Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: fijn dat er nu in ieder geval actie ondernomen wordt! Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen. Succes meid!

@kerst: wat zijn jullie plannen? Vanaaf komen mijn ouders en schoonouders. Morgen naar mijn ouders, dan gaan we bowlen en gourmetten. 2e kerstdag naar schoonouders, daar doen we smiddags tot tegen de avond allerlei hapjes eten. Savonds gaan we naar vrienden :D

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh zsa, vraag plzz je waarden van de schildklier.. Want sommige dokters ondernemen nog geen actie terwijl dat wel nodig is als je zwanger wil worden! Je TSH moet lager zijn dan 2,5... Terwijl vaak tot de 4,5 normaal wordt gezien.

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi meiden!

Even tussen de drukte gauw een berichtje. Vandaag is mn moeder jarig dus was daar vanmiddag ff koffie drinken en taartje eten. Toensamen nog ff boodschapje gehaald, lekker kerstontbijtje gehaald voor vl en mij morgenochtend. Zometeen om 5 uur controle bij vk, hartje luisteren :) en dan racen naar Cothen naar mn schoonzus en zwager en nichtje en mn schoonouders komen ook en dan gaan we daar gourmetten enzo. Wel gezellig! De brownie staat in de oven voor het toetje ;)

@julia oh balen meid :( maar er is nog een beetje hoop! Ik duim voor je..

@ww lief kamertje! En dat kamertje is idd erg leuk. Heb zelf een wiegdeken gekocht en straks ook1 voor ledikantje. Eigenlijk niet over iets anders nagedacht..

Ik wens iedereen heel veel plezier deze aankomende dagen met familie/vrienden. Geniet er allemaal van, lekker veel eten :D zal hier niet zoveel zijn deze dagen. Xx

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @flora: thanks, zal t vragen als ik t niet vergeet..

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ook even snel een berichtje van mij.. De uitslag vd vruchtwaterpunctie was goed! Geen afwijkingen!! :D en 100% een meisje hihi

En nu mag de kerst beginnen! Iedereen hele fijne dagen xx

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hallo lieve meiden!

Lees dat er hier een hoop dingen gebeurd zijn zeg! Heftige dingen maar ook mooie dingen gelukkig. Sterkte voor alle meiden die het nodig hebben, dikke knuff.

Hier gaat het inmiddels eindelijk iets beter tussen vl en mij maar lange weg te gaan nog, nadat ik de hoop had opgegeven ging het ineens onverwacht toch nog beter. Zelfs mijn kinderwens die beetje op de achtergrond was geraakt is weer aanwezig, maar zal nog even duren voor we weer proberen denk ik. Op het moment zijn we bij schoonouders in Duitsland voor kerstavond en dan morgen naar mijn moeder.

Jullie vroegen laatste keer of mijn kinderwens iets met onze problemen te maken had maar nee dat is niet het geval. (beetje trage reactie hihi)

Hoop nu dingen weer iets beter gaan weer vaker met jullie mee te lezen en leven, maar ben jullie allemaal niet vergeten hoor lieverds!

Fijne kerstdagen allemaal en geniet ervan, veel liefs, xxx

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Lavina, fijn dat je er weer bent meid! Welkom terug! Gelukkig gaat het thuis nu ook wat beter, houden zo :)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bella: dat is goed nieuws in ieder geval! Ookal had je het al wel verwacht, het zal toch een opluchting zijn. Hopelijk gaat de rest ook nog enigszins meevallen.

@lavina: wat fijn dat het weer wat beter tussen jullie gaat! Jij ook hele fijne feestdagen!

@ml: wat een schat :) ik moest vandaag gewoon werken, maar hij is vrij. Heeft ie t hele huis gestofzuigd en gedweild, heerlijk :D normaal doe ik bijna alles, omdat hij fulltime werkt en ik maar 24 uur.
    Fijn om nu in een schoon huis thuis te komen :D

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat een goed nieuws!!! ;) en wat fijn om zo de feestdagen in te gaan! :D

Geniet ervan! Xx

10. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat fijn om weer iets van je te horen, meis! Ook fijn dat t tussen jullie ook weer wat beter gaat. Lekker he even een paar dagen er tussen uit samen. Sneeuw in Duitsland?

Jij ook hele fijne kerstdagen! Xx

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wij willen jullie alvast fijne feestdagen wensen en een gelukkig uiteinde. Ik weet niet of ik veel zal reageren de komende dagen,aangezien we overal uitgenodigd zijn, dus daarom alvast fijne dagen gewenst.

Liefs xxx Kiwi, Kiwiman & Nibbit :D:D

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, wat fijn dat jullie zo lief reageren. Doet me echt goed, dat ik het even kwijt kan en dat jullie het begrijpen!

Bella, wat een goed nieuws, nu eindelijk rust en even genieten.

Lavina, fijn dat het weer wat beter gaat tussen jullie!

Kiwi, met jou en de kleine ook alles goed?

BF, kamertje gaat al lekker opschieten, ben zo benieuwd naar het eindresultaat.

Zsa, fijn dat ze bloed willen afnemen en laten nakijken. Hoop dat het je meer duidelijkheid gaat geven.

Flora, ben benieuwd of je ongi word, kan dat eigenlijk wel ongi worden zonder eisprong? Ik heb er nog nooit eerder van gehoord.

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen, lekker genieten!
    Tijdens de kerstdagen ben ik weg en zal dus pas weer na de kerst reageren!

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Kwam speciaal nog even spieken voor bella en JEEEEJ supernieuws!!! :D en zo ongelooflijk blij voor jullie! Nu ng hopen dat t hartkamertje nog mooi meegroeit :)!

@lavina fijn iets te horen! Gelukkig gaat het de goeie kant op meis.

@kiwi had gedroomd dat je had gepost dat jullie jongen toch een meisje was hahaha. Jullie moesten heel erg wennen maar waren nu heel blij en t werd dus nu geen Jonathan (vraag me niet hoe ik bij die naam kom) hilarisch :D

Nogmaals iedereen heeeele fijne gezellige kerstdagen!

14. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden!

@¥$&€#, mijn hele bericht is weg.... Grrrrrr.. Dan maar opnieuw.....

Julia, dikke knuffel voor jou!!! Ik vind dit echt heel erg balen voor je...

Bella, geweldig meid!! O wat een super nieuws!!!

Zsa, ik hoop dat je bloed goed is!! Heel goed dat je naar de vrouwelijke arts bent gegaan!! die neemt je gelukkig wel serieus! Ik duim voor een goede uitslag!!

Flora, verstandig dat je bloed laat prikken! Hoop dt het bezoek aan de gyn goed gaat!!

Ww en Jazz, super leuke kamertjes zeg, heel gezellig en knus!!

Jazz, hoe was de controle bij de vk?

lavina, fijn wat van je te horen meid!! Goed om te horen dat het tussen jullie beter gaat!!

Bf, ik liep net door de Blokker en zag daar hele leuke stoffen uilen!! Ze zijn wit met blauw geruit!! Ik moest je even tippen!

Hier, hier gaat het goed. Volgens mij wil vl er echt voor gaan nu! Het voelt anders dan anders. Hij heeft er de laatste dagen regelmatig over, leuk:)
    Met kerst komt mijn moeder, stiefvader en broertje eten!! En tweede kerstdag moet ik
    's avonds werken.. Heb het elk jaar voor elkaar gekregen dat ik overdag kon werken. Maar nu ben ik wel de klos, helaas.....

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja met ons gaat het goed! ;) voel de kleine zelf ook steeds meer, dus helemaal in de wolken! Ik hoop ook nog steeds dat je volgende week een positest hebt, hoor meis! :D

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Whahahaha... Oh we zouden inderdaad toch wel weer even moeten wennen. Net zo gewenst, maar wel even wennen hèhè.. :D
    Ik ben toevallig van het weekend voor de derde keer in korte tijd wakker geworden, omdat ik van die levendige dromen heb, die ik onthoudt... Het nare bij mij is dat ik er huilend bij wakker wordt... Nog nooit gehad.
    Enne.. De naam is geen Jonathan hihi... Maar wel apart dat je die naam droomt, maar dat vertellen we wel als ik ben bevallen hihi :D

Hoe ging t bij de Vk?

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, nou maak je me wel nieuwsgierig hoor wat betreft de naam!!

@lavina, lieverd wat fijn om weer wat van je te lezen! En nog een mooi positief bericht ook! Ik ben zo blij voor je! Ik hoop dat jullie er helemaal uit gaan komen met zn tweetjes en dat jullie over een tijdje met zn drietjes mogen zijn! :)

@bella, oohhh geweldig goed nieuws!!! Moest t ook ff gelijk met ml delen en ook hij vind t helemaal fijn voor jullie! Met een goed gevoel de kerst in!

@jazz,haha jij droomt wel leuk :D ik zal wel net zo raar dromen, heb normaal al zo'n levendige fantasie, maar ik lig zo in coma 's nachts dat ik t me gewoon niet herinner ;)
    Wel paar keer over ons kindje gedroomd, alweer heeeele tijd geleden, hadden we heel klein poppetje net thuis, een meisje :):)
    Als ik dan al eens over een jongen droomde dan kon de baby opeens praten ofzo :D
    Maar van die rare dromen zul je dus vast nog vaker krijgen :D

@flora, jeeej formulier om te prikken! Fijn dat je al mag!

@zsa, fijn dat jij ook mag prikken! En idd de waarden zelf ook vragen hoor, doe ik ook altijd met mn b12...tot 150 noemen ze normaal maar als je eenmaal flink tekort hebt gehad kan je daarna al last krijgen als je onder de 300 zakt....en laat ik nou precies op die grens last krijgen....
    Hoop dat je wat wijzer wordt!

@julia, nog geen bloed? :):):) ik blijf hopen voor je!!

@ongi zonder ei, jep t bestaat, maar t komt niet heel vaak voor dacht ik. Maar zo kan je ook een cyclus overslaan, dus geen ei en geen ongi....en dan erna wel weer, alleen lijkt t dan dus een vreselijk lange cyclus....

@kerst, vanmiddag en vanavond bij schoonouders geweest voor kerstavond, lootjes getrokken dus allemaal cadeautjes :):)
    We zijn echt verwend zeg!! En mini ook!!
    Zal morgen wel even foto maken :)
    Morgen weer bij schoonouders gewoon gezellig en eten en op tijd weer naar huis, en woensdag bij mn mams en stiefpaps, ook gewoon gezellig en dan gaan we gourmetten, dus ik moet laagjes aan doen ;)

@kamertje, t vlot aardig ineens!
    Morgen en woensdag de koof in de verf en dan zal die ook klaar zijn :) donderdag gaan ml en schoonpaps de andere muren behangen en ik ga aan de gang met de muurschildering!
    We zijn helemaal blij al met onze blauwe muur! T is zo'n mooie kleur geworden! Krijg t alleen steeds niet goed op de foto met telefoon, dus morgen maar ff met mn camera proberen :)
    En ben nu wel behoorlijk op, we zitten al lekker in pyjama op de bank nog even te acclimatiseren en nog even wat eten en dan ga ik lekker richting bedje :)

Sorry als ik nog iemand vergeten ben :)

Fijne dagen allemaal! X

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nog geen bloed, dus wachten af! LF is nu al 16dgn....

Net all you need is love gekeken, nu lekker mn bedje in.
    Slaap lekker allemaal!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @julia, en en en? Nog geen rood? *fingers crossed*

@hier, nou zo erg is mini dus verwend:

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: leuke cadeautjes voor mini! Dat boek, oei ik groei, is leuk! Staat heel de ontwikkeling van het kindje in :)

@ongizonderei: jaa dat kan zeker. Is bij mij al een paar keer voorgekomen. Ik merk dat heel duidelijk aan m'n ongi en had toen ook geen posi ovutest. Werd gewoon ineens ongi, dan is het heel bruinig, geen ongipijn en t duurt dan vreemd lang (9 dagen).

@julia: bij jou ook vreemd hoor! Ben je heel zeker van je ei? Ik kwam er dmv tempen achter dat mijn ei pas springt 2 dagen na de eerste posi test.. Pijn die je voelt kan ook het groeien van het eitje zijn geweest. Hopelijk ben je toch nog te vroeg geweest met testen :) duimen draaien voor je!!

@hier: voel van alles trekken in m'n lies/schaamstreek.. Dat al een paar dagen. Dus er is óf een eitje aan het groeien óf het is een voorbode van m'n ongi. Dan heb ik ook vaak dat gevoel.. Hopelijk het eerste en kunnen we een kerstbeeb maken ;)

Deel Deze Pagina