Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Je merkt niks van dat bloedverlies hoor ja was misschien wat licht maar verder merkte ik echt niks

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Flora, je eitje is in ieder geval in beweging

@ Swimming, wat fijn dat je huisarts jullie zo serieus neemt. Dat is soms wel anders. Hopelijk wel een goede uitslag volgende week!

@ Zep, nou deze ronde moet het gaan lukken! Ik voel het :D Zo te lezen zijn jullie er nu allebei echt klaar voor

Ik voel me eigenlijk goed. Geen last van de zwangerschap meer, op dit moment dan, moet natuurlijk niet te hard roepen ;) Dus nu is het echt genieten, nja zo ver dat het kan natuurlijk het blijft toch nog spannend. Maar de kleine is wel lekker bewegelijk.

Maandag hebben we weer een echo, maar ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over dat het hartje weer een beetje is gegroeid. Het is nog even afwachten en sowieso ook hoe alles nu verder gaat want dat weten we eigenlijk helemaal niet.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bloed: nou geen pilletje minder :( internist vond het nog niet nodig, omdat mijn andere waarde nog wel goed was. Dus nu weer 25 jan bloedprikken om te kijken hoe het dan is. Als mijn TSH verder is gezakt en de andere waarde te ver is gestegen, dan moet ik wel een pilletje minder nemen. Dus nog even afwachten... Woensdag naar de gyn hopelijk kan die ook gauw duidelijkheid geven over m'n cyclus. Want de internist zei dat mijn waarden nog best goed waren, dus dat t daardoor eigenlijk niet kan komen...

@swimming: wat fijn dat je ha meteen actie wil ondernemen! Hopelijk is de uitslag van het onderzoek toch goed..

@zep: bij jullie gaat het dus een stuk beter, wat super zeg!! Hopelijk wordt het gauw beloond met een mooie beeb!

@bella: ik duim voor je voor maandag!! De tijd is gelukkig toch best snel gegaan (vind ik dan iig, misschien hebben jullie t anders ervaren). Maar kerst enzo heeft er ook tussen gezeten.

@winkelen: vandaag naar eindhoven geweest :D en een nieuwe winterjas gekocht! Altijd leuk ;)

4. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    en hier is opeens mijn ei! Auwauw........ Ik had mijn banner ingesteld op 29 dagen.... Dus zal ik nu rond de 27 a 28 dagen zitten..... Ik neem plaats op de wachtbank en mijn ondbis dan volgens mij 11 januari!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep: leuk, een testmaatje :D mijn NOD is ook 11 jan ;) hopelijk een goed begin van t nieuwe jaar!
    Ik mag denk ik ook naar de wachtbank, ga er vanuit dat m'n eitje vandaag wel is gesprongen. Gister een heel naar gevoel tijdens het klussen en vanochtend ook vreemde steken. Nog nooit zo gevoeld...
    Hopelijk is morgen m'n temp omhoog gegaan :D

Welterusten dames :)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden

Ben ik ook weer eventjes ;)

@flora, hoop dat je temp mooi stijgt morgenochtend!

@nodlijst, aiaiai...weeeeeer vergeten :), morgen nieuwe poging echt waar!

@mvs, zag t later idd op fb ;)
    Vind t nogal een beslissing om zomaar bij iemand weg te gaan terwijl je eigenlijk net een jaar bezig bent geweest, lijkt mij dat t dan toch zeker langer al niet goed zat (maar dat je dan ook stopt met proberen m.i.??), maar snap dat je zwager t er moeilijk mee heeft en fijn dat jullie hem van te voren al even ingelicht hadden...

@zep, jeeeej goed geklust! Nog wel eventjes doorklussen als t lukt voor t geval de krampen nu als alarm zijn ;)
    Ik had laatste 2 rondes opeens 3 dagen krampen en pas op dag 3 eens een posi ovutest (hij sprong wel diezelfde dag/nacht)
    Maar jeeej!

@swimming, fijn dat jullie zo goed begrepen worden en dat ze er naar gaan kijken!

@hier, vandaag dus verdr gegaan aan de schildering (foto op fb in de groep), en was weer redelijk gesloopt, zeker omdat ik mn mams nog naar huis moest brengen. Heen ging wel, maar terug ging t ff niet zo lekker meer dus ben blij dat t maar halfuurtje rijden is incl klein beetje file, en sindsdien niets meer gedaan :)
    We hadden troy hele tijd geleden opgenomen dus die hebben we maar eens gekeken :D
    Die is net afgelopen dus als ik klaar ben met typen ga ik lekker richting bed :)
    En morgen gaan we bij kleine mooie Isa kijken! Ben zo benieuwd! Heb al foto's gekregen en wat een plaatje is ze!!!
    Vind t zelf nog beetje onwerkelijk en raar idee dat wij straks ook opeens naar huis gaan met een baby :D, ervaren jullie dat ook zo?? (Denk dat t voor de al mama's ietsjes anders ligt hihi)

@klaagmomentje, ik zit vol vocht....mn voeten, mn enkels, mn onderbenen, mn polsen en tegenwoordig ook elke avond mn handen...
    Heb daarnaast echt kookvoeten, bleehhhh en t is al niet koud om met zo'n kussen te slapen tussen je benen en enkels.....
    Dan ook nog zo'n kacheltje naast me in bed en kacheltje in mn buik maakt t er niet minder warm op ;) waar blijft die vorst 's nachts?? Heeeeeerlijk lijkt me dat weer!
    Dan als ik op de bank hang of lig of in bed lig heb ik steeds van die halfslapende lamme armen en benen alsof alles afgekneld wordt terwijl er niks aan de hand is, om debiel van te worden....maar wordt er wel wakker van of kan er niet door in slaap komen als t te lang duurt en mn armen of benen gaan slapen (want dan moet ik weer draaien en dan moet dat kussen mee en dan blijft die deken weer hangen achter t kussen en dan doet mn buik weer zeer etcetcetc)
    En madame heeft t helemaal uitgevonden daar binnen, mevrouw heeft een favoriete speeltje gevonden, namelijk mn blaas ;)
    Voelt echt zo apart als ze er helemaal op los gaat, mjaah wel dus wat vaker onnodig naar de wc en t ging nou net zo goed met mn blaas! Die gaf eidelijk niet meer te vroeg een seintje! (Doorgaans dan ;))

Okee das wel een hoop geklaag he :)
    Verder geniet ik echt van onze mini en vind t erg gezellig als ze wakker is, vind t zo aandoenlijk dat getrappen en ben nog steeds helemaal verliefd op dr natuurlijk
    Maar soms worden die kleine dingetjes even teveel van t goede en dan is van je af kunnen schrijven wel even lekker :)

En nu gauw richting bed, morgen weer op tijd opstaan en dan op kraambezoek!leukleukleuk! En daarna weer verder met de schildering :)

Slaap lekker allemaal! X

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Swimming, fijn dat er actie ondernomen word! En super dat de HA jullie zo serieus neemt.

Bella, spannend om in januari aan het kamertje te beginnen maar ook wel erg fijn denk ik! Wanneer mochten jullie weer voor een echo?

Zsa, zo dat is fijn, goed geklust en een eitje! Duim voor je!

Flora, hoop dat je eitje gesprongen is en dat het deze keer raak mag zijn. Wat een gedoe telkens zeg met dat bloedprikken, pilletje erbij of eraf! Duim ook voor jou!

BF, doe rustig aan meid, je moet nog even en als je nu al zoveel vocht vast houd, bah!
    Kamertje word moooooooi :)
    Veel plezier morgen bij de kleine Isa.

Mvs, wat leuk om het zo bekend te maken! Super schattig mannetje hebben jullie!

Hier nog steeds wakker, ben super onrustig weet ook niet zo goed hoe dat komt. Vandaag lekker geknuffeld met de kleine van mn vriendin, was weer hard nodig! :)
    Ga deze maand denk ik even geen ovutesten bestellen, heb er even geen zin in. Daarnaast een super regelmatige cyclus en voel altijd een drukkend pijnlijk gevoel in mn buik rondom ei.

Tot overmaat van ramp zag ik dat ik vruchtbaar ben terwijl ik in de nacht zit....nouja! Deze maand gaan we het lekker alleen doen als we zin hebben. En niet klussen alleen voor een baby. Klinkt misschien een beetje gek, maar na 9 mnd ga je toch gerichter klussen en dan gaat dat stiekem wel zo voelen.
    Goed genoeg geklaagd!

8. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Goedemorgen meiden!

Bf, klagen mag hoor meid! Het zwanger zijn valt ook niet altijd mee...... Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en dat Mini niet steeds op je blaas aan het jumpen is.. Knuffel voor jou!!

Julia, neeeee niet in de nacht als je vruchtbaar bent:( Zie je nog wel kans om te klussen met ml?

Flora, jaaaaaa gezellig samen op het bankje:) Ik ga voor je duimen meid!!

Hier, moet weer werken dit weekend:(
    Verder gaat het prima met me! Gisteren kwam ml thuis en ik vertelde dat ik mijn sprong had. Hij vroeg of het nog hielp om nog te klussen. Ik zei dat dat wel goed zou zijn. Hij vertelde dat hij niet wist of hij het wel kon omdat hij zo moe was:) Hij vroeg of het morgen (vandaag) ook nog nut had. Saampjes afgesproken om het vandaag voor de zekerheid ook nog heel gezellig te maken:) De schat:) Het lijkt er nu echt op alsof hij er nu vol voor wil gaan! Alsof de poorten open staan. En voor mij voelt dit geweldig, dan kunnen mijn poorten ook helemaal open staan:)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zep, wat ontzettend fijn zeg dat t nu zo goed gaat met je vriend! Maak t maar lekker gezellig hoor!
    En wat fijn dat ie zo eerlijk was dat ie moe was en daarom niet wist of t ging, liever zo dan op de andere manier :)

@julia, kan me er wek iets bij voorstellen ja dat je voornamelijk voor een baby klust...moet eerlijk bekennen dat ik dat in t begin al had dat gerichte klussen voor een baby, verschil is natuurlijk dat t in t begin nog wel spannend is....
    Hoop dat t maar gauw raak mag zijn! E volgens mij hoeft 1 eileider niks uit te maken voor je vruchtbaarheid, als t goed is heeft die de functie van nr 2 helemaal overgenomen en heb je wel gewoon elke maand een eitje :)

@hier, was de bedoeling om vroeg op te staan....merkte dat ml uit bed ging maar ik was nog veel te moe en nog in een iets te slapende staat dus bleef lekker liggen. Rekte me even uit en lekker omgedraaid en toen dacht ik'oei...moet plassen......ach, de kleine meid slaapt nog dus kan ik ook nog even mn blaas negeren'
    En 5 minuutjes later getrappel in mn blaas dus toen ging ik er maar uit, nieuwsgierig hoe laat t was natuurlijk want mn wekker was nog niet gegaan (stond ingesteld op half 9) dus ik werp een blik op de klok, is t al half 10 geweest!
    Dus ik schrik me wild en pak mn telefoon om te kijken of ik dan zo erg door mn wekker heen geslapen ben ofzo...staat er.....alarm: zaterdag 10:00
    Oooooooooooohja t is zaterdag....dan gaat ie iddmom andere tijd als ik t niet aan pas ;)
    Dus bahbah nu moet ik haasten en ik had me ingesteld op heel relaxed en langzaam wakker worden, douchen, haar doen en alles op t gemakkie
    En nu moet ik me haasten :(
    Douchen zou wel lukken maar dan haar doen niet meer, dus doe wel ff alleen mn haar zo en ga vanmiddag of vanavond wel douchen. Z vies ben ik nou ook weer niet :D
    Dus ik ga er gauw vandoor! Ga maar een snel ontbijten :)

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zep: wat fijn dat het weer zo goed gaat tussen jullie! Je gevoel uitten is dus een hele goed stap geweest :)

@bf: veel plezier vandaag bij de kleine Isa!!

@julia: ik herken dan wel hoor, dat gerichte babyklussen. Moet zeggen dat de lol er hier af en toe ook wel een beetje af gaat. Wij klussen sowieso wel regelmatig, maar gewoon het dat het nu 'moet' is gewoon niet echt romantisch ;) Al dat geplan is gewoon niet fijn.. We hebben deze maand juist wat minder geklust, maar ook dat schiet niet echt op. Hopelijk is het gewoon snel raak, en kunnen we weer klussen wanner we zelf zin hebben :)

@vandaag: nog ff nieuwe schoenen kopen voor ML vandaag :) hij is gister niet geslaagd, dus we gaan vandaag nog ff verder zoeken.
    Nog een paar nachtjes en dan naar de gyn :D vind t toch wel spannend hoor...

@temp: joepie vandaag 0,2 omhoog! Was de vorige keer ook op de dag na m'n ei.. Dus ik ga er vanuit dat hij is geweest. Als m'n temp morgen en overmorgen ook nog hoog is, dan zet ff een kruis :D

11. BellaNoa

@ BF, zelfs ik zou het straks weer raar vinden om met een baby naar huis te gaan haha. Hoe dom het ook klinkt, je bent het eigenlijk ook gewoon weer allemaal verleerd. Toen ik een tijd geleden de beeb van mn nichtje in handen had vond ik het gewoon eng en ook met hem om te draaien zat ik te klungelen hahaha... stom he? Maar dit keer vind ik het eigenlijk ook eng, vooral als ze dan straks geopereerd is... nja we zien het wel. Gelukkig zijn ML en mn moeder bij mij in de week dat ik thuis kom :D

@ Julia, wij mogen maandag weer naar dochterlief kijken. Hopelijk dan wel het gesprek met de cardioloog.

Snap best hoor dat je gericht klust voor een beeb, dat deden wij in het begin al ;) zodra je samen afspreekt dat je voor een beeb gaat is de seks ineens heel anders, vind ik....

@ Zep en flora, gezellig dat jullie samen op het wachtbankje zitten ;) en dan wel samen op roze he 11 januari!!

Gaat er nog iemand in december het lijstje roze maken??

@ Hier, weer aan t werk bahhh zo geen zin!

12. BellaNoa

@ BF, gefeliciteerd!! 24 weken zwanger ;) weer een mijlpaal toch?

13. BellaNoa

Krijg net een mailtje van mn moeder dat dilan net voor t eerst zn behoefte op het potje heeft gedaan (incl foto's whaha) :D pff ik was er al mee opgehouden, heb t al wel 100 keer geprobeerd en mn moeder doet het 1 keer en ze heeft gelijk prijs hahaha...

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden, Ik ben even iets minder actief. Normaal zit ik veel vaker achter de pc ivm werk en dan kom ik altijd snel even spieken. Maar nu lekker vakantie dus ben lekker aan het uitrusten en dingen aan het afwerken.

Gisteren weer eens paardgereden... Nou ja we hebben rustig een rondje gewandeld :) was echt zooo fijn :D alleen nu heeeel erg last van mijn bekken. dus dat wordt hem dan toch voorlopig niet meer (maar het was het waard :D)

Even vraagje over bekkenpijn (heb dit al een tijdje maar wordt steed erger) Ik heb het idee dat mijn bekken soms echt doormidelsplijt. Verder geen last maar soms heb ik echt van die steken dat ik denk dat ze uit elkaar scheuren:$. Heb het opgezocht op internet en de pijn zit bij mijn schaamvoeg (voor op mijn doos zeg maar haha :p). Zijn het dan toch de banden of zou het iets anders zijn?

@bf je kamertje wordt echt zooo gaaf :) het is dat bij mij al de muren zijn geverfd en de kamer zo goed als af is maar bij de tweede (als die er ooit komt) ga ik de muren ook glad maken. maar dan wonen we als het goed is al in een ander huis.

@swimming fijn dat de HA jullie serieus neemt. Maarre hoe voelt je vriend zich nu...:(? Die krijgt ook maar te horen dat zijn ballen aan de kleine kant zijn. Heeft hij nu geen deuk in zijn ego? Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid, valt alles mee en zijn jullie allemaal snel zwanger :D

@flora: jeej een MEEGGGAA eitje moet gewoon wel nu hij er drie dagen over doet :) ik zie het eitje al helemaal *plllllllllllopppp* eruit wurmen hihi. Maak er een lekker feestkindje van :) En hopelijk krijg jij ook duidelijkheid bij de gyn.

@zep: fijn dat jullie nu beter samen*werken*:p en lief dat hij er nu ook voor wil gaan.

@bn: leuk dat jullie ook aan het kamertje gaan beginnen in januari ben benieuwd:)

15. BellaNoa

@ meelanor, is dat pijn bij de schaambot wat je bedoeld? Ik had een tipje van de VK meegekregen dat je je bekken ook kunt trainen, net alsof je je plas moet ophouden zeg maar en dat 10 x per dag, tijdje geleden had ik er ook veel last van. Niet dat ik de oefeningen nou heb gedaan maar het werd bij mij ineens een heel stuk minder, maar ben wel minder gaan tillen en ik denk dat het bij mij dus daardoor kwam. Nu wel als ik lang sta dan krijg ik dus weer last, maar als ik dan weer een avondje ga banken dan is het weer over de volgende dag ;)

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @meelanor ja zijn ego heeft een deuk opgelopen ja. Hij heeft het er steeds over. We mogen nu 3dagen niks doen om het sperma op te sparen voor maandag. We hebben saampjes afgesproken dat we even kijken wanneer het eitje spring en dan even kijken voor het klussen. Hij wil er echt voor gaan, maar is bang dat hij geen of weinig zaad heeft. Ik zei tegen hem het komt goed schatje. Dus wie weet maken we een ski baby.

Eitje spring wrs als we in Oostenrijk zitten. Al moet ik zeggen dat ik al af en toe pijntjes rechtsonderin voel. Klussen wordt daar lastig omdat we een kamer delen met broer en schoonzus. Maar zoals ik zag bij mvs overleeft zaad lang als het moet:):):).

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #3877 Klaartje863, 29 dec 2012
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
    @meelanor: lekker vakantie :)
    Wat leuk dat je toch nog even op je paardje hebt gereden! Knap dat je jezelf er nog op heb weten te wurmen ;)
    Haha m'n eitje ja :) nu de test is opgedroogd issie toch wel lichter dan de eerste positieve test. Maar zeker nog wel positief. Vandaag dus ook maar niet meer getest..

*neemt plaats op de (vervelende) wachtbank* hihi.

@swimming: ja ik snap dat t voor je mannetje confronterend is :( hopelijk blijkt t toch allemaal goed te zijn..! Hier is ML ook best onzeker aan het worden over zijn zaadjes. Hopelijk kijken ze daar ook gewoon een keertje na om het uit te sluiten.

@bella: oh wat goed van de kleine man! Hihi. Weer een mijlpaal bereikt ;) hopelijk gaat ie t thuis nu ook doen.

@klaag: grrr heb al 10 min een verschrikkelijke heftige hik die niet weg wil! Hebben jullie een wondertrucje om hem weg te krijgen? Heb al vanalles gedaan, achterstevoren uit een glas drinken, ML heeft me lagen schrikken, adem inhouden, 3x slikken... Maar helaas..

@vanaaf: lekker uit eten :) waar is nog een verassing. 2 vrienden nemen ons mee nog voor mijn verjaardag! Eerder hadden we geen vrije zaterdag :)

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bn ja die oefeningen kende ik al maar die werken denk ik niet echt (heb ook best wat urine verlies, terwijl ik het met niezen gewoon op kan houden :S vreemd maar goed niets aan te doen, die kleine stampt er op :p)

@swimming: Geef je vriend maar een fijne knuffel. Enne klussen op vakantie met andere in de kamer (dan ga je smiddags toch even terug naar de kamer ;) ) om even te slapen of iets dergelijks (vind ik met ski-en echt geen vreemde gedachte je bent dan best moe, ik in ieder geval)

@flora: haha ja ik moet zeggen dat mijn paardje gelukkig niet groot is en ik stap altijd op en af via het hek :p kwestie van mijn been erover heen gooien. Beter voor het paard en makkelijker voor mij hihi :)

@hier bezig met het geboorte gedicht heb al een aantal leuke gezien op het internet maar heb er net ook eentje zelf bedacht wat vinden jullie ervan:

9 maanden geleden, zijn we even weg gegaan,
    Naar een magisch land, hier ver vandaan
    Waar dromen werkelijkheid worden, zoals gehoord
    En ja hoor, ze voegden daad bij het woord.
    Onze droom komt uit, en we zijn oh zo blij.
    Wij wilde maar één ding en dat ben jij!

Moet nog overleggen met mijn vriend wat hij wil, ben benieuwd hij heeft nog niets gelezen.

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dankjewel voor de knuffels meiden!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @meelanor: mooi dat gedichtje!! Voor op het geboortekaartje neem ik aan? Vind persoonlijk zelf gemaakte gedichtjes veel mooier dan iets van internet. Dan is het écht van jullie! Heel mooi!

Deel Deze Pagina