Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bn jeejtje heftig met die uitslagen hopelijk is het gewoon "gezond" met een vernauwd adertje, en hoef je verder geen moeilijke keuzes te maken.

@swimming. Alvast succes bij de HA en ik hoop dat hij/zij het serieus neemt. Maar net als bn zegt hopelijk hoef je er niet eens naar toe.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: slim dat je nu al een afspraak hebt gemaakt.. Maar hopelijk is het niet nodig!!

@knuffels: Dankjulliewel allemaal.. Ik kreeg vandaag een app van ML dat het toch wel heel erg kriebelde bij hem, zo schattig. Maar merk dat hij het er ook wel een beetje moeilijk mee heeft, de schat. Hij vroeg of we niet een vruchtbaarheidsthuistest konden bestellen :( Hij begint een beetje aan zichzelf te twijfelen.. Maar ik zei al dat die dingen geen nut hebben, omdat ze niet echt betrouwbaar zijn. Plus we gaan over 2 weken naar de gyn..! Als hij daar zijn twijfel en onzekerheid bespreekbaar maakt, dan zullen ze hem ook echt wel gaan testen. Volgens mij zit dat ook in de standaardprocedure. We gaan het zien..
    Maar hoop natuurlijk nog steeds dat ik tzt een bevrucht eitje in me heb rondzweven!

@ovutest: nog keiiiii negatief vandaag... Geen vruchtbaar slijm.. Dusss... Eitje kom gauw!!
    Als die cyclus nou maar eens gewoon goed zou zijn, dan zou ik me er al een stuk prettiger bij voelen..

@serious request: helemaal mee eens dames.. Deze actie vind ik ook veel minder dan voorgaande jaren.. Natuurlijk is babysterfte verschrikkelijk, maar onder deze condities is het nog bijna onmogelijk om de baby fatsoenlijk op te laten groeien..

@hier: net heeeeelijk losgegaan in de woonwinkel:) ik mocht mezelf wel ff verwennen! Hihi. Heb nieuwe kussentjes voor op de bank gekocht, plantjes en kandelaars voor op de vensterbank en een dienblad met allemaal frutsels voor op de eetkamertafel :D allemaal leuke nieuwe dingetjes voor is huis!

Sorry voor m'n egopost :)

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @flora: Ahhh wat een schat van een man heb jij thuis zitten. Geef hem maar een knuffel (ik denk van ons allemaal) en een glaasje roosvice *komt wel goed..., schatje!:):)* En inderdaad nog 2 weken wachten en dan kan hij dat inderdaad ook aangeven. Wie weet is het niet eens nodig :)

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even snel, net dokter gebeld. Vrouwelijke arts zat al helemaal vol vrijdag. Kon wel bij andere maar wilde ik niet. Nu maandag middag een afspraak bij haar. Hopelijk komt er nog een ei voorbij!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, ook van mij nog een knuffel! lief dat je man ook zo reageert! ik hoop echt dat t voor jullie gauw zo mag zijn!

@swimming, ik blijf gewoon doorduimen hoor voor je! dat je maar niet naar de huisarts hoeft volgende week! wle heel fijn trouwens dat je gewoon al terecht kan!
    maar bruinverlies opzich hoeft nog niks te zeggen ;) kijk naar mij ;)
    hoop echt dat t voor jou ook t geval is met je mooie volle boobs en je hoge temp! :) *duimduimduim*

@julia, al een voorgevoel, iets anders dan normaal, of net als altijd? *nieuwsgierig*, hoop dat je donderdag met goed nieuws naar de gyn gaat! zou wel heel speciaal zijn op jullie trouwdag!

@flora, al op fb gezegd, maar hier ook nog even ;) ook nog van harte gefeliciteerd met jullie petekindje! vind t een erg leuke naam ook!

@zsa, huisarts al gebeld? wanneer kan je terecht? :)

@bella, ik vind t zelf zo moeilijk om te moeten besluiten bij down...er zijn zoveel verschillende vormen van....van de meest lichte tot de meest extreme natuurlijk, en helaas kunnen ze daar nou net niks over zeggen zolang kindje veilig in je buik zit...
    heb je nou kindje met een heel milde vorm hoeft dit namelijk helemaal geen grote extra belasting te zijn voor jullie en Dilan.
    maar ik kan wel begrijpen waarom jullie de keus zouden maken om t te laten beindigen, net als mvs :)

@mvs, ja erg leuk shirtje! wij hadden zo'n shirtje voor ons neefje besteld "ik word... grote neef!" :)
    je laat wel even weten hoe iedereen reageert he :)

@bella, wel fijn dat je redelijk snel de uitslagen krijgen van de dingen met de meeste impact. :)
    ik weet van iemand anders (april mama's) die moest geloof ik 2 dagen plat na de punctie...
    dus zou proberen t zekere voor t onzekere te nemen en ook vrijdag je heeeeel rustig houden.
    *knuffel* voor de zenuwen :)

@hier, werkdag gelukkig voorbij!
    nog paar mensen proberen te bereiken en anders ff via de mail...

en morgen en vrijdag zonder collega! jeej! :)

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik las gister ergens dat moeders in Afrika niet eens hulp willen, ze zeiden we gaan toch niet naar artsem maar gewoon naar onze eigen dorpsgek en die geeft ze vage drankjes waardoor de baby's sterven.
    Ook willen ze geen dubbele medicijnen bijvoorbeeld als ze antibiotica hebben en iets moeten om de beeb te redden dan nemen ze hetpas als de anti klaar is, en vaak dus telaat. Hun geloof is dat het niet veilig om 2 medicijnen in te nemen.
    En dan moeten ze ook nog uren lopen naar een kliniek of zh wat ze vaak niet halen.
    Ik vind het heel sneu voor die kindjes ja maar Nederland is ook een land met veel babysterfte en ja dan heb ik liever dat ze daar eerst naar kijken

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, ah zie dat onze berichten elkaar hebben gekruisd ;)
    maandagmiddag dus! :) schiet ook al op...;)
    hoop dat je er wat wijzer van wordt zeg, want dit ei is echt niet grappig :(

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja tuurlijk laat ik dat weten al weet iedereen dat we bezig waren krijg al geregeld te horen en ben je al zwanger, of volgend jaar sint en kerst moeten wij miss ook wel voor 2 kindjes halen (we halen als ooms en tantes voor alle kids een klein cadeautje dus nu 5 stuks)

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #3669 swimming, 19 dec 2012
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
    Helaas rood is nu doorgebroken. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Al zeg ik dat nu heel makkelijk, maar dat is het verdomme niet. Ik kan nu alleen maar denken waarom jullie wel en ik niet (sorry voor mijn emo) heb de tranen in mijn ogen staan. Jeetje zeg wat baal ik hiervan:(:(:(

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Swimming ik heb daar helaas geen antwoord op knuffel meis.

Hoe ga ik het doen met shaun zijn shirt ideeen graag hij heeft een pak aan die dag en als ik dan even een ander shirt aan doet valt het zo op argggggg

11. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Swimming, aahhh meis dikke knuf wat klote is dat toch!! En snap ook helemaal dat je het wachten nu wel beu bent en een keer die verdomme posi test in je handen wil! Nah, lekker een reep choco en een theetje voor de buis vanavond? En natuurlijk hoop ik ook voor jullie dat het heel snel raak is.

@ Flora, voor jullie natuurlijk ook! Jullie geduld word ook al zo op de proef gesteld!

@ BF, ja ook met een vwp kunnen ze niet zeggen hoe erg het is eigenlijk... dus ik neem dat risico dan sowieso niet. Maar hopelijk is er helemaal niks aan de hand en is ze inderdaad behalve dan de vernauwde aorta boog gewoon gezond!

De gyn in nijmegen had mij geadviseerd om alleen morgen rustig aan te doen, dus hele dag bankhangen en niet Dilan verzorgen. ML heeft voor morgen ook vrij genomen. Maar zal het morgen nog wel even voor de zekerheid vragen aan de gyn in den bosch. Mn moeder is vrijdag vrij dus dan zou ze altijd kunnen komen, ik hoef alleen vrijdag ochtend thuis te werken.

Pff ik wil het even kwijt, ben echt zooo blij dat ik Dilan heb he. Hij is zelf nog te klein om het door te hebben, maar hij is echt de enige die mij door deze ellende sleept! Hij is gewoon iedere dag vrolijk, echt een lekker ventje! En door hem ben ik dan toch ook gewoon weer vrolijk :)

12. BellaNoa

Anders doe je hem nog geen pak aan en dan gewoon iets waar je dat shirt op kan doen. Kleed je hem later om als iedereen het gezien heeft ;)

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Heb niet alles kunnen onthouden, sorry!

@kiwi leuk morgen controle, ik maandag weer hartje luisteren :) altijd leuk! Mijn mannetje wil ook echt altijd mee. Hij is ook super betrokken en zo trots op zn zoon :D wat zijn ze toch lief he.. Soms ;) hihi

@serious request ja ach ik ben zelf altijd wel PRO goede doelen, tuurlijk zitten er kanttekeningen aan maar vind het beter dan niks doen :) ben zelf in afrika geweest en ik vind het zo makkelijk voor ons, gezonde welvarende mensen van: stop met helpen/geven. Zij komen zelf echt niet uit de shit. En idd corruptie moet stoppen daar ligt het grootste probleem..

@down ik weet ook niet of ik het aan zou kunnen, hoe erg t me ook lijkt om die beslissing te moeten maken..

@bella ahh ja natuurlijk ben je blij met dilan :) super lief.. Ga maar lekker veel met hem knuffelen. Hoop dat de punctie meevalt morgen meis en hoop dat de uitslag goed is! Ik denk aan je

@swimming NEEEE verdorie!! :( klote ongi! Het is echt niet leuk.. Hele dikke knuffel!

@flora ahh jouw mannetje is ook super lief, hij wil t ook zo graag. Ik gun het jullie en iedereen zo !

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: neeeeee :(:(:( wat een domper weer zeg!! Idd ik zeg ook steeds nieuwe ronde nieuwe kansen.. Maar heb het idee dat de kans steeds minder wordt hoe langer het duurt :( Dikke knuffel meis! Ook wij zullen eens aan de beurt zijn!

@down: ik zou het ook echt mega moeilijk vinden... Aan de ene kant heeft het kindje zelf waarschijnlijk een prima leven, dus wie ben ik om het leven van dat kindje te ontnemen.. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk gewoon een gezond kindje en zal het voor ons wel zwaar worden. Als ik al een gezond kindje zou hebben en daarna zou er een kindje met down komen, dan zou ik denk ik sneller de keus maken om de zwangerschap af te breken.. Puur om de aandacht goed verdeeld te kunnen houden over beide kids. Maar of ik er op dat moment ook nog zo over denk... Geen idee... Zoiets is altijd moeilijk.

@ml: ja het is echt een schat :) hihi

@ovutest: ik ging toen strax toch nog ff kijken. En tot mijn verbazing is het streepje toch wel een stuk donkerder :$ dus misschien toch iets onderweg!! Als ik morgen dan toch een posi test zou hebben, dan is dat helemaal niet verkeerd. Aangezien ik de vorige ronde ook op dag 20 een posi test had! Dus dan is er toch iets van regelmaat.

@kiwi: leuk morgen weer op controle!! Veel plezier :)

@zsa: maandag dus afspraak bij de ha! Gewoon op de strepen gaan staan, dan moet dat helemaal goed komen! Ik klaag al over mijn cyclus, maar tegenover jou mag ik niets zeggen.. Dikke knuf meis! Hopelijk heb je toch gewoon je eitje gehad, zoals FF aangeeft..

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming he getver zeg die klote ongi!!:x:x
    Hoe vaak ik t me niet afvraag waarom t jullie allemaal nou nog niet gegund is :(
    Vind t helemaal terecht hoor je gevoelens!! Hele dikke knuffel voor jou lieverd!

@bella, natuurlijk ben je blij met dilan!!! Fijn ook dat ie je een goed gevoel geeft! Idd maar lekker veel met m knuffelen zoals jazz zegt :)

@mvs, ipv overhemd dat shirt aan en dan op een gegeven moment jasje uitdoen?? Als zijnde "warm hier met kamer vol mensen, straks loopt ie te koken"

@mannen, lief zijn ze zeker en zo betrokken idd :)
    Terwijl we t ze soms/vaak ook echt niet makkelijk maken

@hier, vanmorgen op t werk spookt nog steeds door mn hoofd :x
    Kutwijf (sorry hoor)
    Maar de haat zit best diep denk ik als je hoort over ongeluk op de snelweg en je ergens hoopt dat zij erbij betrokken is ;)
    Niet helemaal gezond.....mag t misschien ook niet "hardop" zeggen, maar lucht wel op dat ik t gewoon eens zeg.
    Mja andere baan is ook geen optie, zeker nu niet...pfff waarom moest ze nou per se volledig terugkomen naar de unit, en waarom werd er gvd niks aan mij gevraagd :x, misschien ben ik daar nog wel t kwaadst om
    Ze wordt gewoon weer door mn strot geduwd, en wat ik ervan vind doet er niet toe....:(
    Op de een of andere manier zit ze bij iedereen tot aan de twaalfvingerige darm erin gekropen terwijl stiekem iedereen weet wat voor een secreet en achterbaks mormel het is...toch krijgt ze t elke keer weer voor elkaar
    Ze is ook zoooooo zielig, ze heeft t zooooo moeilijk, blablabla
    Joh rot toch eens op, gedraag je naar je leeftijd (wat dat betreft zou je namelijk niet zeggen dat ze 10 jaar ouder is als ik...je zou t eerder omgedraaid denken)
    Maar ze zal ook nooit eens nadenken over haar eigen gedrag en wat mij nou elke keer triggert dat ze een wel eens een snauw maar dr kop krijgt geslingerd, ik ben t ook wel eens zat ja. En door de hormonen heb ik helaas niet meer zo'n rem erop zitten als ik had voor ik zwanger raakte. (En ja daar baal ik van, en dat geef ik ook eerlijk toe naar iedereen, dat is echt geen geheim ofzo)
    Die is nog te lui om ook maar iets te doen, alles is teveel moeite, constant dat negatieve geouwezeik overal over.
    Als je nou gewoon je werk doet ipv er eerst een kwartier over te lopen zeiken had je allang klaar geweest.....maar nee dat doet ze blijkbaar niet...
    Nee dat heeft ze dan 1 keer gezegd (wekelijks terugkerend maar dat mevrouw de koningin (denk zij graag) doet natuurlijk nooit iets fout) volgens haar....zucht...
    Valt gewoon niet mee te praten met dat gedrocht.
    Maar goed...anyway...ik voel me wel weer gepeopled dat ze weer zo door mn strot geduwd wordt, terwijl we allemaal tot de conclusie waren gekomen (vorig jaar namelijl geescaleerd naar onze baas) dat we gewoonweg niet 5 dagen op elkaars lip kunnen zitten, maar dat we 2 dagen per week nog wel zouden kunnen overleven.
    Dat ging in principe ook prima...
    Maaaaar ik laat me ook niet wegjagen verdomme, ik zat er eerst (ja kinderachtig), ik heb verdomme alles in mn eentje gedaan afgelopen jaar, en ik haar maar rugdekking geven. Zij maakte de ene slordige fout na de ander, ik heb er nooit wat van gezegd en ze gewoon herstelt, ookal denkt daarom iedereen blijkbaar dat ik die fouten heb gemaakt (tja als zij er nooit is moet je toch wat he, en ik ben ook niet iemand die dan zielig met een vingertje gaat zitten wijzen, kom op zeg we zijn toch allemaal volwassen)
    Ze heeft t hele jaar de kantjes eraf gelopen en ik heb t door de vingers gezien, want ze had t zo zwaar (o wat is ze toch zielig), nou prima. Ik redde t makkelijk in mn up.
    Ze heeft t hele jaar nog niet dr normale werkuren gehaald bij onze unit, ook niets sinds ze terug is. Ze verslaapt zich erg regelmatig maar zal geen seconde langer blijven om de tijd in te halen. Dan gaat ze juist eigenlijk weer elke keer te vroeg naar huis.
    Maar wel gewoon contracturen boeken in t systeem (waarom hebben ze die tijdregistratie nou toch afgeschaft :x), lekker schijnheilig.
    En dan t lef hebben vanmorgen om te doen alsof ZIJ altijd AlLES moet doen en ik uit mn neus zit te vreten
    Is t dan zo heel gek dat dat bij mij in mn verkeerde keelgat schiet!?
    Elke dag weer hetzelfde gezeur en gezeik van haar kant wat een moeite t allemaal wel niet is, maar neeeeeee dat doet ze niet....
    Sorry, heb volgens mij al 100x hetzelfde getypt nu.....sorry meiden, echt waar....maar t zit me wel ff heel erg dwars....

Waarom ziet nou niemand hoe ze echt in elkaar zit en waarom is er nou nooit eens iemand die achter mij staat, nee t is altijd "v... Dit en v.... Dat" en zij is zielig en blablabla...
    Niet dat ik nou zo zielig ben, of dat ik zielig gevonden wil worden.
    Maar gewoon een beeeeeeeeeeeetje erkenning van wat ik elke dag moet doorstaan met dat afgrijselijke wicht tegenover me.:x
    Mjah, geen verrassing eigenlijk....ben altijd de lul.....

Ben er alleen wel per vandaag echt volledig klaar mee om haar rugdekking te geven!:x Ze zoekt t maar uit, optyfen en gauw een beetje.
    En hopelijk, hopelijk...komen ze tijdens mn verlof tot het inzicht....
    En gelukkig ga ik daarna minder werken! Scheelt weer...
    Als t nou 3,5 dag wordt ga ik echt vragen aan mn baas of ik dan halve dag thuis kan werken....alles gaat dalijk tenslotte digitaal met t nieuwe werken (zoals ze dat zo leuk noemen), en ik zit dan zonder afleiding (ja okee mn kind, maar die slaapt ook tussendoor natuurlijk, en een halve dag is ook te verspreiden over een hele dag)
    Is me laatst echt goed bevallen, kreeg voor een rapportage echt veel meer voor elkaar in kortere tijd :)

@bella, vroeg me af hoe jij dat combineert, thuiswerken en dilan om je heen??

Sorry meiden voor mn enorme van-me-afschrijf-post...
    Ik beloof dat ik morgen weer vrolijker berichten plaats :)

16. BellaNoa

@ BF, even een dikke knuf! Maar kan het me helemaal indenken hoe het gaat. Ik had namelijk ook zo'n collega pff, gelukkig is die nu weg :D werd ontslagen hihi. Je moet haar ook geen dekking meer geven, laat ze het lekker uitzoeken, die tijd is voorbij toch? Laat ze er maar achter komen hoe het echt in elkaar zit! Vinger wijzen zal dan niet eens nodig zijn ;) Zo had ik het eigenlijk een beetje met mijn collega gedaan haha en ja oke... wel een beetje stiekem zo open en bloot gelegd wat hij fout deed, ik pakte het dan niet op en dan kwam het bij mijn leidinggevende terecht ;) terwijl ik het dus eerst wel oppakte..

Nou, over thuiswerken, als ik eerlijk ben... Nu gaat dat hartstikke goed, maar dat is omdat hij nu groter is en vaker zelf kan spelen. ML is er tot kwart voor 10 (ik begin om 8 uur) en verzorgt dilan, daarna gaat hij gewoon lekker spelen en de teletubbies kijken tijdens dat ik aan t werk ben. Om 12 uur eten we samen en half 1 gaat hij naar bed... hij slaapt dan wel tot half 4 ofzo en dan hoef ik nog maar een uurtje te werken.

Toen hij nog baby was, ging het eigenlijk wel een stuk moeilijker. Zou je eigenlijk niet zeggen he :D maar dan hebben ze dus vaker voeding nodig en dan ben je al gauw weer een half uur verder, dus toen was ik met de 4 uurtjes werken dat ik moest die dag, onderhand 7 uur mee bezig haha... dus nog een hele dag. Baby's huilen ook sneller enzo en zijn ook minder snel getroost, dus in het begin moet je er wel rekening mee houden dat je ipv een halve dag werken, dat je daar thuis gewoon een hele dag over doet om die 4 uur te maken ;)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ja dat die 4 uur verspreid worden over dag dacht ik idd al :D, vind ik niet erg eigenlijk :) maar we moeten sowieso nog maar even kijken hoe en wat want ml wil ws ook een papadag, maar ik wil dus eigenlijk echt max 3,5 dag werken....

En thnx voor de knuf!! Kan t goed gebruiken!!

18. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Swimming, dikke knuffel voor jou!!!! Ik snap je gevoel uiteraard heeeeeeel erg goed...... Het is gewoon oneerlijk:( Ik hoop dat wij volgend jaar een mooie test in handen mogen hebben!!!

Bn, O wat een vreselijke tijd gaan jullie tegemoet....... En ik kan me zo goed voorstellen dat je nu extra blij bent met je gezonde zoon!! Geniet van hem!! En ik wens jullie vreselijk veel sterkte!!! Heel dikke knuffel!!

Bf, Wat een rot collega heb jij zeg..... Niet normaal, ik zou helemaal uit mijn dak gaan denk ik...... Ik kan me wel ergens voorstellen dat je buik daarop reageert..... Lekker rustig aan doen meid, knuf!

Zsa, super goed dat je een nieuwe afspraak hebt gemaakt bij de HA. Want wat is het vervelend zeg met dat ei..... Ik wil je even een hele dikke knuffel geven!! Hoop zo dat je cyclus weer op gang komt. dit is nog erger dan ongi worden. Sterkte meid!

Kiwi, veel plezier morgen!

MvS, super leuk shirtje!!

Meelanor, Ik kan me wel voorstellen dat je zo over die babysterfte denkt...... Toch vind ik het altijd iets moois, die grote acties. Ik vind het mooi als mensen zich zo voor elkaar inzetten!

Hier, voel me nog steeds zo klote, ik hoop echt dat dit gevoel niet lang gaat duren. Ik wil er niet lang in blijven hangen........ Op dit moment ben ik gewoon vreselijk moe, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Ik heb belachelijk veel moeten werken.. Ik heb vandaag op mijn werk gezegd dat ik niet meer zo'n rooster wil. Ik moet nu tot 21.00 uur een morgen weer om 08.00 uur beginnen. Bleh..... Maar gelukkig ben ik na morgen 5 dagen vrij.. Even op adem komen.......

19. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Geeft bf een hele dikke pakkerd!!!!! Wat een @#$%@#$@#^&*@# collega!!!!!!!!! Snap goed dat je er vreselijk mee zit. Is het misschien een idee om een keertje een drei gesprek te voeren amen met je leidinggevende?

20. BellaNoa

@ Zep, dat zijn wel rottijden ja! bah

@ BF, oh ja moet er ook nog even bij zeggen dat dilan (na 2 mnd dan) wel een makkelijke baby was. Sliep best veel. Mijn nichtje sliep bijna helemaal niet als baby en mijn schoonzus kon echt de hele dag met haar bezig zijn. Bij haar zou het dus echt niet mogelijk zijn geweest om thuis te werken, gezien mijn nichtje ook veel aandacht vroeg. Het is dus ook een beetje afhankelijk wat voor een kindje je krijgt ;)

Deel Deze Pagina