@Julia: Lekker testen op de dag waar jij je het lekkerst bij voelt! @Flora: Vervelend hoor... @Mams: Zal nog ff shoppen om lakentjes etc. Heb al wel alles, maar dat net weer niet natuurlijk! Wil ff wachten totdat m'n mams weer van vakantie terug is (zijn heerlijk aan het skieen... Jaloers....) en dan ff samen met haar alles uitzoeken.
Flora, ja moet a.s. donderdag naar de gyn! Bel ik net naar de poli van mn vorige gyn om mn dossier op te vragen! Moet dat allemaal schriftelijk...pfff wat een gedoe! Jou afspraak schiet gelukkig ook weer op! Mams, zo jij hebt een druk weekend achter de rug! Nu even ontspannen en je lijf rust geven! Sproetje, lekker als alles weer klaar is! Maar gezellig om dat met he mams te doen. Hier even opschieten, moet zo weer naar de mondhygieniste, bleh helemaal geen zin in! En dan vanavond weer werken! Yeeej nog 2dgn en dan 1,5wk vakantie! Ik moet trouwens donderdag ook nog naar de tandarts voor 2 gaatjes, mag ik wel verdoving als ik nog niet weet of ik zwanger ben?
Julia, dat mag! Ik heb al 2x verdoving gehad in flinke hoeveelheid tijdens mn zwangerschap! En je hebt de 1e 5 weken ook nog geen bloedband met je kindje, dus mag gewoon!
Hey meiden, Heb al een hele tijd niet gereageerd maar dat komt omdat ik nogal een druk weekend heb gehad. Ik heb in elk geval super goed nieuws!!! , maar dat vertel ik vanavond wel als ik wat meer tijd heb om te reageren (wil er ook even foto's bij doen hihi ) @bn ik denk aan jullie vandaag, ik heb mijn fingers crossed voor jullie @zep... man ik kan wel zeggen dat ik begrijp hoe je je moet voelen maar dat kan ik waarschijnlijk niet. Het moet gewoon weer flink balen zijn, zelfs ik ben boos op jou ongi die mag er helemaal niet zijn. Stomme lichamen van vrouwen Maar waarom je dan misselijk bent? Hopelijk stopt het snel en dat idee van bf met dat servies is zo slecht nog niet (al ben ik nooit voor zinloos geweld). Ik blijf duimen op een kerst/nieuwjaars wondertje voor je.
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 25 dec., 9e ronde, 1 kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? dec., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 5 jan., 6e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 11 jan., 7e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: ?? jan., 7e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven lijst naar voren getoverd @zep, wat is je nieuwe nod? @swimming, voor jou is t ook spannend nu zie ik!!
@meelanor, je maakt me nu wel erg nieuwsgierig hoor met je goede nieuws maar er moeten foto's bij!? verteeeeelll vertellll vertel @frustratie, moet toegeven sinds ik zwanger ben kan ik mn frustraties niet op een goede manier uiten... deze frustraties zijn 9 van de 10 keer ook nog eens hartstikke onredelijk door de hormonen dus dat helpt ook niet mee. maar ik kan er dus niks mee... t hoopt zich dus heel lang op en dan is t wachten tot t misgaat en ik of tot ontploffen kom of in janken uitbarst (1 hoera voor hormonen). maar op t moment dat t eruit komt dan weet ik echt niet waar ik t zoeken moet! krijg dan zoooooooo de neiging om iets kapot te gooien, mjaah doe je dan vervolgens weer niet natuurlijk...(al heb ik nog best wel wat servies staan wat zou mogen sneuvelen reserve servies noemen we dat )....dus vaak smijt ik dan maar gewoon mn telefoon ergens heen (wel zacht oppervlak, maarja echt bevredigend is dat ook niet... maar dus vandaar zep mijn voorstel om gewoon iets kapot te smijten, kan me toch een partij opluchten en nee normaal ben ik er ook niet voor hihi
@lijst: swimming en julia, een van jullie móet echt zwanger zijn hoor!! Anders is dat de eerste maand dat er geen roze is zou geen leuke afsluiter van het jaar zijn. Dus mijn duimen draaien voor jullie!! @bf: hormonen wie heeft t bedacht dat je daar zo'n last van kan hebben... idd gewoon eruit gooien wat eruit moet, want opkroppen heeft ook geen zin! @vandaag: lekker vrij zometeen laatste inkopen doen voor ons petekindje! Ik heb nog een mand nodig om alles in te doen en een bioscoopbon voor vriendin en d'r vriend dan heb ik alles! Morgen is dé dag! Ben zo benieuwd hoe de kleine meid gaat heten. Hihi.
Heb nog even niks terugglezen en reageer vanavond weer even maar wil even een heeeeele dikke knuf geven aan bella. Ik denk aan je! En ik duim heel hard voor jullie dat er toch nog positief nieuws uit komt. Heel veel sterkte! Meiden, ik ben even met mams op stap vandaag dus kom later weer kletsen
@flora, leuk de laatste inkopen voor het kraamcadeau! spannende dag morgen! je laat t ons ook wel even weten he @jazz, have fun
Trouwens nog even een ego berichtje.... ZL is dus 5 geworden, zn bio vader heeft al die tijd geen contact gezocht, dus heeft nu totaal geen rechten meer! VL gaat hem en de twins woensdag dus erkennen, en krijgen ze allemaal VL zijn achternaam! Ik super gelukkig!
BF, fijn ja die hormonen! Flora, leuk hoor zo´n kraampakket, weet je al wat het word? Super spannend swimming, ik duim voor je. Vind eigenlijk dat wij allebei deze maand op roze moeten Meelanor, je maakt ons nieuwsgierig Mams, wat goed dat al je kindjes nu dezelfde achternaam krijgen. En wat bijzonder dat VL dat wil doen! Nu even koken voor ML vanavond en dan weer werken!
@mvs, mag ik vragen waarom? Of gewoon een bewuste keuze van jullie allebei? Jouw achternaam leuker? @swimming, waaaaaaa spannend tempstijging op je nod!!! Morgen testje?? *duimduimduim* *gooit bak hcg leeg boven swimming* @julia, jaaaa jij ook op roze hoor! duim ook voor jou!! Wanneer was je nod ook alweer? *gooit bak hcg leeg boven julia* @mams, wat fijn! Wist niet dat dat zo werkte als 5 jaar geen contact gezocht, had hij je zoon wel erkend?? Zo lief van je vriend! @hier, moeeee, en net mailtje gekregen waarvan de tranen bijna over mn gezicht liepen (ingeslikt, dus daar ga ik spijt van krijgen), dus nu even tijd voor een feelgoodmovie. (Vader van zwager ligt dus heel slecht door kanker, zo slecht dus zelfs dat ze zaterdag hebben besloten over te gaan op palliatieve sedatie, zondag hebben ze dit toegediend in bijzijn van selecte groep familie. Dus tot hij besluit om deze wereld te verlaten ligt hij nu vredig te slapen.......*slik*) @bella, moest zo aan je denken vandaag! Hoop zo hard dat jullie met goed nieuws het zkh uit zijn gelopen!!! Duimen draaien is niet eens genoeg, kaarsjes hebben voor jullie gebrand! @hier2, ons meisje is erg druk vandaag, wel gezellig ze was zo rustig afgelopen dagen , vind dit toch fijner hoor
Mijn zoontje heeft nu ook de mijne, alleen geen papa op papier.... Woensdag dus wel! En hij is enorm trots dat hij dezelfde achternaam als zijn papa krijgt! We zien VL zijn familie ook 2 a 3 keer in de week, dus hij vroeg altijd al waarom iedereen die achternaam had behalve wij.... Zijn neefjes hebben ook die achternaam omdat schoonzus haar eigen naam heeft gehouden met trouwen. Schoonouders zijn ook erg blij met zometeen 5 jongens die die familienaam kunnen doorgeven! Is er bij jullie een reden dat shaun jouw naam heeft?
De bio vader heeft hem nooit erkend, anders had hij toestemming moeten geven en kon mijn vriend hem adopteren. Maar das minder nieuws bf... Gooi het er ff uit, en dan leuke film kijken! Swimming, mijn resterende hcg strooi ik hier nog graag uit! Ik zal toch nog wel wat had hebben met 2 draakies?
Shaun is pas na geboorte erkend omdat we niet ingeschreven bij gba stond dat dacht ik wel maar was iets niet goed gegaan, dus krijgt het kind de naam van de moeder. Na een half jaar eindelijk alles geregeld met inschrijving en erkenning vroegen ze ons welke achternaam we willen hebben we besloten niet te veranderen en dus gewoon mijn achternaam te houden. En wat mooier is hij heet nu S.haun R.aylen van B.ree anders S.weben
Ha meiden! Swimming spannend!!! Julia, ook mijn duimen draaien voor je!! Bf, lekker rustig aan doen, en fijn dat mini zich weer laat voelen Flora, leuk om de cadeautjes te kopen!! Veel plezier morgen!! Jazz, veel plezier! Bella, ik denk aan jullie, hoop op goed nieuws.... Heel erg veel sterkte... dikke knuffel!!!! Hier, Toen ik op de fiets zat van het station naar huis kwamen de tranen, ik probeerde ze weg te slikken maar dat ging niet meer. Toen ik vl zag moest ik heel hard huilen en vertelde het allemaal niet meer te zien zitten. Vannacht wel goed geslapen maar ben nog steeds erg down.... Vl belde me net op het werk om te vragen hoe het met me was. Hij zei dat alles goed komt, ik zei dat ik er helemaal geen vertrouwen meer in heb. Hij zei dat dat misschien wel goed is, dat ik het los kan laten.... Ik had het liefste in bed willen blijven liggen.... Want het is niet alleen het zwanger worden, het is ook de school wat rampzalig is, werk wat ik niet leuk vind en het huis is nog een grote puinhoop. Het zit allemaal beetje tegen en dat breekt me nu op. Zit gewoon in een flinke dip...... Iets kapot gooien vind ik een goed plan Helaas is nu alles nog ingepakt...... Ik ben ook niet van het geweld, maar iets kapot maken op dit moment zou ik best fijn vinden! Ik wil ook even zeggen dat ik zo blij ben met jullie!! Ik ben zo blij dat jullie me begrijpen!! Dikke knuffel terug voor iedereen!!!
Klinkt ook wel mooier zo mvs! Ik ga dus wel alle instanties afbellen om zijn naam te wijzigen... Hier vanavond maar eens flink aan de klus voor het geboortekaartje! Even jullie mening graag, te zoetsappig of juist leuk? Na heel wat vragen, zeuren en geduld, Heb ik nu niks meer te klagen, want mijn beide handen zijn gevuld! Met zijn vijven word vast nog een hele tour, Maar dat maakt mij niks uit, want ik ben grote broer!