Thxx, zep Af en toe vind ik het gewoon echt niet meer leuk.. Het mag nu voortaan wel een keer gaan gebeuren. Ik denk dat ik ook maar eens ga proberen om wat minder op ZP te zijn. Ik ben er af en toe zoveel mee bezig. Eerst naar je eisprong leven, en daarna naar je NOD. Wat steeds een teleurstelling is. Onze tijd komt ook echt nog wel, daar ben ik niet bang voor maar ik vind dat we nu wel lang genoeg gewacht hebben! Hihi. M'n enige pendel die ik nog heb is voor januari dus mijn hoop is daar op gevestigd!
@bf ben erg benieuwd naar je taart! Leuk dat t geslaagd was. En ff schrikken van je vriendin! @zep nee maar dat is de bedoeling hoor dat ik iedere week feedback krijg en t dan weer verbeter. Pas over een paar weken moet ik dan echt klaar zijn en dan inleveren. Ik hoop dat ze wel echt wat voor je kunnen doen! Om gek van te worden he.. En vnv klussen zou ik zeker nog doen hoor just to be sure @flora he verdorie weer ongi??? Jeetje wat een teleurstelling de hele tijd leef echt met je mee! Weet ook echt nog hoe t voelt.. Hele dikke knuffel meid. Gelukkig wel gezellig sinterklaas gevierd
bf, mijn nieuwe NOD is 5 januari. Uitgaande van een cyclus van 35 dagen. Kan dus ook zomaar korter of langer zijn. Hopelijk springt m'n eitje nu wat sneller dan de vorige ronde!
NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 26 nov., 8e ronde, 1 kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: 16 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? dec., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 5 jan., 6e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (8 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 3 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 1 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @zep, nod aangepast @flora, nod aangepast (heb je trouwens verzoek gestuurd voor fb ) @zsa, heb je even naar december gezet @julia, hoe staat er nu bij jou voor??
@nog niet roze meiden, van mij mogen jullie ook heeeeeeeel snel op roze en meeklagen over kwaaltjes!!!!!!! ik duim echt zooooo hard voor jullie!!! en hierbij dan nog de foto's van de taart
@bf aaahh erg leuk zeg die taart!! Heel knap van je moeder lekker van gesmuld? Hier nog een buikfoto van vandaag met 13 weken. Hij is wel erg opgezet voor mn gevoel, komt ook wel omdat ik niet goed naar de wc kan haha
Jeeetje Jazz wat maakt jou buik ineens een groeispurt! Wel mooi! Met wat maken jullie die foto's dat ze zo'n polaroid met datum eronder zetten?
@flora, balen meis!! wij mogen nu ook echt wel een keer! ruim een half jaar is echt genoeg je geduld op de proef gesteld.. @bella, hoe gaat het met jou meis?? @bf, mooie taart!! zelf gemaakt? @zep, JAAA ei aan de klus
@flora: knuf!! @Bf: ja is goed hoor.. Hoop dat ik binnenkort een nod door kan geven.. Mooie taart ook!! @jazz: mooie buik! Ben ook benieuwd naar het foto programma? Ik ga slapen, good night!
BF en dinges, mijn nieuwe NOD is 25/12 met de kerst!!!, dan houd ik maar weer is 28 dgn aan. Hier is de ongi gelukkig weer over! Flora, dikke knuffel tís niet leuk he als het elke maand weer niets is! Gelukkig kunnen we hier ons verhaal kwijt en begrijpen we elkaar! Knuffie, wat fijn dat alles goed is gegaan, denk goed om je rust! Mvs, die is gewoon zwanger, wat heerlijk meid! Gefeliciteerd! Hoe was de bezichtiging van jullie nieuwe huis? Zsa, big huge girl!!! Jij hebt gewoon eigenwijze eitjes. Ging jij nu nog op FB? Jazz, mooi buikje idd wel een groeispurt! En alles lekker opgeruimd! BF, mooie taart, echt een orgineel idee. Fijn dat de muren zo goed als glad zijn, weer een stapje dichterbij de babykamer. Dinges, kan niemand zien dat ik bij dat groepje aangesloten zit dan op FB? Moet ik jou dan een prive bericht sturen zodat jij mij kan toevoegen? WW, jij zat met je rooster toch? Lekker achterlijk zeg dat ze zo met je omgaan. Idd gewoon voor jezelf opkomen. Hier druk gewerkt en sinterklaas gevierd, allemaal weer lekker verwend! Morgen lekker uitslapen weer een avonddienstje! Volgens mij was er nog meer, maar weet even niet meer! Slaap lekker allemaal.
♥♥NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: 16 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 25 dec., 9e ronde, 1 kindje♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? dec., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 5 jan., 6e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (8 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 3 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 1 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @julia, NOD aangepast
Goedemorgen dames! Nou, gaat m'n bzzt bzzt wekker niet omdat ik vrij ben, begint mini vanmorgen om 7.00 uur druk te trappelen als wekker waardoor ik niet meer kan slapen haha.. Flora, balen meis mijn duimen draaien voor jullie allemaal heel hard meiden!! Het is jullie allemaal gegund en het liefst gisteren als vandaag! Bf, mooie taart!! En volgens mij ook erg lekker haha! Jazz, weer zo'n mooie foto buikje groeit mooi! Verder, sorry als ik iemand vergeet, maar ben het verder even kwijt.. Hier een dagje vrij, even langs m'n mams en verder niet zo veel. Lekker!
♥♥NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 10 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: 16 dec., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 25 dec., 9e ronde, 1 kindje ♥♥MumL (20 jaar), nod ?? dec., 8e ronde, 1ste kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? dec., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 5 jan., 6e ronde, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (8 meisjes, 4 jongens, 1 verrassing, 3 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Even de aantallen aangepast en kleurtjes gewijzigd
@jazz, ah dat buikje begint te komen hoor! enne, die verstopping zal nog wel een tijdje aanhouden hihi, eet zoveel mogelijk vezels, houdt je darmen nog een beetje op gang je zult straks merken dat dit buikje langzaamaan overgaat in een "echt" buikje, gaat heel geleidelijk vond ik en dan opeens gaat je omgeving vragen stellen "ben je heel misschien...." (en dat is leuk want dan draaien ze er erg omheen om te zeggen dat ze je eigenlijk dik vinden ), en daarna is er geen twijfel meer over mogelijk voor je omgeving @wwens, wat dat betreft vind ik die voorliggende placenta nog niet zo erg dat ik nog niet heel erg de schoppen voel haha, ik word er in elk geval niet wakker van, of t moet onbewust gebeuren @fb, dinges heeft mij nu ook rechten gegeven dus ook ik kan nu mensen toevoegen aan de geheime club @julia, nee mensen buiten de geheime groep kunnen niet zien dat jij er lid van bent of als je berichten hebt geplaatst of als een van ons een bericht daar plaatst @hier....nou....dit wordt weer zo'n dag hoor...pffff...t huilen staat me nu al nader dan t lachen en dan ben ik pas een halfuurtje binnen ook enorm last van mn banden, dus mensen kunnen maar beter normaal doen vandaag (maar als ik zo ff de mailtjes al zie.......aaarrrggghhhhh):x waarom zijn sommige mensen zo vre-se-lijk DOM!?!?!? moet ik nu echt alles zelf doen hier? grrrrrrr:x *stoom uit oren*:x dan is er paar maanden geleden gezegd dat er een bepaald onderdeel van een rapport (waar ik al paar jaar over aan t vechten ben om t voor elkaar te krijgen!) die was al gemaakt en kon getest gaan worden.....nu vroeg mn collega er toevallig naar bij die persoon waar die dan stond en nu opeens weten ze weer van niets :x:x:x dus ik heb er een erg verontwaardigde mail achteraan gestuurd dat ik met stomheid was geslagen, en als afzender "een erg verbaasde L....." zelfs mn baas noemde dat onderdeel dat ze hadden gezegd dat die ergens stond! maaaaar serieus.....straks dus overleg over het btw drama in het systeem, nou dat wordt leuk....ik voel een uitbarsting aankomen, maar mn collega is vrij dus ik moet er wel heen ik vraag wel of ze eerst mijn probleem even op willen lossen en ga ik daarna weer terug naar mn werkplek, ben er anders vandaag meer niet dan wel en zit ook nog eens alleen, en de hormonen in combinatie met een rotnacht werken niet mee! dus tenzij ze een stortbui over zich heen willen krijgen...... ik hoop dat vandaag maar snel voorbij is en ik snel weer thuis ben, kan ik lekker onder een dekentje kruipen en net alsof doen dat vandaag nooit gebeurd is goeeeeed sorry voor dit enorme ego bericht!
Goeiemorgen meiden, Lekker weekend gehad? Loop een beetje achter, maar zal proberen om op iedereen een reactie te geven. @BF: van de twee bloedvaten zou ik ook schrikken ja... *knuffel* Gelukkig dat het vaker voorkomt en er verder niets aan de hand is met jullie kleine meid! En heb je taart gezien, echt heel gaaf! Wat betreft je werk: doorzetten... aargghh... heb het ook vaak, dat ik denk van: 'zijn jullie nou ècht zooo dom?!' Succes vandaag. @Jazz: Vervelend van je rug... Je kan natuurlijk even vragen hoe het zit als je iedere dag een uurtje eerder vrij zou willen hebben... Misschien even je rechten navragen bij het uitzendbureau? @MvS: GEFELICITEERD! Wauw wat gaaf! Gewoon kriebels in me buik als ik naar de foto's van jouw test kijk! @Jazz: Indien je niet teveel gaten in je muur hebt, kan je de muur ook even schuren. Maar anders opnieuw laten stucen. En mooie buik hoor!
Oh ja: Hebben de zwangeren ook 's ochtends last van trekkende 'zijspieren' van je buik (of is dat de beruchte bandenpijn)? En mijn buik lijkt 's ochtends echt ontzettend klein. Nadat ik een broodje heb gegeten begint ie weer bij te trekken. Zal aan het werk, tot zo met de koffiepauze!
@bf: adem in... Adem uit.... Wat een gedoe weer zeg! Hopelijk is het snel opgelost! En een hele mooie taart! Hoe waren de reacties? @all: dank voor de knuffels fijn om hier af en toe ff te kunnen spuien! @jazz: jou buikje gaat ineens hard zeg! Mooi hoor! @sneeuw: hier sneeuwt t als een malle zaterdagavond ook al, maar dat bleef maar een uurtje liggen. Denk dat t nu geen natte sneeuw is.. Blehhh sneeuw vind ik alleen leuk als ik er niet doorheen hoef. Onze staat is alles behalve sneeuwproof. Onze straat is doodlopend, dus er komt alleen verkeer wat hier moet zijn. Met als gevolg dat de sneeuw eeuwen blijft liggen en alles spek en spek glad word!