paar weken zo een echo maakt.bij ons praktijk heb je ook een echo aparaat maar dien ze echt niet en tot nu toe maar om de 5 weken geweest.lees ok in het forum dat de regels per ziekenhuis ook erg verschilt zo mogen sommige na een eerdere keizersnee kiezen bij de volgende zwangerschap en sommige absoluut niet maar vind wel dat iedereen in nederland de zelfde rechten moet hebben of denk ik nou verkeerd?
@bf jaaaaa hoe cool dat jouw gevoel gewoon klopt!! hadden wij t allemaal mooi fout hier hahaha super joh!
@Zep: vervelend joh... misschien een brief schrijven naar je vriend? En dat ie je terug moet schrijven? Doet mijn vriendin met haar vriend, omdat ie vaak dichtslaat als ze hem ergens mee confronteert. Misschien beetje kinderlijk, maar niet geschoten, altijd mis, toch? Hoop dat jullie eruit komen... Nu naar het goeie nieuws, BF: Dus je gevoel klopt toch! Leuk! Een dame!
Trouwens voor de rest blijft t nog even een verrassing, dus meiden op fb, ssht hihi @dilara, heeft iedereen ook voor wat betreft echo's...alleen elke praktijk zelf doet t misschien ff anders....wij hebben gewoon t geluk dat ze t bij onze praktijk erg leuk vinden om te doen voor ons, maar ook gewoon voor hun. En is dan niet uitgebreid hoor, ff snel spieken de echo vanavond was echt een pretecho, bij onze praktijk hebben ze niet zo'n chique apparaat die ook 3d kan hoor mn nicht woont andere kant van t land, en die moet echt naar apart bureau voor de echo's en die houden zich echt strikt aan de medische.....zij had dus ook pas met 12 weken 1e echo..... en wat betreft keizersnede weet ik niet...zal misschien liggen aan reden van keizersnede??? en nu ga ik richting bedje hihi
@bf: jaaaaaa een meisje! Gefeliciteerd! Nu écht op de roze wolk @zep: lastig meid, je kunt iemand niet dwingen om te praten. probeer het anders zo dicht mogelijk bij jezelf te houden, dus vertellen wat het met jou doet ipv hem wijzen op zijn gebreken. Is hij écht klaar voor een kindje of heeft hij misschien last van koud water vrees? En idd brieven schrijven is geen gek idee hoor. @knuffie: wat is het toch oneerlijk kan me voorstellen dat je het doodeng vindt! Sterkte meid! @pms: liespijn is weer weg, maar mijn hoop is nog niet terug... Hadden jullie toen jullie zwanger waren ook last van je 'gewone' PMS kwaaltjes? Nu heb ik iig nog geen hoofdpijn gehad maar dat komt volgens mij meestal later, echt 1 of 2 dagen voor NOD.. Nja we gaan t zien... Wil me eigenlijk niet teveel op klachten en kwaaltjes gaan richten. Merk dat ik er nu al moe van word
BF...een MEISJE wat super zeg! Klopte je gevoel in ieder geval! En de naam staat ook al vast, bewaar je dat voor na de bevalling....of ga je die hier al delen? Zep, wat ellendig meid! Kan me voorstellen dat je je daar soms eenzaam bij voelt! Idd misschien een brief, dan kan hij ook rustig erover nadenken en het opschrijven voor je! Dikke knuffel! Dinges thnx voor je lieve berichtje, gun het jou en de andere meiden ook heel snel!!! Iedereen die op mn berichtje gereageerd heeft, super lief! Doet me echt goed dat jullie met me meeleven! Kan het hier toch niet echt bespreken met anderen, alleen 1 vriendin weet het! De rest even terug lezen!
Flora, vervelend al die verschillende symptomen, maar hoeft niets te zeggen hoor! Ik duim nog steeds voor je! Lavina, moeilijke situatie waar je in zit, heel veel sterkte!! Meelanor, ze hebben je dus is even goed door de molen gehaald! De kleine disney groeit gewoon lekker...heerlijk. Knuffie, fijn dat je zo´n goede gyn hebt, hele dikke knuffel!!! Dilara, wacht maar af meid, straks krijg je ineens een groeispurt en dan denk je nog terug aan dat bescheiden buikje...hihi!
er was een topic geopend voor mensen met een eerdere keizersnee wat voor reden ook.waren veel vrouwen die mochten kiezen normaal bevallen of weer een keizersnee.er waren ook vrouwen bij die dat absoluut niet mochten kiezen.liecht niet aan de reden van de keizersnee.vershilt dus per ziekenhuis en gyn.
ja hihi het is volgens mij al begonnen voel me deze week dikker dan vorige week ook met draaien en opstaan
@bf, yeey gefeliciteerd! @ego, ff heeft een kruis gezet op dezelfde dag als dat ik met cb een smile had Yeey! Later reageer ik verder is te vrieg op een vrije dag hihi
@dinges, oei zeker te vroeg voor vrije dag! Terug naar bed jij! En jeeeej ei zelfde dag als test! Nou weet je dat ook voor de volgende keer kans is dus erg groot dat je ei op zelfde dag hebt @dilara, ja das wel apart dan...ja wat ik zei, ik zou verwachten dat t aan de reden ligt. Als je simpelweg te smal bent voor een natuurlijke bevalling dan zit er niks anders op dan een keizersnede natuurlijk. En als kindje nr 1 in stuit lag en ze kregen niet gedraaid, tja dan is atuurlijk ook keizersnede., mjaah een 2e hoeft niet in stuit te liggrn... Maar ik begrijp dus eigenlijk dat jij graag weer een keizersnede wilt?? Maar jouw gyn geeft geen akkoord ofzo?? @iedereen, we zitten echt op een roze wolk ja!! uiteraard heeeeerlijk onrustig geslapen Maar bijna weekend, alleen vandaag nog dus ik mag niet klagen... E morgen weer naar onze mini kijken! (Klinkt nog beetje onwennig om "ons meisje" te zeggen hihi) En mag ik ook eigrnlijk pas zondag doen anders verspreek ik me natuurlijk veel te snel haha En zaterdagavond verjaardag dus wordt nog lastig! @flora, njaaa mn boobs wel, maar die begonnen pas later dan normaal...en puisten, en die waren wat meer aanwezig zeg maar dan normaal voor nod. (Komt nu gelukkig eindelijk in mn gezicht en hals enzo tot rust, nu zit mn rug weer helemaar onder..... maar heb t er voor over hoor )
@bf gefeliciteerd Ook een meisje!! worden veel meisjes verwacht op dit forum!! Ben erg benieuwd naar je echo foto's. Wij vinden het ook wennen hoor om het over 'ons meisje' te hebben. En vriendlief moet erg wennen aan al het roze hihi eerst was natuurlijk alles blauw. Hier weet nog niemand dat we een meisje krijgen......sommige denken het wel te weten! Maar we hebben het niet verteldt. @dilara fijn dat je nog zo'n klein buikje heb, gaat hier af en toe al aardig in de weg zitten :S Ik draag nu ook echt anders dan bij zoonlief (is dus geen fabeltje) Ben nu rondom zwanger bij zoonlief een voetbal aan de voorkant hihi. Is het bij jou verder nog vol te houden?? Ik probeer steeds meer te verdelen.........krijg ik vandaag de badkamer niet schoon dan wacht hij maar tot morgen @knuffie heeeeeel veeel sterkte in deze heftige tijd , kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las.(dikke knuffel) @Lavina voor jou ook heel veel sterkte!!(dikke knuffel) @Meelanor fijn dat jij en Dinsey allebei goedgekeurd zijn!!! @Zep voor jou ook een dikke knuffel, heb helaas geen advies voor je! @hier gister eindelijk een leuk lief geboorte pakje gevonden voor ons prinsesje <3. Het is een licht roze pakje van feetje geworden, compleet met broekje truitje jasje sokjes mutje. Het ene is uni gekleurd en andere wit met roze gestreept Jasje kan je aan twee kanten dragen of uni of gestreept!! En een heel poepig truitje gekocht met bloemetjes en de tekst born in 2013 . Ben normaal helemaal niet van teksten op een shirtje maar die bloementjes maken het zo lief!! Afgelopen maandag weer op controle bij de verloskundige geweest, en allebei weer goedgekeurd . Gister sint inkopen gedaan....blijft leuk he . Alleen erg jammer zoonlief krijgt volgende week zijn rapport, waar hij uiteraard ook een cadeau voor krijgt. En we doen ook aan cadeautjes onder de boom . Erg dure maand.........maarja zolang het kan! Zat gister avond opeens te bedenken dat ik met de kerst nog maar 2 maandjes hoef :O. 14 Januari me laatste werkdag whijoeiijjjj......dag respectloze eikels!!!