@flora, snap het hoor dat je eigenlijk hoopt dat t niet goed zit, dan kan er idd iets aan gedaan worden! Gelukkig heb je inmiddels wel een kersteitje @julia, kan me dat gevoel wel voorstellen hoor, maar probeer toch positief te blijven. Probeer te blijven bedenken dat het gemiddeld een jaar duurt en alles wat korter is is snel...maar snap echt dat t niet leuk is en dat je soms best even de moed kan verliezen als he weer niet zo is....hele dikke knuffel voor jou! @bella, haha dan sliep je wel lekker snel in in die tijd heb je inmiddels weer wat meer zin en/of behoefte om te shoppen en voor t kamertje aan de gang te gaan? @uhhh volgens mij ben ik alsnog de helft vergeten? @hier, gaat weer ietsje beter niet eens geslapen, dan had ik dat meteen moeten doen eigenlijk dan had t goed gelukt , maar is ook niet erg ga vanavond gewoon lekker op tijd naar bed , morgen ook weer bijtijds opstaan @oud en nieuw....heb er echt wel zin in (we vieren t met vrienden 12 hoog dus waanzinnig uitzicht in elk geval), maar zie er ook wel tegenop Ben zi bang dat ik t simpelweg niet volhou... T is vanaf uur of 6 dus moet die dag maar beetje vroeg opstaan en vooral veel doen zodat ik ff een heel goed middagdutje kan doen voor we daarheen gaan... Mjaah aangezien ik gemiddeld genomen rond half 10 helemaal inzak, ongeacht hoe laat ik op ben gestaan die dag), ben ik gewoon zo bang dat ik niet zo goed wakker kan blijven enzo...of dat we om half 1 al naar huis moeten omdat ik dan echt te moe ben... Hoe ervaren jullie t zo van te voren??
@bf: Anders tussendoor bij je vrienden even op bed gaan liggen ofzo? Neem aan dat daar wel begrip voor is. @zsa: nog even iets: volgens mij kun je pcos idd ook in het bloed zien, omdat de hormoonhuishouding dan niet klopt. Maar het moet vaak ook nog bevestigd worden met een echo..
Bf, ik kak ook vaak in rond half 10.. Maar merk dan wel (als ik niet thuis ben tenminste) dat ik rond half 11 weer een opleving krijg.. Maar mocht dat niet zo zijn en heel moe zijn dan voel ik me ook niet bezwaard om half 1 al weg te gaan.. Weet dat de vrienden waar wij zijn en vriendlief dat goed begrijpen en hecht zelf niet zoveel waarde aan O&N.. Bn, inderdaad lekker rustig aan! Straks een kerstfilm kijken die op tv komt en daarna nog een andere film, heerlijk!
@Zep: Ja, inderdaad, goed gezien hoor! @Julia: Balen Sterkte meid. @BF: De boom is echt gaaf! Maar hebben gezellige kerstdagen gehad, lekker veel eten. Vandaag maar wat huishoudelijke klusjes gedaan... Huis wel weer helemaal schoon, maar ik ben helemaal kapot... Hubbie komt zo thuis van werk, hij had plannen met vrienden, maar hoop dat ie te moe is. Heb geen zin om alleen te zijn maar ook geen zin om me vriendinnen op te zoeken. Gewoon lekker met ML chillen op de bank (hoop ik).
Hey meiden! Niet zoveel puf om te reageren maar toch even een berichtje @flora jeeeej een mooie smiley! Wat onverwachts zo'n kerstei. Mijn duimen draaien!! @sproetje wauw wat een mooie meid! Mooie foto @bf super mooi gedaan die boom! Je kan dus ook mooi tekenen enzo zeker? Want ik hoef zoiets dusniet te proberen en oud en nieuw ja ach.. Ben vast gauwmoe maar tis niet dat ik ergens in een hoekje in slaap val ofzo zolang t gezellig is bij onze vrienden blijf ik wel wakker hoor. Natuurlijk ook niet tot 3/4 uur ofzo. Gewoon zorgen dat je de rest vd dag lekker niks doet en beetje voor slaapt @ww pff jij had er zin in vandaag! Mijn huishouden loopt een beetje achter door deze dagen. @julia balen van je ongi meis! Bah natuurlijk baal je! Dikke knuffel meis. Super lastig 1 eileider.. Uhh sorry weet t verder niet meer @hier Zo ff een wasje ophangen. Moest vandaag weer werken, was kapot vanmorgen. Was ook nog mn buik/rug band vergeten dus behoorlijk last van mn rug.. Straks ff met een kruikje in mn rug en lekker heerlijk uitrusten op de bank voor de buis. Hier niks bijzonders gegeteten: soep met brood want we zitten nog steeds vol van 3 dagen kerst vieren hihi. Vond het super gezellig weer. Geniet er zo enorm van lekker met familie lekker eten en gezelligheid. Vind wel jammer dat het zo snel voorbij gaat. Oh vl heeft net t idee om even langs de ikea te gaan, nou vooruit
@ Eten, de pizza was heerlijk @ BF, ja begin er toch weer naar te kijken Maar wil eerst even aanstaande maandag afwachten voordat ik ook echt weer ga inslaan. En als het maandag er goed uit ziet dan gaan we in januari aan de kamer beginnen, langs babydump enzo voor bedje. Ga nu toch maar voor 2 ledikantjes, dilan ligt nog hartstikke goed in zn ledikant en doet ook geen poging om eruit te klimmen dus laat ik m daar lekker in zolang hij dat ook prima vind moeten dus alleen nog een ledikantje bij halen. Wilde eerst op MP, omdat het toch niet zo heel lang zal duren voordat dilan straks wel in een peuterbedje gaat, maar ML wil per se alles nieuw. Maar wat Jazz ook al zei, als het gezellig genoeg is bij je vrienden met O&N dan vergeet je de tijd misschien @ O&N, wilde hier eigenlijk lekker met het gezinnetje. Niet zoveel zin in om naar een feestje te gaan nu en heb eigenlijk helemaal geen zin om in drukte te zijn hihi. Maar mn schoonouders deden gister zo zielig dat ze alleen zaten met O&N, vroeg ML aan mij of ik het erg vond dat hij ze bij ons uitnodigde. Nja ik vond het ook wel zielig dus ik zei doe maar. Hij had ze gevraagd dat als ze niks te doen hadden dat ze dan bij ons konden komen. Ze zouden nog even kijken. Toen ze gister weg waren had ik er eigenlijk spijt van haha... en zei dat tegen ML en hij had er blijkbaar ook spijt van dat ie ze gevraagd had Maarja, nu dus hopen dat ze dan toch niet komen.... we hebben dan gewoon al zo'n drukke dag, althans ik want ML is vrij. Maar ik moet sochtends gewoon werken en smiddags hebben we die afspraak in Nijmegen.. @ Jazz, snap ik dat de bank het wint van ikea
Wij gaan met o&n naar schoonzusje en zwager Shaun gaat mee en slaapt daar maak hem niet wakker zie het wel. Ik weet ook niet of ik het vol ga houden
@mvs, aahhh een mooi boontje in je buik! Hoe reageerde je familie met de kerst op t shirtje van shaun??? En issie weer opgeknapt ook? Wanneer gaan jullie t aankondigen op fb? Vandaag al of wachten jullie nog even? @bella, anders ga je voor een tijdelijk ledikantje toch naar ikea, daar heb je dr 1 voor 20 euro...als de kleine meid dan toch snel over gaat naar t bedje van Dilan? @jazz, haha lekker toegeven aan die bank hoor! @rest, *zeef* weet t niet meer..... @hier, straks mn mams ophalen en dan verder aan de schildering! Heb zowaar vandaag nog niet gekeken hoe t er nu uitziet
@ MvS, leuk gedaan zo! Leuke reacties gehad? Toch weer leuk he zo'n eerste echo... was je vriend nog mee geweest? @ BF, ik heb meteen even gekeken op de ikea site, maar daar zijn ze net zo duur als bij babydump. Ja je hebt er wel 1 goedkopere, maar daar zit zo'n stom iets op de rand waar ik niet van hou haha.. ja oke, ben dan wel weer kieskeurig En leuk straks weer bezig in de babykamer, het begint bij mij nu ook wel te kriebelen hoor! Bij dilan was ik allang klaar nu met deze termijn haha...
Het staat al op fb na alle cadeaus gaf ik de rompers ze zagen het niet eens mijn schoonzus zei huh een kleine maat ben je zwanger, dus ik wees naar Shaun zijn shirt en toen zagen ze het hihi. Zwager trok het even niet die ligt midden in een scheiding en ze waren al een jaar bezig voor een tweede kind dus het werd hem even teveel, hij wist het al wat eerder om hem de klap te besparen. Nou de echo het is tussen de 8 en 9 weken heb over 2 weken nog een echo om het termijn te bepalen. Verder klopte het hartje mooi en goed dus dat is goed. Moet alleen in het zh bevallen en nu een uitkiezen welke ik wilde
Goeiemorgen dames! @BF: Veel plezier met je schildering! De boom is al helemaal gaaf, ben echt nieuwsgierig naar het eindresultaat! @MvS: Waarom moet je perse in het ziekenhuis bevallen dan? Vandaag lekker nix doen denk ik! Zal strax aan mams vragen of ze me mee wil helpen met wat ik nog moet hebben voor de baby en dan ff babyshoppen. Maar anders hou ik bankhangdag. Vanavond is er G-Voetbal (gehandicaptenvoetbal) Altijd errug leuk, dus wij zullen daar ff kijken vanavond.
@mvs: wat leuk die foto zo en leuke reacties! Maar kan me voorstellen dat t voor je zwager te confronterend was. Goed van je dat je het hem eerder hebt verteld! En wat fijn dat het hartje mooi klopte! Gefeliciteerd! @temp: m'n temp is al 6 dagen hetzelfde als t goed is gaat ie morgen mooi omhoog.. Spannend @vandaag: jeej lekker vrij zo ff m'n kerstpakket ophalen, want ik kon niet bij de kerstviering zijn. Ben benieuwd! Vanmiddag lekker winkelen met ML
@ MvS, snap m denk ik ff niet.. je zwager ligt midden in een scheiding en al een jaar bezig voor een tweede? Nu niet meer denk ik? Ik was ook benieuwd waarom je per se in het ziekenhuis moet bevallen.
Ze waren bezig met een tweede al een jaar en sinds vorige donderdag heeft zijn ex besloten weg te gaan en dat is nu aan de gang. Ik heb bij Shaun 1,5 liter bloed verloren en dan moet het
Nou ik heb de uitslag van m'n bloed.. Waarden waren inderdaad niet goed... Nu werkt m'n schildklier weer te snel Dus heb gelijk naar de assistent van de internist gebeld wat ik ermee moet. Vanmiddag word ik door de internist teruggebeld en dan hoor ik of ik een pilletje minder moet gaan slikken ofzo.. Edit: Ovutest nog steeds positief Maar wel minder dan gister.. Toen was hij echt super super super knal en nu weer gewoon streepjes even donker. Dus ik ga er maar wel van uit dat ik vandaag mn eitje ga krijgen. Hopelijk morgen temp omhoog
Hallo meiden, Even een laat berichtje van mijn. Vanmorgen zijn ml en ik bij de huisarts geweest. De huisarts luisterde naar ons verhaal en wilde gelijk aan de slag gaan. Hij vroeg naar mijn temp kaartje en stelde ons wat vragen. Daarna heeft hij lichamelijk onderzoek gedaan bij ml. Daaruit bleek dat zijn ballen wat aan de kleine kans zijn en de huisarts vraagt zich u af of ze wel genoeg sperma kunnen produceren. As maandag ochtend om 7:45 moet hij zijn goedje inleveren en volgende week kunnen we bellen voor de uitslag. Aan de hand daarvan gaat de huisarts een plan op stellen. Het gesprek ging eigenlijk hartstikke goed en we voelden ons erg begrepen. Wauw wat hebben wij een fijne huisarts. Nu zijn we erg benieuwd wat er uit deze test gaat komen! Tot snel meiden.
Ha lieve meiden Swimming, wat fijn dat jullie meteen serieus zijn genomen!!! Ik ben heel beneiuwd wat er uit het onderzoek van ml komt.... Wel spannend allemaal zeg..... Maar wel erg fijn dat er wat gaat gebeuren!! Dikke knuffel! Flora, he bah.... Aan de andere kant wel erg fijn dat je nu weet waardoor de cyclus niet liep zoals hij zou moeten lopen! En ook super dat de internist je vanmiddag terug beld. Ik hoop dat je een pilletje minder mag slikken!! MvS, wow...... 1,5 liter...... O dat is echt mijn nachtmerrie........ Daar ben ik zo bang voor.... Brrrrrr. En wat ziet Shaun er schattig uit zeg, en een mooie echo!! Jazz, lekker rustig aan doen hoor!!! Sproetje, Lekker aan het winkelen? En veel plezier met het G- voetbal!! Bf, Zo super mooi die boom, en ik snap goed dat je dan bijna niet meer kan stoppen met schilderen. Ga je straks weer een foto plaatsen? Ik ben echt helemaaaaal niet niewsgierig hoor Bella, Hoe voel je je eigenlijk? Ik hoop dat het ok met je gaat!!! Hier, Woensdag niet geklust, maar gisteren wel Ik weet niet wat er gebeurt Echt zo super fijn!! Dit scheelt echt heel veel stress!!! Morgen of zondagochtend nog een keer en dan denk ik dat mijn ei er is! Hij wilde eigenlijk gisteren niet, maar toch gebeurde het! Echt bijzonder!! Dit voelt echt zo fijn!! Als het deze keer niet raak is zal ik natuurlijk balen, maar ik heb nu wel meer vertrouwen dat het wel gaat lukken omdat ml nu er blijkbaar echt voor wil gaan. De voorgaande rondes waren klus technisch erg bagger......