Oh ja bf, als het niet goed voelt bellen! Maar die steken in je schaambot aan de voorkant wat doortrekt naar onder is bekend hoor! De ruimte tussen je schaambeen word groter. Gaat geloof ik van een halve cm naar 4 af 5 cm, en dat doet pijn! Behoorlijk pijn!
@julia: neeee wij willen in december nog roze hoor!!! Hopelijk ben je gewoon te vroeg!! Succes vandaag bij de gyn! Denk dat dat ook wel wat rust geeft! Ben benieuwd hoe het was. Moet je man ook mee? En gefeliciteerd met jullie trouwdag!! @bf: als je t nie vertrouwt gewoon ff bellen hoor! Liever een keer te veel dan een keer te weinig!
@mams, hihi lief van je wat ik al zei, heb echt mn bekkie wel bij me, maar t heb gewoon geen nut bij haar. koningin V..... doet namelijk nooit iets fout, t ligt nooit aan haar namelijk. kijken naar je eigen gedrag is namelijk iets wat je gewoon niet doet, stel je voor maar vind t erg lief dat je mee wilt schelden met me hihi ik blijf gewoon hopen dat ze door de mand valt. ik zal dan helaas niet gelijk van dr verlost zijn, maar als ze maar een flink end van dat voetstuk afdondert waar ze op is gaan staan. gewoon behoorlijk irritant dus allemaal, maar goed, niet meer aan denken ze is er niet (gnagna zieligerd) en bijna vakantie @mams2, hihi hoop dat ze nog even gaan draaien hoor!! maar als ik onze meid af en toe voel draaikonten wil ik me niet eens voorstellen hoe t voor jou moet voelen als er 2 zitten te draaikonten! hoop dan maar dat je t niet door zal hebben hihi en had idd al van mn vriendin gehoord dat banden op de meest rare plekken zitten en dat alles ruimte aan t maken is voel ik ook goed beetje wankel bekken gevoel knakknakknak ben bang dat ik er binnenkort toch aan moet geloven en naar de fysio moet ervoor @december, jaaaaa roze! roze! mooie kleur! @buik, ik hou maar even in gedachten dat zolang ze af en toe ff lekker aan t trappelen is zij zich prima voelt
Buik, alsof er 2 sumoworstelaars mijn ingewanden aan het reorganiseren zijn.... Zo voelt het! Het ene moment plas ik zowat in me broek, en binnen 2 tellen is dat gevoel weer weg! Ik wil ook meer roze! En groen en blauw..... Haha! Zolang dat zwarte maar verdwenen is!
Net terug van de gyn! Wat betreft het nog niet zwanger zijn wil zij het toch nog even aankijken. Een onderzoek om te kijken of mijn eileider doorgankelijk is heeft ook de nodige risico´s dus ze wil dat nog even uitstellen. Over 2 mnd moet ik weer terug komen. Met betrekking tot het bloedverlies heeft ze een uitstrijkje gemaakt en daar krijg ik over 3 wkn telefonisch de uitslag van. Ze heeft ook nog een echo gemaakt, hieruit tot zover geen bijzonderheden. En op de echo kon ik ook geen rondje zien wat evt moet lijken op een zwangerschap. Baarmoeder kon ik zien en volgens mij word ik gewoon de komende dagen ongi. Nouja weten we dat ook weer. Tot zover even mn verhaal!
@julia: fijn dat de echo er in ieder geval goed uit ziet (minder leuk dat er geen zs op te zien was ) En ik kan me voorstellen dat ze nog niet meteen alles uit de kast trekken, omdat je nog geen jaar bezig bent. Er is nu in ieder geval iets in gang gezet! Hopelijk is die afspraak over 2 maanden niet meer nodig.. Ben benieuwd wat de uitslag van het uitstrijkje zal zijn. Heeft ze iets verteld over mogelijke oorzaken? Of wil ze daar geen uitspraak over doen voor ze iets zeker weet? @vriendin: wat is het toch een moppie!!! Ik kwam precies op tijd, de kleine meid gingen ze in badje doen. In de tummytub! Dat zag er echt zooo schattig uit. Het kleine friemeltje wurmde zich helemaal in de bmpositie! Beentjes gingen de lucht in, ze zat helemaal dubbelgevouwen in dat ding @mams: hihi ik zie t al helemaal voor me, de 2 boys die tikkertje aan het spelen zijn in je buik @ovutest: dadelijk het moment van de waarheid... Ik hoop maar niet te veel op een posi test, want verder eigenlijk geen tekenen. Alleen een beetje een zeurderig gevoel in m'n lies, dus er is in ieder geval iets aan het groeien. @ml: gister heeft ie trouwens de uitslag van t onderzoek van z'n elleboog gehad... Ze hadden een kleine beschadiging gevonden, maar ze kunnen er op dit moment niet zoveel aan doen De arts zei dat ie maar met de pijn moest leren leven.. Dus dat was wel ff een domper. ML gaat nu kijken of ze er toch misschien iets aan kunnen doen, want het is gewoon zwaar vervelend en pijnlijk.. Hij heeft constant het gevoel dat die z'n telefoonbotje stoot.. Dus dat is niet prettig De advocaat gaat nu ook verder kijken of zij er nog iets mee kan... Dus ben benieuwd..
Zoals verwacht... Ovutest hartstikke negatief pff dus wéér een langere cyclus.. Hij kruipt langzaam aan weer omhoog steeds.. Misschien toch van de week een keertje bloed laten prikken op m'n schildklier..
Wat vervelend flora, misschien is dat bloedprikken wel een goed idee! Zou een beetje zonde zijn als je nu weer lange cyclussen gaan krijgen. En een uitstrijkje word altijd gedaan om te kijken of er geen kwaadaardige cellen zitten. Dit is gewoon uit voorzorg gedaan. Maak me er dus ook niet te druk om.
Meiden, ben er weer vanaf!!! Het is me echt super meegevallen, deed geen pijn, wanneer ze het vw opzuigen is het een beetje een trekkerig gevoel en verder niks. Het bloedprikken was pijnlijker haha.. Jezus wat een domme vent! ML en ik lopen allebei met een blauwe plek haha... Maandag om 4 uur word ik gebeld voor de uitslag
Bella, fijn dat het zo is meegevallen, nu wachten op de uitslagen, dat is misschien nog wel erger! Hier bij de tandarts geweest en 2 gaatjes gevuld, zit hier met een verdoofde bovenkaak en half verdoofde tong! Hopelijk is de verdoving snel weer weg, want wil graag vanavond met ML uiteten. Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!
@bella, fijn dat t meeviel! Hoop dat je maandag goede uitslag te horen krijgt! @julia, dat er niks te zien van een evt zwschap zegt nog niks hoor schat t zou nu nog bezig zijn met de aanleg en is welgeteld 2 mm groot de groep cellen hihi Vaak is met 6 weken ook nog niks bijzonders te zien, ja een klein vlekje en that's it Dus zolang er geen ongi is ben ik nog hoopvol! geen bloed geeft moed, en ik vind t tijd voor een kerstbeebje! @swimming, lieverd hoe is t met je?? En wat is je nieuwe nod? Dan zal ik morgen de lijst weer even aanpassen... @flora, dat is idd misschien nog niet zo gek idee nee om je schildklier even te checken, misschien moeten je medicijnen weer bijgesteld worden? Hoop dat je eitje snel komt hoor! Maar heb zo'n vermoeden dwt ie wacht tot de gezellige, knusse, romantische kerstdagen en dat daar maar een hele mooie posi test van mag komen! @wwens, tijdje niet gezien hier, hoe is t met jou? @dinges, wil je gewoon even een knuffel geven, dusss *knuff* @hier, pfff niet genoeg tijd op t werk om alles te doen wat ik wil doen....hopelijk morgen dan, blijf dan denk ik wel iets langer, maar in elk geval tot uiterlijk half 3. Ga de 6 uur grens niet overschrijden in elk geval en wat dan niet af is is jammer.... Nog steeds buikpijn, maar zijn wel gewoon mn darmen dus niks aan de hand, meisje trappelt nog vrolijk rond @werk, unitcontroller kwam langs, ze belde vanmorgen al 'begrijp dat t gister niet zo gezellig was?' Had dat secreet natuurlijk een zielig mailtje gestuurd dat ze vrij had genomen voor vandaag want t ging niet goed, dus lekker zielig doen dus. Ja ze is tenslotte wel de onschuld zelve... Maar goed, dus de unitcontroller toen ze er was: Wil je er iets over kwijt? Ik: nou dat heeft denk ik toch geen nut Dus uiteindelijk wel mn boosheid eruit gegooid en dat ik helemaal klaar ben met dr en dat ik dr nooit meer rugdekking zal geven etc.etc. En dat mevrouw de koningin natuurlijk nooit iets fout doet volgens haarzelf dus dat praten toch geen zin heeft. Zij: denk dat we dan toch weer een gesprek aan moeten gaan, ook met je baas erbij Ik: nou liever niet, daar komt toch weer niks uit en daarna krijg ik al t gezeik van v... Weer over me heen, nou sorry maar daar zit ik dus echt niet op te wachten. Ik kijk al uit naar mn verlof, nog 2 maanden dus schiet al op en daarna kom ik minder terug, moet zij als t goed is 1 dag in de week elders zitten, en anders zou ik heel graag meer richting FNC gaan, scheelt weer... Zij: ja maar dat kan niet zomaar de oplossing zijn...maar dat jullie niet kunnen samenwerken is wel een probleem, en daar ga ik t wel weer met je baas over hebben Ik: ja dat is prima, maar een gesprek met z'n allen zal echt geen nut hebben zolang zij zich zo blijft gedragen en de in de illusie leeft dat zij nooit ook maar iets fout doet. Zlang zij niet snapt dat t een wisselwerking is en dat ik op haar reageer omdat zij zo doet dan zal t nooit zin hebben. Anyway, gelukkig weet zij wel ook precies hoe t kreng in elkaar zit en hoe zij altijd doet, dus wat dat betreft sta ik er gelukkig niet alleen in. En dat mijn toon niet altijd goed is weet ik maar al te goed, en door die stomme hormonsters zit er nou eenmaal minder een rem op. Maar daar heb ik nooit omheen gedraaid, heb t vanaf t begin aangegeven dat ik er enorm van baal dat t zo moet met die hormonen, en dat ik echt mn best wel doe. Tegen iedereen gaat t goed (okee okee enkele keer na, maar dat was in die rotweek vol spanning) behalve tegen dat kreng, tja...ze lokt t uit...wat kan ik nog meer zeggen Waar er 2 werken hebben er 2 schuld, dus t ligt aan ons allebei (maar niet volgens t kreng natuurlijk, nee alles ligt aan mij) (Ml gisteravond ook 'ohja, en zeker alles wt bij haar prive niet goed gaat is zeker ook jouw schuld'....zou me nog niet eens verbazen als ze er zo over zou denken) Maar heb wel ff gezegd dat ik er niet van gediend bent dat ze zo doet en nu moet ze al helemaal niet gaan doen alsof ZIJ altijd alles doet en ik niks, want ze heeft t hele jaar geen kut uitgevoerd, de kantjes eraf gelopen, nog geen 1 keer haar contracturen gewerkt, ze gaat altijd eerder weg en verslaapt zich erg regelmatig tegenwoordig, en alles wat ze wel gedaan heeft zit vol fouten die ik hersteld heb zonder een kik te geven (behalve dan advies vragen aan unitcontroller wat ik er nou mee moest doen, of ik er iets an moest zeggen of juist even niet), want ze had t zo moeilijk dit jaar dus daar heb ik begrip voor gehad en heb verder mn mond gehouden, maar dat ik er nu dus ook echt klaar mee ben. En als ik straks nog beoordelingsgesprek heb voor mn verlof ga ik t ook heel eerlijk tegen mn baas zeggen dat t niet zo gegaan is als hij denkt (al weet hij wel dat ik t merendeels in mn up gedaan heb). Stukje bij beetje gaat t wat meer uit mn systeem gelukkig, dus morgen nog een dagje werken en dan heerlijk vakantie en dan denken we er niet meer over na Sorry meiden, moest geloof ik weer even van me aftypen
@bf ongi is dik vet doorgebroken! Nieuwe nod is 25januari bij een cyclus van 37. Gister avond gehuild en geknuffeld met ml. Hij schrok er een beetje van maar begreep het wel. Nu met volle moed de nieuwe ronde in en volgende week naar de huisarts. We zullen het zien. We gaan in eerste instantie alleen voor de onregelmatige en lange cyclussen. Wie wee hebben we de volgende ronde wel geluk
@ Julia, ja het wachten op de uitslag is ook weer wat hihi al ben ik er wel rustig onder niet zenuwachtig ofzo. Lekker vanavond uiteten! Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Dan ben je net iets voor mij getrouwd toevallig! Wij op 2 jaar geleden op 3 januari @ bf, ja lekker van je afschrijven en wat een vermoeiende collega ook! Straks indd lekker met verlof, nog 3 mnd uitzingen! Ik ook @ Swimming, goed dat je er positief onder bent! Het kan zomaar ineens wel raak zijn volgende maand en mooie dingen hebben tijd nodig
Hoi meiden! @bella oh fijn dat het je is meegevallen! Heb je dat gelukkig maar weer achter de rug. Nu met een positive mind wachten op de uitslag @julia gefeli met jullie trouwdag! En fijn dat er iets in gang is gezet door de gyn.. Je bent iig bekend @bf knuf! ZENNNN @ww ik dacht ook nog; waar hang je uit?? @dinges ehm heb ik iets gemist of ben ik alweer vergeten waarom je hier al een tijdje niet meer bent geweest? sorry als ik t vergeten ben! @mams whaaa kan me er niks bij voorstellen hoe dat moet voelen, 2 beebs die mer 28 weken lekker liggen te draaien. Pffff @flora aaahh smelt wat schattig de kleine van je vriendin! Wat heerlijk dat ze er nu eindelijk is @kiwi hoe was t bij de vk? @zep leuk zag de keuken ook op fb! Enne ik ga maandag pas naar vk @hier ben vanmiddag na werk meteen gaan slapen, ben kapot vandaag en ook niet helemaal lekker. Vanavond dus heeeerlijk lui op de bank gtst en finale expeditie kijken. Heb super zin in de kerstdagen!!!
Hey meiden, Ik ben op het werk, vond even rust en dacht.. Ff spieken Bedankt voor al jullie knuffels doet me goed! @jazz, dat heb je gemist denk ik.. Heb het namelijk op fb gezet Het werd me allemaal een beetje te veel.. Ik moest naar de revalidatie arts voor de reuma en daar aangekomen bleek ik ipv 1 probleem 4 dingen te hebben.. Namelijk niet alleen fibromyalgie, maar ook atrose in mn knieën, ik heb hypermobiel en heb doorgezakte voeten waar ik zooltjes voor krijg (maar dat was het minst erge) ik krijg stabiliteits training voor mn knieën en moet naar een psycholoog omdat ik een overbelaster blijk te zijn (je hebt 100% energie, normale mensen stoppen bij 80% omdat je dan moe bent of pijn krijgt, mensen in de zorg stoppen over t algemeen bij 90% en ze schat in ik pas bij 120% ver over mn grens dus..) @bf, wat een gedoe zeg meid.. Hou je je wel rustig.. knuff @bella, ik heb je berichtjes op fb mee gelezen hoor, ik hoop dat allrs mee valt! Maar goed dat je iig in de gaten word gehouden en ik hoop dat dr hartje goed mee groeit! Verder heb ik niet terug gelezen meiden sorry ik ga nu weer een beetje mee lezen
@ Jazz, lekker toch lui op de bank! Ja en maandag is dan eigenlijk al snel dus het lange wachten valt nu wel mee... dat was vorig weekend toch wel anders, maar voor dit ben ik niet zo zenuwachtig. @ Dinges, ja ik hoop ook dat het allemaal nog goed komt. In het rapport van Nijmegen naar Den Bosch stond blijkbaar dat het er op dit moment wel gunstig uit zag dus dat is fijn! Hoe gaat het verder met jou?
@dinges ohh sorry dat heb ik dan idd gemist mis wel een hoop merk ik omdat alles op fb word gezet. Hele hele dikke knuf voor jou meis! Kan me voorstellen dat het even een grote klap is voor je.. Doe lekker rustig aan meid @bella ja gelukkig niet zo lang wachten. Toch spannend wat eruit komt ivm de verschillende trisomies, maar ik zie t hoopvol in!
Ja ik eigenlijk ook wel Jazz, je weet het natuurlijk niet maar mn gevoel zegt niet dat ze het syndroom van down heeft.. de gyn denkt zelf ook van niet, maar natuurlijk altijd goed om het zeker te weten
Ohh meis geen probleem hoor ik had er alleen even geen fut voor om het ook hier neer te zetten.. Ben op her moment weer aan het lezen om me hoofd leeg te krijgen zeg maar.. Bijna geen tv, laptop en telefoon.. Word er wel wat rustiger door maar is nog steeds net een wervelstorm.. Hoe gaat t verder met jou? Al kwaaltjes?