Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

@mams gefeliciteerd met je mannetje! Hoera! :)

@bella word een spannende dag maandag! Hoelaat mocht je ook alweer? Ik duim heel hard voor jullie..

@zep jeetje klinkt spannend meis. Dinsdag pas testen?! over 2 dagen is je NOD! Ik zeg, TESTEN:D hihi nee hoor meis doe wat jij wil

@flora toevallig, mijn mannetje heeft ook vandaag zn kerstborrel op werk. Lekker zeg 150 euro aan VVV bonnen! Komt zeker altijd van pas. En leuk op autojacht!

@kerstpakket ook gister opgehaald. Zat allemaal lekkers in hihi kleine marsjes, chippies, kaasbiscuitjes en 2 corona's (voor vl ;)) en nog wat prul.

@hier lekker weekend, heerlijk! Ben moe.. eet bij mn moeder, ze heeft lekker gekookt want dr vriend viert zn verjaardag. Vanavond lekker de voice kijken op de bank. In mn eentje want vl is dus weg ;) wat zijn jullie plannen?

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn Boops zijn ineens gegroeid vergeleken met vanmorgen:$:$:$

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, hahaha ik zie helemaal voor me dat je ze s ochtends en s avonds opmeet whaha :D

@foto, nee ben t niet zelf, ik was idd de fotograaf. Is mn vriendinnetje :) op de foto 35w5d :)

@mams, hahaha zie je al gaan met je vis :D hahaha
    Balen van de striemen (ook geen idee hoe je striae schrijft :D)
    Ik heb t gelukkig nog niet en hoop ook dat t mooi wegblijft ;)

@kerstpakket, word wel jaloers hoor dames ;) wij allebei geen kerstapkket :( maar die vvv bonnen en al t lekkers is ntuurlijk erg leuk!
    Ik ben benieuwd of ik weer een bonus krijg van mn baas voor mn geleverde prestaties, aangezien ik een jaar de unit praktisch in mn up gedraaid heb, hoor t volgende week, samen met mn salaris voor volgend jaar ;)

@hier, kerstkaarten zijn geschreven en liggen allemaal klaar :) weer wat van mn lijstje af gelukkig :) morgen ff op de bus gooien :)
    Nu wel weer enigszins gesloopt, dus vanavond lekker lui op de bank :)

Fijne avond allemaal!x

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf natuurlijk heb ik dat niet gedaan, maar ik voel een duidelijk verschil met mij handen en ml ook! Hij vindt dat niet erg:) ik trouwens ook niet want heb een kleine b cup.

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Romper is besteld mijn vriend krijgt 3 pakketten

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bn uhhmm.... *knuffel* weet niet goed wat ik moet zeggen hopelijk valt het allemaal mee ik wens jullie in elk geval veel kracht en sterkte.

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Zep, spannend hoor ik duim voor je!!

@ Kerstpakket, wij krijgen het dinsdag tijdens de kerstbrunch. Nja dat is nog even afhankelijk van maandag dan of ik daarbij ben.

@ Jazz, we moeten om kwart over 2 in het zkh van nijmegen zijn.

@ MvS, die rompertjes met I love opa en I love oma die heb je ook gewoon bij prenatal... of bedoelde je die rompers niet?

@ Hier, het werken lukte niet echt vanochtend. Heb amper wat gedaan dus denk dat ik maandag ook maar niet ga in de ochtend. Ben eigenlijk alleen maar als ik thuis ben, fora aan t afstruinen in de hoop goede verhalen te vinden en die zijn er eigenlijk best veel!

Vanmiddag wel even gaan lunchen met mn moeder. Waar we zijn gaan lunchen werkt een vriendin van mn schoonzus, kwam haar dus ook tegen haar vandaag. Ze vroeg hoe t ging met de zwangerschap enzo en dat ze hoorde dat we een meisje krijgen en ze zei; je zit zeker te wachten op de 20 weken echo dat je een bevestiging krijgt?? Nja, ik heb maar gewoon lachend ja geknikt en dacht je moest eens weten...... had gewoon geen behoefte om t te delen.

Verder zijn we daarna wat kerstcadeautjes gaan kopen, nieuwe schoenen voor dilan, lang leve de uitverkoop!! Had ook zulke leuke schoentjes voor Demi gezien maar ik had eigenlijk het gevoel alsof ik niet meer naar meisjes spullen mocht kijken dat was wel een beetje zwaar en hard. Hoop echt zo dat het ons ergens nog gaat meezitten! Hele fam is kaarjes aan het aansteken voor ons, dat moet toch wel helpen?

8. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hee meiden!

Swimming, spannend! Duimduimduim!!

Kerstpakket, jeetje 150 eurie aan VVV bonnen, lekkerrrrr! Vriendlief werkt sinds kort ergens anders dus we zijn wel benieuwd wat ze daar doen.. Bij mijn werk donderdag kerst 'feest'.. Schijn je zelf je cadeau uit te kunnen kiezen, ben wel benieuwd!

Vandaag de hele dag gewerkt, was lekker rustig maar toch merk ik aan m'n lichaam dat het aardig wat energie kost zo'n hele dag.. Nu lekker rustig aan, op de bank straks tvoh kijken! Net de kerstkaarten geschreven en morgen maar even op de bus doen.. (Als ik het niet vergeet :p) morgenochtend werken en in de middag kijken voor een nieuwe telefoon :D verder lekker niks gepland!

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bn ja die bedoel ik en idd die had prenatal alleen tot maat 74 en dat past niet meer

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zep klinkt goed allemaal, ben benieuwd naar je testje!

Swimming, heerlijk zo gratis een cup erbij:D:D:D, hopelijk brengt het wat moois!

BF, wat maak jij mooie foto´s, mocht het bij ons zover zijn wil ik ook wel van die mooie foto´s!

Bella, probeer jezelf niet gek te maken, ook al snap ik het wel! Ik duim voor je en de kaarsjes branden!

Zsa, volgende week dan zeker een afspraak maken? Dat stomme ei van jou is echt de weg kwijt hoor!

Hier af en toe wat gerommel onder in mn buik, wat kleine steekjes! Volgens ML moet ik er niet zo opletten omdat het elke maand wel wat is! Pfff, mannen zijn echt te nuchter! Wou dat ik dat wat meer had.

Kerstpakket, heerlijk 150 euries aan bonnen, zou er wel raad mee weten. Hier krijg ik zowieso een eindejaarsuitkering, is iets minder als mn maandsalaris, dus echt heerlijk! En natuurlijk vast iets van een kerstpakket wat je dan zelf kan uitkiezen!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Aaaaaaaaarrrgghhhhh welke malloot heeft die %#$£¥#%£#¥ herstelknop bedacht!?!?!?!?? oprotten en gauw een beetje, ophangen die idioot.....pffff....

Adem in, adem uit....*zennnn*... En opnieuw

@swimming, hihi nee dat snap ik, maar ik vond t er zo leuk staan dat ik gelijk moest denken aan opmeten :D
    Wel fijn trouwens dat jouw vent dat zo gauw opmerkt, die van mij is nu zo vlug van begrip ;) terwijl t toch een van zn favoriete onderdelen is :D haha

@bella, hoop dat je je gauw weer gewoon fijn voelt om spullen voor jullie meisje te kopen! Enne, ik had denk ook braaf geknikt hoor :)
    Hier ook kaarsjes aangestoken voor jullie

@julia, thnx :), waar woonde je ook alweer in de buurt? :)

@uuhhhhh....ben t alweer kwijt ;)....*zucht*

Wij krijgen wel winstuitkering (wordt ergens in april betaald), t is een leuk extraatje maar t wordt elk jaar een lager percentage ;)
    Ml krijgt helemaal niks....die mag over t algemeen geluk hebben als hij uberhaupt iets in salaris omhoog gaat ;)
    Behoorlijk gierig bedrijf...mjaah wel goed om ervaring op te doen, en ligt ie straks erg goed in de markt voor de fabrikanten ;) of nou ja, hij is al gewild :D, mjaah eerst nog even zn hbo afronden....
    Maar nu moeten ze eigenlijk wel wat leukere verhoging geven, hij heeft promotie gemaakt maar wordt er nog niet naar betaald (hij moest zich eerst bewijzen....)

Maar eens kijken of er niet iets op tv is en anders maar ff filmpje uitkiezen ;) x

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf vind je the voice niet leuk? Ik denk altijd dat heel NL the voice kijkt haha vet onzin natuurlijk:D

@bella knuf!!

@swimming en zep spannend !

@hier mmmmoooooeeeeee ZzzzZzzzzzzzzzzZzzz....

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

@jazz, nee ik ben nooit fan geweest van zulke programma's, enige verfrissende vond ik toen so you think you can dance, maar ook dat hoeft niet.
    Wat mij betreft lassen ze een pauze in van een aantal jaar met die talentenshows, pfff...word je toch gewoon mee doodgegooid nu, daar word ik nou moe van ;)

@hier, gisteravond film gekeken dus :) ik dacht t is uur of 9 toen we hem startte dus ik was helemaal verbaas toen t opeens uur of 11 was :$ haha nee bleek dat we m pas half 10/10 uur ofzo hadden aangezet, jah niet zo raar dan dat ik al 2 x bijna in slaap was gevallen :D
    A fijn, laatste uur van de film heb ik gemist want toen lag ik lekker in dromenland op de bank hoor :D, ml heeft me lekker laten slapen en me wakker gemaakt toen ie was afgelopen, en toen ben ik maar richting bed verhuisd :D
    Maaaaaar irritant want dit is nou al de 2e keer dat ik t einde niet heb gezien!

Hebben jullie nog plannen voor t weekend?

Vandaag komen de opa's klussen in mini's kamer, en mn mams komt ook, gaan wij lekker theetjes drinken en ff nar hobbywinkel en lunch halen enzo, lekker alles op t gemakkie :)
    Vanavond gaan we eerst mn oma ophalen en dan naar mn vader en blijven we daar eten, zal wel een redelijk latertje worden weer ;)
    Ben benieuwd hoe groot de pup nu is! Zal vast al wel formaat kalf zijn :D, en ben ook wel nieuwsgierig hoe ze nou reageert naar mn buik toe zeg maar :)
    En morgen een rustig dagje, foto's bewerken van mn vriendinnetje, wasjes draaien enzo :)
    En eigenlijk hoop ik dat mn schoonpaps samen met ml kan gaan behangen, dan kunnen we volgend weekend de achtergrondkleur op de muur zetten en kan ik daarna eindelijk gaan beginnen aan de schildering! :)

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Vl is een beetje dom 27 dec een echo had het alleen nog niet gezegt omdat hij die week vrij zou zijn, dus ik zei het zegt ie oh heb net gezegt dat ik wel ga werken en hij kan er niet onderuit.
    Nu dus met Shaun naar brusje kijken

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, had je nog vk's omgewisseld of niet?

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Foto van net :)

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: mooi buikje weer :) echt mooi zwanger buikje!
    Veel plezier vandaag met de babykamer!

@voice: wij hebben er ook niets van gezien.. Heb het ook een beetje gehad met dat soort programma's. Wij hebben gister expeditie robbinson teruggekeken. We konden het donderdag niet zien omdat m'n ouders op bezoek waren.

@mvs: ohh balen dat je vriend nu niet mee kan.. Misschien valt er toch nog iets te regelen?

@hier: pff zit weer onder de mini puitjes en een joekel op m'n kin :( hopelijk omdat m'n eitje onderweg is.. Anders vind ik het NIET leuk. Hihi.

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Jee wat een rust hier, iedereen genieten van zn weekend ;)

@flora, hoop idd ook dat een teken van je ei is!
    Ik zit helaas nog steeds onder....al is t gelukkig op mn gezicht en op mn borst wat minder geworden! *afkloppen*, alleen mn rug zit nu helemaal onder :( mjaah...zie je geukkig verder niet :D

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF is het een beetje gelukt met de babykamer?
    Wat groeit jou buikje toch mooi:D

Flora, fijne bijkomstigheid he die puistjes! Ik heb er meer last van dan toen ik de pil slikte!

Mvs dat is balen zeg dat je vriend niet mee kan, hopelijk krijg je wel wat foto´s.

Hier uitgebreid boodschappen en kadootjes gehaald. Vanavond lekker uitgebreid dineren met ML. Morgen verjaardag en verder op de relaxe modus!
    Hier overdag misselijk geweest, maar dat is nu wel aardig weg! Waar dat nu van komt, geen idee!

20. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb andere vk ja moet eigenlijk in de ochtend hier in spijkenisse en in de middag in rotterdam weet nog niet wat ik nu ga doen

Deel Deze Pagina