Goedemorgen We waren eigenlijk van plan om uit te slapen, al ligt ml nog steeds in bed hoor, al vanaf uur of 4 vannacht steeds van die vuurwerkbommen dichtbij waar ik steeds wakker van wordt , en nu heb ik gewoon heel erg honger, dus ben er maar uit gegaan, slapen zou ik toch niet meer doen. Krijg ik alleen maar last van mn nek en dus hoofdpijn Dussssss nu ga ik maar voor dat middagdutje proberen @kiwi, ik zou voor blauw/rood gaan, denk dan wel beetje donkerderblauw, of felblauw kan natuurlijk ook mooi zijn, haha weet t niet eigenlijk Ik vind zwart zo zwart....zo donker en depressieve kleur, vind t zelf niet zo geschikt voor een kinderkamer (slaapkamer daarentegen wel, wij hebben heerlijk donkere slaapkamer ) @kiwi2, spannend vrijdag de echo! Hoe laat mogen jullie? @jazz, alsof je t erom doet wanneer is jullie 20 weken echo??? (Of heb ik er inmiddels al 100x overheen gelezen?) @bella, succes vanmiddag! En idd wel even laten weten hihi @flora, , nou t is natuurlijk geen garantie dat ik andere dingen ook kan nu ik dit kunstje in de vingers heb , hihi @2013, mee eens! Allemaal in 2013 bevallen! @winkelen, wat hebben jullie al veel , ik heb echt nog helemaal niks nuttigs gekocht! Heeeeel klein beetje kleding, maar nog geen matras en lakentjes en ander nuttig spul Straks eerst nog jarig dus eerst maar eens kijken wat we dan nog krijgen, en verder ga ik vooral cadeaubonnen vragen dan @hier, straks toch nog eventjes aan de muurschildering, maar eerst nog even rustig wakker worden enzo en eerst wat eten En ook vanaf hier wensen bf-man, mini en ik jullie alvast een waanzinnig nieuw jaar en een goede,veilige jaarwisseling! X
Jazz, super leuk dat je zo aan het shoppen bent!! En leuk dat je beebje nu al zo verwend wordt!!! Dat wordt wat als hij geboren is!!! Bella, heel veel succes straks......... Bf, Succes met de schildering vandaag!! Hier, nu aan het werk. Ik denk dat ik straks een dutje ga doen en daarna oliebollen bakken!! Vind ik erg leuk om te doen!! En morgen lekker vrij! Ik wil iedereen een geweldig 2013 wensen!! Dat iedereen op roze mag en mag bevallen aankomend jaar!! Veel liefs!
Kiwi, ik zou ook voor rood blauw gaan, vind ik leuker dan zwart eerlijk gezegd! Zwart is zo donker en somber...
Goodmorning Word vanaf 10u al gebombardeerd met vuurwerk bah heb er niks mee haha ja vanavond wel leuk om te zien @bella succes vanmiddag! Ben benieuwd hoe t met babygirl gaat! @bf haha ja je hebt er overheen gelezen denk ik 23 januari om 10:30. Succes met de schildering! @kiwi vind donkerblauw/rood ook helemaal leuk voor een boy! Ik ben ineens helemaal van de sterren ook voor jongetjes @flora jaa EENS! Allemaal bevallen in 2013 daar gaan we voor @zep veel plezier met oliebollen bakken yumyum Ik ga ff een boodschapje halen (doodeng op de fiets door al t geweld) en dan nog ff aan school en dan lekker rustig aan. Fijne jaarwisseling allemaal en doe voorzichtig!
@jazz, haha okee! Ga proberen nu te onthouden , die avond hebben wij pretecho gepland staan maar moet m ff verzetten want heb dan yoga en dat kost nogal behoorlijk wat dus vind t dan zonde om niet te gaan....
Even op de hoogte stellen, kon vandaag bellen voor bloeduitslag.. vanochtend nog niets bnnen.. Net nog keer gebeld, nu wel binnen. Volgens assistente was waarde van 1 hormoon (volgens mij LH) licht verhoogd. Ze wist alleen niet of dit bij het moment van m'n cyclus hoorde of dat het afwijkend was, dat moet ze overleggen met de dokter, maar ze weet niet of ze die nog kan spreken tijdens spreekuren nu Dus of ze belt me straks nog terug óf het wordt pas vrijdagochtend wanneer die vrouwelijke arts weer werkt.. *zucht* Anyway, fijne jaarwisseling allemaal! Doe voorzichtig! Oh en iemand vroeg voor babykamer: geen zwart hoor Dan krijg je zo'n piratenkamer voor een baby
Lieve meiden, drukke dagen achter de rug, dus weinig puf gehad! Ik hoop dat alles goed was BN! Voor de rest wil ik iedereen een geweldig uiteinde en een nog beter nieuw jaar wensen, dat we allemaal maar een prachtig mooi wondertje of 2 mogen krijgen of op zijn minst zwanger zijn! Ik hoop voor de meiden die naar de gyn moeten en wat meer problemen hebben dat alles gauw opgelost word en dat ook jullie een mooi 2013 wonder gaan krijgen! Hele dikke knuffel en alle goeds, mams, paps, chris en jut en jul!
Lieve meiden, Wil jullie allemaal een heel goed oud & nieuw wensen! Heel veel plezier vanavond! En duim dat iedereen in 2013 een gezond kleintje krijgt of zwanger mag worden. Vanavond naar familie en morgenochtend weer werken! Reageer van de week even beter, nu te weinig tijd.
Hallo meiden, Ik wil jullie samen met ml een heel goed uiteinde wensen en een mooi begine van 2013! Dat we allemaal bevallen zijn in 2013! Groetjes mij P.s.wij gaan gericht aan de klus en sparen sperma 2-3 dagen op ivm kleine zaadballen die niet snel genoeg aan kunnen maken! Hopelijk brengt dit geluk!
@bella: en, en, en? Hoop zo dat jullie positief nieuws hebben gekregen! @zsa: Hmm nu weet je dus nog niet echt iets... Maar verhoogd lh? Dan komt er misschien een eitje aan, maar ik heb ook ergens gelezen dat mensen met pco een verhoogd lh niveau hebben hopelijk komt je eitje er gewoon nu aan! @rest: uhhh weet ik niet meer fijne avond allemaal in ieder geval
Iedereen alvast een fijn oud en nieuw, hopelijk zijn we dan inderdaad in 2013 allemaal bevallen of op z'n minst zwanger. @swimming hebben jullie de uitslag van het sperma al gehad? (tenminste ik dacht dat jullie dat lieten onderzoeken? maar ik kan het ook mis hebben ) @bevalling: Man ik hoor hier om me heen alleen maar keizersnedes echt al 5 in 3 maanden... horen jullie ook wel eens iets over een "normale" bevalling @jazz geen zwart maar iets anders anders krijg je inderdaad zo'n piraten kamer (tenzij je dat natuurlijk wilt ) @bn ben benieuwd hoe je echo vandaag was. We zullen het vast snel horen. @hier mijn ouders zijn gisteren terug gekomen van skivakantie en aangezien we geen kerst gezelligheid hebben gehad gaan we dat vanavond doen. Dus VL is zich nu aan het douchen en dan gaan we naar mijn ouders om daar te gourmetten, spelletje spelen / filmpje kijken en dan daar oud en nieuw vieren. Tot volgend jaar Groetjes Meelanor & VL en Disney!
@meelanor vanmorgen sperma ingeleverd. Zegt die vrouw dat we het warm hadden moeten houden. Maar dat was ons niet verteld!!! Ik kan woensdag bellen of ze het zaad hebben kunnen gebruiken. We hebben wel alvast een nieuwe afspraak staan voor as maandag. Hopelijk is dat niet nodig. We gaan vrijdag als het goed is wel bellen voor de uitslag. We hopen erop dan ml deze ronde raakt schiet.
We hebben slecht nieuws gekregen. Linker hartkamer is niet meegegroeid. Woensdag gesprek met de gyn in den Bosch en ergens deze week ook met een psycholoog van het ziekenhuis. Volgende week zullen ze de bevalling gaan inleiden We zijn echt zo verdrietig ons meisje te moeten loslaten maar het is veel beter voor haar dan een leven waarin ze niet ouder dan 20 zal worden, altijd rustig aan moet doen en tig operaties
@bella hele hele hele dikke knuffel meid. Ik wil je heel veel sterkte de aankomende tijd en we leven met jullie mee!
Oh Bella wat verschrikkelijk... Heb er gewoon geen woorden voor. ik heb de tranen in m'n ogen staan... Hadden jullie van te voren al een beslissing gemaakt wat jullie zouden doen als de uitslag niet goed zou zijn? Of heb je d'r voor gekozen om zo snel mogelijk ingeleid te worden? Ik kan me niet voorstellen hoe dit voelt, maar wel dat ik je ontzettend veel sterkte in de komende tijd wil wensen. Jullie alle 2. Zon beslissing is nooit makkelijk, zeker niet als je weet dat jullie meisje niet oud zal worden.
Oh bella wat verschrikkelijk nieuws zeg!! Zeker op deze dag! Heeeeel veeeel sterkte de komende tijd, ook voor je hubbie en Dilan. Ik ben er helemaal stil van.. Dikke knuffel!
O bella, wat is dit afgrijselijk..... Ik ben er helemaal stil van...... Heb een brok in mijn keel.... O meid........ Ik wil jullie allebei en Dilan heel, heel veel sterkte wensen....... Een hele, hele dikke knuffel voor jullie!!!
Ohh!! Meid wat verschrikkelijk nieuws! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en ben een beetje van me apre po.. Ik wens jullie heel erg veel sterkte meis! We zijn er voor je en je mag altijd je ei kwijt! Dikke kus en knuffel!!