Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Zsa Wel getest maar zal het even uitleggen: afgelopen 2 rondes cyclussen gehad van 34 dagen. Daarop dus ook mijn banner ingesteld. Afgelopen ronde voor het eerst getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt. Daarmee mijn eisprong duidelijk gevonden op dag 26.. Uitgaande van een LF van 14 dagen is nu dus morgen pas mijn NOD, dat zegt Fertility Friend ook waarin ik alles bijhou...

Wel op dag 34 getest 's avonds, kortom op 8 dpo, die gaf na afleestijd (10-15 min) een tuurstreep die enkel in het licht zichtbaar was... Heb deze dus als negatief beschouwd... Sindsdien niet meer getest.. Heb liever teleurstelling van rode duivels dan van witte testen... Dus wil echt proberen pas vrijdag of zaterdag te testen als de duivels dan niet zijn aangekomen.. Heel spannend dus.. En eigenlijk dus officieel nog niet overtijd ;)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @liza, 8 dpo is ook nog wel erg vroeg om te testen ;) die van mij was toen echt nog omowit...9 en 10 dpo had ik tuurstrepen en 11 dpo mochten we ze dan eindelijk echt als positief beschouwen ;)
    spannend voor je! laat je ons wel even weten??
    heb je wel t gevoel dat je ongi eraan komt??

@zsa, dan maar gauw zwanger zijn en net zo slapen als ik *duimduimduimduimduimduim* ;) hihi
    had je al een slaapmuziekje geprobeerd?? stom maar bij mij werkt t echt als ik die in mn hoofd afspeel, vaak ben ik onbewust toch te druk of lig ik te piekeren ofzo, maar als ik dat liedje afspeel is er geen ruimte om ergens anders aan te denken, en vaak is dat dan net lang genoeg om in slaap te vallen :)
    jeeej 19 oktober al!! een dag eerder om te kunnen testen! :p hihi
    hoop t echt zo!!

en voor alle anderen die nog niet op roze of blauw staan!! *duimduimduim*

*gooit hier nog een emmer hcg leeg*

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @ovu test ik heb net even een restje gedaan. Omdat ik weer hoofdpijn begin te krijgen. Hij kleurde al heel licht rosé. Ben benieuwd!

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @liza: duidelijk! En, voel je nu iets? Goed gevoel erbij? Hoe is jouw temperatuur? Wel balen zo'n langere cyclus, heb ik ook tussendoor gehad. Slik Etos zwanger worden, steeds een nette cyclus van 28. Eén maand niet geslikt en toen zat ik op dag 41! Gelijk dus weer gaan slikken.

Moet alleen nu nieuwe halen, maar wil dat niet in de stad van m'n werk want daar loopt m'n halve werk rond (klanten e.d. :D)

Dus moet ik naar DB, maar daar heb ik nu geen zin in.. Dus nóg een reden om extra te hopen dat ze niet meer nodig zijn, volgens mij vanavond de laatste!

@BF: nee slaapmuziekje nog niet geprobeerd! Soms wel schaapjes tellen.., wil nog wel eens helpen. Zal het eens proberen, denk alleen dat ik dan ga piekeren: hoe gaat dat deuntje ook alweer? :D

@ego: dacht dat er net iets uit kwam lopen :$ Maar loos alarm!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa waarom heb je geen banner?

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Brrr ik heb het koud. Hoe lang kunnen ovu testen licht rosé kleuren tot er een knaller komt?

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    @Voor alle meiden die niet lekker zijn, heel veel beterschap! Sinds de blaadjes van de bomen vallen is iedereen weer aan het snotteren en griep aan het krijgen! Hoop dat het mij overslaat!

@Zsa, nouja 5 uur wakker, schilt toch he...haha!

@BF vanmiddag naar de VL ben benieuwd, hoop dat je een echo krijgt!

@Swimming, Ik teste elke dag tussen 16-17u, behalve op de dag waarop die positief was. Ik had zo´n drukkend gevoel in mn onderbuik dus heb toen om 13u getest en vet positief!
    Het gaat er ook om dat je in ieder geval elke 24 uur test, zodat je je ei niet mis kan lopen!

@Hier gewoon net wakker, heb zo lekker geslapen. Zo nog een avondje werken en dan weer heerlijk 2 dagen vrij!
    Heb na mn ei (deze week) ineens veel meer afscheiding, ziet een beetje geel. Moet nu ook echt een inlegkruisje in! Sorry voor de vieze details! Herkennen andere dit ook?

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, bij mij was het verschillend soms wel een licht roze streep en de andere keer bijna niet zichtbaar! Kijk maar bij mijn profiel, staat een foto van de testen!

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @julia thanks. Ik ga ze ook op een rijtje zetten. Wanneer ben jij beginnen met testen en wanneer was die positief? Ik ga uit van een cyclus van 32, maar weet het natuurlijk niet helemaal zeker zoals je kunt zien. Hoofdpijn herken ik wel van de vorige keren.

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ladies kan er niks van zeggen.. Geen symptomen van een ongi en geen symptomen van een zwangerschap.. Dus ja... Het kan echt nog alle kanten op ;) Uiteraard laat ik het jullie meteen weten als er iets duidelijk is!

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een cyclus van 27 dgn dus moest eigenlijk CD 10 beginnen. Ik dacht op CD 8 al vruchtbaar slijm te zien, dus vanaf toen gaan testen. Op CD 12 had ik een positieve test, dus dan waarschijnlijk CD 13 eisprong.

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @liza wanneer ga je testen?

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Zieken: heel veel beterschap :( het heerst weer behoorlijk! Vanochtend heb ik 2 paracetamols gepakt en nu is mn hoofdpijn weg :D Hopen dat t zo blijft!

@Liza: welkom terug:) leuk dat je hier nu ook mee schrijft! Spannende tijd dus voor jou. Ik begreef uit een ander topic dat je pas vrijdag of zaterdag wil gaan testen? Kan me voorstellen hoor, liever ongi dan een witte test! Ik duim voor je!

@echos: de vk's van de praktijk die ik heb uitgekozen zijn ook allemaal echoscopisten :D Je krijgt daar standaard een echo met 8, 10, 12, 20, 30, 32 en 36 weken :) Dus lekker veel!
    As maandag mag ik met mn vriendinnetje mee voor de 30 weken echo! Ik ben zoooo benieuwd!

@swimming: mij mij knalde de ovutest ineens uit het niets.. Dus het hoeft niet zoveel te zeggen. Hopelijk heb je snel een knaller :D

@Zsa: ook zonder kwaaltjes kun je hartstikke zwanger zijn en met alle kwalen niet zwanger! Ik duim uiteraard voor het eerste :D

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Julia: ja dat herken ik wel ;) Brr!

Ik heb steeds steekjes naast m'n navel. Maar daar zit je baarmoeder toch niet eens? Lichaam zit weer eens raar te doen dus!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: ik was meteen na mn ongi begonnen, omdat ik rare cyclussen had, dus ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Uiteindelijk ben ik zelfs tijdens mn ongi, op dag 6 begonnen. Op dag 10 en 11 was hij positief!

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Deze was van 12uur vandaag! Dit zegt dus nog over hoe lang het nog duurt?

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: ja precies.. blijft spannend dus.. En bij jou wordt het ook spannend! Weekje nog voor je kunt testen!

@swimming: tis niet dat ik je negeer hoor steeds, maar ik heb de ballen verstand van ovu-testen :D Wel veel succes! Hopelijk gaat het je helpen!

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa als je er geen verstand van hebt hoef je ook niet te reageren en dat snap ik hoor! Waar heb je geen banner???? Nu kunnen we niet zien hoe ver je bent!

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ohja, dat vroeg je ook nog inderdaad :D Ik heb een zeer kort termijn geheugen :D Euhm.. tja ik had die, maar na die cyclus van 41 dagen vond ik 'm ontmoedigend en daarna issie volgens mij automatisch verwijderd ofzo? Ik zal eens zoeken..

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa ik sta om de mijne ook niet echt te springen! Pff 40!

Deel Deze Pagina