Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Dat kunnen we goed gebruiken! Lief dat je dat voor ons wil doen :)

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella fijn dat je er weer bent meis. Ik en wij allemaal leven echt met jullie mee! Blij te horen dat er nog wel hoop is! Snap dat je de vwp eng vindt, zou ik ook vinden maar je moet maar zo denken dat het voor een 'goed doel' is. Altijd fijn als je iets kan uitsluiten.. Ik duim net zo lang met je mee totdat kleine demi gezond in je armen ligt :)

@kerst de 24e is mn moeder jarig dus overdag taartje eten. 's avonds kerst vieren met schoonfamilie bij schoonzus. Eerste kerstdag vieren we altijd bij mn moeder en gweede kerstdag bij mn vader. Heb dr wel weer zin in :)

Nu ga ik richting bedje ben super moe. Truste !

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #3643 swimming, 19 dec 2012
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
    Snik snik meiden, gister avond bruinerlies gespot:( Manlief en ik hebben besloten dat als ik nu ongi wordt volgende week naar de huisarts te gaan om te kijken of hij ons kan helpen. We zijn namelijk vanaf maart al bezig!

Hopelijk zet het niet door maar ik ben er bang voor:( donderdag is mijn nod pas en volgens ff vrijdag pas!

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BN: fijn dat er nog hoop is! Mijn duimen blijven rondjes draaien voor jullie!

@Swimming: ook voor jou duim ik!

@Hier: ik zal me wel wéér vergissen, maar sinds gisteravond allemaal steekjes waarvan paar flinke.. zou er dan toch nog een ei gaan springen? ;) Maargoed, slijm is weer niets, dus zal ook wel niet..

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bn sterkte meis ja hier gaat het wel voel me soms zo vaag niets misselijk maar wel zwaar zeg maar hihi en elke keer als ik opsta wordt het zwart voor mijn ogen (had dat bij shaun af en toe)

Swimming ik duim dat het niks is maar de ha gaat nog niks doen denk ik ze zeggen meestal pas na een jaar houdt daar rekening mee.

Vandaag komt als het goed is ons shirt voor shaun woeihhh

Kerst 1e met zus van vl en gewoon iedereen die hier woont. 2e komen er 15 man waarvan 5 kids die dag gaan we het ook vertellen

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: ik duim ook nog steeds voor jullie en leef ontzettend mee. Hopelijk hebben jullie over een paar maanden een mooie gezonde meid in jullie armen!

@swimming: neeeee :( maar zolang het niet doorzet is er nog niets aan de hand!! Je temp is opzich ook nog prima..! Dus ik blijf hoop houden in ieder geval ;)

@mvs: ben benieuwd hoe ze gaan reageren!! Hoe is het trouwens met het huisje? Wonen jullie er al?

@vriendin: wat is het een mooi, lief, schattig poppetje! Heel vredig en heeft gister geen kik gegeven. Ze liet zich heel even horen dat er echt geluid in zat, maar verder lag ze lekker te slapen :)
    Met vriendin gaat het ook prima, maar heeft wel erg veel pijn. Maar vandaag mag de katheter eruit en mag ze dus ook uit bed.

@vriendin2: arme ML, hij vond het gister toch wel moeilijk om het kindje van vriendin te zien.. Toen we terug naar de auto liepen had hij echt zoiets van: 'waarom wil het bij ons nou nog niet lukken'. En baalde er echt enorm van.
    Moet zeggen dat ik het ook wel confonterend vond, maar van hen kan ik het beter hebben dan van iemand die verder af staat zeg maar.

@hier: nog steeds geen ei.. :( Ook niet echt vruchtbaar slijm.. Dus ik vrees weer op een langere cyclus. Ik snap het echt niet waardoor dat nu steeds moet komen :(

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    We gaan het eerste weekend van jan erin

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @swimming duim duim hopelijk is het nog niet rood geworden?

@zsa: man vind het echt zo balen voor je dat je zoooo'n lange cyclus hebt :O hopelijk komt je eitje snel en sneller dan met pasen :( want dit is ook niets. Sorry als ik het vergeten ben hoor maar jij was toch ook al naar de dokter geweest, maar die vond dat je moest testen? Ga je nog een keer testen/naar de dokter voor een verwijzing naar de gyn?

@MVS vervelend dat je telkens zwart ziet. achja je moet nu in een nood tempo extra bloed aanmaken dus dat zal af en toe wel even goed verdeelt moeten worden :).

@flora ahhh ik vind je reactie van je ml wel echt super aandoenlijk. Vind het heel vervelend voor jullie, jullie willen het samen echt zoo graag en dan lukt het nog even niet. Hopelijk komt het snel goed en krijgen jullie misschien wel een kerst wondertje :)

@bn vwp wat kun je dan precies met de uitslag stel je voor ze heeft down wat zou dat dan verschillen met niet down hebben? Is dan de kans groter dat haar hartje wat achterblijft?

@hier geen zin om te werken :p ben zoóóó niet gemotiveerd nu mijn baas me mijn loonsverhoging heeft ontzegt. Ik vind dat je beloond moet worden voor je inzet. Heb me heeel hard ingezet maar wordt niet beloond. Tja dan gaat mijn inzet ook omlaag... :(

Nou ja laatste werkdag. Daarna lekker twee weken vakantie. maar eerst morgen nog overleven :-o

Ik weet niet wie en waarom het zo gepland heeft maar morgen is de planning als volgt:

8:00 vergaderen in maassluis (dan moet ik dus echt al om 6 a 6.15 weg.) de vergaderingen zullen wel allemaal management presentaties zijn *niet intressant dus voor ons*. Rond elf naar scheveningen voor een personeelsuitje. daarna om 4 uur weer terug naar maassluis voor een kerstborrel en daarna kerstshoppen. (De winkels van maassluis zijn speciaal voor ons savonds open) maar dat duurt tot een uur of 9 en voor ik dan thuis ben is het 11 uur...

Juist... :) een dag van 6:00 tot 23:00 en ik ben bijna 7 maanden zwanger dus.... ik heb besloten dat ik vrijdag ook vrij ben :)

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zsa, Yeeej, zal dat eitje dan eindelijk komen? Wanneer ging je weer naar de HA?

Swimming, bah al wat bruin gespot, heb je dat vaker voor je ongi? Hoop dat je gewoon zwanger ben, ik duim voor jou!
    Jij ging zaterdag testen he, ik morgenochtend net voor ik naar de gyn ga! Zo super spannend! En als dat nega is pas ma-di weer! Of ik moet ongi worden natuurlijk.

Flora, moeilijk he om een baby van anderen te zien! Hoewel je het iedereen gunt, wil jezelf ook zo graag! Dikke knuffel!
    Onze tijd komt echt wel, alleen onze beebs hebben er iets langer voor nodig, :)

Bella ik duim ook voor jou!

Iedereen gaat allemaal leuke dingen doen met kerst! Hier ook naar familie, helemaal zin in.
    Enne heb nu lekker vakantie, heerlijk! Zo naar een vriendin even een bakkie doen!

10. BellaNoa

@ mvs, oh leuk vertellen met kerst! Blijft toch altijd spannend ookal is het de tweede hihi

@ meelanor, nou het is eigenlijk meer voor onszelf. Als het down heeft dan willen we niet verder gaan met de zwangerschap. Mij lijkt dat toch gewoon erg zwaar een kindje met down en ik heb er nog een rondlopen

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi meiden :)

@flora KNUF voor jou en je man! Kan het zo goed begrijpen..

@swimming duimduim er is nog hoop

@julia spannend ik duim voor je

@zsa aaaargh waar zit dat ei van jou??? :(

@meelanor jezus je werkt je kapot en er zit geen loonsverhoging in. Dat klopt echt niet!

@bella kan t me wel voorstellen hoor. Wanneer krijg je de uitslag na de vwp? Duim voor je...

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bn ik denk daar ook zo over ik leg ook een enorme last op shaun dan want hij moet later voor het kindje zorgen dan als wij er niet zijn. En dan gaat al mijn tijd naar dat kindje en niet evenveel naar shaun dat kan ik hem niet aandoen.

Ja met shaun heb ik het via een sms gedaan omdat vl ruzie had et vader dus nu maar echt vertellen en betrek shaun er helemaal bij

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zeg meiden... een vraagje...

Ik luister altijd naar 3FM en daar hebben ze nu (zoals jullie vast weten) serieus request, tegen babysterfte.

Nu heb ik daar zóóóón dubbel gevoel bij :( Ik vind persoonlijk deze actie helemaal niet goed. Babysterfte is echt verschrikkelijk en ik wens het niemand toe, maar als de baby het dan overleeft moet het de rest van zijn leven nog zien te overleven. Er is daar gewoon niet genoeg eten en medische hulp om te overleven. Dus dan zou je weer een actie moeten houden om kindersterfte tegen te gaan, en tienersterfte en mama en papa sterfte (om het zo maar te zeggen)

Als ik het zo soms eens op de radio hoor: meisje van 19 heeft nu d'r derde kind maar heeft thuis niets... als zoiets in nederland voorkomt dan zeggen we dat, dat niet zo slim is. Een foutje kan gebeuren maar 3 is wat veel. (al kun je het vast niet zo vergelijken, ze worden daar volgens mij vaak verkracht en dan heb je geen keuze)

Maar misschien is het verstandiger om te huidige generatie op te leiden zodat ze zelf eten kunnen verbouwen en medische hulp aan elkaar kunnen bieden. Tevens seksuele voorlichting te geven. En als dan alles er een beetje beter wordt, (zeg net voldoende eten en medische hulp) en er is dan nog een hoge babysterfte is dan stuur ik graag mijn donatie. Maar dit voelt echt als dweilen met de kraan open :(

Als ik aan al die baby's denk die straks misschien alsnog als peuter omkomen van de honger... :( Ik vind het gewoon echt zielig zo :( en het probleem blijft alleen maar groter worden zo :(

Wat vinden jullie?

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hej meiden,

Alweer halverwege de week, heerlijk!!! :D

Morgenavond controle bij de VK, wss nog even naar het hartje luisteren. :D Manlief gaat ook weer mee! Hij vind het geweldig om z'n zoon te zien of te horen, zo ontzettend lief!

Ben niet echt meer misselijk, maar hadden sommige van jullie bij deze termijn ook weer dat je bandenpijn hebt/had? Heb het gevoel dat m'n buik weer aan het groeien is, waardoor ik soms een beetje een apart gevoel heb in mijn buik. Voelt soms beetje misselijkmakend...Moet zeggen ook alleen vandaag hoor, hoop dat het morgen weer beetje weggetrokken is.

@ MvS, wat spannend om het iedereen te vertellen. En gaaf dat jullie in januari in jullie huisje intrekken. Moeten jullie nog veel kopen of hadden jullie nog spullen?

@ BN, hoop dat er goed nieuws uit komt! En ook beetje snel. Dat je niet weken hoeft te wachten.

@ Meelanor, heel goed idee, gewoon lekker vrijnemen vrijdag! Lekker joh! Als je een dag zo hard gewerkt hebt, is dat niet meer dan normaal! ;)

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik ben het wel met je eens. Het vervelende is alleen, en zo kijk ik er altijd tegen aan, we kunnen niets aan dat probleem doen (blijkbaar). Hoeveel geld er ook wordt ingezameld...En met probleem bedoel ik dan dat zo'n meisje op heel jonge leeftijd een kind krijgt. Ben het met je eens dat daar eigenlijk dan iets aangedaan moet worden. Dit zijn kinderen die kinderen krijgen, dat is (in mijn ogen dan) geen optie. Maar ja om zo'n baby die er helemaal niets aan kan doen, dan maar voor geboorte te laten sterven... ? Dat druist ook tegen mijn gevoelens in, los van het feit dat je daar dan weer in zulke derde wereldlanden een probleem hebt. Het blijven moeilijke kwesties..

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, jeej je bent er weer bij :) fijn! :) heeeeeeel veel succes en sterkte morgen! zal echt weer aan je denken!!
    en ook namens mijn wederhelft veel succes en sterkte, hij leefde ook echt heel erg met jullie mee afgelopen dagen!

@meelanor, pfff wat een schema ;) groot gelijk dat je vrijdag vrij neemt! lekker ff bijtanken :)

@kerst, kerstavond bij schoonzus en zwager met schoonouders en mijn ouders en dan doen we cadeautjes
    1e kerstdag bij schoonouders
    2e kerstdag bij mijn ouders :)

dus erg weinig thuis, of eigenlijk gewoon praktisch niet ;) dat vind ik dan wel jammer (bij ons is t ook gezellig met lichtjes en frutsels :D), maar ik hou toch wel echt van de kerst :)

2e kerstdag liggen er ook weer cadeautjes op ons te wachten, of nou ja, op onze mini eigenlijk :D volgens mn mams gaat ze flink verwend worden :D en ze is er nog niet eens :)

@vakantie, jep bijna!

@kiwi, bandenpijn komt en gaat is mijn ervaring....wacht maar tot je rond de 20 weken zit, dan duurt t iets langer (bij mij zo'n 2 weken), dan heb je blijkbaar een nogal bekende groeispurt ;)...erg pijnlijk, maar t hoort erbij.
    hoop dat je er nu weer gauw van verlost bent!

@hier, nou dag begon al goed...ik zou wat later beginnen en dat is normaal niet zo'n issue maar nee hoor, snelweg beide kanten op ongeluk dus file...
    nou toch maar binnendoor gegaan dan (doe ik altijd, mjaah als snelweg stil staat bepaalde kant op is t soms toch sneller om in de andere file aan te sluiten ;)), gelukkig nog een stuk af kunnen snijden dus ik pikte alleen t staartje mee
    maar goed, dan ben je al uit je hum want file, enorm moeten plassen en madame die fijn tegen mn blaas schopt "liefje, wil je dat nu even niet doen? ja mama wil dolgraag plassen, maar mama staat in de file dus t kan nu gewoon echt even niet"
    a fijn, toen stopte ze gelukkig wel met schoppen naar mn blaas ;)
    helaas erg last van mn darmen weer paar dagen en mn blaas is vandaag ook helemaal de weg kwijt :(

dan is ook weer eens de bom gebarsten hier tussen mn "zeer gewaardeerde" collega en mij...zat er natuurlijk alweer een tijdje aan te komen.
    wij kunnen nou eenmaal niet 5 dagen achter elkaar in 1 ruimte verkeren....ben al blij dat ik minder werk pffff scheelt weer een uur ;)..
    maar alles lag natuurlijk weer aan mij en alles is mijn fout, nee zij doet nooit iets fout natuurlijk
    nou zij verzoek aan mij gedaan nou prima ga er op letten
    dus ik doe verzoek aan haar of zij dan niet meer zo wil zeuren als ze iets moet doen, po (purchase order) aanmaken en kopieren hoort er nou eenmaal bij en dat geouwezeur eerst steeds een kwartier lang vind ik nogal vermoeiend.
    nee dat heeft ze dan weer maar 1 keer gedaan
    valt gewoon niet mee te praten met die kut
    nou laat maar zitten, mevrouw die denkt superieur te zijn aan iedereen maar eigenlijk geen hol uitvoert
    dominant kutkreng die denkt dat ik ff voor dr ga kruipen, nou dat dacht ik dus ff mooi niet he
    oppleuren en gauw een beetje

helaas als ik zo opgefokt ben zakt t tegenwoordig maar langzaam weg, waardoor ik er nu nog last van heb
    misschien is mn buik daarom zo van streek

nou ipv alleen vrijdag nam ze dan nu ook maar morgen vrij
    joh best zoek t uit, vind t heerlijk in mn up hier.

en t archief moest perse gedaan worden, vorige week eigenlijk al, mevrouws orders, nou dat werd m natuurlijk niet.
    ik heb er al dingen aan gedaan en ga zo vrolijk verder, maar in de dossiers stoppen moet ze toch echt zelf doen, want heb t vrijdag gedaan en dat ging lichamelijk gewoon niet, heb er t hele weekend last van gehad.
    nou sorry, mn eigen gesteldheid gaat toch echt voor

dus ze heeft nog wat te doen vanmiddag ;)
    zal dus wel niet, zal wel blijven liggen en in februari komt uitzendkracht dus zal ze t wel weer uitbesteden

achterbakse kutkreng

zo en nu ben ik klaar met schelden :) lunchpauze weer bijna voorbij, dus alle lopende zaken bijna afgehandeld en dan maar weer archief op volgorde leggen enzo :)

tot straks meiden!

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun zijn shirt is binnen (foto staat op de fb paag)

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Jullie gaan mij hier een stuk minder zien. Volgende week heb ik een afspraak staan bij de huisarts voor als het doorbreekt. Assistente klink erg positief!

19. BellaNoa

@ Jazz, binnen 3 dagen krijg je uitslag of het trisomie 21, 18 of 13 heeft, dat is blijkbaar de ernstigste vormen en over 3 weken de rest van de uitslagen. Dan word het dus krap aan want dan zou ik 23w5d zijn en je moet dan voor 24wkn eventueel de bevalling in gang zetten mocht het toch down hebben.

@ MvS, ja dat is ook waar. Ik zou Dilan er ook mee belasten. Al heb ik wel veel verhalen gehoord dat ze dat later toch met liefde doen maar hij heeft dan ook niet echt een keus. Wil hem dat ook niet aan doen en als ik heel eerlijk ben, onszelf ook niet. Je krijgt toch een heel ander leven en ja vaak zeggen mensen dat ze het dan niet laten komen omdat ze het dat kind niet aan willen doen.... maar die hebben er echt geen weet van. Kindjes met down hebben eigenlijk een nog beter leven als wij haha... die kennen ook geen zorgen enzo. Maar ik zou het zelf echt te zwaar vinden.

@ Meelanor, heb dat eigenlijk helemaal niet meegekregen van dat serious request.

@ BF, lief dat je mannetje ook zo meeleeft! Ben blij als het donderdag middag is :D haha... De vrouw had gezegd dat ik het die dag heel rustig aan moest doen, gewoon lekker op de bank hangen en verder niks. Vanwege dat risico op weeen en breken van vliezen.. zegt ML net, je moet toch alleen rustig aan doen voordat je die punctie krijgt? hahaha, wat een nerd..... dan heeft het nog weinig nut :p

@ Swimming, succes bij de HA en hoop eigenlijk nog dat je er mischien toch niet naartoe hoeft :D Thumbs up voor een posi test!

20. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik denk ook dat het komt doordat het ons tweede kindje is en wij weten hoe zwaar het is, al om een gezond kindje te hebben

Deel Deze Pagina