Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bf, het is een schuin dak haha.. Is niet echt duidelijk op deze foto zie ik nu.. Zal eens een keer duidelijke foto's maken :D maar er komen natuurlijk nog foto's als het echt helemaal klaar is!
    Ja is inderdaad moeilijk, het mooist is gewoon als alles een en dezelfde kleur wit is maar dat gaat bijna niet! Daarom gaan wij het bankje heel licht roze verven :D maar leuk idee om het kamertje op die manier te pimpen!:D en stickers is inderdaad net zo makkelijk ;)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wwens ja alleen stickers met tekst dan hoor :D, daarvan weet ik 100% zeker dat ik t zou verprutsen als ik dat zelf moet doen hahaha
    Erg leuk t bankje lichtroze!! Ben erg benieuwd hoe t gaat worden!

3. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bf, haha ja! Ik zat er eerst aan te denken zelf de naam te schilderen erop, maar denk dat ik beter voor de zekerheid voor een sticker kan gaan Hahaha, jaa ik denk dat hij lichtroze ook heel leuk wordt :D ideetje van vriendlief!!

4. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik zit in dubio..... Wie kan mij helpen :D
    Ik las laatst dat een baby slaapt of in een slaapzak met pyjama.. Of onder lakentje dekentje.. Nu heb je bij de prenetal 15% korting op dekens.. En weet eigenlijk niet wat ik nou het beste kan doen! Een duodeken kopen.. Of gewoon 1 deken, of laat je het kindje slapen in een slaapzak?

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ WW, leuk kamertje en dat bankje is echt super leuk!

Ik zou gaan voor een duo deken en een slaapzak haha. De eerste maanden zou je haar alleen onder 1 deken kunnen laten slapen (dan trappelt ze de deken er nog niet af) en wanneer het echt zomer word alleen in een zomerslaapzak. Maar in de winter heb je wel de duodeken nodig én een slaapzak.

Zoonlief ligt hier nu in een winterslaapzak, duo deken en nog een deken van Koeka... anders had ie het koud, werd ie 100 keer wakker enzo in de nacht ;)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    *midnightsnack*

Ik zorg dat ik sowieso dekentjes in huis heb, maar heb ook eigenlijk mn zinnen gezet op de puckabag :D
    Mjaah, als we kindje hebben die inbakeren nodig heeft zul je de eerste maanden nog niks aan de bag hebben, dus ik wacht dat eerst even af :)

*midnightsnack op en weer terug naar bed* ;)

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    BF lekker die snacks midden in de nacht, je meisje had nogal honger!;)

Hier net weer getest en gewoon negatief, word er een beetje moedeloos van! Nog geen bloedverlies, maar verwacht dat ik binnen nu en morgen ongi ga worden! Ben er even helemaal klaar mee! Dus kan jullie denk ik geen roze afsluiter op de lijst geven :(

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia :( nou :( gewoon op roze komen hoor!!
    Ik ben t weer eens vergeten, maar wist jij nou wel of iet wanneer je je ei had??

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Heb 7 dec (vrijdag) een posi ovutest gehad en zaterdag veel pijn en druk in onderbuik, denk eisprong. Hebben vrijdag en zondag geklust, zou genoeg moeten zijn dacht ik zo.

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Knuffel meis

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bn, oké! Nou ik heb een duodeken besteld haha! Toch fijn als iemand je met zulke dingen kan helpen want als leek weet je het soms echt ff niet..

Bf, wat een nachtbrakertje die kleine van jouw! En dan zit ze nu nog lekker in je buik haha!

Julia, snap dat je er goed de balen van hebt meid :( dikke knuffel!

Hier even grote bestelling weer gedaan bij prenetal.. Groot qua bedrag, aantal spullen valt wel weer mee.. Zal nooit eens andersom zijn, zo jammer! :p dus toch gegaan voor het duodeken.. Nu alleen nog ff een paar lakens want vond niet veel leuks online.. Maar gelukkig hebben we nog de tijd! Vanmiddag gaan we naar m'n schoonouders, gourmetten met z'n alle, wel gezellig :) vanmiddag nog maar even lekker rustig aan! Misschien even naar de gamma verf halen voor het bankje en nog even langs de Ikea.. Leuk leuk! :)

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nog even een vraag, heb vanmorgen getest met de zwanger en kids midstream (kan al van 6dgn voor NOD) en deze was negatief! Maar tot mijn verbazing zag ik dat op de plek van de teststreep vocht zat! De controlestreep is wel zichtbaar. Deze test heeft een plastic laagje op het kijkvenster. Heb ik misschien teveel urine erin gedaan! Is deze test dan echt nega of kan ik deze als niet goed beschouwen?

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, geen bloed geeft moed...ik begin toch te neigen naar een zwschap heel voorzichtig, maar dan met een late innesteling ;)
    Ik hoop t zo!!! *duimduimduim* maar voor nu een hele dikke knuffel!
    Jouw lf is wel altijd netjes 14 dagen trouwens? Niet iets langer?

@wwens, klinkt goed! Em tja die prijzen...als er maar baby voor of achter staat weten ze wel prijzen te vragen ja ;)
    Maar leeeeeeuuukkk de ikea! Moeten wij ook nog heen, wat een straf :D

@meisje, ja ze heeft vaak 's nachts honger zodat ik er nog even uit mag :D, eet dan ff banaan of halve eierkoek ofzo en daar moet ze maar genoegen mee nemen hoor :D, mjaah kan er maar beter meteen uit gaan anders lig ik eerst nog een uur wakker
    (Al maakte t vannacht niets uit...lag net in bed klaar om weer proberen te slapen, gaat dat %$£¥^*#¥£$!alarm van de lidl af ;)....grrrrr, dat ding gaat zooooooooo vaak om helemaal niets af, altijd midden in de nacht...grmbl.... En dan duurt t ook altijd nog eens heel lang voor er eindelijk eens iemand is die dat kutalarm af zet!
    Als ze nou gewoon stil alarm installeren en alleen een herrieding wanneer er brand is zodat de mensen die erboven wonen op tijd hun huis uit kunnen....
    T is nu al zo erg met dat kutalarm dat niemand ook nog maar uit t raam kijkt of er niet iets aan de hand is....

@hier, koof geschuurd waar nodig, randjes op de muur voor de laatste keer gedaan en nu even zitten en pepermunt eten want kreeg t zuur ;)
    Ff te druk demk ik...dus nu even gedwonen pauze en dan de ladder op voor de koof :)
    Moet en zal vandaag in de grond gezet worden :)
    Verder ben ik helemaal niet eigenwijs ofzo :p

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, geen ervaring met die midstream eigenlijk, weet alleen dat de zwanger&kids bij mij allesbehalve gevoelig was...de kv gaf beter aan, en zelfs die was onduidelijk...bij mij was de clear blue + test t duidelijkst, maar die kan ook voor veel verwarring zorgen ;)
    Zou even naar kv hollen en een kv halen ;)

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Julia, ik zou het niet weten.. Het is wel raar in ieder geval! Bij mij testte de kv 2x5 het beste, ik zal die eens halen en daarmee proberen te testen.. Ik hoop het zo voor je meis!

Bf, à fijn zo'n alarm.. Wij werden gisteren ochtend gewekt door de hond van de onderburen.. Zij is zwanger en ligt in het zh, en hij is heel veel in het zh natuurlijk en toen begon die hond om kwart voor 8 te huilen.. Maar het zijn Bordeaux dogs dus dat hoor je luid en duidelijk! Zo sneu.. Kan daar slecht tegen huilende honden.. Dus ook klaarwakker! Maar niet te veel doen hè! Goed aan jezelf denken :D

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wwens, ben door ml op de bank gezet :D, ik mocht niet meer verder verven, zou hij wel doen.
    Dus ik lig nu even met de pootjes omhoog op de bank, even de voetjes opladen voor ik ga douchen :)
    Dan daar weer even zitten en dan verder met haar en makeup enzo :)
    En dan eens langzaam richting schoonouders voor kerstavond :):)

Fijne dagen allemaal! X

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog een keer getest met KV 2v5, helaas geen 2e streepje! Nu afwachten tot ongi komt!
    Pfff....heerlijk zo´n rode kerst!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia :( niet eerlijk :(, ik hoop dat t rood lekker weg blijft en je over een paar daagjes alsnog positief test!!! Zolang er geen bloed is blijf ik nog even hoopvol meid :)
    Maar voor nu een hele dikke knuffel!

@hier, helemaal klaar, kleding, haar, make-up, nagels zelfs even gedaan, lekker staat te tutten :D
    En OMG wat een verschil!:$
    Ik draag nooit foundation en troepjes enzo, maar nu dus even wel want vind al die roze plekken en puistjes nou niet zo charmant...ben ze wel een beetje zat eigenlijk...
    Maar nu dus helemaal vol in de make-up en damn :$ zie er goed uit :D:):$
    Of mag je eigelijk niet zeggen he van jezelf ;)
    Anyway, vandaag even wel en vandaag zie ik er goed uit. Punt. ;)

Fijne dagen nogmaals ;) x

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bf; foto!!! Ik ga me zo ook plamuren.. Etentje vanavond..

@Julia: niet leuk :(

@dokter: donderdag bloed prikken op schildklier en hormoonbalans.
    Maandag uitslag. Als dat goed is gelooft ze t voorlopig wel dat t goedkomt. Als er afwijkingen zijn wordt t wss verwijzing.. Ben tevreden.. Iig iets.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: Pfff wat balen meis :(:(:( laat die ongi dan maar gauw komen, wat erop moeten wachten is ook maar nix.. Dikke knuffel meid. Hopelijk dan een goed begin in 2013..

@ww: wat een leuk kamertje! En schattig dat bankje!!

@hier: vanochtend naar de ha gebeld, kon meteen een bloed prik formulier ophalen. Maar aangezien ik nuchter moet prikken, kan ik donderdag pas gaan. Maar dat is niet zo erg. Dan heb ik volgende vrijdag waarschijnlijk de uitslag al en anders maandag. Ben benieuwd.. Ik hoop eigenlijk dat m'n waarden gewoon niet goed zijn, want dan is de oorzaak ook meteen gevonden en kan ik m'n medicijnen ophogen..

@hier2: vanaf gister wel ineens weer gevoelige borsten.. Dat heb ik vaak een paar dagen voor m'n ongi. Dus ik hou er ook maar rekening mee dat ik snel ongi kan gaan worden, zonder een eitje gehad te hebben. Dat is zo ook al 2x eerder gebeurt, dus ik sta nergens meer van te kijken ;)

Moet zeggen dat ik er nu vrij rustig onder ben, omdat we volgende week ook naar de gyn mogen. Als het niet aan m'n schildklier ligt, dan wordt er in ieder geval verder gekeken.

Deel Deze Pagina