@zep: ahh wat klote meis hopelijk de volgende ronde meer geluk. Maar wat een domper... Je voelde je ongi dus ook niet aankomen? @bf: jaa weet dat wit erg besmettelijk is. Schoonzusje heeft een witte twingo. Maar in het wit met dat rood en zwart issie gewoon zo gaaf, dat ik het vaker wassen wel voor lief neem we twijfelden eerst over zwart. Maar dan poets je je ook een ongeluk.. Maar bij die 2e garage rond zowel een witte als een zwarte, dus konden we goed vergelijken. En de witte is gewoon mooier @swimming: spannend meis! Ik duim voor je..! Iemand zal toch nog wel roze brengen in 2012?! @jazz: wat leuk dat al het verfwerk klaar is foto??
@bf die zitten rechts boven bij t raam in de buurt zeg maar zie je nu steeds meer @zep aaaaaargh meen je niet dikke knuf!!! Had wel goeie hoop...
Ik voelde hem niet aankomen deze keer..... Ik voel me vreselijk klote...... Ook omdat ik weet dat we straks weer richting ei gaan en ik geen zin meer heb in al dat gedoe met vl........ Bah, ik heb er even helemaal geen zin meer in en ook geen vertrouwen, geen geduld, geen zin meer in. Ik voel me zo teleurgesteld.... Ben er verdrietig en zelfs kwaad en agressief door. Heb zin om iemand neer te hoeken.....
@zep ik snap je gevoel 200% lieverd !!! Echt.. Ik kan me zo voorstellen dat je het vertrouwen kwijt raakt en geen zin meer hebt in al dat gedoe.. Hoe zou je het vinden om even pauze te nemen? Misschien kun je het overwegen. Even rust voor lichaam en geest is echt heel belangrijk voor je eigen gemoedstoestand. Misschien is het een idee.. Hele hele hele dikke knuf meis!
Jazz, dank voor de hele dikke knuffel ( anderen ook bedankt voor de knuf!!) Ik heb ook aan een pauze zitten denken. Ben het zo beu.... Ik wil niet zielig doe.... Maar alles lijkt nu een puinhoop.. School, huis, zwanger worden. Bah...... Ik weet het even niet meer, moet het even laten bezinken. Want ik denk dat ik op dit moment geen heldere beslissing kan maken... Te veel hormonen en emoties zeg maar.....
@zep ik leef echt helemaal met je mee. Ik ben bang dat ik zelf ook ga reageren als het deze ronde (weer) niet gelukt is. Het is al bijna januari en vorig jaar maart hebben we besloten voor een baby te gaan. Dus hoop echt dat het lukt dikke knuffel meid
@zep: ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.. We gaan alweer richting januari en ik had in mei toch echt wel verwacht dat ik nu zwanger zou zijn Misschien idd even een pauze nemen.. In de trand van het lekker z'n beloop laten. Even rusten, niet meer op je vruchtbare dagen letten en gewoon klussen wanneer het uit komt.. Geen strijd erom.. Misschien is het voor je hubbie dan ook makkelijker. Maargoed, ook dat is een moeilijke keuze als je graag een kindje wil.. @bf: wil je de lijst weer eens naar voren halen als je op de comp zit? @zsa: wat zijn jou plannen? Morgen weer naar de ha bellen? @ha: over ha gesproken ik heb een ontsteking bij m'n oog.. Dus ik kan morgen ook weer bellen voor n zalfje. Vorig jaar had ik precies t zelfde. Kan ik weer m'n make up weggooien.. Terwijl ik vorige week net een nieuwe mascara had gekocht.. Nja is niet anders
@zsa: ik zie ineens dat ff een stippellijn heeft gezet!! Toch misschien een eitje gehad!! Dat zou super zijn natuurlijk!
Hier ook weer even snel een berichtje van mij @ jazz en bf, leuk bezig zijn met babykamers! Ben nu toch wel een beetje blij dat ik er nog even mee gewacht had. @ Zep, ach wat balen meis dat de ongi weer is doorgebroken! Snap je gevoel echt helemaal! Heb bij Dilan ook lang moeten wachten en voor mezelf gezegd dat ik er een pauze van zou nemen maar zodra je ei weer in de buurt komt begint t toch weer te kriebelen Voor nu gewoon even laten en lekker chag zijn, komt vast goed! Knuf! @ hier, gedachte niet echt kunnen verzetten en heb er eigenlijk ook niet zon goed gevoel over als ik eerlijk ben. ML is daarentegen positiever dan ik! Maar morgen zullen we het horen... Ik laat morgen avond wel even weten hoe het zit en hoe het gaat aflopen. Slaap lekker allemaal
@bella: ik ga morgen heeeeel hard voor jullie duimen en aan jullie denken! Hopelijk valt het nog enigszins mee... Hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te worden van Dilan? Ik weet wel dat m'n moeder steeds in januari gestopt was met de pil.. Mijn zus is in juni geboren, dus daar hebben ze ook 9/10 maanden over gedaan. Mijn broertje en ik zijn van november, dus meteen raak.. Ik moet zeggen dat ik m'n verwachtingen behoorlijk heb bijgesteld. Op de een of andere manier denk ik dat t bij mij nog wel ff een tijdje gaat En daar heb ik me dus ook maar op ingesteld.
@zep, argh neee meid wat ontzettend kut zeg! had zo gehoopt dat al die misselijkheid wat goeds betekende! Misschien anders dan nu toch maar even langs de HA? Voor je misselijkheid...buikgriep suddert doorgaans niet zo lang.... Ik snap je gevoelens echt heel goed en wil je daarom ook een hele dikke knuffel geven! een pauze klinkt als een goed idee, maar als je zo graag een kindje wilt is dat nog niet zo makkelijk natuurlijk.... Voor nu mag je lekker razen hoor, en misschien helpt t je om even iets kapot te gooien (weet iet of je nog ergens lelijk servies hebt slingeren ofzo ). *knuffel*!! @bella, t hoeft niet per se slecht te zijn als je van iets negatiefs uitgaat, en ik hoop echt met heelvmn hart dat je met positief nieuws het zkh uit zal lopen vandaag!! En dat ook jij weer kan genieten van jullie meisje, dat je weer kan kijken voor kleding en kan shoppen voor t kamertje! Hele dikke knuffel en veel succes en sterkte vandaag! ik denk aan jullie!*knuffel*! @jazz, oh echt? Oh dan moet ik nog eens goed naar die foto turen om de deurgrepen te ontdekken hihi @hier, pfff tis niks maar volgens mij zit ik weer op 4 weken grens wat fysio en mn nek betreft , zal eens terug kijken.... Mag gelukkig op 14 januari nog even terug, en anders had ik ook wel even mogen bellen nu Maar dit is niet leuk maar goed, we gaan gewoon door, laatste weekje en dan 2 weekjes vakantie! En gister kerstcadeau voor ml besteld, hij wist nog steeds helemaal niet te verzinnen voor zichzelf dus nu wilde hij dan toch wel iets voor mini hebben de koeka voetenzak in lichtroze ook nog! ('Aan de wagen zien mensen niet dat t meisje is, dus dat mogen ze dan best daar aan zien hoor' aldus ml ) dus nou hehe kerstcadeau ook bijna in huis Nu volgend weekend even laatste inkopen doen, dus kan me er vast op voorbereiden dat t overal druk zal zijn En nu gauw mn haar doen, aankleden, ontbijten etc en richting t werk...hopelijk komen er nu minder vragen tussendoor binnen druppelen en kan ik eens lekker met archief aan de slag, is dat ook opgeruimd voor 2013...(alleen ga ik niet de kasten in gooien, vrijdag gedaan en dat ging niet echt lekker..)
Nog even terug gekeken, en idd de deurgrepen zitten bovenin Valt ook niet op @lijst, zal m straks ff naar voren halen
Zep, flink balen meid! Schreeuw en scheld ff flink, wie weet voel je je beter! Dikke knuf! BN, succes vandaag, ook ik hoop op het beste voor jullie! Succes!
Goeiemorgen dames! Lekker druk weekendje gehad! Kennen jullie het 30-seconds spel? Echt lachen! Aankomende zaterdag hebben we 3D echo. Zullen we ff dubbelchecken of we echt wel een dame krijgen. @Mams: Fijne verjaardag gehad van je knul? @Zep: Balen... Dikke knuffel! Ik snap dat je je boos/teleurgesteld etc. voelt... Vind het echt heel vervelend voor je... @Julia: Ook spannend voor jou! Zondag testdag toch? @BF: Betreft de foto met het hondje, je vriendin ziet er goed uit voor iemand die 35 weken zwanger is! Mooi buikje trouwens! @Flora: Wat een mooie, sportieve auto! En vervelend van je oogontsteking... Moet je dan allemaal nieuwe make-up kopen? Wat erg... Nee geintje, zomaar weggegooid geld natuurlijk.. @OnceUponATime: I love it! @TheVoice: Neuh... Hou ik ook niet van... @BellaNoa: Wat een rotnieuws! Succes en veel sterkte vandaag! Ik duim voor jullie., dikke knuffel...
@bf: jaa mooi he Die handgrepen zijn netjes weggewerkt En wat een leuk kerstcadeau voor je mannetje Heb je zelf ook nog iets aan @sproetje: ja je moet dan alles weggooien.. Aangezien dat geinfecteerd kan zijn. Ik heb regelmatig van die ontstekingen gehad, dus neem liever het zekere voor het onzekere. Vanmiddag kan ik t zalfje ophalen. Hopelijk wordt het dan snel minder, want heb er best wel last van. @voice: pfff nu komt meteen voice kids weer Waarom doen ze dat meteen achter elkaar.. Had gehoopt op iets anders op vrijdagavond, maar helaas...
Goedemorgen! BF, leuk kerstkado voor je man! Enne doe rustig aan he, anders gewoon langs de fysio! Bella, heel veel succes vandaag, duim voor jullie! Zep, bah zeg weer ongi! Had zo gehoopt dat het raak was! Gewoon ff lekker balen, dat hoort er bij! Hoop dat ML aankomende maand toch mee wil werken en anders is een pauze helemaal geen verkeerd idee, dikke knuffel! Sproetje, leuk leuk bijna weer naar jullie kleintje kijken! Flora, wat een stoere bak zeg! Ik vind hem zo super mooi! Mams, hoe gaat de zwangerschap bij jou? Hier af en toe wat steekjes onderin mn buik, verder nog niets. Heb vr 7 dec een posi ovutest gehad, en wat ik voelde za 8 dec eisprong. Als ik daar 14 dgn bij optel komt mijn NOD toch uit op za 22 dec? Maar volgens mij heb ik een LF van 14/16dgn. Zou ik dan donderdag al testen, of kan ik beter wachten tot zaterdag? Dan is namelijk onze trouwdag
@julia: je zou donderdag al wel kunnen testen denk ik.. Maar dus wel met de kans dat je te vroeg bent en vals negatief test. Dan dus alsnog wachten tot NOD of na een paar dagen weer testen. Hopelijk is het hartstikke raak!! Deze week ook naar de gyn toch? Ben benieuwd hoe het zal gaan. @gyn: ik mag woensdag over 2 weken alweer. Dat schiet ook al op vind het best wel spannend.. @ei: pff inmiddels weer op dag 17 en nog geen posi ovutest gehad hopelijk deze week dan, anders is m'n cyclus wéér langer.. Dan ga ik misschien ook ff eerder weer voor m'n schildklier bloed laten prikken. Misschien heb ik toch verhoging van m'n medicijnen nodig. Ik moet eigenlijk 29 januari pas weer terug naar de internist, en dan dus ook bloed prikken. Maar ik wacht het even af, anders misschien al ff eerder een keer laten prikken.
Heerlijke rustige verjaardag vrijdag gehad. Zaterdag feestje bij me ouders, die waren 35 jaar getrouwd en deden gelijk hun housewarming, met als gevolg dat ik zaterdagavond niet op of neer kon door de pijn.... Zondag verjaardag van de kleine gehad, dus nu helemaal dood op de bank lekker filmpje kijken en de kleine naar school! Morgen weer echo en gyn, ben benieuwd hoe lang nog voor ik met verlof mag! Waar blijven de foto's van de babykamers meiden? Lakentjes zitten nu in de droger, straks even strijken en bedjes opmaken! Jeej!