Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ach daar hoefen jullie toch geen sorry voor te zeggen ;)
    het is soms zo druk hier en alles komt door elkaar ieder met zich eigen probleemjes :)
    hier gaat alles heel goed.alles was perfect gister 360 gram word hji nu geschat.eigenlijk best raar eerste 20 weken 360 gram en laatste 20 weken ruim 3 kilo erbij gaat heel snel dus mijn kindjes zijn alle 2 lekker stevig geboren en deze is ook iets boven gemiddelde niet erg.hoe vaak je het ook mee hebt gemaakt blijft zo bijzonder als de eerste.

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

@Dilara volgens mij heb ik je berichtje gemist?! Wat stom zeg sorry. Wat super dat de 20 weken echo goed was! Lijkt me een enorme opluchting :) Lekker aan het genieten verder? En vind je het extra zwaar met nog 2 kindjes erbij?

@geslacht kan me echt niet voorstellen dat je het niet wil weten haha niet stom bedoeld maar gewoon dat ik te nieuwsgierig ben! Zelf denk ik dat we een meid krijgen.. maar ik moet daar niet teveel bij stilstaan anders moet ik omschakelen als t een jongetje wordt wat ik overigens echt helemaaaaaaaaaaal niet erg zou vinden! :D

@flora lekker om weer thuis te zijn en in je eigen bedje te slapen he? Spannend je kwaaltjes.. Nog even geduld!! Ik duim voor je!

@dinges jij zal ook binnenkort je ei hebben :) spannend!! Ik duim ook heel hard voor jou dat het raak mag zijn

@swimming ik heb dr geen ervaring mee..ik kan je niet echt helpen. Kan me wel voorstellen dat het lastig is. Maar ik denk ook dat je er zelf niet echt iets aan kan doen lijkt mij?

Sorry als ik iets of iemand vergeet!

De tijd mag echt ff heel hard doorspoelen naar 6 nov :) (echo)

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @dilara: dat is ook zo, het is behoorlijk druk en als iemand niet dagelijks komt, moet ik zeggen dat ik daar ook niet alles van kan volgen, ik haal veel forummers die niet zo vaak komen nog door elkaar ;)
    Er zit wel een flink stukje leeftijd tussen je kids zo te zien? Bewust zo voor gekozen?

@Jazz: die tijd vliegt zo wel voorbij hoor! Tis alweer bijna kerst :D

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa bijna kerst! Rustig aan, eerst Sinterklaas!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: in de vakanties hebben wij vanuit het werk een acitiviteitenweek voor jongeren met gedragsproblemen. Dan wordt er op een camping in luyksgestel een huisje gehuurd en vanuit daar worden er dan allerlei activiteiten georganiseerd. Ik heb gisterochtend tot vanochtend gedraaid. Normaal doe ik alleen ambulante hulpverlening, maar die vakanties is zo af en toe ook leuk!

@dilara: idd maar gek dat baby's de laatste helft veel meer groeien! Maar dan is alles natuurlijk al aangelegd en kan alle groei naar het kindje zelf.

@geslacht: ik snap ook echt nie waarom ML het ineens niet meer wil weten. Hij is altijd zo nieuwsgierig als wat ;) dus ik denk dat dat ook nog wel goed komt. Maar ik ben wel van mening dat we t allenbei wel of allebei niet weten. Anders lijkt t me maar niets als de een het wel weet en de ander niet.

@uhhhhh verder weet ik t ff nie meer :)

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @swimming: dat klopt.. helaas ;) Maar dan nog, de tijd vliegt!

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ja ben nu zeker aan het genieten.
    me kids zijn best zelfstandig ene word 4 en de ander word 9.
    heb niet zo moeilijke kids en hele behulpzame man en ben huisvrouw dus genoeg tijd.
    @zsa ja heb bewust gekozen voor de leeftijd ik vind dat echt leuk om ze allemaal veel aandacht te geven en lijkt me echt supermoeilijk om een peuter te hebben als je zwanger bent en of als je een baby krijgt als de andere nog zo klein is.strax als de kleine er is zijn de grote op school en heb ik alle tijd voor de baby en als de grote van school zijn alle tijd voor hun :) zo was het ook bij mijn dochter toen ging mijn zoontje naar school en als die terug kwam was ik klaar met alles en kreeg hij de aandacht.

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Okee bijzonder :) Viel me op.. Zelf zou ik liever kids dicht achter elkaar hebben als het zo mag zijn..

Maar ik scheel heeeeeel wat jaren met m'n zussen en daar hadden mn ouders ook wel bewust voor gekozen.

9. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ja het heeft allebei zn voor en nadelen.
    ik was ook erg jong moeder geworden dus wou niet met 22 jaar al moeder van 3 kids zijn. :)

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dilara ik snap het wel zo denk ik er ook over. Lijkt me heel erg pittig om een dreumes te hebben en zwanger te zijn/baby te hebben. Lijkt mij ook ideaal dat als de oudste naar school gaat om dan alle tijd te besteden aan de baby. Lijkt me ook wat meer rust voor jezelf zeg maar. Maar ik snap ook wel de reden dat sommigen ervoor kiezen zo weinig mogelijk leeftijdsverschil te willen.

11. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohhhh Dilara, sorry! heb het indd gemist :( maar wat lekker dat alles goed was! geen klachten (meer) verder??

leeftijden er tussen, ik zou graag 2 jaar er tussen willen hebben mocht dat lukken. Eerst maar es de eerste hehe.. maar me zusje en ik schelen bijna 4 jaar en waar ik net uit ben komt zij in zeg maar.. had het leuk gevonden wat meer met haar te kunnen delen..

@Flora, ooooja had ik wel gelezen! wel leuk indd soms vakanties met ze! al moet ik zeggen.. ik vond 3 vakanties in 4 maanden meer dan genoeg :p heb er nu me buik ff vol van hihi

@Jazz, ja als het goed is heb ik donderdag m'n ei :) had al een heel licht streepje vandaag dus net als de eerste ronde dat ik testjes deed en me app op me telefoon zou het moeten kloppenn.. ei klopt niet op me banner denk ik..

@zsa, indd bijna kerst! weer gezellig hoor! boom, kaarsjes lichtjes.. gezellig!!

@Jazz, 6 november mag wel na vrijdag goed? is me ei geweest hoef ik niet meer te wachten :p

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo mijn dienst zit er weer op, net even lekker op ZP en een filmpje gekeken. Duik nu maar is mn bedje in.

Zsa haha moet lachen om je reactie...en heeft het gewerkt?

BF, nee dacht echt dat jij het was....of haal ik gewoon alles door elkaar?

Flora, ja dat zit wel lekker hoor, zo´n voorverwarmd bankje!

Dilara, shame on me...heb je bericht gewoon gemist! Fijn dat alles goed is, genieten!

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF, bedankt voor het aanpassen, zie trouwens dat je me nog op ronde 6 heb....maar is alweer ronde 7. Misschien wil je dat bij de volgende update veranderen:)

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Julia:zou kunnen. Heb meer speculaas geheten ;) en nu was ik om 5 uur wakker. Alleen nu wel misselijk :-S dus denk niet voor herhaling vatbaar ;) gelukkig weer bijna weekend!!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, oh bah misselijk :( heb je daar vaker last van of alleen zo nu de laatste dagen? :)

@dilara, sorrysorrysorry :) ben ook zo'n zeef :cool:...jeeeej goede 20 weken echo!! echt bizar eigenlijk idd dat ie nu 360 gram is straks over de 3 kg :$ haha, moet er toch nog maar even niet aan denken dat t er ook nog uit moet :D hahaha
    hoe voel je je verder?

@verschil in leeftijd, tussen mij en mn broer zit 4 jaar, en dat bevalt mij erg goed, tussen mn man en zijn zus zit 3 jaar, en dat bevalt hun ook erg goed. ik vind dat er voor beiden wel wat te zeggen is, maar zie ook om me heen hoe zwaar t is als je kindjes hebt met weinig verschil in leeftijd, zeker wanneer de oudste ook nog een hoop begeleiding (laten we t zo maar even noemen :p) nodig heeft...verschilt natuurlijk wel per kind ;)
    ik zou alleen zelf proberen uit te kijken dat het ene kind niet het idee krijgt dat hij/zij weg moet (naar school) door de nieuwe baby, dit kan nare situaties opleveren natuurlijk....en ga ze dan maar eens uitleggen dat t echt los staat van elkaar....zo'n kind kan toch t idee krijgen dat t vervangen wordt....
    ml zou er graag wel 3 jaar tussen willen, en ik zou 4 jaar ook niet erg vinden geloof ik :D
    mjaaa zullen we eerst maar eens kijken hoe we 1 kindje vinden :D haha

@testers, is t bijna weer zo ver???? jullie zijn steeds allemaal zo tegelijk dat t hier steeds zo lang "rust" is in de club ;)

@julia, hmm pas m toch elke keer mee aan, maar zal t ff veranderen ;)

@sinterklaas, alsjeblieft niet!! pffff....en t gezeur is ook alweer begonnen....bllleeeeggghhhhh, nee hoor :) geef mij maar kerst :)
    moeten er zelf helaas over een tijdje ook aan geloven......maar zolang t nog kan, kerst! :) veeeeeel gezelliger, die leuke kerstboom met alle ballen en alle lichtjes erin, alle gezellige frutsels om neer te zetten, nog even wat extra kaarsjes, cadeautjes onder de boom, neeeee ik hou van kerst!! :D:D

@dinges, ben benieuwd wanneer je posi test hebt!

@swimming, jij gaat morgen beginnen met testen toch??

uhhh geloof dat ik nu alles gehad heb??? sorry als ik iets ben vergeten!

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥ NOD ♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje
    ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥Jazz (21 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 16 okt., 6e ronde, 1e kindje
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 20 okt., 5 e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje
    ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 25 okt., 4e ronde, 1e kindje
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 28 okt., 7e ronde, 1 kindje

♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 1 nov., 5e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 8 nov., 4e ronde, 1e kindje.

15 Zwanger! (3 meisjes, 2 jongens,10 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

Update :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zo weer eens even een berichtje van mij.

Ben afgelopen dagen thuis geweest met buikgriep.. bah bah..:(
    Wat voelde ik me lamlendig zeg en nu voel ik me leeg.. :)

Moet wel zeggen dat ik ontzettend schrok, want ik werd midden in de nacht wakker met ontzettende pijn in mn buik. Dus gelijk naar het toilet om te zien of ik bloed zag, gelukkig niet. Heb alleen de hele nacht op het toilet gezeten. :(

@ Dilara, fijn meis een goede 20 weken echo! Wat lijkt dat voor mij nog lang weg... ;) Volgens mij is het in een poep en een zucht voorbij!

@ meiden op wachtbankje, er wordt hier goed voor jullie geduimd! :D

@ Sinterklaas, vieren wij hier ook weer dit jaar. Gezellig.. maar eigenlijik nog voordat het Sinterklaas is, wil ik de kerstboom al neerzetten. Vind Kerst vele malen leuker! :D Met de kerstboom, kaarsjes, gezelligheid. En hopelijk in staat om tijdens de kerstdagen wat meer dingen te kunnen eten. ;)

@ misselijkheid, hier met vlagen. De ene dag meer dan de ander.. dat symptoom mogen ze van mij gewoon lekker weglaten bah..

@ hartje, hoop toch echt dat ik het hartje kan zien (niet horen hoor) daarvoor weet ik dat het te vroeg is. Vorige keer kon ze bij mij met de uitwendige echo heel makkelijk mijn baarmoeder al zien zitten. Dus wij hopen dat wij vanavond met de intake, ons kleintje zien zitten ;)

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf ik kan straks als ik terug ben wel ff een eerste testje doen. Maar er is nog geen vruchtbar slijm gesignaleerd, kan ik dan niet beter een paar daagjes wachten? Kan ik ook urine opvangen en later thuis testen?(na2uurtjes)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @leeftijd: ik scheel met mijn zus 2,5 jaar en met mijn broertje 5 jaar. Ik heb met beide goed contact, maar met mijn broertjenis dat iets later gekomen. Nu gaat hij regelmatig met onze vrienden mee op stap :D
    Ik zou het liefst een jaar of 2/3 tussen de kids willen.. Maar soms heb je niets te willen ;) eerst maar eens zwanger zien te worden van de eerste.

@anticonceptie: misschien ook al erg vroeg om over na te denken, maar wat voor anticonceptie gaan jullie na de bevalling gebruiken? Ik ga in ieder geval nooooooit meer aan de pil, daar was ik al heel snel over uit. Plus ik heb gelezen dat je schildklier dan weer vreemd kan gaan doen, omdat je dan weer hormonen binnen krijgt. Het ligt er een beetje aan hoe snel wij aan een tweede willen beginnen... Maar ik denk dat wij dan overstappen op de condooms of een spiraaltje. Liefst een koperspiraal, maar dat idee vind ik ook weer een beetje akelig, omdat er dan wel een bevruchting plaats kan vinden... Maar gelukkig heb ik daar nog heeeeel lang de tijd voor om over na te denken ;)

@testen: ja dames jullie mogen bijna testen!! Spannend! Laat oktober nog maar ff mooi roze kijken!

Sinterklaas: Pfff schoonmoeder maakt er een sport van om altijd zo veel mogelijk cadeautjes voor iedereen te kopen. Ze begint er altijd al mee direct na Sinterklaas en spaart ze het hele jaar op. Alsof we nog kindjes van 4 zijn ;) maar wel altijd heel lief en gezellig. Maar kerst vind ik toch wel veel leuker en gezelliger!

@hier: Hmm vanochtend weer wakker geworden met hoofdpijn :(:( ik ben zooo bang dat ik een deze dagen ongi ga worden :( dan liever volgende week pas, zodat ik een normale cyclus heb!!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: volgens mij is het geen probleem om urine op te vangen. Zolang je maar niet teveel hebt gedronken van te voren en elke dag op dezelfde tijd test / je plasje opvangt.

Deel Deze Pagina