Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie, hahaha die eikels :D ja erg leuk vooruitzicht zeg!! maar wauw 14 januari alweer je laatste werkdag!! dat gaat me een partij hard!!!
    voor mij 9 of 22 maart :D (afhankelijk in hoeverre ik in ziektewet zit dan geloof ik en hoe ik er zelf over denk ;))

hier de beloofde foto's! :)
    1e is 3D fotootje van ons meisje :):) armpje naast t hoofdje, en bovenin zie je een voetje :D ze lag heerlijk dubbelgevouwen :D
    vind t neusje er een beetje vreemd uit zien, maar dat trekt vast nog bij ;) haha

en 2e foto dan de potty shot! ze zei duidelijk de schaamlipjes en clitoris te kunnen zien :)

en dan nu maar weer even de lijst zoeken ;)

2. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Sorry, ben een tijd afwezig geweest maar het een en ander hier gebeurt.. Heb af en toe wel gelezen hier maar blijft weinig hangen..

Knuffie, heel veel sterkte meis!

Bn, jij ook veel sterkte!

Bf, een meisje! Gefeliciteerd :D

Ego: maandag avond toen ik aan het werk was is m'n moeder opgenomen in het zh. Ze dachten eerst aan een blinde darm ontsteking.. Koorts, veel pijn.. Er was geen OK vrij dus ze konden haar niet direct opereren. Uit een urinetest bleek dat er ook iets niet goed was met haar galblaas dus de volgende ochtend om 7.30 kreeg ze direct een echo. Daarop konden ze zien dat ze geen blindedarmontsteking had maar wel een verdikking in de dikke darm, dicht bij de blinde darm. Nog een ct. Scan gehad en daar zagen ze dat ze dus een ontsteking had in de dikke darm. Ook hadden ze een plekje gezien op haar lever maar hoogst waarschijnlijk niet iets om zorgen over te maken. Wordt wel onderzoek nog naar gedaan maar niet nu direct. Wilde ze eerst een endoscopie doen (darmonderzoek) maar omdat m'n moeder te veel pijn heeft hebben ze besloten dat niet te doen. Gisteren hebben ze ontlasting op kweek gezet en opnieuw bloed afgenomen. M'n ma is duizelig met lopen, voelt zich een beetje dronken zegt ze zelf dan. Het is alleen maar afwachten :(
    Wanneer er een situatie als dit zich voor dit in het gezin doe ik automatisch een 'jasje' aan en zorg ik wel voor de rest.. Familie op de hoogte houden, m'n zusje die continu me 'achtervolgd' en zorgen voor m'n pa. In een eerdere situatie deed ik dat ook automatisch waarop ik na een tijd mezelf tegen kwam en op alle vlakken (emotioneel, geestelijk enz) gewoon helemaal op was en een beetje instortte. Had toen ook nog niet echt mensen waar ik fijn mee kon praten en die buiten de situatie stonden en er echt voor mij waren. Afgelopen dinsdag dat ik dat 'jasje' dus aan deed uitte zich dat ook meteen in m'n zwangerschap. Veel zorgen ook onbewust en dat is nog het vervelende, daar kan ik niks mee :( weinig activiteit die dinsdag van ons wondertje, harde buik.. Lieve mensen om me heen die me direct terug riepen dat dit gewoon echt niet kan nu en dat Ik zelf al een mensje heb in m'n buik waar ik goed voor moet zorgen. Vind ik zelf door een verleden gebeuren heel moeilijk.. Gisteren geprobeerd bijna geen contact te hebben met me zusje en alleen bij m'n moeder geweest in het ziekenhuis, dit was erg fijn. Gisterenavond gewoon thuis gebleven en ons kleine wondertje was gelukkig twee keer zo druk als normaal..
    We hopen dat m'n ma vandaag de uitslag krijgt van de kweek en hoe en wat verder dan.. Ik probeer zoveel mogelijk los te laten maar merk toch dat je continu met je gedachten er mee bezig bent..
    Vanmorgen ga ik weer naar het zh en daarna naar 2 lieve vriendinnen, even afleiding en waarschijnlijk ff lekker shoppen.

Ik weet niet wanneer ik weer kom kletsen, sorry, maar ben jullie niet vergeten! Wanneer alles weer wat rustiger is en m'n ma thuis is zal ik weer meer aanwezig zijn omdat ik dan meer rust heb..

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥ NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 29 nov., 6e ronde, 2e kindje
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt)
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥ NOD ♥♥ December
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 2 dec., 5e ronde, 1e kindje
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje.

15 Zwanger! (8 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update ;)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wonderwensje, oh meid :( hoop ten eerste dat er niks ernstig met je moeder aan de hand is, maar iets wat ze "even" op kunnen lossen...
    en snap dat het erg moeilijk is, maar probeer het toch zoveel mogelijk los te laten, bedenk dat ze in goede handen is en je op dit moment ook niks kan betekenen, behalve er voor haar zijn op de tijden dat dit is toegestaan.
    probeer verder zoveel mogelijk aandacht aan jullie kleine te geven, al is het maar dat je elke dag even bewust aandacht schenkt (ter compensatie?)
    logisch dat je even afwezig bent hier meid, sterkte en ik hoop dat je moeder gauw weer thuis is!
    *dikke knuffel*

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @bf nee wil niet een keizersnee maar omdat ik het me afvroeg heb ik het wel met de gyn er over gehad dat als je 50%kans hebt dat het weer moet dat het me dan vermoeiend lijkt om en ween te hebben gehad utgeput te zijn en als nog een keizersnee te moeten ondergaan.maar zei vind toch dat er gewoon moet geprobeerd te worden en de mensen die het wel mochten kiezen hadden of een sterrenijker of een stuit liging maar als het aan je bekken licht dan is het begrijpelijk dat de volgende ook niet zal lukken.

@minnie ik kan nog best veel doen maar dan merk ik in de avond hoe moe ik ben geworden en bukken gaat wel steeds moeilijker.

@ww beterschap voor je moeder veel sterkte..

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ww: heel veel sterkte met je moeder. Hopelijk valt het allemaal mee :( Let goed op jezelf en probeer je eigen grens niet op te zoeken, maar daar voor al een stapje terug te nemen (hoe moeilijk dat ook kan zijn).

@bf: mooi meisje heb je :D

@dinges: jeeej ff heeft een kruis gezet :D Alleen ik zie dat je je ovutest verkeerd hebt ingevuld :) Je moet bij OPK een + neerzetten :D

@hier: mijn temp weer hetzelfde als gister, dus nog steeds een positief kaartje. Maar toch is mijn hoop verdwenen :( Vanochtend namelijk weer een klein beetje hoofdpijn... Vorige keren had ik dat dus ook zo voor mijn NOD. En een geweldige puist in mn nek :( en mn wangen zijn helemaal bespikkeld van de kleine puistjes. Heel charmant...
    Nja we gaan het zien, ik ben me nu gewoon al een beetje aan het instellen op mn ongi. Als het dan anders is, dan valt het alleen maar mee.

@vandaag: CarGlass komt zometeen.. We hebben 2 inieminie steenslag plekjes op de voorruit zitten. Hier controleren ze regelmatig op de parkeerplaats van de supermarkt en dan maken ze het meteen. Alleen die er de vorige keer stonden hadden geen samenwerking met onze autoverzekering. Dus moesten we Carglass bellen. Dat maar meteen gedaan, want nu krijg je nog gratis nieuwe ruitenwissers ;) Is eigelijk nog niet nodig, auto hebben we nieuw in 2010 gekocht, maargoed. Kan maar weer vervangen zijn ;)

7. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte WW!

@Flora: Misschien was die hoge gewoon een uitschieter ;)

@BF: helemaal leuk, een meid!! Zelfs ik zie de potty shot.. (wat een naar woord :D)

Sorry rest weet ik even niet meer

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ BF, JIEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een MEISJE! Wat ontzettend goed dat je gevoel klopt!!! :D:D:D Wij moeders voelen wel wat in ons zit.. dat is ons moedergevoel hihi... :)

Morgen weer een spannende dag of niet? Fijn om dan te horen dat alles goed is met jullie meisje!

@ Flora, hoop blijven houden meis! Als je temp maar zo blijft. Geen enkel systeem hoort "echt" bij het zwanger worden of zwanger zijn. Ze houden je voor de gek :p Ik vind t een mooi kaartje!!

@ Wonderwensje, heel veel sterkte met je ma! Hoop dat het snel beter met dr gaat en dat het niets ernstigs is. Ik snap dat je de zorg op je wil nemen, maar ook goed voor jezelf en de kleine meid zorgen!

@ Minnie, Leuk inkopen doen! Klinkt als lieve pakjes! :D

@ babykamer, weten jullie een site waar ze blauwe en rode accessoires verkopen voor de kamer? Of tips voor dat soort sites. Ik zoek me het apezuur, maar kan niets vinden.

@ Jazz, Jij ook bijna geslachtsbepaling!! Ga je de lijst nog meer roze maken of een beetje meer blauw?? ;)

@ Dinges, JEeeeeeej je hebt een kruis!! Gefeliciteerd meis!

@ hiero, vandaag eigenlijk geen misselijkheid gehad vanmorgen. Wat voelt dat dan vreemd zeg! Maar wel lekker, eindelijk gaan genieten!

Ik kreeg gisteren een kaartje dat er iemand die mij vroeger heeft gedoopt is overleden. Zal nu ook wel met mijn gesteldheid te maken hebben, maar ben dr toch een partij verdrietig om.. :( Was een superlieve oude man (had mn opa kunnen zijn). Misschien daarom wel.. Op dit soort momenten realiseer ik me des te meer, dat leven en dood zo dicht bij elkaar ligt.

Zondag gaan we bij mijn zwager en schoonzusje langs, hebben een huisje in Amstelveen gehuurd. Zij zitten zo met hun appartement dat ze vliegtuigen kunnen zien opstijgen en landen op Schiphol hihi..

Werkse nog even vandaag meiden!

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Zsa en kiwi: FF geeft nog steeds triphasic aan.. Dus we gaan het zien. Vind mn kaartje er opzich ook prima uit zien. Maar je kunt er idd pas een zwangerschap op aflezen als je temp na je nod ook nog hoog blijft. Nu blijft het gewoon gissen ;)
    Ik leg het maar naast me neer en wacht gewoon nog een paar daagjes af :D
    Dit weekend weer werkweekend, dus dan ben ik er in ieder geval niet zoveel mee bezig :D

@kiwi: lief heeft een aantal dingens met blauw en rood! Misschien kun je daar iets vinden?
    Heerlijk dat je vanochtend niet misselijk was:D Hopelijk blijft het zo goed gaan!

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Leuk bf een meisje wat cute.

Even ego we hebben een huis hoeven alleen maarja te zeggen en dan kunnen we erin in Rotterdam morgen kijken en dan weten we het schoonzusje heeft het geregeld vrienden van hun gaan samenwonen dus kunnen wij hun huis overnemen.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: wat een goed nieuws!!! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven!

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    weet je dat heel zeker? niet dat het illegale onderverhuur is en wanneer de verhuurder/bank erachter komt jullie eruit gezet worden?
    als alles helemaal in orde is, wat ontzettend fijn zeg!!!! eindelijk weer een eigen plekje! :)

@flora, zolang je die dip in je temp maar niet krijgt toch? ;) *duimduimduim* nu weekend met de meiden toch??

@zsa, jeeej jij ziet t ook :D

@kiwi, ja morgen weer spannende dag idd! morgen de 20 weken echo en hopelijk horen we dan nog een keer dat t meisje is :D

maar morgen eerst naar de kapper ;) en ben eruit, wordt toch weer een schuine bob! alleen dan doe ik mn haar, want als ik een staart of iets in kan doe ik dat en doe ik eigenlijk alsnog mn haar niet (alleen hooguit misschien een keer voor een feestje :))
    dus heb maar ff fotootjes van internet gehaald om ze te laten zien wat ik nu precies wil :D haha

sorry als ik nog iemand vergeten ben :)

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee we kunnen alles op onze naam laten zetten

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hi ben ik weer eventjes :)

BF, een meisje!!! Had je toch gelijk :D gefeliciteerd!

Wat zijn er toch veel meisjes in ons clubje :)

@ Lavina, veel sterkte en hopelijk komen jullie er samen toch nog uit.

Verder heb ik eigenlijk niet echt meer bijgelezen, maar dat zullen jullie wel begrijpen..

Gisteren alles geregeld voor de begrafenis, die is aanstaande zaterdag. De koffietafel ook gereserveerd, alleen moeten we daar nog even langs om te bespreken wat we willen aan dranken en eten. We willen het toch een beetje luxe doen, bijv ook met een borreltje en warme broodjes.. maarja moet natuurlijk ook weer niet te gek worden.

Dinsdag op de dag zelf, ben ik niet naar mn opa wezen kijken. Volgens de arts en mn moeder moest ik dit ook echt niet doen, omdat ie er best akelig uit zou zien. Gisteren was ie al opgebaard in het uitvaartcentrum en toen is ML eerst gaan kijken, hij ligt echt heel mooi opgebaard, precies zoals mn opa en was dus toch wezen kijken (normaal nooit geen held in hoor) maar vind het toch fijn dat ik het gedaan heb. En tot aan de begrafenis krijgen we iedere dag een uurtje om weer even langs te gaan.

Volgens de arts heeft ie waarschijnlijk een hartstilstand gehad. Hij had al wel een slecht hart, maar had daar medicijnen voor, maar zo eigenwijs als mijn opa was nam hij die helemaal niet goed in, de ene dag wel en de andere dag weer niet... nu lagen ze er al van een paar dagen zelfs.

Nou, straks komen de mensen om de dienst door te spreken en dan is echt alles geregeld. althans voor de begrafenis... daarna komt natuurlijk alle rompslomp met zijn woning (hij woonde nog op zichzelf) en al zijn lidmaatschappen, verzekeringen etc op te zeggen. Wordt nog een hele puzzel want we hadden al gezien dat de administratie niet zijn sterkste kant was ;) Alle enveloppen die hij ooit heeft gehad zijn wel geopend maar overal liggen ze en totaal niet bij elkaar dus we gooien straks maar even alles in een zak en kijken we bij mn moeder thuis wel wat ie allemaal had....

Nou, ik kom snel weer met jullie meelezen en kletsen

15. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    #2875 Zep, 29 nov 2012
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
    BF, Wat een mooie mini!!!! Morgen een spannende dag!! Hoe laat heb je de echo? En leuk dat je je haar zo gaat knippen, heerlijk even tijd voor jezelf! Ik vind het altijd verwennerij als ik naar de kapper ga!

Wonderwensje, heeel erg veel sterkte... En let goed op jezelf meid!! Ik weet hoe moeilijk dat is.... Dikke knuf!

Flora, Spannend!! Duimduimduim!!!

Kiwi, Fijn dat je niet misselijk bent nu! En die hormonsters ook..... Maar ik snap dat je daar verdrietig om bent. En tussen leven en dood zit idd een hele dunne lijn... Ik vind dat een heel eng idee...

Dinges, jeeeej, je ei gevonden!!! Nu ga ik heeeeeeel hard voor je duimen! Hoe voel je je verder?

Hier, ik heb het advies van bf aangenomen en ik heb gisteren tegen mijn vriend alles eruit gegooid. Ik heb gezegd dat mijn geduld op is, dat ik het niet snap en ik heb aan hem gevraagd wat er nu aan de hand is.... Ik heb gezegd dat ik het nu wilde weten en ik heb gevraagd of hij zeker weet dat hij wil proberen om zwanger te worden. Ik had me zo voorgenomen om niet te gaan huilen, maar toch kwamen de tranen.... Hij heeft me verteld dat hij vroeger veel is afgewezen. Hij vind het daarom erg moeilijk om intiem te zijn omdat hij bang is om weer afgewezen te worden. Het is een soort bescherming voor hem.... Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem niet in de steek laat en er altijd voor hem ben. Dat ik hem steun waar ik kan en dat ik vreselijk veel van hem hou. Ik heb gevraagd of hij wel echt kinderen wil, hij heeft me wederom bevestigd dat hij dit echt heel graag wil. Daarop heb ik gezegd dat hij er dan ook iets voor moet doen. En ik niet steeds mijn ei wil missen..... Ik word er ook niet jonger op... Ik ben erg blij dat ik het op tafel heb gegooid! En wat echt bijzonder was, we hebben daarna heerlijk geklust:D:D:D Ik hoop dat hij dit de aankomende dagen volhoud, dan kan ik weer plaats nemen op de wachtbank!!

16. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bella, heel erg veel sterkte met alles!!!!

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ohhh zep meisie wat fijn

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Zep, wat fijn dat jullie daar nu open over hebben kunnen praten en voor jou ook fijn dat je nu weet waar het vandaan komt! Hopelijk is er nu ook een last van zijn schouders af en komt het helemaal goed met jullie seksleven! :)

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, komt nogal wat op je af zo zeg...sterkte met alles!! en gelukkig weet je ons nog te vinden om even van je af te schrijven :) *knuf*

@zep, wat goed dat hij eindelijk heeft verteld wat er nu is!! fijn dat de aanpak gewerkt heeft en dat jullie daarna heerlijk gezellige dingen hebben gedaan ;) ik ga voor je duimen dat hij t zo volhoudt! en denk zolang je hem leuk verleidt dat heus goed komt! (zal misschien alleen voorlopig nog wat minder van zijn kant komen?)
    en idd gewoon op naar die wachtbank!!

@mvs, oohh dat is ideaal dat dat kan! hoop dat t huisje wat is voor jullie!

@echo, morgenmiddag om 2 uur :) dus eerst een relaxte ochtend, dan lekker lunchen met ml en dan op t gemakkie naar t zkh, ben erg benieuwd ook hoe lang t duurt!

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @zep, oohh wat goed van je meis! ik hoop dat het nu verder de goeie kant op blijft gaan en wat zou het een mooi cadeautje zijn als het dan "in een keer" raak zou zijn!

@bella, jeetje meis wat een gedoe allemaal, niet leuk :(
    Heel veel sterkte deze dagen *knuff*

@mvs, oohh wat goed meis een eigen huisje!! hebben jullie er wel zin in?

@bf, mooie foto van jullie meisje!
    En jaa wat goed :) moeilijk he kiezen wat je met je haar zou moeten gaan doen.. ben benieuwd! show je foto op fb?

@wwensje, wat vervelend meis! neem je tijd voor jezelf!
    Ik snap dat alles een beetje te veel is op het moment, pas wel op jezelf hoor want je hebt indd nu niet alleen voor jezelf te zorgen.. (geld ook voor bella!;))

@flora, ik snap nog niet heel veel van FF :p maar nu ik dat heb aangepast is me kruis weg :(

Deel Deze Pagina