@Knuffie: Sterkte! Morgen lekker genieten van Dylan! @Zep: Balen Blijven praten hoor! @Jazz&BF: Rustig aan met die banden van jullie he! @Dinges: nee, helaas, nog geen ei te bekennen hier..
Dinges, snap heel niets van dat FF.. Maar als ik je reactie zo lees is het positief ja het is een terugkomend rooster, ik vind het heel fijn! Ik krijg in januari m'n rooster en weet eigenlijk al welke dagen ik in december volgend jaar moet werken zeg maar! Je hebt een 4 weken rooster en dat herhaalt zich.. Maar ik werk niet op een groep, werk als verzorgende IG in de thuiszorg, dus kom bij mensen die nog thuis wonen Jazz, jaa gewoon doen hoor! En dat even bespreken met je leidinggevende, als je aangeeft graag te willen werken en dat ook kan volhouden bijv door af en te even 5 min te zitten.. Goed voor jezelf en mini jazz zorgen
@jazz, ach behangstomer is wel zo makkelijk maar zelfs wij hebben hier zonder stomer alles eraf gekregen merendeel de toplaag met de had, en de onderlaag gewoon met warm water en een spons weken en dan trek je t er zo af doen jullie dan structuurverfje eroverheen?? Hadden jullie nou nieuwbouw of wat ouder? Bij ons zitten bijv allemaal gaatjes in de muur (draagmuur), dus als we dat gewoon direct verven zie je al die gaatjes zitten Maar komt vast helemaal goed bij jullie @sproetje, bedankt voor de kaartjes! Heb ze ontvangen! @dinges, jeeej toch weer een kruis! Gelukkig niks aan t handje @zsa, nou dat stomme rotei van jou ....of doet ie t misschien expres zodat je je nod met kerst hebt? Pffff, hoop toch wel dat ie zich nou eens komt laten zien hoor!!!! *knuf* @jazz, kreeg trouwens tip van mn vriendin vanavond bekkenbodemspieren aanspannen voor je omdraait in bed of opstaat enzo (dus alsof je je plas ophoudt), en heb t sl ff getest vanavond maar mannnn dat was echt de gouden tip zeg! Opstaan ging stuk fijner ipv als een oud waggelend lijk @hier, verjaardag geweest was erg gezellig, we voelden ons beetje vips want we waren de enige.....zo lullig, iedereen eerst toezeggen en dan vandaag allemaal afbellen wnt "sinterklaas vieren", ach rot toch op doe dst lekker op een andere avond of verzin dat iets eerder dan op de dag zelf...vind t echt schandalig, hebben ze allemaal boodschappen in huis gehaald..... Maar goed, we hebben t heel gezellig gehad hoor, en helaas uiteindelijk toch 1x versproken mjah toen was t kwaad al geschiet en kwam er ook wel gelijk achter maar goed, gelukkig waren we dus de enige dus alleen hun weten t nu Rest weet t morgen pas Maar zijn pas net thuis joh, en hd wel steeds als ik stond beetje vervelende buik, komt me dr net ff wat lucht uit (erg weinig gehd laatste tijd trouwens) en dt zt dus behoorlijk dwars blijkbaar wnt was geijk stuk minder hihi Nog even slokje drinken en dan kruip ik lekker t bedje in mn bedje roept al hihi Ik moet alleen altijd even acclimatiseren als we ergens zijn geweest, ik kan echt niet direct door naar bed , moet echt eerst ff zitten en og even wat drinken, even tv aan en dan kan ik naar bed Slaap lekker meiden! Zal morgen ff foto showen van de taart!
Goeie morge meiden wat is het hier nog ruatig @bf, ook een latertje voor jou gister dus.. Wel goed gegaan? @zsa, balen @wwensje, ohh jij was de thuiszorg hehe ik werk op een groep Maar wat krom dat ze je wens niet horen zeg! Ik moet zeggen wij hebben iedere maand ander rooster dat heeft ook zn voordelen hoor @ik was gister zo moe dat ik beroerd was! Daar zeg je U tegen hiihi ik heb van 19.00-23.30 en van 01.00 tot 07.00 geslapen!!
Mijn temp is in 4dagen tijd gezakt van 36.80 naar 38.40. Ben erg benieuwd wat hij morgen gaat doen! Gister avond geklust en we hebben rustige dagen voor de boeg, dus dat komt wel goed met klussen vruchtbaar slijm is ook al 3dagen goed aanwezig dus ben benieuwd.
@swimming, veel plezier in elk geval! @dinges, haha ff dringend bijgeslapen dus maar ging goed hoor, heb gister de hele dag niks gedaan en toen 's avonds de verjaardag was wel moe , maar heb t goed overleefd. Vannacht weer beetje rare nacht gehad, vaak zonder kussen dus voor mn heupen niet zo best, maar tot nu toe valt t mee met de last @hier, wachten tot familie voor de deur staat, voorlopig zijn ze allemaal al te laat haha, moeten eigenlijk nog stofzuigen, mjaah zul je net zien dat ze aanbellen, dus we laten t maar ff zo En daar zijn de eerste
Hi meiden! Idd rustig @bf nee gewoon normale verf hoor dus zal wel goedkomen allemaal. Ons huis is 5 jaar oud dus ziet er verder nog prima uit. Ben benieuwd naar de taaaart veel plezier vandaag @hier ik ben zooo blij! Vl is bezig met se babykamer leegmaken! Er staat een grote bus voor de deur en al het grofvuil en andere troep gaat erin en weg ermee jeeeej vind dat zo'n heerlijk gevoel! Ik moet m altijd even zn gang laten gaan en me er vooral niet mee bemoeien hihi maar vind ik ook niet erg ik kan toch niks doen aan die zware dingen. Straks ga ik lekker alles stofzuigen en dweilen enzo, dat is mijn taak Wat zijn de plannen voor jullie vandaag?
Ha meiden! Jazz, fijn dat hij begonnen is met de rommel opruimen!!! Is altijd zo'n lekker gevoel he Hoe gaat het met de scriptie? Hoe is het in die nieuwe groep? En al bijna geslachtsbepaling, spannend!! Bf, hoe reageerde ze? en wat lullig voor de jarige dat iedereen had afgebeld zeg.... Maar wel leuk dat het toch nog heel gezellig was! Swimming, veeeeel klus plezier Dinges, He fijn dat er nu wel een kruis staat, ik ga voor je duimen!! Zsa, wat ontzettend balen van je eitje........ Ik hoop dat hij snel zal komen.... Je hebt nu wel meer dan genoeg gewacht... Knuffie, heel veel sterkte meid....... Knuf! Hier, Mijn ei is flink aan het draaien, ik denk dat hij snel zal springen. Hij komt altijd later als ik stress heb... Vanmorgen toch nog half geklust met vl Hij wil het vanavond nog een keer goed doen hahahaha! Verder moet ik nu werken tot 21.00 uur.... Bleh.. En morgen bruiloft van mijn beste vriend!!! Ik mag getuige zijn van hem, al de tweede keer dit jaar dat ik getuige ben! Zo leuk...
@zep meid wat fijn dat jullie weer fijn klussen!! gelukkig ziet ie het weer zitten, helemaal nu met je eitje ik ga heeeeeel hard duimen voor je! Scriptie ja t gaat.. Nog bezig met voorstel verbeteren en elke week krijg ik dan feedback en dan weer verbeteren en zo gaat t maar door maarja ach we zien wel hoe t loopt. En bij jou?? En hoe is net in jullie huisje, genieten jullie er lekker van samen? En wat super gaaf getuige zijn op de bruiloft van je beste vriend! Heel veel plezier morgen En idd, over een week geslachtsbepaling!!! ieeeeee!
@zep, hele fijne dag morgen! Geweldig getuige zijn! @jazz, haha krijg je al de zenuwen? leuk dat je t ook bijna weet!! @eitjes, dat ze allemaal mar vrolijk mogen springen en dst we hier veel roze met kerst gaan zien! @taart, hij was helemaal geweldig! Mn mams had m helemaal in stijl gemaakt van de kinderkamer dus met uiltjes , vorige keer lukte t me om foto's op te slaan vanaf fb op de ipad, maar lukt met deze foto's natuurlijk weer eens niet dus foto's houden jullie nog tegoed! @hier, was even spannend, mn vriendinnetje moest naar t zkh, ze is onderzocht en alles verder gelukkig goed, maar ze moet t nu wel heel kalm aan doen! Komt nu erg dichtbij , ze is dinsdag 35 weken! Maar vandaag gaan dus de foto's niet door, haar gezondheidis echt belangrijker hoor Hoop dat we nog een keer kansje hebben zodat ze straks nog wel een paar buikfoto's heeft
Auw, mijn eitje is aan het springen Toch precies op de goede dag!! Heeft het dan nog zin om vanavond laat nog te klussen? We moeten wel heel erg geluk hebben deze keer, er moet net 1 zwemmer tussen zitten die hard zwemt... Het was maar een halve klus zeg maar ( Sorry, hahahahahahaha) Wie weet, wie weet Jazz, He bah, precies dezelfde ellende als ik, echt balen he? Krijg je wel duidelijke feedback? Ik hoop dat het een beetje wil vlotten nu!! Bij mij is het nog steeds drama, ik heb morgen een afspraak met de coƶrdinator, deze heb ik zelf geregeld want ik ben het zat. Ik wil weten wa er voor me gedaan kan worden. Als ze niks voor me kan doen lig ik 2,5 maand stil.... Niet echt een fijn vooruitzicht... Bf, O ik hoop dat het snel beter gaat met je vriendin....... En ik heb de taart al gezien op fb!! Hij is echt geweldig!! En echt knap van je moeder dat ze die taart zo heeft kunnen maken..
@Zep: haha halve bak! Hopelijk goed geklust en volgens mij heeft vanavond sowieso nog zin hoor succes!
Haa Dames!! Ik zie dat er weer een zwangere bij is!! Gefeliciteerd mvs!! Toch nog positief nieuws na alle ellende met shaun!! Nu ff bijlezen! Ik heb een erg druk weekend gehad! Sinterklaas gevierd bij m'n ouders was erg gezellig. Gister dus ongi geworden op naar een nieuwe ronde dus. Hopelijk is het dan een keer raak, want ik merk dat ik me er steeds rotter door ga voelen als het weer niet is gelukt.. M'n temp was van 36,9 naar 36,5 gegaan zaterdag. Dus ineens een flinke dip en die dag dus ook ongi geworden.
Flora, Dikke knuffel voor jou!!! Ik snap je gevoel zo goed, in het begin is het leuk, maar nu wordt het steeds minder leuk....... Onze tijd komt er ook aan meis..... Alleen moeten wij best veel geduld hebben Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je twee jaar bezig bent... Lijkt me zo vreselijk....