Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nou niet geheel ;)

Alles wat in het clubje geplaatst wordt (door jou of iemand anders) is alleen zichtbaar voor jou en niet voor je vrienden op fb.
    Als je dus dinges of mij als vriendje op fb hebt zien wij ook dingen die je buiten het clubje op fb plaatst, maar anderen in het clubje zien niet meer op je profiel dan niet-vrienden.
    Zo beetje duidelijk? :)
    Dus tenzij je met ons allemaal vriendjes op fb wordt zien we eigenlijk niet meer dan alleen de openbare dingen op je profiel :)

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb 27-12 intake bij de vk

3. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ja het is wel duidelijk voor mij was belangrijk dat vrienden op face niets mee krijgen van het clucje..wie moet mij toeveoegen bij het clubje.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, omg :$ wat wonen daar voor rare figuren!? ;):p
    Uhhh nee hier staan ze erg vaak in de weg, maar dan zeg ik gewoon (ws ook niet al te vriendelijk, dat dan weer wel) "pardon!?" En dan gaan ze gauw opzij :)
    Dit zouden ze me echt niet moeten flikken hoor :D

@dinges, hmm ja lastig te zeggen dan ja als je t niet eens was over de uitslag hihi
    En nee bij mij hebben ze zeer zeker niet het licht uitgevonden nee :zd

@flora, pfff zit je vriendin echt niet mee he :( had ze nu geen buikgriep dan dat ze weer aan t spugen was? Heerst nogal namelijk?
    Hoop dat ze maar gauw mag gaan genieten van dr kindje en dat ze de zwschap snel achter zich mag laten!
    En ja jouw gevoel snap ik ook helemaal :)
    Voor jullie allebei een dikke knuffel!

@hier, nou nog steeds een hoofd als een donderwolk, dus heb theetje gezet, hang nu op de bank, heb chipjes, en ice age :), en heb ml al gewaarschuwd voor mn bui en al gezegd dat ik hem nog wel lief vind :)
    Moet wel zeggen dat ik er erg mee zit hoor dat minder werken....weet wel dat t beter is, maar heb nu echt t gevoel dat ik nergens aan toe kom op t werk en dat alles steeds maar blijft liggen :( komt ook steeds vanalles tussendoor en aan mn collega heb ik nou ook niet echt veel...pfff ik moet serieus voorkauwen wat ze moet doen, en dan is zij de senior van ons 2 (in titel dan voornamelijk).....
    Afijn, klaaguurtje voorbij, nu thee, chipjes en film!

En voor iedereen die gek is op Scrat en dit kan gebruiken om op te vrolijken ;) (en hoop dat t lukt)

https://www.google.nl/search?q=scrat&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=mLa8ULu8Jsiq0AXMzYDYCg&biw=1024&bih=672&sei=nLa8UKO9BKXK0QWg9YHIAw#biv=i|0;d|P9Bnmo_rslVk9M:

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Jeeej!

We helaas net pas NA kerst ;)

Hoe was t huisje?

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dinges of ik, dus als je een van ons pb stuurt voegen we je toe op fb (wel eerst als vriendje)

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja het huisje was leuk alleen we willen er wel wat aan veranderen mensen roken bah dus de vloer gaat eruit (is vloerbedekking) dan gaat shaun zijn kamer als eerst dan de woonkamer en de beebkamer dan pas de rest.

We gaan het wel met kerst vertellen een de ouders van vl

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella HAHAHAHAHHA sorry ik heb echt keihard moeten lachen om je berichtje :D:D:D:D Echt waar, wat zou ik toch GRAAAAAAAAAAG ook zo'n grote mond durven hebben! Echt hoor! Zulke walgelijk asociale mensen verdienen echt een klap op hun smoel. En wat zou ik doen? Blozen, glimlachen en een ander pad kiezen. Hoe dom ben ik dan? Het lijkt me zo heerlijk om dat wijf helemaal af te blaffen. Echt, ik vind het helemaal fantastisch dit :D:D

en trouwens wat fijn dat je er weer bent. Jij dus ook al zo'n rugpijn? Ik ook na werk bah echt niet fijn!

9. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Flora: je hebt trouwens wel een geweldig uitzicht! Vervelend voor je vriendin, heeft het kindje er verder geen last van?

@Bandenpijn: bedankt voor de reacties! Dan is dat dus gewoon bandenpijn 's ochtends. Ben er niet zo blij mee, beetje zeurend gevoel. :) Zal je tip uitproberen, BF!

@BellaNou: WTF?! Moeten we mevrouw asociaal maar ff een bezoekje gaan brengen met z'n allen?! :D Rotwijf...

Maandag zit er bijna op, moet tot 17.00 uur. Weet nog niet wat ik daarna ga doen...

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Flora sorry was vergeten te reageren: wat rot voor je vriendin!! :( lijkt me echt zo jammer dat op het einde nog is wat 'fout' gaat.. Denk je er bijna te zijn en dan hoor je dat je een keizersnede krijgt en ben je ook nog is beroerd. Gelukkig is het einde in zicht en mag ze bijna dr kindje vasthouden!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, hahahaha ja met al onze hormonen lijkt me dst een strak plan hahahahahahaha :D kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft :D

@jazz, ach meid wacht maar tot de hormonen op komen spelen hoor ;) hihi
    Ik heb juist vaak last dat de briljante opmerkingen me later te binnen schieten, heb je er ook niks meer aan ;)

@hier, iceage was leuk, maar eigenlijk al te vaak gezien....dan maar deel 2 nu in de speler en proberen wakker t blijven ;)
    Weiger een dutje te doen, want weet zeker dat ik dan vannacht weer zo'n rotnacht heb, dus ik blijf (hopelijk) lekker eigenwijs wakker, ga zo ff lekker douchen als ml boodschappen aan t doen is, eten en dan wachten tot ik naar bed mag ;)
    Voel nu wel gekriebel en heel zachte schopjes :):) <3
    Zo gezellig :):)

Vind t wel al heel spannend donderdag....tijd mag voorbij vliegen hoor deze week! (Jazz, denk voor jou ook? ;))

12. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    meiden die mij willen op fb mogen een pb sturen

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf JAAAAAAA deze week moet voorbij vliegen :D:D pffff

Even tussendoor hoor maar volgens mij ben ik ECHT heel dom geweest net :( ik ging dus ff een toetje proberen te maken.. soort taartjes met meringue en dat ging ik zelf maken.. en dat doe je met eiwit en suiker opkloppen.. nu heb ik dat ding dus op en denk ik.. OMG.. eiwit?! gewoon echt puur eiwit heb ik dus gegeten. Het is wel 18 min verhit geweest in de oven bij 175 graden.. is het dan ok? :) echt ik kan gewoon niet geloven dat ik me dat dus nu pas bedenk nadat ik het op heb.. dit soort dingen heb ik dus vaker he ;)

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dan is het goed hoor meis zijn de eieren net rauw meer

15. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Flora, vervelend van je vriendin zeg. Hopen dat ze er snel van kan genieten! Snap hoe jij je dan ook voelt.. Dikke knuffel!

Werk & hormonen, niet altijd de beste combi merk ik dus :D

Bn, wat een wijf zeg! Nou dan had ik dus ff met die wagen gewoon tegen de schenen aangereden en gezegd, och och och.. Sorry maar ik dacht dat je even net zoals een normaal persoon een stap opzij zou doen.. Rare mensen! Gezellig dat je ma komt eten, lekker pannenkoeken!! Mmmm..

Jazz, Hahaha volgens mij ben jij gewoon een TE lief meisje! :D
    Maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor dat eiwit.. Ik dacht zelf eigenlijk altijd dat het voornamelijk om het eigeel gaat wat je rauw niet mag, maar dat heb ik misschien fout.

Hier vandaag lekker bij moeders geweest, even bij de action geweest.. Je gaat er heen voor een autokrabber van 40 cent en gaat uiteindelijk naar huis met tassen voor 26 euro.. Gebeurt me nou elke keer weer :p
    Eind de middag weer fysio gehad dus m'n rug houdt het nu voor gezien! Straks lekker een bakkie koffie met merci :D en niks meer doen! Morgen weer de hele dag werken, totaal geen zin!

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ohh gelukkig :) Ja gelukkig was het wel de oven in gegaan.. soms denk ik echt niet na hoor :D

@ww oh lekker gezellig met moeders op stap. Dat doe ik nou ook graag ;) en ja je kan behoorlijk shoppen bij de Action he? Gelukkig kost t geen drol haha. Lekker kopje koffie met merci, ga zo ook bakkie zetten.

Nu gaan we kijken of het behangen willen lukken :( ben benieuwd.. we zijn allebei heel erg onhandig namelijk hihi

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvs wat heerlijk dat er een afspraak staat! Genietze meid! En dat huisje gaat helemaal goed komen, eindelijk jullie eigen plekje!

Jazz, succes met behangen, wij zijn daar ook geen ster in. Mams komt dan altijd....haha.
    En die eieren kunnen geen kwaad hoor, zijn verhit geweest.

Flora, he wat akelig zeg van je vriendin, echt niet leuk om dat mee te maken in je zwangerschap! En dan dat huisje....hihi heerlijk zo´n baas, je had beter kunnen vragen of hij even kwam om schoon te maken!

BF, lekker filmpjes kijken en dan ondertussen dat getrappel in je buik.....hmmm jaloers!

BN, wat een dom wijf zeg, die spoort niet! Die heeft een ego waar je U tegen zegt! Lekker van je afgebeten...zo doen wij dat.

ww, leuk de action maar ook verslavend. Ik kom ook altijd met meer thuis dan waar ik voor ging! Waarschijnlijk is het daarom zo spotgoedkoop.

Dilara, ik heb me net toegevoegd bij dinges en zij zal mij toevoegen aan het groepje....dus waarschijnlijk komen we elkaar daar wel tegen! Ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet! Je hebt tenslotte toch een bepaald beeld van iemand!

Hier beschikbaarheidsdienst....dus lekker chill op de bank! Zo nog maar is even een wasje erin gooien...

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @vriendin: jaa echt niet leuk:( dat ze nu zo beroerd is komt waarschijnlijk door de draaipoging van het kindje.. Nog een paar weekjes doorbuffelen voor d'r. Ik hoop echt dat ze een lief prachtkind krijgen en geen huilbaby ofzo.. Anders gaan ze weer van het een naar t ander. Gelukkig gaat t nu in ieder geval super goed met t kindje.

@dinges: jou temp is eigenlijk maar raar. Haha. Hopelijk morgen weer omhoog in ieder geval! Maar je hebt pas ook met een oorthermometer gemeten toch?

@jazz: Jaaa nog een weekje :D:D hopelijk gaat het snelll voorbij!

@ww: ik moet ook niet te vaak bij de action komen ;) ik kom dan ook vaak met veeeeel meer thuis dan eindelijk de bedoeling was ;) altijd leuke dingen voor in huis enzo :D

@mvs: het had gewoon zo moeten zijn :) nieuw huisje en gelijk zwanger :D:D

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja he flora

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012