Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    #2961 Dinges1989, 1 dec 2012
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
    NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? nov., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt)
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)
    ♥♥ NOD ♥♥ December
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 2 dec., 5e ronde, 1e kindje
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? dec., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje.

16 Zwanger! (8 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 3 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

@Mvs, aangepast :D
    @julia, wanneer ga jij testen?
    @zsa, heb jij je ei al gevonden meis?

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    10-8

3. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Jazz, o meis..... Wat ontzettend vervelend zeg..... Kan je niet met je leidingevende praten en vragen of ze aangepast werk voor je hebben? Ik snap dat dat heel eng is, en ook omdat je uitzendkracht bent... Maar jij en je kleine uk zijn nu echt het belangrijkste hoor!! Goed naar jezelf luisteren meid! Dikke knuffel:)

Bf, o wat fijn dat je kleine meid goedgekeurd is " maakt nu een vreugdedansje voor jou:D"
    Ik snap heel goed dat je heel erg geschrokken bent toen je te horen kreeg dat er een ader mist in de navelstreng... Maar meis, als je bij de vk verder mag dan is het niet levensbedreigend voor Mini. Anders zouden ze je meteen naar de gyn sturen...En heel fijn dat je vaker op controle moet komen, als er dan iets is kunnen ze meteen ingrijpen.

Dinges, ik temp zelf niet, ik weet niet goed of je er mee door moet gaan. Ik denk dat je nu niet echt een goed beeld zal krijgen..... Maar misschien maakt het ook niet uit...

MvS, spannend zeg!!! Mijn duimen draaien!!

Swimming, veel plezier met klussen!!

Hier, Werkweekend....... Ach ja, zit alweer bijna op de helft:)
    Gisteravond alweer twee keer afgewezen....... Echt niet leuk...... Ik vrees echt weer het ergste......... Heb er bijna niet van kunnen slapen vannacht....... Sorry dat ik jullie hier mee lastig val.........

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wauwww zie ik hier ff fantastisch nieuws!!! Mvs GEFELICITEERD :D geweldig! Genieten!

@ww oh wat fijn dat je moeder gewoon lekker thuis is. En wat naar die bacteriele infectie bah daar ben je goed ziek van! :( hoe heeft ze t dan opgelopen? Hopelijk knapt ze snel op meis, knuffie!

@flora zou de hoop nu helemaal weg zijn?? Nee toch? :(

Aargh waarom ben ik zo'n zeef..

@bella heel veel sterkte vandaag meis. Hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemenvan je opa. Hele dikke knuf voor jullie!

@knuffie hoe gaat het met jullie..?

@ego bedankt voor de tips! Moet inderdaad vaker tussendoor even rusten.zal het wel even aangeven. Heb ook zo'n stevige buikband besteld van Carriwel zodat die mijn buik en rug ondersteunt. Ik denk dat ik gewoon helemaal een verkeerde houding heb. Sta niet stevig denk ik. Vannacht geslapen met een kussen tussen mn knieen en dat was eigenlijk heel fijn. Nu maar eens ontbijten en douchen

Ben super blij dat er eindelijk weeer roze is JEEEEEJ

5. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    MvS, gefeliciteerd!!! Geweldig!!!!

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, jaaaaaa toch wel! Haha en goed zwanger ook zo te zien! De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) je ziet t ;)
    Hartstikke leuk!! Gefeliciteeeeeeeeerd!!!

@zep, je weet he je mag hier altijd luchten....misschien moet je eens tegen hem zeggen van joh dat hij zo vaak is afgewezen moet ie toch hoe t voelt....en laat m vooral weten dat HIJ nu degene is die JOU nu steeds afwijst, en niet andersom! Misschien gaat er dan een lampje branden bij m....en zeg er ook vooral bij dat je de logica van hem blijkbaar, als jij HEM verleid hoe hij dan t idee kan krijgen dat je hem gaat afwijzen?! Die logica is voor mij namelijk ver te zoeken ;)
    Sterkte en succes meid! Dikke knuffel voor jou!

@jazz, ja heerlijk he met een kussen :), ik slaap met dat kussen van de kv :) heeeeeeerlijk! (Totdat ik een onrustige nacht heb en meer van t kussen af dan met t kussen slaap maar goed :D merk dat ook gelijk heel erg de volgende dag aan mn heupen....)

@hier, de mannen zijn bezig in de kinderkamer, jaja, de muren glad aan t maken!! Hoera! :D (invloed en idee van stiefpaps, die koof kan ook nog wel als de muren geschilderd worden! Jeej!)
    Dus ik ga mezelf ook maar eens nuttig maken en beginnen aan de adressenlijst :)

7. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dinges, jaa even afwachten. Ik denk dat we pas wat meer over d'r lever te weten krijgen als ze de mri heeft gehad, leverwaardes waren namelijk eergisteren goed en gisteren weer niet, ze schommelen heel erg. Het hele roosterverhaal.. Ik roep al vanaf dat ik zwanger ben dat ik als harde wens wilde volgend jaar: op vrijdag de hele dag werken en als zachte wens 2 avonddiensten in de week. Ook zei mn cozo dat ze best wel rekening konden houden met mn wensen als de kleine er is.. Harde wens hoor je eigenlijk gewoon te krijgen, zachte wens kunnen ze naar kijken maar zijn ze niet verplicht aan te houden.. We kregen eerst het rooster en toen zag ik dat ik maar 1 vrijdag per 4 weken ingeroosterd stond voor een hele dag.. Dus ik naar m'n begeleider en er naar gekeken. Ze zei toen oké we zullen er naar kijken, ik denk dat ik het wel kan oplossen. Ik zit met 1 dag in de maand echt in m'n maag dus die wil ik gewoon NIET werken. Nu was er donderdag een klein overleg waar ik niet bij was en toen was er vrijdag een email verslagje van het overleg. Toen stond er in de email dat er een nieuw rooster in iedereen zijn postvak lag en dat dit het definitieve rooster is. Iedereen zijn harde wensen zijn ingewilligd. Dus ik, heel enthousiast naar m'n postvak om te kijken naar m'n rooster.. Nou er was dus helemaal niets veranderd aan m'n rooster. Dus ik had hem al zitten! Aan het eind van de ochtend kwam ik m'n cozo tegen en begon ik over het rooster en dat het niet veranderd is en dat ik dus niet m'n harde wens heb gekregen. Zegt ze ineens nou ja dit is het definitieve rooster en die gaan we niet meer veranderen. Ja zegt ze maar je hebt nu toch 2x in de maand een hele dag dan, ik zeg nee maar 1 en mijn harde wens is elke vrijdag een hele dag. Zegt ze ja maar je mag niet als harde wens opgeven dat je een vaste dag een vaste dienst wil werken. Nou toen begon ik een beetje te koken!! Al een half jaar is er NIEMAND geweest die tegen mij zei dat ik dat niet als harde wens mag invullen! Ook weet ik 99% zeker dat een collega van mij als harde wens heeft woensdag de hele dag werken en dat ze die heeft gekregen. Ja zegt m'n cozo, we kunnen wel even naar de maand kijken een keer om het op te lossen, terwijl het is een basisrooster dus die herhaalt zich het hele jaar door. Oftewel, die dienst die me in m'n maag zit en die vrijdagen komen elke maand terug! Dus ik zeg nou ik wil dan wel vanmiddag even kijken met je meteen, nee daar had ze geen tijd voor. Ik zeg nou dan maken we nu een afspraak wanneer wel. Dinsdag heb ik nu een afspraak, heb al dingen opgezocht over de regels van harde wensen en dergelijke en ik ga een email sturen naar het OR van de organisatie.. Want ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ze echt uit d'r nek kletst en geen poot heeft om op te staan. En als ik dus ECHT niet die vrijdag lange dag als harde wens mag invullen dan ga ik gewoon als een zeikerd vervelend doen en een andere harde wens eisen, gewoon om hun te irriteren! Ben er echt een beetje klaar mee! Zo, nu het klagen over haha!

Bf, mij vergeten, nou het is een SCHANDE!! :p hahahaha! Maar m'n moeder heeft geen medicijnen voor d'r lever want ze weten niet wat het is, daar krijgt ze de mri voor. Ze heeft nu alleen magnesium om d'r darmen rustig te houden en pcm voor de pijn..

Mvs, GEFELICITEERD!!!!:D

Zep, meis wat vervelend zeg :( ik snap alleen niet waarom die het doet, als ik het goed begreep was hij vroeger toch vaak afgewezen.. Dan snap ik het dat hij niet graag begint maar dat is geen excuus dat hij jouw telkens afwijst.. Ik zou dan toch denken dat er iets anders is! Een hele dikke knuffel meis!

Jazz, ja we hebben geen idee hoe ze dat heeft gekregen. In ieder geval niet van zalm Hahaha, en volgens mij is het niet iets wat makkelijk over te dragen is ofzo, dat ze het op het werk heeft opgelopen, geen idee!

Vanmorgen lekker gewerkt, tijd vloog zo voorbij :) heerlijk werken is dat! Morgen nog een avond, woensdag en donderdag ook avond en dan draai ik met uitzondering op 1 januari geen avonddiensten meer.. Te zwaar voor m'n rug.. Ik had eergisteren nacht zonder voedingskussen geslapen, had er echt ff geen zin in, kon m'n draai niet vinden enzo.. Nou heb het gisteren echt geweten :eek: de hele dag last van m'n stuit gehad, nu vannacht weer met kussen geslapen en nu gaat het weer stukke beter!

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Van de week de voedingskussen maar wassen en de binnenzak betekend alle balletjes in een vuilniszak doen

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Hey meide
    Alles is goed verlopen vloeien is gelukkig minder al gister nu lekker uitrusten en morgen toch maar sinterklaas vieren met dylan kunnen het niet maken om het over te slaan
    Dit was ff korte update via me tel zal vanavond of morgen proberen ff heel verslagje te maken xxx

10. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @mvs: gefeliciteerd!! En dat terwijl je met S bezig was in ZH enzo!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, de binnenzak zou je ook gewoon, met balletjes en al, de wasmachine in moeten kunnen gooien hoor! Binnenzak zit als t goed is helemaal goed afgesloten :)

@wwens, nou lekker dan zeg met dst rooster....zou t idd ff goed nazoeken en gesprek afwachten. Als ze dan nog weigert dan hogerop gaan zoeken :)

@hier, jeeeej muren zijn glad! (Voor zover, korte muur naast de deur nog niet, mjaah ze moesten d troep ergens laten, maar ml gaat die volgend weekend (of morgen) doen, en dan ook og 1 keer t stukkie bij de verwarming, en dan ff licht opschuren en kan er behangen worden!
    Ook de koof op de lange muur hangt! Dus jeeeeej! Zit eindelijk wat schot in de zaak! :):):)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @knuffie, knuf voor jou meid!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ww jezus ben je lekker mee! Ze doet er naar mijn idee lekker makkelijk over ! Goed dat je op je strepen staat hoor meid. Ik baal altijd van mezelf dat ik nooit goed voor mezelf op kan komen.. Best heeeeel vervelend :p ik vind het sowieso knap dat je het nog volhoud met je rug en dan in de zorg. Ik zie t nu al niet meer zitten en werk niet eens echt in de zorg.. Had ik nu maar een lekker zittend baantje. Lijkt me zalig! Hoeveel uur werk je ook alweer? Klinkt altijd wel lekker een ochtend of een avond.

@mvs je kan ook tennisballen erbij doen in de was dat voorkomt toch ophoping van die balletjes ofzo?? Hihi. Geloof je t al een beetje?

@knuffie we zijn er voor je! Hopelijk kan je t morgen toch nog een beetje gezellig maken met dylan.

@bf wat heerlijk dat er schot in de zaak zit! Wij moeten idd ook eerst oud behang weghalen en glad maken (hoe doe je dat eigenlijk??) en dan verven.. En 1 muurtje dan behangen. Heb er zo'n zin in dat t kamertje straks af is, maar eerst moet er nog veeeeel gebeuren ;)

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

@zep dikke knuffel meis! Kan me zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Aan de ene kant denk ik idd ook van.. Jij verleidt HEM dus hoeft hij niet bang te zijn voor afwijzing.. Aan de andere kant denk ik ook dat je misschien niet kan verwachten dat het probleem nu meteen is opgelost. Hij heeft het net uitgesproken, maar dat betekent misschien niet dat het voor hem in zn hoofd nu ook is opgelost. Nogmaals ik begrijp je helemaal! Maar ik probeer een beetje met je mee te denken.. Knuf!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, hoezo glad maken? Is de ondergrond onder t behang vol structuur??
    Waarom haal je dit behang er niet af, gooi glasvezel of ander overschilderbaar behang op de muren die gaat verven, en dan waar je behang met printje wil doe je met printje :)
    Maar anders kan je t makkelijk zelf glad maken met muurglad van alabastine, fysiek wel zwaar dus niet geschikt voor zwangere vrouwen ;) hihi
    Bij ons zit er glasvezel met motief en relief op, en als iets een ramp is om van de muur te verwijderen....dus vandaar dat wij dat spul gebruiken :)
    Als t glad is komt er egaal glasvezelbehang overheen en dan gaan we aan de verf :)
    Je ziet dan niet dat er behang op de muur zit en je kan t dus ook eindeloos over schilderen :)
    Of overheen behangen :)
    Maar net wat je wil :)

@hier, lekker al de hele dag op de bank, mn banden zijn echt niet grappig laatste dagen, groeispurtje...(again), maar goed hoort er allemaal bij he hihi, niemand die zei dat t makkelijk zou zijn ;) of comfortabel ;)
    Verder geniet ik wel van mn buik hoor, maar die banden mogen ze afschieten ;)
    En straks verjaardag dus heb me keurig gedeisd gehouden vandaag :) ook ff energie sparen voor morgen :)

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jazz, de brutale mens heeft de halve wereld zeggen ze wel eens.. Ik sta af en toe echt wel ff op m'n strepen! Ik werk 24 uur, maar opzich het werk zelf valt me niet echt super zwaar.. Met een avonddienst is het meer dat ik al een hele dag achter de rug heb.. Maar een zittend baantje had ik hetzelfde gehad, de afwisseling van zitten en lopen dat is het allerbeste!

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    jeej!! FF heeft kruis weer gezet, had gewoon wat verkeerd ingesteld hehe

@zep, hoop dat het snel wat beter gaat meis.. Vind het maar een moeilijke situatie :( ben jij niet mee geholpen maar begrijp wel dat je t soms even niet meer weet.
    Hoop dat het praten met vl goed heeft gedaan :)

@wwensje, wa t een ontzettend meelevende mensen heb jij op je werk zeg :(
    Hebben jullie een terug komend rooster? Iedere maand t zelfde?
    Lijkt me ook niks pff..
    Hopen dat je je gelijk krijgt. Wat voor groep sta je ?

@jaaa bf eindelijk schot in de zaak :D (toch stiekem wel blij dat wij bijna niet hoeven verbouwen)..

@knuffie, blij te horen dat alles goed met je gaat meis .. Doe je wel rustig aan?!

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf hmm ik weet t eigenlijk niet hoe het eronder eruit ziet haha ik bedoel denk ik meer dat er misschien restjes behang op blijven zitten maar dat heeft verder natuurlijk niet zoveel met gladmaken te maken :) ff kijken hoe het behang eraf gaat, hopelijk makkelijk! Dan ff 3 muurtjes likje verf geven en eentje behangen. Wel met hulp want wij zijn allebei he le maaaaal niet handig :D misschieeeeen nog ander laminaatje erin maar moet ff kijken. Heb er ook zin in!

En die banden ja pfff heb er dus ook last van! Zo pijnlijk. Had het gevoel anders voorgesteld. Meer zeurderig zwaar maar t is meer een scherpe pijn. Vanavond verjaardag van een vriendinnetje maar ga t niet laat maken. Vl komt me weer lief ophalen.

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ww ja dat is absoluut waar hoor! Was ik maar is wat brutaler ;) en ja de combi zitten en staan is wel t beste. Ik ga gewoon wat vaker zitten. Jammer dan hoor :)

20. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Oh ja maar is piepschuim toch? Nee geloof het niet maar dat komt wel heb het ook druk jullie zijn er mee bezig ik heb er al een lopen die heel veel tijd vragen

Deel Deze Pagina