BF, wel fijn dat je er niet de hele dag op hoeft te wachten, volgens mij duurt zo'n echo 45 minuten.... Ik ga duimen dat alles goed is!! MvS, fijn dat je een huisje hebt zeg!!! Wanneer krijg je de sleutel? Dinges, he bah neeee, wat ontzettend irritant dat het kruis nu weer weg is Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid gaat krijgen want dit is niet leuk zo.... O ik ben echt opgelucht, heb nu ook een veel beter humeur dan de afgelopen dagen En het zal zeker van mijn kant moeten komen den ik, maar dat is niet erg.. Ik hoop dat hij het op een gegeven moment zelf durft!! Ik hoop dat er verbetering in ons seksleven komt, maaar ik heb er vertrouwen in dat dit zo zal zijn. Hij is namelijk nog nooit zo open geweest en ik heb echt het idee dat hij het serieus heeft opgepakt!!!
@dinges: omdat je temp nog niet echt hoger is, dan voor je posi test Als de hij komende dagen verder stijgt, dan zal het kruis weer terug komen. Wat gebeurt er als je vast een temp van 36.7 voor de komende dagen invult? @bella: nogmaals sterkte meid! @zep: wat goed dat je het gesprek aan bent gegaan! Een stap in de goede richting! Hopelijk blijft het nu beter gaan. Probeer er gewoon zoveel mogelijk open over te zijn En wijs hem dus vooral niet af als hij uit zichzelf een keer wil klussen
Of we erzin in hebben van 700 huur in een kamer die zo klein is dat er net 2 bedden in passen naar een 4 kamer woning ook voor 700 inc. Tuurlijk hebben we er zin in we kunnen volgende week de sleutel krijgen
jeeeeee wat zijn er veel online hier! goed @dinges, ja natuurlijk show ik op fb! @zep *vreugdedansje*
@Zep: Super! Das mooi nieuws! Niet alleen dat er geklust is, maar dat er een doorbraak lijkt te zijn ook echt! Hopelijk kunnen jullie er samen ook over blijven praten! @BN: wat een geregel altijd zoiets he...sterkte! @BF: ben benieuwd naar je nieuwe haircut! @MvS: Dat zou fijn zijn! Hopelijk bevalt het helemaal en zijn jullie voor de kerst lekker op jullie zelf @Hier: verschrikkelijke offday door dat stomme rot ei! Dat ik dan maar gewoon ongesteld wordt en een nieuwe poging kan gaan doen.. 40 dagen wachten is te lang En ik háát het nog meer dat dat m'n humeur beinvloed. BAH! *einde klaagmodus*
Ik weet niet wat ik moet doen heb geen slijm of pijn gehad toen met mijn ei weet dus niet wanneer ik hem had. Ben moe vannacht licht misselijk en heb geen hoofdpijn terwijl ik dat normaal de week voor ongi wel heb ook eet ik me suf aan eieren heb me daar elke keer toch trek in
@mvs, misschien anders testje wagen? Zie dat je erg op je nod zit aan je banner! wie weet is t wel gewoon raak hihi @zsa, oh meid kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van wordt!!! Ik hoop ook echt dat je gauw een eitje mag hebben, of anders op zn minst een kerstbeebje!!!*knuffel* @flora en julia, jullie zaten ook op fb toch? wie heb ik nu nog niet en wie wil wel?? (Flora en julia zal jullie wel even pb sturen als jullie dat willen )
Hey meide Net zh gebeld en moet er pas om 1 uur zijn en sta om 3 uur op de okplanning pff wat baal ik hiervan zeg
@knuffie, vind het echt zo vervelend voor je. Het enige wat ik kan zeggen is sterkte maar dat dekt de lading niet . om dat het, het enige is wat ik kan doen... Sterkte
Heel erg veel sterkte knuffie....... Weet niet wat ik moet zeggen... Vind het zo erg voor jullie.............
@bf waarom is het nog even een geheim dan dat jullie een meid krijgen? @minnie wat leuk dat je een geboortepakje hebt gevonden!! foto? en fijn dat jullie allebei weer zijn goedgekeurd! @bf dr mini: ze ligt echt helemaal dubbelgevouwen he hahaha dat voetje! Echt bizar. Inderdaad duidelijk een meid En dat neusje dat komt gewoon door dat hele 3D gebeuren. Soms ziet het er echt heel vervormd uit. Mijn schoonmoeder vond de 3D foto's van dr kleindochter maar eng en lelijk hahaha. Ze zei geef mij maar gewoon die 2d echo's. @ww he bah meis dat is ook ff schrikken zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je meteen in de zorgmodus schiet, maar gelukkig weet je dat dat tot een zekere hoogte is en dat je ook aan jezelf en je kleine meid moet denken! Ik hoop dat je mams snel behandeld kan worden tegen de ontsteking en dat ze gauw weer naar huis mag. Logisch dat je er continue mee bezig bent. Moet er ook niet aan denken dat er iets met mijn moeder zou zijn. Hele dikke knuf voor jou meis en doe rustig aan! Je kan inderdaad niet meer doen dat er gewoon voor je moeder zijn. Enne wat ons betreft, wij lopen niet weg hoor dus mocht je behoefte hebben kun je altijd komen kletsen. Ik duim dat je moeder gauw beter wordt! @flora ik blijf voor je duimen meid. Geef de moed niet op ! @Kiwi ik ben heel benieuwd of ik de lijst wat meer met blauw ga opkrikken of toch weer roze! Aaaaaaaaaaah nog 10 dagen, SPANNEND! @Amstelveen daar woon ik vlakbij, ga er regelmatig ff winkelen met mams @mvs wow super van je huis! Moest je berichtje even 2x lezen zo zonder alle punten en komma's etc haha maar super nieuws! Hebben jullie al ja gezegd? @bella he meid fijn weer even wat van je te horen. Wat een ontzettend verdrietige periode voor jullie meis een dierbare verliezen is gewoon het zwaarste wat er is. Het is zo moeilijk.. en inderdaad om hem dan nog even te zien is zo dubbel. Fijn dat het je toch een goed gevoel geeft. En terwijl jullie al zoveel verdriet hebben moet er idd ook nog eens zoveel geregeld worden. Iets waar je helemaal niet op zit te wachten natuurlijk. Ik wens jullie nog heel veel sterkte en ik hoop dat jullie zaterdag een mooie dienst hebben waar jullie toch nog op een mooie manier afscheid kunnen nemen van hem. Knuf @Zep wat goed meis! Heel dapper van je! Het kan er maar uit zijn. Zo zie je maar dat het altijd oplucht. Logisch dat je emotioneel werd. Zo fijn dat hij nou eindelijk heeft gezegd wat hem dwars zit. Nou weet jij ook waar je aan toe bent en hoef je ook niet meer onzeker te zijn! Nu kunnen jullie er gewoon over praten. En natuurlijk helemaal top dat de avond ook nog eens spetterend eindigde Ben blij voor je! @Zsa ik snap je helemaal meid, is ook gewoon echt niet leuk zo'n lange onduidelijke cyclus :x dan hoop ik maar dat je gauw ongi word want dit is ook niks! @mvs ohh spannend bijna je nod ongeveer. Testje wagen?? @knuffie sorry wanneer moest je er precies zijn? Heel erg veel sterkte meis! Het is zo ongelooflijk verdrietig en oneerlijk Wat zijn er toch veel verdrietige dingen aan de hand. Daardoor besef je gewoon weer extra hoeveel geluk je mag hebben als 'alles goed gaat'. Hele dikke knuffels voor iedereen die t nodig hebben!! @Ego PFFFFFF helemaal klaar mee vandaag. Ben me een partij chaggo. Super pijn in mn rug door t werk. Ben gewoon altijd de hele dag aan t staan, lopen, bukken, tillen (doe ik dan wel voorzichtig maar toch) en weet ik t allemaal en dan net moest ik de bank weer helemaal verschuiven omdat er een muis onder lag, cadeautje van mn kat.. :x dus ik natuurlijk ook weer de hele boel stofgezogen, nou nu is mn rug echt gebroken. Zucht. Nou ik ga maar eens lekker een warme douch nemen en mn joggingpak aantrekken en lekker ontspannen met een kruikje ofzo. Verder gaat t goed hoor (ben zo zenuwachtig voor de geslachtsbepaling!! wat gaat t worden???????)
Morgen om 1 uur erzijn en sta om 3 uur op de ok lijst vind echt belachelijk zo laat want is 10min,die ingreep sta geestelijk op instorten pff wat is dit zwaar Bedankt voor al jullie lieve berichtjes
@kmuffie, ja helaas is het standaard dat je al zo vroeg moet zijn al moet je er hier (afhankelijk van ingreep) uur van te voren zijn...moet je ook nuchter zijn zeker?? En natuurlijk is het hartstikke zwaar voor je!!! Ik mag toch hopen dat ze daar morgen wel begrip voor hebben, maar ze zullen t heus begrijpen... Probeer goed te slapen vannacht en neem een extra lange douche of een heel lang warm bad, maar jezelf verwennen mag nu wel!!! En morgen ook!! @jazz, ben bij jou ook erg nieuwsgierig wat t is!! 50% kans op 1 van beide @uhhh, pffff ben echt zo'n enorm vergiet op t moment ben ook weer zo verrekte moe! Merk toch wel dat meer uren werken idd niet heel erg verstandig is.........mjaaah je eigen zwakte toegeven blijft een gevoelig punt @hier, ml net heel lief "als nou morgen alles goed is vind ik wel dat we morgenavond uit eten gaan bij gallo d'oro" (heeeeeeeeel goede italiaan, met echt mjammie pizza's!!) "Ja dan hebben we echt wel wat te vieren dus vind dat t dan wel mag" zo leuk!! Ben helemaal blij verrast! (Kan t alleen niet zo uiten want ben in staat om te slapen maar goed ) Maar lekkeerrrrrrrrr zeg!! En anders wordt t de snackbar...troostvoer Njah...en normaal maak ik me dan zorgen om mn darmen (natuurlijk zo spastisch als wat en op pizza reageren ze de ene keer wel, andere keer niet) maar dst hoeft nu niet, ik zit toch verstopt! dussss Wij gaan morgenavond romantisch met zn 3tjes uit eten (nou geloof dat t serieus paar jaar geleden is dat we met zn 2tjes zijn gegaan schandalig) En ml is helemaal verliefd op zn meisje, vind t echt zoooooo leuk om te zien hoe trots ie is! Ohja @naam, die wil ik geheim houden tot ze geboren is
@knuff hele dikke knuffel meid. Ik ga een kaarsje voor je branden. Hopen dat je snel weer okeej bent! Xxx
@knuffie ja natuurlijk is het vreselijk zwaar inderdaad, probeer extra lief te zijn voor jezelf!! Heeeeeel veel sterkte, denk aan je.. @bf wat flaaauuwwww zeg 50% kans hahaha. En gezellig uiteten, doen wij ook heeeeel graag. Over pizza gesproken: ik ga m nu eten hongerrrr
@knuffie: kan me voorstellen dat dat wachten zenuwslopend is... Misschien kun je al iets kalmerends krijgen als je in het ziekenhuis bent. Dan duurt het wachten niet zo lang en zul je even slapen. @Jazz: voor jou komt de geslachtsbepaling ook in zicht Ik denk dat je ook een meid krijgt!! Wat voor gevoel had je zelf ook alweer? @bf: mmmm lekker uit eten met zn 2/3tjes. Wij doen het minimaal eens per jaar, rond de dag dat we 'verkering' kregen, 21 maart. Maar dat zal nu wel rond 27 april gaan worden, onze trouwdag Maar soms gaan we ook 'gewoon' samen uit eten, vaker met vrienden dat wel. @rest: sorryyyyy ik weet t niet meer
@jazz, t is nog even een verrassing mn mams gaat een taart maken, van buiten niks te zien. Maar van binnen dus roze in ons geval die komt ze zondag brengen en schoonmoeder en schoonzus en neefje komen dan ook, stiefpaps weet ook geslacht nog niet, dus dan snijden we de taart aan en tadaaaaa geslacht bekend Daar weer een foto van op fb is aankondiging Nog wel ff een "poll" op fb zetten morgen
@flora jaaa echt bijna, vind het zooo spannend. Wil zo graag weten of we een jongetje of meisje krijgen zelf denk ik ook een meisje. Bijna iedereen om ons heen denkt ook een meisje maar ik zie t daarom juist nog wel gebeuren dat we een piemeltje gaan zien en we t allemaal fout hebben hahaha @bf oja die taart is leuk ja! Wilde ik ook doen maar ben toch niet echt zo'n taartenbakker (lijkt me wel leuk) maarja ach. Kon ik de tijd maar vooruit spoelen!! @pizza hij zit erin maar t erge is.. Ik heb nog honger omg ik heb echt sinds deze week zulke enorme vreetbuien echt heel erg. Kan alleen maar denken aan patat pizza chips etc etc heeeeeelp hoe ga ik dat weerstaan?! Denk dat mini een groeispurt maakt en al mijn eten opsmikkelt dat zal t zijn!
@jazz: probeer anders gezond te snacken. Japanse mix, appels, komkommer dan kun je toch lekker blijven eten, zonder er op te hoeven letten en af en toe toegeven aan een vreetbui is ook nie erg @ego: ik heb me toch gevoelige borsten.. Niet leuk meer eerst voelde ik ze alleen met iets te enthousiast de trap op lopen enzo. Maar nu voel ik ze ook als ik gewoon zit. Net 2 hele grote blauwe, beurse plekken. Laten we hopen voor t goede doel, anders moet dit verboden worden. @mvs: hee testmaatje ik ga ook zondag testen als ik nog niet ongi ben! @testen: over testen gesproken.. Ik denk dat jullie zondag pas aan het eind vd middag de uitslag zullen horen. Aangezien we dus zondagochtend al bijtijds bij m'n ouders voor de Sinterklaas brunch worden verwacht!