Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Woeeehoeee hopelijk gaan wij een kerstbeeb maken ;) zou wel het mooiste cadeau ooit zijn. Haha.

Oh op kop zie ik, gekke iPad. Nja boodschap is duidelijk :D:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,1 KB
      Weergaven:
      8
  2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Nieuwe NOD is 11 januari.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, jeeeeeej toch een kersteitje! Wist t :D
    Hoooop echt heeeeeeeel hard dat er een kerstbeebje van komt hoor!!!
    Veel plezier! ;)

Zal de lijst aanpassen als ik weer op comp zit, zal op zn vroegst morgen zijn ;)
    En als ik t vergeet...help me vooral herinneren hihi

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @hier, uiltjes staan nu ook geschetst op de muur! Ben zooooo benieuwd hoe t gaat worden!
    Net wel even op google zitten spitten hoe ik nou t beste de boom vorm kan geven als zijnde dat er diepte optreedt ipv een plat vlak, dus dat ga ik morgen nog even uitproberen op papier ;)
    En dan zelfde voor de blaadjes en bovenkant van de bomen enzo, hoe ik dat t beste kan doen dat t geen plat vlak wordt, hoop echt dat t gaan lukken!
    Maar de tekening was stap 1 en die staat op de muur :)

Nu even douchen, haar doen, oogjes doen etc etc en dan naar mn mams en stiefpaps voor kerst deel 3 ;)
    Gaan we gourmetten in elk geval :)

Fijne dag allemaal! X

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Jaaaaaaaaa mn vriendinnetje is vanmorgen bevallen!!
    Een kerstkindje!

Ze is mooi! En ze heet Isa Lois! :)

En ze zijn allemaal ook weer lekker thuis! Een mooier kerstcadeau kan je je niet wensen :):):)

6. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Hai dames!

Lekkere kerstdagen tot nu toe? Ik zal ff snel een fotootje van de echo doen. Morgen reageer ik ff!

Hierbij een fotootje van de dame! Konden de zijkant niet goed in beeld brengen, ze lag met haar hoofdje helemaal strak tegen de baarmoeder aan. Was wel jammer.

7. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bf, ben ook erg benieuwd naar het kamertje!!!

Sproetje, wat een mooie foto!!! Heeft ze nu de navelstreng vast?

Flora, jeeeeeeej, veel plezier!!

Hier, hier gaat het goed! Vrijdag en maandag geklust. Vandaag heb ik van vl begrepen dat het straks weer gaat gebeuren:D Ik heb echt het idee dat er verandering in zit!! Heb al weer vruchtbaar slijm... Heb dat altijd een dag of 5... Dus ei is bezig met groeien:)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, mooie foto!

@Zep, jeej goed nieuws! Misschien heeft jouw uitbarsting laatst toch goed geholpen ;):) hoe gaat t met t huis? :)

@hier, lekker filmpje in bed kijken, maar we zijn wel blij dat we komende avonden gewoon lekker thuis zijn! :) kerst is heel gezellig en leuk, maar vind t toch wel fijn om 's avonds gewoon thuis te zijn nu :)
    dus slaap lekker allemaal! X

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mogguh meiden :)

Hebben jullie fijne dagen gehad?
    Wij wel in elk geval, wel erg vermoeiend :)
    Ben er echt aan toe om weer even een avondje thuis te zijn en als ik dan om half 10 in slaap val dat ik lekker naar bedje kan zonder dat we eerst nog naar huis moeten rijden enzo ;)
    Dus vanavond hebben we een heerlijk avondje op de bank en ik ben nog aan t bedenken of we pizza laten komen of patatje gaan halen (dus straks ff pinnen voor t geval dat ;))
    Zal wel pizza worden :D

Straks eerst even verf halen voor de schildering en even naar de winkels voor een mooie kaart voor mn vriendinnetje en haar gezin <3 en inpakpapier, toch handig om t kraamcadeau ook in te pakken hihi
    Dan eerst nog even op papier verftechnieken testen wat t best uitkomt en dan beginnen aan de schildering! Spannend maar erg leuk! E morgen komt mn mams helpen :)

@flora, hoe vond je vriendin die mand eigenlijk die je had gemaakt?

10. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen!

Flora, jeeeej!! Dat zou leuk zijn ja! Nu mijn duimen draaien voor je meid!

Bf, gefeliciteerd met je vriendin! :D mooie naam ook! En lekker bezig met de muurschildering, ik ben heeeeeel benieuwd!

Sproetje, mooie echo!

Zep, wat fijn zeg!!! Nou lekker van genieten dan :D

Hier gezellige kerstdagen gehad, kerstavond bij m'n schoonouders wezen gourmetten, 1e kerstdag bij m'n ouders gourmetten en gisterenavond zijn we met vrienden uit eten geweest.. Heerlijk verwend met cadeautjes en gezelligheid en nu maar even een paar dagen bijkomen voor O&N. Vandaag nog een dagje vrij, dus even het huis schoonmaken, boodschappen doen.. Morgen weer werken en dan pas woensdag weer vrij.. Knallen dus!

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bf: ze vond de mand super leuk!! Dus daar waren ze helemaal blij mee. Vandaag heeft ze het laatste cadeautje.
    Gefeliciteerd met je vriendin! Mooie naam!

@vriendin: t kindje heeft 1e kerstdag in het ziekenhuis gelegen :( ze drinkt heel slecht en was dus te veel afgevallen. Ook werd ze helemaal geel.. Na 1 nachtje mocht ze weer naar huis en morgen komen ze haar weer wegen. Als ze weer is afgevallen dan moet ze aan de sondevoeding.. Verder doet de kleine meid het gelukkig goed, maar ze slaapt gewoon heel veel. Ze komt niet vanzelf voor de voedingen..

@kerst: wij hebben ook fijne dagen gehad :) maar vind t niet erg dat we nu ff niets hebben. Vandaag moet ik n paar uurtjes werken, morgen weer vrij :D

@zep: fijn dat het klussen nu beter gaat!!

@hier: vanochtend bloed wezen prikken en morgen kan ik na 10 uur bellen voor de uitslag. Dus dat is gelukkig al snel! Ik hoop eigenlijk dat de waarden gewoon niet goed zijn.. Want dan is de oplossing makkelijk..

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: Dan kan jij snel bellen! Ik maandag pas :( Maar bij mij testen ze ook op hormoonbalans.. Kunnen ze op die manier Pcos ook opsporen eigenlijk? Aangezien je dan te veel van 1 hormoon hebt?

Verder van dokter advies gehad afstand te nemen uiteraard.. dus dat probeer ik ook wel. Kom hier alleen nog af en toe meelezen, verder eigenlijk niets. 't kan ook de spanning zijn omdat we er nu écht voor zouden gaan.. en de cyclussen hiervoor juist het ei hebben ontwijkt. Maarja, blijft kut! Ik wacht op maandag :)

13. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haaay meiden!

@ Flora, jeeuuhh je eitje! Dus nog ff gezellig gedaan met kerst :D

@ BF, ja die schilderingen had ik inderdaad ook voorbij zien komen haha... maar ik heb het me2you verhaal maar laten varen ;) We doen nu gewoon alles van Lief!. Jullie meid is zeker flink verwend en dan is ze nog niet eens geboren! Dat oei ik groei boek is inderdaad leuk en handig! In het begin heb ik er bij Dilan best vaak in gekeken, maar uiteindelijk word je zelf ook wijzer en dan verdwijnt het boek steeds meer achter in de kast hihi...

En gefeliciteerd met je vriendin! Mooie naam Isa Lois.

@ Sproetje, hele mooie foto zeg en ook zo duidelijk!

@ Zep, wat fijn zeg dat het nu allemaal zo makkelijk gaat, waar een gesprek toch niet goed voor is!

@ Kerst, hier ook hele leuke dagen gehad! Ook wel weer blij dat het weer voorbij is, weer rust en regelmaat hihi.. Gisteren gingen mn schoonouders en moeder om 9 uur weg, ML ging naar de wc en ik lag al te slapen op de bank :D

@ Eten, hier straks ook een pizza, wel een eigen gemaakte van mn oma die is zoooo lekker!

@ Hier, vandaag weer aan het werk (vanuit huis) en pff wat zit ik me op te vreten zeg!! Het is echt gigantisch druk, zo druk is het nog noooit geweest! We hebben 5 dagen achterstand!! En wat denk je? We zitten maar met 3 te werken op de afdeling en de rest is vrij, zelfs mijn teamleider! Ik vind dat je dat echt niet kan maken, vooral niet als teamleider, dan kom je toch terug?? En volgende week wel gaan zeiken dat we over moeten werken.... pfff dan zal ik het ze ook wel zeggen!

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ben helaas 1e kerstdag ongi geworden!
    Mijn nieuwe NOD 22 januari.
    Zo nu eerst even alles terug lezen!

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier gezellige kerstdagen gehad, 1e kerstdag bij mijn fam en 2e kerstdag bij schoonouders! Nu weer heerlijk om thuis te zijn en even mn eigen dingen te doen!

Zsa, verstandig om wat afstand te nemen! Ben benieuwd naar de uitslag.

Flora en en wat is er uit de uitslag gekomen! Zag een kerstei voorbij komen, goed bezig!
    Denk idd dat als ik een posi ovutest heb, het eitje idd later springt! Kan eigenlijk niet anders. Maar wil niet gaan tempen, heb zo vaak nachtdienst en avonddienst dan het bijna niet mogelijk is om dit goed te doen. Zit nu overgens te twijfelen of ik wel moet doorgaan met ovutesten, heb zo´n regelmatige cyclus, misschien stop ik er wel mee.

Zep, fijn dat er vooruitgang in zit, hopelijk gaat deze maand lukken.

BF jij ook al zo goed bezig in het kamertje, begint al wat te worden hoor!

Sproetje, mooie echo van de kleine, verder alles goed.

Hier 1e kerstdag dus ongi geworden tijdens diner, echt heerlijk die buikkrampen! Heb me er enorm druk om lopen maken, maar ML zegt dat het goed komt en we gewoon lekker blijven klussen! Begin nu wel een beetje te twijfelen of wij ooit wel eens zwanger gaan worden! Vroeger dacht ik al dat zal vast wel eens lang kunnen gaan duren bij ons, omdat ik nog maar 1 eileider heb. Maar goed had even een baalmomentje!
    Nu hopen dat de ongi snel over is en dan met oud en nieuw weer lekker genieten van elkaar!

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden,

Heb alles gelezen maar ben de helft alweer kwijt :(
    Weet wel waardoor t komt....ben veel te ver gegaan vandaag..
    Eerst langs de winkels en daarna non stop aan t schilderen geweest, ben zeker 2 uur bezig geweest achter elkaar zonder ff zitten tussendoor.
    Maar goed, t resultaat mag er wezen (zie foto)
    Ben eigenlijk wel heel erg trots op mezelf, en op de foto komt ie niet eens zo goed over als wanneer je echt in de kamer staat.

Maar doordat ik nogal over de grens ben gegaan ben ik nu helemaal op...ik hang nu onderuit op de bank en ga zo een filmpje opzetten, maar ben eigenlijk in staat om te slapen, maar dat in slaap vallen komt straks vast goed ;)

En we laten pizza van de italiaan bezorgen, mjam!

Volgende keer zal ik weer op jullie reageren :)
    (En nod lijst pas ik morgen op de comp even af, nu even geen puf meer voor)

Liefs

17. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Flora, fijn dat je morgen ochtend al kan bellen voor de uitslag! Ik snap dat je hoopt dat de waarden niet goed zijn, dan kan er inderdaad iets gedaan worden! Het is zo vervelend als er niets uitkomt en je eigenlijk nog niets verder bent.. Wat vervelend zeg van dat kindje van je vriendin :( ik hoop dat ze niet aan de sonde hoeft, maar gelukkig doet ze het verder wel goed!

Julia, balen meis! Ik snap dat je er even goed de balen in had.. Hopen dat het snel voorbij is die stomme ongi en dan lekker genieten van O&N en hopen dat 2013 jullie jaar mag worden!!

Natuurlijk hoop ik dat voor alle meiden!

Bf, nou het resultaat mag er zeker zijn! Zeer knap, er zit mooi effect in ook! Heb je nog snel gedaan in die 2 uur! Nu maar even lekker ontspannen meis! Snap je wel, als je eenmaal bezig ben wil je ook eigenlijk niet stoppen denk haha.. Gelukkig heb je nog even de tijd!

Hier ook te veel gedaan.. Het hele huis gestoft, gezogen en gedweild.. Even 4 dingetjes van de kleine gestreken en was verder weggeruimd.. Wasje aangezet en boodschappen gedaan. Voel het nu goed in m'n onderrug! Nu maar lekker niks doen en vanavond makkelijk eten! Morgen weer een hele dag werken dus moet vanavond wel ff me rust pakken :) enne.. Mmmmmm PIZZA! Lekker :D wij gaan nog even kijken wat we gaan eten, vriendlief had geen grote honger dus geen zin om dan te koken.. Nu eerst even wachten tot ie thuis is..

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Julia, balen meis dat je ongi is doorgebroken. Maar wat WW ook al zegt, hopelijk word 2013 jullie jaar! En geef de hoop nog niet op, wij waren voor de eerste ook bijna een jaar bezig en dan opeens is het raak ;)

@ WW, zo dan heb je nog veel gedaan vandaag zeg! Vanavond dan maar lekker relaxen ;)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: Blehhh balen zeg :(:( hopelijk dan maar meer geluk in 2013 :D
    En het kan best dat je eitje later springt hoor, bij mij ook pas echt 48 uur na de eerste posi ovutest.

@ovutest: die van vandaag was echt een meeeeeeegaaaa knaller ;) de teststreep stond er eerder dan de controlestreep :$ en echt super super donker! Dus dat moet een superei zijn ;)

@ww: zozo goed je best gedaan vandaag :)

@bn: hmmmm zelfgemaakte pizza!! Heeeeerlijk! Wij eten nasi :)

@bf: wouw wat mooi dat kamertje zo!

@zsa: dikke kans dat de uitslagen er bij jou morgen ook al zijn, maar dat ze maandag zeggen zodat hij er zéker weten is :( Weet wel dat het bij ons meestal wel de volgende dag er al is.

Deel Deze Pagina