Ja, een beetje knippen en plakken uit andere gedichtjes. Bij ZL had ik een stuk langer gedicht, maar toen was de situatie anders. Dit vind ik nu erg leuk, alleen VL weet het nog niet zo....
@swimming, zaterdag pas!? wat doe je ons aaaaaaaan Ons een beetje laten wachten! @mams, nee vind t leuk!! (gedichtje) @zep, er is natuurlijk ook wel een hoop gaande bij jullie he *knuf*, maar wat lief dat ie opbelde om te vragen hoe t ging! en laat die tranen maar stromen hoor, lucht ook wel eens op Misschien is een pauze inlassen in de zin van, eerst even focus op t huis, dan focus op school. Klussen wanneer jullie zin hebben, en wie weet komt daarmee jullie seksleven ook wel lekker op gang als er geen druk achter zit (misschien fijn voor je vriend), en wie weet gaat t daarna vanzelf en hoef je je om t klussen geen zorgen te maken, of wie weet ben je dan allang stiekem zwanger Hele dikke knuffel voor jou lieve schat! @meelanor, foto!foto!foto!foto!foto! @hier, burlesque aan t kijken en af en toe zachtjes getrappel tussendoor <3
Een mega dikke grote vreselijke lieve knuffel voor Zep, kop op meis!! @Julia&Swimming: Zorgen jullie eens even heel snel voor roze in december! @BN: hoe was het??! Kwam even spieken, maar nog geen nieuws? Ik duim voor jullie! @Mams: Ik vind het gedichtje niet zo eerlijk gezegd Gedichtje vanuit je zoon is leuk, maar de tekst vind ik niet vanuit een kind komen zeg maar.. hoop dat je m'n omschrijving snapt.. @vergeten: sorry vast nog een hele boel, ik lees alles mee, maar reageer niet zoveel meer.. @hier: baaldagen zonder ei.. ook niet super in m'n vel geestelijk en vandaag ook niet lichamelijk.. Heb me vanochtend uit m'n bh gewurmd Werk al de hele dag zonder, werd gewoon misselijk hoe strak ie zat Gelukkig zwarte kleding aan en lange sjaal waardoor er niet veel opvalt Gelukkig hangen ze niet op m'n knieeen
maar gelijk heb je meid, lekker uit dat ding ik geef toe dat ik ook graag zonder loop okee okee, nou heb ik weer een maatje groter nodig @swimming, gelijk heb je meid maar ben wel erg nieuwsgierig respect als je t vol kan houden! @julia, nog even over jouw testdag je moet doen waar jij je goed bij voelt en zaterdag klinkt wel speciaal voor jullie dus als je t vol kan houden @hier, ml is laat dus heb m maar gelijk naar de supermarkt gestuurd om eten te halen (en wc papier, niet geheel onbelangrijk ), dan maar op woensdag de boodschapjes halen en anders kan ik morgenmiddag ook altijd nog t hoognodige halen @mvs, leukleuk! toevallig heb ik badjas van teigetje van de kruidvat (dus ongetwijfeld dezelfde) van mn vriendin gekregen
@swimming, dat denk ik ook ja ik ga duimen dat je ongi weg blijft en je temp mooi hoog, en dat je zaterdag een hele mooie test in je handen hebt, en je kerst dus niet meer stuk kan!
@swimming: wat spannend! Temp ziet er prima uit! Ookal zegt het nog niet zoveel voor je NOD. Maar zolang hij mooi hoog blijft is het in ieder geval positief!! Ik ga voor je duimen! @mams: wat leuk, dan zijn jullie dadelijk écht een gezinnetje, met allemaal dezelfde namen @zsa: hihi, gewoon uit met dat ding! Als ik thuis ben heb ik ook vaak geen bh aan, heerlijk! @zep: nogmaals een hele dikke digi knuffel!! Het is ook niet nix waar je allemaal mee bezig bent. Misschien is het handiger om de kinderwens even de parkeren, eerst even school en het huis een beetje op orde en klussen wanneer jullie zelf zin hebben. Wie weet ben je dan sneller zwanger dan je ooit had gedacht... @bella: hoe was het gegaan? @vriendin: het word een meisje, dat weten we al een tijdje dus heb gericht cadeautjes kunnen kopen en alles in mooi roze folie ingepakt Morgen moet ze om 9 uur in het ziekenhuis zijn en tegen de middag zal ze aan de beurt zijn! Dus spannend! Morgenavond gaan we dus op kraambezoek in het ziekenhuis.
Bella, hoe gaat het met je? Dikke knuf!! Flora, leuk!!!!! Hoop dat de keizersnee voorspoedig mag verlopen!! Zsa, hele dikke vette lieve stevige knuffel terug........ Swimming, spannend!!!! duimduimduimduim!! Bf, ik denk dat mijn nieuwe nod op 13 januari is.... Hier, vl weer gebeld naar het werk om te vragen of het al wat beter met me gaat! Hijz egt tegen me dat het goed komt. Ik heb gezegd dat ik geen zin meer heb in gedoe rond ei, dat snapt hij.... Een pauze wil ik niet inlassen, want ik moet eerlijk zeggen dat mijn leeftijd me ook druk geeft.... Wat ik wel wil doen is het op zijn beloop laten, het los laten. Want zie het gewoon even niet meer zitten....... Het is maar goed dat ik moet werken nu, ik voel me weer een heeeel klein beetje beter Maar ik heb me nog nooit zo klote gevoelt bij een ongi dan nu...... Ach ja..
@bella, ik hoop dat jullie een feestje aan t vieren zijn en dat je daarom even geen tijd hebt voor zp... @zep, knuffel! Gewoon, omdat je t verdient @hier, zou eigenlijk zaterdag met een oude vriendin wat gaan doen, maar budget=op en we moeten nog op jacht naar de laatste cadeaus, dus nou ja we hebben masr besloten dat we t uitstellen naar volgend jaar ergens. Ben er ook achter dat mn mams al gemaild heeft betreft mn babyshower haha, ben benieuwd! Maar goed, hebben we dus maar afgesproken dat we elkaar sowieso dan zien en dam de agenda's er even bij leggen voor een nieuwe date
@bella hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen.. Knuf ! @zep vanaf t begin af aan dacht ik al: hoe doe je dat allemaal? Verhuizen, school, werken, zwanger worden.. Het vergt behoorlijk veel van je uithoudingsmogen en geduld allemaal. Ik had allang een burn out gehad als ik in jouw schoenen stond. Het is echt meeeeer dan logisch dat je er ff doorheen zit meid en laat dat gevoel ook gewoon even toe.. Ik snap je zorgen! Maar ik weet zeker dat wanneer de tijd rijp is jullie gauw een kindje mogen verwachten hele dikke knuf voor jou @flora superspannend morgen!!! Jullie kleine petekindje zien. Erg spannend voor je vriendin @bf hier is t budget ook aardig op pff vandaag wat kerstinkopen gedaan ben helemaal gesloopt! Morgen ook nog lunchen met iemand whaa waar haal ik t allemaal vandaan @hier vl heeft de kledingkast van little junior in elkaar gezet en laat ik nou net kleerhangertjes gekocht hebben vanmiddag jeujjj ik ga de kast dus ff inruimen
Hoi meiden, Ben ik weer eventjes. Zit even op de bank rustig op de IPad. Lief BF dat je vroeg hoe het met me was. Ik kan eindelijkkkkk na zoveel weken zeggen dat ik me goed voel. Maar het is nog steeds k*t op m'n werk, aangezien d'r nog geen duidelijk is, dus dat werkt niet. Ik werk nu 6 per dag, net genoeg. Daarna ben ik kapot en moet ik weer uitrusten. Maar de misselijkheid is gelukkig weg en begin nu echt met genieten. in ons achterhoofd altijd nog de 20 weken echo, m'n pa die wss vanaf volg. Jaar geen werk meer heeft ( vorige week te horen gekregen) Pfff.. Maar goed ik hou hetzelfde optimisme er maar in zoals m'n ouders dat ook doen. Van het weekend samen maar weekendje weg geweest naar Landal de Lommerbergen, even samen genieten en dat was echt superfijn. @ BN, ik hoop echt dat het goed is gegaan meis vanmiddag. Dikke knuf meis. Moest vandaag de hele dag aan je denken. @ Zep, lief dat je vriend op belt, hoe het met je gaat. Kan me wel voorstellen dat t niet altijd fijn gaat en voelt. Dikke knuf ook voor jou! @ Flora, heel veel plezier morgen dan in het ziekenhuis! @ BF, lief dat je vroeg hoe het was. Jouw buik groeit ook als een gek zeg, hihi.. Zag t op FB. Hoe gaat t nu met jullie meissie? @ Jazz, al gewend aant idee van een jochie hihi? @ Mams, gefeliciteerd nog met je zoontje en wat super dat je vriend al jullie kinderen erkent. @ Swimming, spannend meis! Duim voor je! Hierbij nog wat HCG als ik nog iets heb hihi... Ook voor de andere dames die het graag willen hebben. Deze week nog ff werken en dan op naar de kerstdagen! Als ik morgen tijd heb, zal ik m'n buikfoto er even op zetten.
@kiwi ik zag al op fb dat jullie lekker een weekendje weg waren saampjes, heerlijk! zei ook meteen tegen vl: wil ook weer een weekendje weg samen en gelukkig voel je je nu weer beter! Heeft wel lang geduurd inderdaad. Je werkt dus 6 uurtjes per dag nu? Zijn je overige uren nu als ziektewet uren of hoe je dat noemt. Ik werk ook 6 uur en dat moet ook niet langer zijn idd.. Enne jaaa hoor ik hoefde eigenlijk niet zo aan t idee te wennen hihi. Voelde me meteen super trots en nu nog steeds en ben echt als een gek aan t jongensbaby shoppen en jij?
@jazz, jeej kast inruimen! Veel plezier! Ik kan niet wachten tot ik dat ook eindelijk mag doen @kiwi, fijn dat je je eindelijk beter voelt! Vermoeidheid zal nog best even kunnen blijven...en goed dat je minder werkt! Goed voor jullie 2 zorgen hoor! Jah mn buik groeit goed , meisje ook, ze is vandaag weer eens gezellig druk, vind t nog wel erg aandoenlijk (nu nog wel) En klinkt heerlijk zo'n weekend weg! Ik hoop wel dat je gauw duidelijkheid hebt over je baan hoor....die onzekerheid is ook niks... En spannend al bijna de 20 weken echo! Heb je er zelf een gevoel bij al? @jazz, stond jouw 20 weken echo al gepland?