@ Jazz, ja en zeker nu ik me lekker voel, wilde we graag nog even weg. We krijgen in week 6/7 de babykamer, dus dan komt er ook niets van. Weer veel verjaardagen enzo, dus 2013 vliegt voorbij voor ons, denk ik. Ja supertrots he! Heel apart gevoel, ja na 2 dagen was ik er eigenlijk ook wel aangewend, en heb ik al zulke leuke dingen gezien voor jongetjes, dat hij straks echt verwend wordt. shoppen nog niet echt, heel veel leuke dingen gezien. Wel de kinderwagen omgewisseld. Hihi.. Nog steeds van Mutsy, maar dan niet de kleur eco, maar de Cargo Blue Jeans. Ja nu 6 uurtjes per dag en dat is zat. Ik begin 9 uur tot half 4, dat is nu goed te doen hoor. Zit er toch wel over na te denken, om 6 weken van te voren te stoppen. Jullie? @ BF, ja ga idd goed voor ons tweetjes zorgen! Voel hem soms ook. Steeds vaker eigenlijk, eerst als een soort van vlinder en nu soms echt een soort getrap. Kan niet wachten totdat manlief het ook kan voelen. Ik heb eigenlijk wel ee goed gevoel em ergens ook heel fijn dat we dan ons mannetje helemaal zien. Dat is echt geweldig. Maar blijft spannend.
Hey dames! WAARSCHUWING! OVER ENTHOUSIAST EN BLIJ BERICHT , Ik heb het dit weekend druk gehad. Heb lekker wat dingen samen gedaan met vriendlief... of eigenlijk moet ik zeggen... mijn VERLOOFDE !!!! Mijn schatje is vrijdagavond op zijn knieen gegaan. Heel romatisch was het niet maar hij is heeeel dicht bij zichzelf gebleven Hij had een overal en klompen aangetrokken en gevraagd of ik met die boer op klompen wilde trouwen. Maar meneer zat niet op zijn knieen dus ik heb gezegt dan zul je eerst op je knieen moeten gaan en ja hoor Heb echt een super mooi swarofski ring gehad (op de foto is ie niet zo mooi als in het echt) zitten allemaal steentjes in. dus helemaal happy *glim* *glim* *glim* Gisteravond zijn mijn ouders alvast voor onze verjaardag gekomen, ik ben 23e en vl de 25e jarig. Maar mijn ouders gaan dan skieen. We hebben schoonouders ook maar ff uitgenodigd en toen hebben we champagne geserveerd toen was het ook wel duidelijk hihi (ik heb kinderchampagne op hoor ) We gaan binnekort "even" trouwen zodat het geregeld is voor het kindje en dan over een tijdje zeg half jaar ofzo het nog eens opnieuw doen maar dan met jurk, feest etc. Ohja Heb gelijk ook cadeautje voor mijn verjaardag gehad. Ik heb een zingen hobbelpaardje gehad. zo een als deze maar dan een bruine met witte manen (net zoals mijn eigen paardjes ) Zooooo leuk, zal nog wel even duren voor dat hij/zij er op kan maar toch hihi En mijn vriend (die de 25e jarig is) heeft dit gehad e neen rompertje met ik vin jou liev papa *smelt* Zie hieronder mijn verlovingsring
@meelanor: wat leuk!!!! Gefeliciteerd!!! En een hele mooie ring Hebben jullie al een datum in gedachten?
uhhhh neej hihi ik zit te twijfelen wil het liefst in de lente maarja dan ben ik net bevallen en heb ik er misschien nog geen behoefte aan, in de zomer is het zomervakantie en kunnen misschien een hoop mensen niet en in de herfst tja dan is het herfst jullie nog goede tips?
@kiwi ja sinds we t geslacht weten voel ik me nog trotser, weet niet waarom en wacht je bewust nog met shoppen tot na 20weken echo of gewoon nog geen tijd voor gehad? Ik weet dat ik over enthousiast ben en super snel ben met alles vind de 20 weken echo ook verschrikkelijk spannend hoor.. En áls t niet goed blijkt te zijn dan is het sowieso erg. Of je nou wel of geen spulletjes hebt gekocht .. Maar we gaan er vanuit dat alles goed gaat met onze beebies! en wat super gaaf dat je je kleine al kan voelen! Ik wil ooookkk! Waar zit jouw placenta? Mijne voor helaas.. @meelanor WAUWWWWWW wat geweeeeeldig nieuws! Smelt smelt! Gefeliciteerd! En wat een prachtige ring! Vl wil niet trouwen nog niet iig.. Maar dan wel geregistreerd partnerschap (zit allemaal tussen zn oren) Nu ga ik echt slapen, kan niet meer! @bella hoop gauw iets positiefs van je te horen meis!
@meelanor: herfst is ook mooi, of het najaar.. Ergens september? Wij wilden in het voorjaar trouwen en ML had examens in mei en juni, dus toen bleef eind april over zo hebben wij de keus gemaakt.. Maar naar t weer moet je iig niet teveel kijken, want niemand kan je mooi weer verzekeren. Wij hadden die dag toevallig geluk @kiwi: fijn dat je je weer wat beter voelt! En er ff lekker tussen uit geweest, heerlijk
@meelanor, GaAaAaAaAAAAAAAF meid! Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk!!!! En vind t wel leuk dat ie zo dicht bij zichzelf is gebleven Straks op t werk even je linkjes bekijken! @trots, hier ook hoor , ben gewoon nog verliefder op ons kindje sinds we t geslacht weten , had niet gedacht dat dat kon, maar blijkbaar wel Ik smelt elke keer als ik kan zeggen "ze, zij, etc" Ik had gehoopt ook eigenlijk een bericht van bella te zien, maak me zorgen.... @kiwi, denk dat wij ongeveer tegelijk de meubels krijgen , maar t scheelt, wij hoeven ze als t goed is niet in elkaar te zetten bussie inladen, bussie uitladen en neerzetten Nu maar weer gauw t hele riedeltje af en naar t werk En kiwi, als jij je prettiger voelt bij 6 weken tevoren met erlof gewoon doen. Maar zit je nu dan niet ook gedeeltelijk in de ziektewet? ik namelijk wel voor 8 uur per week, dit is uiteraard gemeld bij t uwv want bedrijf krijgt dan een uitkering voor mij zodat t ze niks kost, maar dan moet je dus verplicht 6 weken tevoren met verlof.... Ik zou liever 4 doen maar ja...misschien ben ik er tegen die tijd wel blij mee Werkze meiden x
Meelanor, waaaaauw! Gefeliciteerd! En, ik ben gelukkig niet de enige die me zorgen maakt over bella.... Duimen draaien overuren hier.... Ik zo weer echo en daarna even werken. Hoop gauw op goed nieuws van bella.....
@Mams: Leuk gedicht! @BF: Wat leuk! Ik wil ook een babyshower! Zal eerst es wat hinten laten vallen bij me vriendinnen vanavond. @ZwVerlof: Ik stop ook zes weken van tevoren. Dat is ook het meest in je voordeel, als je 'overtijd' loopt. Omdat je zoiezo 10 weken na de bevalling vrij krijgt. Beval je een week later, heb je dus zeven weken van tevoren gehad en alsnog 10 na de tijd. Heb je dus 4 weken van tevoren vrij en 12 na de tijd, blijven het 16 weken. @Meelanor: GEFELICITEERD! Wat gaaf! Ik vind het wel origineel, als boer met klompen, hihi!
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥swimming (26 jaar), nod: 17 dec.., 5e ronde, 1e kindje. ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 25 dec., 9e ronde, 1 kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? dec., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt) ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 5 jan., 6e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 11 jan., 7e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (31 jaar), nod: 13 jan., 7e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 16 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, 1 vlinder), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @zep, nod aangepast
@sproetje, ja maar ik breng dan denk ik toch liever 12 weken met mn kind door ipv 10 hihi en zou qua data voor mij eigenlijk wel gunstiger uitkomen als ik 4 weken tevoren vertrek dan zou ik namelijk half juli weer moeten beginnen en zou ik er 2 weken vakantie aanplakken en dus pas weer verschijnen op 1 augustus... 6 weken tevoren moet ik weer beginnen op 1 juli.... toch net ff jammer dan binnenkort hier maar alvast het e.e.a. uit laten rekenen qua netto uitbetaling met 3 of 3,5 dag werken en hoe met ouderschapsverlof etc. gelukkig vind mn baas alles prima en toen ik kwam vertellen dat ik zwanger was ging hij er ook al helemaal van uit dat ik minder zou gaan werken maar ml wil misschien ook een papadag, maar we kunnen in elk geval niet ik 3 dagen en hij 4 dagen financieel trekken (denk ik), dus we moeten maar even kijken hoe en wat @bellllaaaaaa *duimduimduimduimduimduimduim*
@bella: pff vind het spannend hoor! Hopelijk zit het goed! Ik duim nog steeds voor jullie! @oog: het gaat weer wat beter met m'n oog zalfje doet goed z'n werk. Pijn en roodheid zijn alweer een stuk minder, gelukkig @vriendin: pffff ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig!! Hihi. Ze zijn net onderweg naar t ziekenhuis! Wat moet dat wachten killig zijn, want ze zijn pas rond 12 uur aan de beurt. Gaat een lange dag worden vandaag! Ben benieuwd wanneer ik n telefoontje ga krijgen! Hihi. @auto: gister nog ff naar de 1e garage gebeld ook zij zijn verder gezakt met de prijs scheelt nu alweer 1000 euro met de eerste en laatste offerte eens ff rondkijken of er ergens anders nog kunnen shoppen as weekend nog ff rondkijken en dan het weekend daarna de auto bestellen denk ik @bf: fijn dat er van uit gegaan is dat je minder gaat werken! Scheelt een hoop gezeik ok het werk Als ML ook een papadag wil dan kunnen jullie misschien beide 4 dagen gaan werken?
goeiemorgeen allemaal. heb gister avond hele tijd gekekeken voor bella maak me ook zorgen ik hoop dat ze niet is kunnen komen omdat ze erg blij zijn.... meelanor supermooi ring en supermooie actie natuurlijk gefeliciteerds meid. hier net de kids en man uit huis school en werk. zo meteen ziekenhuis groeiecho dan ff stad in. zoonlief word morgen 9 maar we gaan vanavond wokken met de hele familie voor zijn verjaardag.is me iets te zwaar als ik het thuis doe vorige maand van dochter gedaan was bek af dus na de echo nog ff de stad in hij krijgt een ipad mini maar die haal ik niet alleen opa helpt mee.
Ik steek nog maar eeen kaarsje aan voor bella hopelijk is alles goed? @hier: net naar de tandarts geweest (voor het eerst in 2,5 jaar oeps ) Maarja ik weet ook wel waarom... mijn verstandskiezen zijn doorgekomen in die tijd. Dus had al bedacht dat die getrokken moesten worden, ik wil niet!!!! Maarja toch maar eens gegaan. En ja hoor 3 gaatjes en twee verstandskiezen die getrokken moesten worden hmpf :x. Zegt de tandarts ja we zullen maar even foto's maken... Ik: Uhm nou ik denk dat dat niet mag Tandarts: Ow hoezo Ik: Ik ben zwanger Tandarts: Ow nou dan stellen we het maar even uit Lopen we weg voor een afspraak vraagt ie hoeveel weken ben je? Nou bijna 7 maanden Dat gezicht van de tandarts "ow dat had ik even gemist" *grinnik* Maarja binnekort dus een flinke ravage in mijn mond... Ik ben hier tevens bloedlink over mijn werkgever... omdat ik geen loonsverhoging krijg terwijl me die wel beloofd is hij zei het niet maar hij bedoelde wel dat het door de zwangerschap kwam :x nou dat mag dus echt niet :x Ik wacht even af wat er vandaag tegen mijn collega gezegt wordt (die werkt er even lang als ik en wilde ook loonsverhoging). Ik ben benieuwd of ik oorlog gaan voeren of niet hihi
@ BF, ja inderdaad sinds gisteren in de ziektewet voor die twee uur per dag. Moet zeggen dat ik me daardoor ook beter voel, gelukkig. Morgen of overmorgen hoor ik wat ze willen doen met me... (wat klinkt dat gek) maar goed. We wachten af. Ik wist niet dat je dan ook 6 weken van te voren met verlof ging. Maar is mij best hoor! We zullen het zien. Als ik 4 weken van te voren stop is dat bij Koninginnedag, en 6 weken ervoor halverwege april. En als ik er zo aan denk, is dat eigenlijk al supersnel. Sommigen zijn al in februari/maart uitgerekend. Dan is het nog veel sneller. @ meubels, ja BF denk inderdaad ongeveer tegelijkertijd. Dan kan manlief aan de slag haha.. Hij heeft er nu al zin in haha.. Wil het kamertje voor z'n zoon helemaal in orde maken hihi.. Zo lief. @ Jazz, jawel wel een beetje aan het kopen, maar toch ook wel beetje de 20 weken echo aan het afwachten. En het klopt de zorgen houden nooit op, maar toch is het voor ons een mooi punt. Heb al superleuke pakjes gezien bij de Baby Dump hihi.. Enne tis toch helemaal niet erg als je al begonnen bent! Is juist leuK! @ Bella, hoop inderdaad net als alle andere meiden hier, dat jullie zo blij zijn dat je geen tijd hebt, om te delen. Denk aan jullie! @ Flora, veel plezier vandaag. Hopelijk snel goed nieuws! hihi.. @ trots, ja ben ook supertrots sinds dat we het geslacht weten! Wij moeten alleen wel uitkijken dat we de naam niet per ongeluk zeggen. Thuis hebben we het er namelijk wel eens over, en als je dan weer in gezelschap bent, dan noemen we het weer Nibbit, maar als je niet uitkijkt dan zeg je zo de naam. 2 geboortekaartjes proefdrukken laten maken, echt stoer en zo wordt het wel heeel echt! hihi.. @ hiero, donderdagavond nog controle bij de VK en donderdag ook nog kerstborrel op het werk, dan nog 1 dagje en lekker vrij.
@meelanor, haha die buik was niet voldoende een hint voor hem? had ie zn bril wel op? ze zeggen als je zwanger bent ben je gevoeliger voor gaatjes enzo, maar zou t bezoekje idd maar lekker even uitstellen tot na je zwschap van de een mag je wel verdoving en van de ander niet, dus ik zou t dan zelf maar liever niet doen trouwens wel stom van je werk zeg, als t je toegezegd is moeten ze t geven, en t maar niet doen want je bent zwanger is niet echt een reden... (al vraag ik me wel af of ik daarom een c beoordeling heb ipv de verwachtte b??, misschien toch nog maar eens binnen stappen bij mn baas....) @kiwi, ik wist t ook niet bij gedeeltelijke ziekte, maar dus ook bij gedeeltelijke ziekte (als t dus zo blijft) moet je verplichting 6 weken tevoren met verlof, maar heb nu al weinig zin om te werken af en toe haha @dilara, gefeliciteerd alvast met je zoon! en leuk met de hele familie wokken! ik ben in januari jarig en zie eigenlijk best op tegen t feestje....van ml in september was ook zo vermoeiend, maar nu is t lichamelijk ook nog wat zwaarder @flora, ja erg spannend vandaag voor je vriendin! ze hoeft toch zeker niet nuchter te blijven al die tijd??? normaal zou t me best lukken hoor, maar nu ik zwanger ben nooooo way @kiwi, wij gebruiken dus expres de naam nog niet onder elkaar ja wel paar keer gedaan natuurlijk, ff proberen, voelt heel natuurlijk voor ons allebei, maar verder houden we t bij mini en "haar, zij, ze, etc." minder kans dus ook om ons te verspreken @geboortekaartje, vriendin gaat ontwerpen, ben zoooooo benieuwd!! nog ff wat drukkerijen af bij ons voor een prijsvergelijking, mjaah een ontwerp mee kunnen nemen is dan ook wel handig @hier, straks naar de bedrijfsarts, was t bijna vergeten! schoot me opeens te binnen! gelukkig moet ik er pas om half 12 zijn, en dan hoop ik echt dat ze dit keer niet zo erg uitloopt, want dan ben ik tenminste op tijd terug om nog beetje keus qua broodjes te hebben in de kantine... brood was bijna op dus heb voor de zekerheid maar niks meegenomen hopelijk hebben ze vanmiddag weer brood in de supermarkt... geloof dat we met zn allen hopen op erg goed nieuws van bella, moet alleen wel toegeven dat ik bang ben dat t niet goed zit
Kwam weer even spieken voor Bella.. maar nog niets dus.. Ik blijf duimen! Rest fijne dag enzo! Ik heb het druk, bijna vakantie en moet nog veel doen! En volgens mij heb ik nu zo'n Zep-virusje.. ook al sinds gister af en aan misselijk Bah!
Ik kwam ook even spieken voor Bella...... Maar nog geen nieuws... Bella, ik denk aan je, dikke knuf! Zsa, hahaha, zep - virus hoop dat het snel over is!! Meelanor, gefeliciteerd!!!! Kiwi, fijn dat alles goed met je gaat!! Hier, geen bijzonderheden.....