Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, mooi kamertje!

@ Dinges, veel plezier dan aankomende dagen ;) hopen dat het nu raak is en je lekker zwanger naar NZ gaat!!

@ Babykamer, heb er nog helemaal niks aan gedaan en moet ook zeggen dat ik ook niet zo goed durf nu. Misschien dat dat veranderd als we de 31ste weer een echo hebben gehad en we dan te horen krijgen dat het hartje is meegegroeid. Het word nu namelijk wel een beetje tijd voor het kamertje hihi.

@ Dinges, Cailey is inderdaad leuk geschreven! BF iets voor jou? Jij wilde deze naam toch voor jullie kleine meid? Of vind je de -ey niet zo?

@ Jazz, wow wat heb jij al veel kleertjes! Ik heb nu pas 3 jurkjes, een pakje en ja een vestje maar die maat is groter. In maat 50 heb ik eigenlijk pas 2 dingen, de rest is 56. Heb nu een leuk setje gezien van beebielove newborn, ga die denk ik bestellen nu ze het nog hebben in maat 50. Zijn jullie er trouwens al over uit, de jongensnaam? Of wil je die niet delen? ;)

2. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jazz, wat een super mooi kamertje zeg! Hangt echt sfeer zo te zien :D erg mooi! En ook al een boel kleertjes zeg! Lekker gevulde kast haha! Zoveel spullen heb ik ook nog niet.. In januari lekker shoppen!

Bn, haha nee ze gaat geen pien heten! :p maar ik vind het voor mezelf handig om d'r een naam te geven die ik hardop overal kan zeggen :p wij wisten al heel erg snel hoe de kleine meid zou gaan heten en tegen elkaar ben je geneigd die naam uit te spreken maar hierdoor is de kans ook weer heel groot dat ik me verspreek tegen over m'n ma of vriendin haha! Dus noem ik d'r voor het gemak pien :D

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wwens, groot gelijk met die naam haha :D, wij noemen ons meisje ook nog steeds mini :D
    Al noem ik haar in mezelf wel eens bij haar naam :) blijft goed voelen :)

@bella, ja uitspraak is hetzelfde maar vind deze schrijfwijze helemaal niks :D maar t zal je verbazen dat t deze naam niet wordt :D, staan 2 andere namen in de top 2 :D

@jazz, leuk zo t kamertje!! En leuke tekst ;) die had ik ook heel lang in gedachten om boven t bedje te plaatsen :D
    En wat leuk dat je vriend er zo mee bezig is en wilt zijn!
    Die van mij dus wat minder....t is niet zo'n klusser en hij heeft er eerder een hekel aan dan dat ie t leuk vind...dus ik moet m wel de nodige schoppen onder zn hol geven anders gebeurt er niks :D
    Gelukkig doe ik zelf vanaf nu ook weer mee ;)

@dinges, ja die verschillende intakes enzo klinken bekend. Ik hoop gewoon dat ze jou wel kunnen helpen waar jij naartoe gaat en dat ze je geen valse beloftes doen...
    Tegen mn vriendin heeft dat bepaalde centrum dus gezegd dat ze rennend, dansend en fluitend naar buiten zou komen.....ze ging er beter in dan dat ze eruit kwam :(
    Mjaah dat was die instelling en die bepaalde locatie, dus hoop dat ze bij jou wel weten wat ze doen :)
    Zal wel even flink omschakelen zijn als ik t zo las van je, maar heb er 100% vertrouwen in dat t je gaat lukken :)

@hier, verf gehaald, alleen de gamma was open, dus nou vooruit dan maar daarheen (weet niet...heb iets tegen de gamma, ga liever naar de praxis...misschien omdat ik er eens gewerkt heb ofzo :D)
    E ml ging even kijken of de c1000 al open was, want zelfs de lidl hier in de straat was vanaf 12 uur open :)
    En hij is open ;) dus we hebben al boodschapjes in huis en hoeven niet tot 4 uur te wachten :)
    Nu even lunchen en dan verder in de kinderkamer!

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Dinges ja zou ook gewoon voordat je weggaat nog even aanbellen hoor hihi

@bella dankje. Ja ik heb echt een shopverslaving.. de bestelling van H&M is ook alweer onderweg. Moet wel zeggen dat ik m nu extra knijp of het wel ECHT een jongetje is hahaha. Kan me voorstellen dat je nog liever even wacht hoor. Je hoofd stond er natuurlijk ook niet naar! En de naam staat al lang vast ja, heb het wel eens vaker gezegd hier geloof ik. Het wordt zeer hoogstwaarschijnlijk Joah en 2e naam Jazz.

@ww hihi dankje ja wij vinden het sfeertje wel belangrijk. Leuk in januari shoppen! Lekker in de sale, heerlijk je slag slaan :D:D En mn vriend en ik zeggen ook hele tijd Joah hoor, dus moet idd wel opletten dat ik me niet verspreek. Nouja ik ben daar wel goed in maar zie het nog wel gebeuren dat mn vriend zich verspreekt haha

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf ben wel ERG benieuwd naar jullie naam nu hihi. En mijn vriend is ook ab so luuuuut geen klusser hoor! Hij vindt het ook vreselijk normaal gesproken. Maar ik weet niet hij wil nu ineens graag zoveel mogelijk zelf doen enzo hihi heel apart maar wel chill haha. Heb zelf ook nog wel redelijk veel meegeholpen, maar het leukste gedeelte is straks echt inrichten en aankleden enzo:D

6. BellaNoa

@ BF, oh wil je de naam niet zeggen tegen ons? hihi...

@ Jazz, ja meestal zien ze het toch wel goed. Moet je daar maar aan denken ;) Al was het vrouwtje bij mn 20 wkn echo er echt heel erg op tegen om een vroege geslachtsbepaling te doen. Maar dat was ook zo'n ouwe rot. Joah echt een hele leuke naam! Jazz vind ik dan wat minder voor een jongen, maar dat komt ook omdat ik een klein meisje ken die zo heet ;)

@ Hier, Pakje waar ik het net over had, heb ik nu besteld :D Als ik het binnen heb zal ik er wel een foto van showen op fb. Als de echo volgende week goed is, dan gaan we in januari aan de kamer beginnen! Tja, het zal de hele zwangerschap wel spannend blijven of het goed gaat, maar kan slechts pas als ze geboren is aan de kamer beginnen... dus dan maar op goed geluk :D

Het is alleen wel een raar idee, dat ik helemaal geen kraamtijd zal hebben of kraamhulp, daar zat ik nou zo naar uit te kijken. Bij Dilan heb ik namelijk een hele fijne week gehad. Maar tis niet anders!

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella ja jazz kan idd voor jongen en meisje. Ben benieuwd naar je pakje van beebielove. En hoezo krijg je geen kraamhulp? Ookal moet je kleine straks geopereerd worden heb je toch ook juist hulp nodig als ze weer naar huis mag??

8. BellaNoa

Ja maar die uren dat ik in het zkh ben gaan eraf. Je krijgt dan nl in het zkh de hulp met je kleintje. Ik schat dat ik er ong 3 wkn zal zijn dus dan zijn die uren allang op. Bij Dilan moest ik een dag blijven en die dag ging er toen ook vanaf

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Joah: leuke naam, ken ook een klein ventje die zo heet :)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, leuke naam Joah! :)

@bella, 3 weken!? Jee...had eigenlijk niet zo lang verwacht...als operatie goed verloopt en herstel van jullie meisje vlot en als ze goed eet zou je toch denken dat je eerder naar huis mag..maar dan zal je idd geen kraamhulp hebben nee ;) tenzij je andere indicatie krijgt ;)

@naam, die hou ik even geheim als jullie t niet erg vinden :)
    Nog wel iets mag een verrassing zijn toch ;)

@hier, mmmm van die heerlijke koekjes met chocola en suiker erop :) mjam!

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jazz, aparte naam! Heb er nog nooit van gehoord, wel mooi!

Bf, chocolaaaa mmmmm! Haha

Hier net een roti rol op.. We gaan straks voor een superschattig bankje op pad :D ben er nu al helemaal blij mee! Als we hem thuis hebben zal ik een foto plaatsen!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hee dames :D
    Daar kom ik weer even aanwaaien.. 'Druk' weekend gehad :) Vooral voor geshopt! Haha. Gister dus de auto gekocht en vandaag nog wat kleren voor kerst en cadeautjes voor de kleine van m'n vriendin ;) Kan ik toch een beetje babyshoppen!

@Jazz: wat een mooi kamertje!! Erg leuk!

@dinges: gefeliciteerd met je nieuwe buurmeisje!

@bella: misschien krijg je als je thuis bent toch nog wat kraamhulp, vanwege de operatie? Vriendin heeft nu ook extra kraamhulp gekregen, ze zou eigenlijk nog maar 2 dagen hebben omdat ze idd ook al in het ziekenhuis heeft gehad. Maar het is nu verlengt tot donderdag.

@hier: nog geen eitje gespot hier :(:( Baal er echt enorm van... Morgen toch maar even naar de ha bellen om te vragen of ik eerder bloed kan prikken voor mn schildklier. Afhankelijk van de uitslag bel ik daarna nog even met de internist of mn medicijnen misschien omhoog moeten.. Als ik niet mag prikken, dan moet ik wachten tot 29 januari, dan moet ik weer op controle..

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dinges, leuk een nieuw buurmeisje erbij!

Jazz, wat een mooie kamer! En prachtige naam.

Bella, hoop dat je toch nog wat kraamzorg krijgt! Om welke reden moet je zolang in het ziekenhuis blijven? Heb trouwens gehoord dat als je BV geeft, ze vaak een paar uur extra kunnen komen.
    Ben benieuwd naar het pakje wat je besteld hebt.

BF, lekker choco koekjes, liggen hier nog braaf in de kast....haha!
    Schiet jullie babykamer al lekker op? Hadden jullie de meubeltjes nu al?

Flora, lekker balen dat het allemaal zo lang duurd! Denk dat de HA niet zo moeilijk zal doen hoor, zeker niet als je je verhaal verteld.

Hier nog steeds geen ongi te bekenen. Wel continue een vreemd gevoel in mn onderbuik! Dus morgenochtend nog maar is een testje doen. Heb er nog 1 liggen van zwanger en kids midstream, is dat wel een goede?

14. BellaNoa

@ BF, heb net ff opgezocht op internet. Maar meestal opereren ze zoiets 2 dagen na geboorte en ze moeten dan minstens 7 dagen in het zkh blijven en mogen dan naar huis als alles dus allemaal perfect verloopt ;) Dat scheelt in ieder geval een hoop!

@ Flora, ja dat zou wel fijn zijn toch nog even wat hulp. Van de eerste ben je alles toch ook weer zo snel vergeten ;)

Zou als ik jou was ook maar even bloedprikken.

@ Julia, de beeb krijgt na de geboorte een hartoperatie, dus vandaar dat ik dan mn kraamweek in het ziekenhuis zal doorbrengen. Eerst riep ik inderdaad altijd dat ik nooit BV zou geven, maar toevallig zei ik gister tegen ML dat ik het nu eigenlijk niet zou weten en het overweeg om het toch te doen. Hij keek alsof ie een spook zag, om dat uit mijn mond te horen haha...

Maar misschien dat ze daardoor sterker zou zijn/worden. Wat denken jullie? Zal het heel erg veel uitmaken FV of BV? Bij dilan heb ik niet eens aan BV gedacht, maar hij was ook helemaal gezond

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, oh eind januari duurt nog wel erg lang ;)...hoop dat je eerder mag prikken hoor!

@kamertje, morgen de muur nog 1 keer verven en dan zal ie goed zijn om als achtergrond te gebruiken :) donderdag gaan ml en schoonpaps de andere muren behangen, dus dan kunnen die ook geverfd worden.
    en morgen ga ik ook vast de koof in de grondverf zetten :)
    en dan zomaar ineens schiet t een beetje op :)
    morgen de verf halen voor de schildering, heb er erg veel zin in maar ben ook beetje zenuwachtig :D
    hoop dat ik t niet verpruts vooral...
    maar dus of een van de kerstdagen of donderdag schets op de muur gaan zetten en dan kan t schilderen beginnen!
    mn mams komt helpen :)
    kan ook vooral niet wachten om de roze band op de andere muren te zetten :D haha zo'n lief kleurtje :D
    zal uiteraard foto's maken van de voortgang ;) maak ik er een collage van :)

enne meiden,.

fijne feestdagen!

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, ik ben ervan overtuigd dat fv ook heus goed is, maar ze mogen er niet mee adverteren om vanaf geboorte te gebruiken dus tja...ze zeggen idd dat bv beter is (ook voor allergieën dus voor onze mini zou t ook goed zijn in dat opzicht), maar om nou te zeggen dat bv echt veel beter is....
    als je geen goede melk aanmaakt is t helemaal niet beter ;)

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bn, ik heb niet het idee dat bv beter zal zijn als fv. In bv zitten bepaalde dingen die niet in fv zitten en in fv zitten bepaalde dingen die niet in bv zitten. Ik zelf wil wel proberen of bv gaat lukken, maar zo niet is fv net zo prima!

Bf, spannend zeg je kamertje :D zou dat ook wel spannend vinden want je wilt natuurlijk dat het allemaal goed gaat, maar dat zal vast wel! Leuke foto zo van je buik met die lampjes :D weer lekker creatief bedacht!

Hier het bankje net gehaald, we gaan hem wel nog verven en het kussen opnieuw stofferen.. Hieronder foto's hebben jullie een beetje een idee van het kamertje. Moet wel nog helemaal aangekleed worden!

image.jpg

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
  19. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Maar dan willen we het bankje nog verven en de naam van de kleine meid komt dan ook erop.. Leuk plaid erbij en een mooi kussen :D heb alweer zin om te shoppen!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wwens, leuk!!!
    Is dat nou een soort daklicht of gewoon stukje verhoogd plafond oid??:)

Wij geven de meubels een heel kleine metamorfose ;)
    Meubels hebben een strandthema, en dat vinden we niet zo, en past ook niet bij ons thema ;) dus eerst dachten we om de bordjes wit te verven en dan zelf iets anders erop te zetten, maar tja wit op wit...kleurverchil kan je op wachten natuurlijk met zoveel verschillende soorten wit. Dus u hebben we vandaag besloten dat we de bordjes lichtroze maken (zelfde kleur als de muur straks) en dan met zwart iets anders erop zetten :)
    Nog geen idee wat :D dat verzinnen we nog wel :)
    Of we bestellen wat stickers ervoor ;) wel zo makkelijk :D

Deel Deze Pagina