@mvs je kan ook je afspraak verzetten als je graag wil dat vl meegaat. Zou niet zonder vl willen hihi
Ja maar hij kan pas over 4 weken half jan en zo laat a ik niet maar het is voor ons niet nieuw meer he
Oh nee 4 weken zou ik ook niet doen Nee het is niet nieuw meer maar toch.. Maar dan is het gewoon even niet anders en ga je lekker met Shaun!
T is niet nieuw meer nee maar toch wel bijzonder een eerste keer naar je kindje kijken Maar 4 weken duurt idd wel heel erg lang nog! En wat betreft je vk, tja...als je straks in rdam woont is die in rdam misschien wel zo makkelijk? Ennnnn goedemorgen trouwens @julia, nou dan hoop ik dat die misselijkheid iets oositiefs betekent, en niet die buikgriep die heerst En thnx , vind mn buikje ook wel mooi @hier, gisteravond naar mn vader geweest, was erg gezellig! Zij zijn trouwens de enigen die aan mn buik zitten , gelukkig maar Maar waren natuurlijk pas laat thuis en in de auto viel ik al bijna in slaap, okee, nu viel ik al bijna in slaap onderweg naar ze toe maar goed En nu een rustige zondag heerlijk Strakjes chocoladebroodjes maken (he rot), ml gaat de koof even afmaken in de kinderkamer (moet nog even afgekit en geplamuurd worden hier en daar, is ze gister niet meer gelukt), en dan kan dat ook geverfd gaan worden van de week! Jeej! Kan ik ook eindelijk weer eens iets doen En uhm we moeten og wel even wasjes draaien enzo, en ik ga aan de slag met de foto's van mn vriendin helemaal leuk @jazz, hoe voel jij je nu eigenlijk? Nog steeds redelijk kwaalvrij op moeheid na?
Goodmorning! @bf leuk dat je een gezellige avond hebt gehad gister! Ik ben nog steeds kwaalvrij ja joepieee voel me echt gezegend hoor! Soms een beetje bandenpijn en pijn in mn rug na inspanning maar dat valt gelukkig allemaal mee. Moet heeeeel vaak plassen maar ook dat is niet erg. Vandaag alweer 15 weekjes vind het ineens wel snel gaan! @babykamer gaan we vandaag misschien ook nog even doen. Nog 1 muurtje nog een x verven en dan hoef ik alleen de meubeltjes nog te doen en dan kan het inrichten beginnen woehoe! Heb ook al aardig wat kleertjes in huis trouwens, maar ben natuurlijk nog lang niet klaar met shoppen @hier zo lekker even ontbijten, douchen, verf halen en verven en nog eventjes aan school.. Vanavond bij mn moeder eten en lootjes trekken voor kerst en dan morgen en dinsdag lekker vrij!
Haa dames! Wat een rust hier weer in het weekend @julia: spannend hoor! Hopelijk betekend je misselijkheid wat. Al is het wel erg snel, maar zeg nooit nooit ik duim voor je! @bf: hmmm chocoladebroodjes @auto: we hebben er een op het oog en denk dat t niet lang meer gaat duren voordat we m bestellen we zijn helemaal verkocht aan de nieuwe Renault Clio! Nooit gedacht.. Maar die auto is super mooi geworden en met alles erop en eraan. En de prijs valt absoluut niet tegen. We zijn gister naar 2 garages geweest en we hebben bij beide een offerte laten maken. Bij de 2e natuurlijk een beetje extra gebluft, want we dachten dat t niet goedkoper kon. maar er kwam toch nog een leuke prijs uit. Nu gaan we ff kijken of die 1e garage ook die prijs kan geven, want daar kopen we m liever. Ergens maart/april zal de auto dan geleverd gaan worden, dus dat is perfect! We wilde namelijk sowieso na de winter
@mvs, zou je die niet meenemen dan naar een latere echo waarop iets meer te zien is ipv een boontje? hihi ik zou zelf als de dood zijn dat je geen kloppend hartje ziet en dan iedereen erbij staat @flora, leuk! welke kleur? @jazz, leuk verder in kinderkamer!! wij hebben inmiddels ook wel aardig wat kleertjes verzameld haha maar moet nog wel lekker shoppen hoor en ja tijd vliegt dan opeens he gaat niet meer over (ja misschien als je verlof hebt ) @kiwi, hoe is t nu met jou? @bella, hoe gaat t bij jou schat? kan je je gedachten beetje verzetten? @hier, foto's van vriendin zijn klaar! alleen nog ff branden en voor- en achterkant van cd maken, maar beetje hoofdpijn dus dat maak ik van de week even af ze zijn goed gelukt *trots* en dan ga ik nu weer bankcrashen en maar verder haken voor de poef of nou ja...opnieuw beginnen met een andere klos want heb t vermoeden dat mn mams t fout had en t toch anders moet dus dat ga ik ff testen en voo[SIZE=2]r de nieuwsgierigen onder ons de band op de mu[SIZE=2]ren in de kinderkamer krijgt de kleur "ka[SIZE=2]dootje"[SIZE=2] van histor lief zacht roze [SIZE=2]en laat ik nou met exact die kleur accenten op de poe[SIZE=2]f aa[SIZE=2]nbrengen of een kussentje [SIZE=2]haken ofz[SIZE=2]o [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE] [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Ha meiden!! Jazz, leuk om met de babykamer bezig te zijn!! En wat super fijn dat je geen klachten hebt! Dan kan je echt genieten!! En ik heb echt zware bewondering voor je, dat je verder gaat met je school!!! Echt zo goed!! Bij mij is mijn motivatie op het moment ver te zoeken, ik kan me er niet toe zetten...... BF, zo leuk om bezig te zijn met de babykamer!!! Ik ben erg benieuwd hoe die er straks uit gaat zien!! Zet je er een foto van op zp? En lukt het met de peof haken? Flora, leuk wagentje!!! Welke kleur willen jullie hem hebben? Julia, ik duim voor je!!!!!!! Hier, nog geen ongi te bekennen, maar zegt nog helemaal niks. Als ik vanavond nog niet ongi ben en morgen ook niet dan begint het iets te zeggen. Ben nog steeds elke dag misselijk en heb het de hele tijd koud:x
@auto: leuke van die auto is dat je hem helemaal kan samenstellen wat betreft kleuren. Heel veel mogelijkheden ook voor de binnenkant en details We willen hem waarschijnlijk in het wit, met rode randjes en de binnenkant grijs carbon (details op het stuur en omlijsting enzo) en bekleding zwart met rood. Zodat dat rood in de buitenkant nog mooi terug komt. Heb een paar 3D plaatjes op de laptop staan, die zal ik eens toevoegen zometeen. Hij wordt precies zo als op die plaatjes. Echt een brute bak zo @zep: jeee wat spannend!!! Ik duim voor je!! Ben je zeker van je ei? Hopelijk wordt december nog mooi roze! @bf: ben heel benieuwd naar jullie babykamer als hij klaar is! Zal vast en zeker super mooi gaan worden. @vandaag: grrr.. Manlief en ik gister ff op internet gekeken wanneer het allemaal koopzondag is hier in de buurt. Op de site van de gemeente gekeken en zon koopzondagsite. Allebei stond op dat het vandaag koopzondag was. Dus wilde ff nieuwe (kerst) kleren gaan kopen en nog wat andere kleine dingetjes. Komen we daar aan, is alleen de hout brox en de intersport open dus konden we weer terug naar huis
Super vette bak Flora!!!! Kan me voorstellen dat je hem graag zo wil hebben!!! En grappig dat je hem wat kleur betref zelf kan samenstellen Leukleukleuk!! Ik ben helemaal zeker van mijn ei!! Ik weet precies wanneer hij springt!! Dat voel ik heel goed, en 14 a 15 dagen later wordt ik altijd ongesteld...... Vind het ook best spannend nu..... Ik hooop echt dat die misselijkheid snel weg is zeg, ben het nu ook weer......
@flora in het echt ietsje mooier? Hij is nu al super vet! @testen ik ga bij geen ongi as zaterdag testen. Spannend! Ik wil dit keer niet VOOR nod niet testen. Ben benieuwd of dit gaat lukken. @zepp misschien gaat die misselijkheid wel niet weg, omdat je zwanger bent!
@bf leuk zacht roze ben benieuwd! @zep ooohhh wat spannend zeg!!! Ik duim zoooo hard voor je! Hoop het echt heel erg voor je meid @flora wauw super mooie auto!!!! Echt super @swimming duim ook voor jou meis! @hier JOEPIEEE de kamer is nu helemaal af! Tenminste qua verven dan hihi. Muren zijn geschilderd en de meubeltjes ook! Nu de kast nog in elkaar zetten en dan kan het inrichten in aankleden beginnen woehoe het leukste gedeeltje! Mn rug heeft t nu wel begeven na al dat verven dus ga nu ff chillen en bij mams eten
@jazz, leukleukleuk!!! Veel plezier met t aankleden van t kamertje! Daar zal ik helaas nog wel een behoorlijk tijdje op moeten wachten En rustig aan he met jezelf @zep, swimming, ik duim voor jullie allebei!!! @flora, nice nice gaaf zo! Wit is wel erg besmettelijk hoor (truste me, i know ) hihi, maar zo gaaf! @hier, net een kort dutje gedaan, hoofdpijn nog steeds niet helemaal 100 maar ml gaat straks mn nek nog even masseren gelukkig Heb ik nu even tijd km wakepker te worden met een bakkie thee voordat t eten op tafel komt @poef, volgens mij die ik ik. T nu wel goed hihi we zullen zien, heb nkg wel ff te gaan hoor moeten lappen van 60 cm in doorsnede worden
Zit nog eens even te kijken, maar waar zijn de deurgrepen op de achterdeuren? of ben ik nu echt gewoon te blond dat ik die nieuwe technologie niet snap
Net ongi geworden:x:x:x:x Waar die misselijkheid nou goed voor was????? Ben het nu nog steeds...........