Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh valt nu gelukkig nog mee :D ons uitzicht vanuit de keuken :)

2. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Het sneeuw bij ons wel, maar blijft niet liggen.
    Vind het altijd wel gezellig. :D

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het wordt toch al iets witter hier :)
    Ja ik vind t ook erg gezellig kijken. Zolang ik er maar hier doorheen hoef, vind ik t prima ;)

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora wat woon jij mooi. Het bos als uitzicht wauw.

5. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bf, ik zal duimen dat de dag snel voorbij is voor je :D lekker onder de dekens, klinkt heerlijk! Ga vanavond ook maar lekker met m'n magnetron slippies en tv plaid op de bank! Maar bij mij ligt m'n placenta ook voor, het ligt er denk ik ook aan hoe je kindje ligt, en waar het trapt natuurlijk :p haha.. Maar moet zeggen, dit is toch een leukere wekker als dat stomme ding die afgaat wanneer ik moet werken! ;)

Sproetje, laatste tijd weer meer last van trekken van m'n banden.. Gisterenavond en vanmorgen.. Heb hiervoor niet altijd elke ochtend het gehad..

Fb groep, mag ik mij ook aanmelden? Ben wel benieuwd naar iedereen :D

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Tuurlijk mag jij je ook aanmelden!!
    Stuur me maar een pbtje dan voeg ik je toe :)

En ohhhh dat klinkt goed, wakker getrappeld worden, plateje op de bank ;)

Volgens mij moet je toch wat rustiger aan gaan doen meis ;)

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik ben nu bij vrienden in Amsterdam waar helaas t sneeuwen plaats heeft gemaakt voor regen :(

@bf, mooi uitzicht heb jij zeg!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @uitzicht: jaa vind dat we hier erg mooi wonen, wil hier ook écht niet meer weg:D het eind van onze straat is het bos :) dus daar zijn we dan ook regelmatig te vinden.
    Inmiddels is het hier nog witter geworden en het blijft maar door sneeuwen.

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @fora woon je in noord Brabant?

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jep, tussen Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven in.

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora dan wonen we vlak bij elkaar in de buurt. Ik woon tussen Nijmegen en Boxmeer!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goeiemiddag meiden!

@foto ik heb een app op mn iphone 'camera+' en daarmee kan je je foto's heel leuk bewerken met randen erom heen en je kunt het helemaal bewerken. Volgens mij was hij niet gratis, weet niet meer zeker.

@buik ja ik moet zeggen hij lijkt echt huge maar denk echt dat het vooral ook komt doordat ik niet goed naar de wc kan. En meestal begin van de dag is mn buikje eigenlijk heel bescheiden en later op de dag gaat ie steeds meer uitzetten

@julia wat leuk je nod op kerst!!

@ww ohh toch leukere wekker inderdaad haha ben zo benieuwd hoe t voelt!

@bf oh meid je hebt je dag weer niet :( ik snap het gevoel helemaal. Je kan echt niks meer hebben he! Ik merk dat mijn hormonen nu ook vaker gaan meespelen, kan echt super weinig hebben en snel nukkig :) dus ik begrijp je helemaal! Hopelijk is de dag snel om

@sproetje nou eigenlijk hebben we een hele gladde muur op 2 kleine deukjes na dus het valt nog mee ;) het behang floepte er bijna vanzelf af zo makkelijk ging het. En dat trekkerige aan de zijkant is dus inderdaad bandenpijn. Ik heb het niet 's ochtends maar als ik teveel inspanning doe. Echt een vervelend gevoel he

@flora leuk he die sneeuw! bij ons is het alweer weggesmolten helaas. Vind het wel heeeeel erg knus en gezellig altijd hoor. Behalve als je eruit moet inderdaad hihi. En je woont inderdaad prachtig zeg!

Vandaag weer een dagje aan school werken. Vind het niet zo heel erg, zit heerlijk thuis met de kachel aan, huispak aan, kopje koffie en een beetje typen. Fijne dag allemaal

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    even ego..

ik was laatst met een vriendin aan het praten over mijn cyclus en die denkt dat ik vorige maand een vmk heb gehad..
    (heb ik nu niets aan om dat te weten maar toch)
    aangezien mijn lf nog nooit langer is geweest als 12 dagen (eigenlijk altijd 11) zei ze dat ik vorige maand met 15 best een vmk gehad zou kunnen hebben.. ook omdat mn menstruatie rooier was als ooit, erg vers bloed zeg maar..
    Wat denken jullie?

Maar goed wat anders, lijkt zomaar een klein beetje ook een dip in me temp.. wel een zeurend gevoel in me liezen.. ben benieuwd of ie nu weer omhoog gaat.. ;)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    eens zien of ik alles onthouden heb ;)

@sproetje, ja heel herkenbaar hoor, heb je een groeispurt...
    voelt allesbehalve prettig, en wat helpt voor je omdraait in bed of bijv. opstaat van een stoel is even je bekkenbodemspieren aanspannen (alsof je je plas ophoudt). met die tip kwam mn vriendin zaterdag nadat ze me paar keer als een oud wijf op had zien staan met een gezicht vertrokken van pijn :D helpt goed moet ik zeggen ;) stond tenminste weer wat vlotter (en pijnvrij) op :D

@buik, ja hier eind van de dag ook groter dan 's ochtends hoor, maar dat heb je normaal ook alleen valt t dan minder op, ws omdat we er dan niet zo op letten ;)

@dinges...tja...als je geen posi test in je handen hebt gehad valt er niks over te zeggen....
    en een lf kan maandelijks schommelen tussen 10 en 18 dagen, dus zolang je daar tussen zit is het "normaal" te noemen.
    heftiger menstruatie kan ook eens in de zoveel tijd eens plaats vinden natuurlijk. het is op dit moment echt gokken...
    maar zolang je geen posi test in je handen hebt gehad kunnen we in elk geval niet met zekerheid spreken van een vmk....
    *knuf*

@flora, wauw mooi uitzicht uit de keuken! zal eens foto maken van ons schitterende *ahum* uitzicht vanaf t balkon :D haha, vanuit de keuken/eetkamer is t niet veel beter :p
    wat zou ik graag verhuizen zeg naar een huis met mooi uitzicht *zucht* :) komt vast ooit in de toekomst ;)

@brabant, hoop brabanders hier ;) hartstikke gezellig :)

@hier....ben nog steeds niet echt t zonnetje in huis hoor...
    en OMG...dan moet je een helpdesk/applicatiebeheer (dus mensen die de software beheren etc.) vertellen welke stappen wij als "domme" PA's (ja sorry afkorting voor projectadministrateurs) moeten doorlopen om een project af te sluiten en waar je alle schermen vind in t systeem :$
    nou echt serieus....dat moeten wij HUN vertellen :$
    heb me ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritante collega zitten ergeren, maar heb me netjes ingehouden, al was ik wel 200.000x geneigd om mn flesje drinken met mach4 naar zn hoofd te gooien *grmbl*

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi dames ff heel snel mag ik wat meer info over de geheime clubje facebook.
    jullie kunnen dan alles wat ik zet op face zien maar alles wat ik zet bij geheime clubje kunnen andere dat niet zien sorry :)))

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: ik denk eigenlijk dat je er ook niet zoveel over kunt zeggen, zolang je geen (vage) posi test in handen hebt gehad. Je ongi kan verschillen per keer en je lf kan ook zo nu en dan een paar dagen verschillen. Hopelijk is het deze ronde gewoon kei raak :D

@vriendin: het gaat echt niet goed met mn zwangere vriendinnetje :( van het weekend is ze weer 2 dagen in het ziekenhuis geweest... Weer veel ziek geweest en over moeten geven.. Deze week is ze 35 weken... Het kindje gaat dus met de keizersnee geboren worden, omdat het in stuit ligt en het draaien was niet gelukt. Ik denk dat het kindje zo rond de 37/38 weken geboren gaat worden.. Dus het einde is gelukkig voor haar in zicht.
    Terwijl het mij op t moment echt niet uitmaakt wat voor horrorzwangerschap ik ga krijgen, zolang er een kindje in mijn buik groeit ben ik al gelukkig :(;)
    Voor haar komt er voorlopig in ieder geval geen tweede bij :(

@bf: knuf!!

@werk: van t weekend had ik ook ff zo'n GRRR moment... Gevalletje niet-communiceren. Toen ik in het huisje aankwam, bleek dus dat er geen schoon beddengoed was.. Het huisje was zelfs helemaal niet schoongemaakt :( Dus ik mn baas opbellen om te vragen hoe dat kon. Zegt ie: ja jij had de sleutels, dus we konden er niet in... Ik: Ja, dat klopt, omdat ik er vorige week ook was en deze weer weer moest heb ik de sleutels gehouden, zodat ik niet steeds op en neer hoef te rijden. En op kantoor liggen altijd extra sleutels... Baas: 'nee die hebben we niet meer..' Ik: 'Had dan gebeld, dan was ik de sleutels gewoon komen brengen :('
    Hij had dus niet laten weten dat hij die sleutels nodig had en er dus niet in kon :( Weet ik veel.. Haha. Dus toen moest ik op zoek naar de huishoudelijke dienst van de camping, die er natuurlijk niet meer waren om 18:00 uur.. Uiteindelijk is het toch gelukt... Maar het is toch een kleine moeite om even te bellen voor die sleutels:( ipv het maar gewoon zo laten gebeuren...

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @vmk, ik weet t maar dacht er even aan :)
    En ik vond dat er geen streepje stond, ml vond dat er wel een vaag streepje stond hehe maar ik sloopte de test perongeluk (door er met me nagel tegen aan te stoten) en twee dagen later was ie witter dan wit. maja hopend op deze maand, nu wel een dip dus hoop dat me temp morgen weer hoger is.. ?

@flora, ohhh lekker zulke mensen grr.. en dat noemen ze leiding gevend:(
    En wat vervelend voor je vriendinnetje meis!! sterkte daarmee! maar goed dat ze zo goed onder controle staat!

@dilara, indd precies zoals je zegt :) als we wat plaatsten kan jij het zien staan op je tijdlijn maar anderen niet.
    Als jij wat op je tijdlijn zet kunnen wij dat gewoon zien net als andere vrienden maar als je wat in het clubje zet kunnen andere dat niet zien..

@bf, haha mensen op jou werk hebben het licht dus iig niet uitgevonden! hehe *knuff meis*

@jazz, zullen we ruilen vandaag?! ik moet nu naar me werk en hebben sinterklaasviering (bahbahbah) veel familie over de vloer dus aaargghh!!:$

18. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    oke klinkt goed :) en moeten jullie mij toevoegen?

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hai hai :D

Ik heb niet alles bijgelezen en onthouden... maar

MvS GEFELICITEEEEERD!!!! :D

Hoe gaat het met de rest?

@ Hier, vandaag weer gewerkt. Was wel lekker eventjes eruit. Naast de begrafenis verder echt een klote weekend gehad. Zoveel last van mn rug en bekken gehad en zondag kon ik bijna niet meer lopen zo'n zeer deed het. Dus de hele dag op de bank gelegen en me lekker laten verwennen door ML en heeft toch wel een heel stuk geholpen want vandaag gaat het weer heel wat beter!

Zometeen komt mn moeder hierheen en bij ons eten, lekker pannenkoeken :)

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oh ja dit moet ik ook echt even kwijt! Heb nog nooit zo'n asociaal iemand meegemaakt....

Ik kwam net in de boekhandel, moest sinterklaaspapier en plakband hebben. Nu is het daar wel allemaal heel smal enzo... In de gang waar ik moest zijn stond een vrouw een tijdschrift te lezen. Ik stond er al even te wachten om er langs te kunnen, dacht misschien ziet ze me niet, maar ze bleef gewoon doorlezen. Dus ik zeg, mevrouw mag ik er langs? Kijkt ze me aan, zegt ze; pff nee van alle gangen moet je nou net in deze gang zijn waar ik aan het lezen ben... Dus ik zeg, nou mevrouw lezen moet u lekker thuis doen en niet in de winkel, die boekjes liggen er om te kopen dus mag ik er even langs? Nee zegt ze, pak maar een andere gang! WHAT THE FUCK?!?! Ze ging gewoon echt NIET aan de kant he!! Ik werd echt pissed, dus ik loop gewoon door met de kinderwagen langs haar benen, zegt ze dom wijf dat je bent! Ik zo nee mevrouw jij bent een hele rare je kunt gewoon aan de kant gaan dus als er iemand een domwijf is dan bent u dat wel!!! Zegt ze, och och och... Dus ik loop door, Dilan had een rol cadeaupapier in zijn hand en laat dat los, maar zij dacht dat ik dat liet vallen, zegt ze nog... Och, ze wordt er helemaal zenuwachtig van. Dus ik loop weer terug, zat me echt helemaal op te fokken stom mens, dus ik zeg, mevrouw, zenuwachtig? luister eens, het is dat ik zwanger ben en een kind bij me heb want anders had ik hier al je tanden uit je smoel geslagen, grootbek!! Zegt ze weer, och och och...

Serieus hoor, als ik Dilan niet bij me had gehad dan had ik dat mens echt wat aan gedaan!

Deel Deze Pagina