Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Bella, ik vind je zo dapper en sterk! Hoop voor jullie, en vooral voor jou dat het snel gaat! Dikke knuf!

Knuffie, ook knuf voor jou... Neem rustig de tijd om weer tot jezelf te komen!

Bf, whahaha! Grasonderhoud gaat hier iets minder frequent dan voorheen.... Haha! Ga op de wc zitten, 1 been op de wasbak en ik kan er redelijk bij! Sorry voor de visueel ingestelde medemensen hier.... Voornamelijk alles op gevoel doen! Zit erover te denken voor de bevalling alles te laten harsen.... Lag bij de 1e met weeën in bad bij me ouders nog alles in orde te brengen, en daar heb ik nu niet zoveel zin in!

Hier vandaag weer echo en gyn geweest, mannen liggen nu beiden met hoofd naar beneden! Nu moeten ze nog 6 weken zo blijven liggen... Voordeel daarvan is dat ik normaal bevallen, en ze schoppen nu richting elkaar ipv naar buiten! Dus minder pijnlijke plekken. Van baby b kan ik van buitenaf soms bijna zijn hoofdje beetpakken zover dat die naast mijn, navel naar buiten steekt!
    Verder zijn ze weer goedgekeurd! Ik nu alleen in 2 weken tijd 3 kilo aangekomen..... Dus nu 2,5 kilo boven mijn startgewicht! 6 weeks to go!

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

Nu nog niet mee gelezen maar wil jullie even laten weten dat ik heel erg meeleef hoor!
    Lig alleen al 3 dagen plat met koorts op bed :( slaap bijna de hele dag en heb weer antibiotica want had er bovenop nog een blaasontsteking..

Wilde jullie alleen wel even een hart onder de riem steken en knuffel geven! :)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: heel veel beterschap!!

@zep: ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb ook regelmatig last van m'n lies en heeft steeds niets betekend :( maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Hihi. Hopelijk betekend het bij jou wel iets goeds!

@bf: hahaha dat zal allemaal wel lastiger gaan worden ja... Maar denk dat je er vanzelf wel een beetje creatief in wordt ;) soms een vergeten stukje zal geen ramp zijn met een zwangere buik. Hihi.

@mams: wat gaat het snellll!! Zou super zijn als ze zo blijven liggen! Je krijgt (in principe) geen keizersnee toch?

@hier: morgen bloed prikken... Ben benieuwd.. Denk dat de uitslag wel goed zal zijn, omdat mijn lf wel altijd netjes 13 of 14 dagen is. Als je te weinig progesteron hebt, dan is je lf meestal toch korter? En heb n mooie temp na m'n ei. De gyn zei dat m'n tempkaartjes er perfect uit zagen, behalve het late ei dan..
    Nja ongeacht de uitslag krijg ik ws toch clomid oid.. Alleen als ik geen goede eisprong heb, dan zullen ze misschien wat meer onderzoeken gaan doen.. Geen idee, nog een weekje afwachten!

Verder voel ik vanalles maar ook niets :( Steken in m'n lies/schaamstreek, gevoelige borsten en darmen die overstuur zijn. Maar dat heb ik volgens mij altijd na mijn ei. Maar op de een of andere manier weet ik al bijna zeker dat t deze ronde niet gelukt is:( Weet niet waarom, maar geloof gewoon niet dat t nu 'ineens' wel raak zou zijn.. Ik had al geen vertrouwen in m'n lichaam en dat is niet beter op geworden eigenlijk.

4. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Flora, spannend, ben benieuwd wat er uit je bloed komt!
    hoop dat je natuurlijk gewoon gauw op roze mag!

En in principe als de 1e baby met zijn hoofd bij het exit bordje ligt krijg ik geen keizersnede. Maar mocht nr 1 dwars of in stuit liggen word het wel een keizersnede. Maar ik hoop op een normale bevalling, dan ben je ook een stuk sneller weer op de been! En dat vind ik toch een fijn idee, gauw naar huis met al mijn mannen om me heen!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mams, wat fijn dat ze nu goed liggen! Hoop dat t zo blijft! Ze zijn nog niet ingedaald enzo??
    Ik ga maar eens zien hoe ik t voor elkaar ga krijgen :D, geen wc in de badkamer namelijk en de prullenbak (we hebben gewoon een grote staan) is t hoog om t langere tijd vol te houden denk ik...
    Desnoods zet ik klapstoeltje neer ;) hihi

@dinges, heh bah beterschap meid!! Maar snel beter worden voor je naar nieuw-zeeland gaat!!en dat is al bijna!!!
    Als ik je niet meer spreek/lees of als ik het domweg vergeet...heeeeeeeeeeel veel plezier daar!! En kijk vooral je ogen uit ;) hihi
    Maar hoop natuurlijk dat je ons eerst nog wat roze nieuws komt melden :)

@flora, ik heb eigenlijk geen verstand van progesteron ;)....
    Weet alleen dat als eitje niet bevrucht is hij stopt met afgifte van een bepaald hormoon en dat daardoor je bm stopt met de voorbereidingen voor een bevrucht eitje te ontvangen en stoot t daarna dus af en tadaaaa ongi, maar hoe t zit met die waardes en alles geen idee ;)
    Ik hoop dat alles er gewoon goed uit ziet, maar hoop bovenal dat de kwaaltjes eens iets goeds gaan betekenen!
    Ik had dus soort ongikrampenl gevoelige boobs kwamen later en langzamer op gang, en darmen tja, normaal na ei weer verstopt en dat keer dus even niet...gelukkig eigenlijk alleen 's ochtends last van gehad. Tot ik zo'n week of 6 zwanger was, toen kwam de verstopping om de hoek kijken en sindsdien zijn mn darmen weinig actief :) (keerzijde is dat ik met een gerust hart uit eten kan gaan ;))
    Maar ik ga echt voor je duimen!!!!

@hier, pfff warm blegh, roosters stonden nog dicht...ml had ze dicht gedaan om de stank van de comtainerbrand met o&n buiten te houden, was echt vies, maarja dan koelt t ook niet lekker af in huis ;)
    Straks weer even foto van mn buik maken, zit te vrrzinnen of ik gewoon ff voor de spiegel doe of dat ik mn camera ff in ml's handen duw en eens zien of ik leuks kan verzinnen met de ooievaar (knuffel) die we hebben gekregen :)
    Als ik witte achtergrond wil kan ik nu goed terecht in de kinderkamer ;)
    De overige muren zijn allemaal goed wit, dus daar kunnen we gaan beginnen aan de roze band :):)
    Maar eerst mn muurschildering af, ben er biiiiijjjjnnnnaaaaa :)

@bella, even een rare vraag misschien....wil ke dat ik je straks in de lijst als een vlindermama neer zet??

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Heb een boel moeten teruglezen maar veel ben ik alweer kwijt sorry,
    Iedereen nog de beste wensen en ik hoop dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden.

Bn, erg geschrokken van je berichten. Maar ik vind je erg sterk overkomen, heb daar veel respect voor! Een hele dikke knuffel en veel sterkte gewenst de komende tijd. Mooie gedachte om een boek te maken, herinneringen zijn altijd fijn denk ik.. Iets tastbaars..

Swimming, ik duim voor je! Je krijgt vandaag dan de uitslag of heb ik het verkeerd begrepen?

Julia, jeetje dat is schrikken zeg! Veel sterkte met manlief.

Bf, wat een gedoe op je werk en irritant dat je, je er zo druk om maakt! Ik hoop dat het 2 rustige maanden zijn en dat ze lekker opge*** is wanneer je na je verlof terug komt :D ben heel erg benieuwd naar de vorderingen van de muurschildering!!

Ik hoef nog maar 7x te werken en dan ga ik met verlof.. Heb er nu wel veel zin in, niks moet en alles mag en gewoon lekker ontspannen! Merk nu toch dat ik eigenlijk nooit een dag heb waarbij ik niks hoef doordat je het huishouden en boodschappen verdeelt over je vrije dagen.. Vriendlief wil dat ik van de week m'n tas voor het zh alvast ga klaarmaken.. Je weet maar nooit zegt ie dan haha :p dus maar even kijken wat daar eigenlijk allemaal in moet dan.. Ben begonnen met leren haken haha, eerst maar ff een simpel lapje en daarna ga ik een uiltje maken! Heb een super leuk patroon gevonden, hopen dat het me lukt..
    Vanmorgen de fysio maar gebeld, had een afspraak staan voor 21 januari maar heb sinds kort nieuwe pijnlijke klachten.. :( slapen met voedingskussen helpt niks.. Als je je handen op je heupen legt met je vingers naar je schaambot, van daar tot aan m'n liezen door enorm pijn.. Voornamelijk wanneer ik even gezeten heb en moet opstaan, als ik meteen weg wil lopen zak ik gewoon door m'n benen in.. Even blijven staan helpt wel maar blijft pijnlijk als ik ga lopen. Eerst had ik het alleen heel even na het opstaan maar na 1 min lopen was het over en geen last meer.. Nu Continu pijn ook met lopen, gaat niet weg.. Nu kan ik dinsdag bij de fysio terecht, hopen dat er iets mee gedaan kan worden! Vriendlief was deze week nog lekker vrij, vandaag gaan we lekker zwemmen.. Wel zin in, denk dat dat goed ontspant!

Iedereen alvast een fijn weekend

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

@ Bella, vind je ook zo sterk lijken.. Kan me voorstellen dat je soms ook geen keuze hebt, maar toch... Zijn alle voorbereidingen regelen nog gelukt? Ik denk aan jullie meis! Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel voor jullie! Dat 2013 jullie veel meer geluk en liefde mag brengen!

@ knuffie, wow dat is ook heftig. Hopelijk ziet nu alles er goed uit. Sterkte met herstellen, hoop dat het snel gaat. Knuffel voor jou.

Meiden, wij gaan zo naar de 20 weken echo, dus ik reageer straks weer eventjes. Hebben hem om half 11. Allebei gezonde spanning, maar ook heel nieuwsgierig naar ons jongetje. ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi. Succes! E ga voor je duimen dat je alleen maar goed nieuws gaat ontvangen!

@wwens, is dat niet vroeg al met verlof?? Zie dat je nu 31 weken bent?
    Maar lekker hoor verlof zo dicht in t vooruitzicht!! (E ik vind die 2 maandjes al rap haha)
    Enne uiltje?? Pstroon?? Waar waar waar waar??? Hihi

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even snel, afstand nemen gaat prima ;)
    Maar voor de geïnteresseerden: volgens dokter alle bloedwaarden prima. Lh zat op 16 en mag nog 22 zijn volgens haar. Heb wel gevraagd om opwekker want ik heb bijna elke dag hoofdpijn, pijn aan mijn heup/bil, steken bij eierstokken en puisten... Ben t na 76 dagen zat..

Dikke knuffel voor iedereen!

10. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Kiwi, succes!

Bf, klapstoeltje moet lukken!

Ww, en je krijgt nog wel een mooi rood vest! Ik heb gister je formulier geschreven wat je moet tekenen voor ontvangst... ;) ik hoef nu officieel niet meer te werken van onze leidinggevende, maar ik help anita nog wel. Donderdagochtend weer een paar uurtjes! Veel plezier met zwemmen!

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Bedankt meiden,ga ik zeker doen wil zo ie zo w8 tot na de controle van 30jan maar moet zeggen dat elke dag de twijfel beetje meer weggaat

12. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Kiwi, spannend! Hopen op mooi nieuws!

Bf, morgen 32 weken alweer haha.. Maar 19 januari gaat m'n verlof in, 17 januari is m'n laatste dag.. Maar van nu tot dan hoef ik nog maar 7x te werken ;) ik ga 6 weken van te voren met verlof.. En het patroontje is deze, hoop dat je hem kan zien. Eigenlijk moet je hem kopen maar als je een account maakt kreeg je hem gratis, maar misschien dat jij hem gewoon zo al kan in zien! Ik vond hem in ieder geval errug leuk! http://www.amigurumi-haken.be/sites/default/files/patronen/patroon-jip.pdf

Mams, ooh haha! Tsjonge daar heb ik toch wel echt op zitten wachten :p toevallig hadden we t er laatst wel over wanneer ze nou kwamen.. Maar zit jij op kantoor bij Anita dan? Lekker dat je officieel niet meer hoeft te werken zeg!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @wwens, aahh die is lief!!! Maar pfff wat een werk joh :D
    Ik ga m wel df uitprinten ;) maar dat gaat niet op de ipad :D, dus straks maar even de computer aanzwengelen :)
    En lekker zeg nog maar 7 x werken!

@kiwi, en hoe is t gegaan????

@zsa, fijn dat alles goed was, maar nu idd maar heel snel dat eitje!!

@knuffie, fijn dat de twijfel elke dag afneemt :) hoop dat je straks gelijk "goedgekeurd" wordt bij de controle, kan je t eindelijk achter je laten

@hier, uiltjes klaar, babyuiltjes niet helemaal naar mn zin, maar alsof ze vervloekt waren grrr
    Dus laat maar zo, t is wel goed.......(nou ben ik heeeeel erg perfectionistisch wat betreft mini duss tjaaaa :D)
    Net lekker pauze gehouden en nu tijd om t blauw en groen bij te werken en dan de grasrand! :)

X

14. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Even voor duidelijkheid: menstruatie opwekker.. Dus dan op naar nieuwe cyclus

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hey meiden

@ww aahh heerlijk zeg bijna verlof! En vervelend van je klachten :( hoop dat de fysio helpt

@kiwi spannend 20 weken echo, hoe was het?

@zsa 76 dagen omg!! :$

@bella hoe gaat t met je?

@knuffie heel erg veel sterkte meis

Pff ben moeee maar lekker weekend nu :) zo ff douchen en dan vanavond naar ikea, daar eten en matrasje en lamp kopen enzo. Wat zijn jullie plannen?

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: dat is in ieder geval fijn dat je een opwekker krijgt.. Kun je hopelijk weer met een goede nieuwe ronde beginnen.
    En nu, wordt je nu doorgestuurd naar de gyn? Of moet je dan eerst een nieuwe cyclus afwachten?

@ww: zoo dat gaat snel, bijna met verlof :) heerlijk lijkt me dat! Lekker tijd voor jezelf en lekker rustig aan doen.

@bf: ben benieuwd naar de muurschildering! En je buikje :)
    Wat betreft progesteron, ik heb er ook niet zoveel verstand van.. Maar als de waarde boven een bepaald punt is dan heb je een goede eisprong gehad. Dus even afwachten nog:)

@weekend: vanaaf naar ons petekindje :D morgen nog geen plannen.. Lekker niets doen denk ik :)

@anderevriendin: is vandaag bevallen! Kindje is 2 weken te vroeg gekomen, maar gezond! Een jongetje, Levi. Mooie naam, maar ik hoor m de laatste tijd érg veel, dat vind ik dan altijd weer jammer..

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden,

Hoeveelheid zaad is te weinig. Er zijn wel zaadcellen gevonden maar deze bleken allemaal niet te leven. Dit KAN komen doordat het niet warm gehouden is. Nu as maandag opnieuw zaad inleveren. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak bij de huisarts om 8uur.

We hopen maar dat er wel levende cellen worden gevonden. We hebben samen veel vertrouwen in onze huisarts dus hopelijk kan hij ons helpen.

Gister avond hebben we geklust. Hopelijk komt het ei nu of volgende vrijdag/zaterdag want we mogen niet klussen tot maandag.

We sparen het nu elke keer 3dagen op en hopelijk schiet ml raak dee maand!!!!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @swimming, hoop dat t komt dan door t niet warm houden en ik hoop dat je eitje dit keer nog even op zich laat wachten!!

@kiwi en echo, zag op haar fb berichtje dat de 20 weken echo helemaal goed was en nog steeds een knul! :) zitten we hier niet meer in spanning hihi :)

@flora, oh was er nog 1 zwanger?? Vind zelf Levi ook erg leuke naam, maar hij is idd wel populair ja tegenwoordig :)

@hier, niet meer verder gegaan aan muurschildering, maar injectie gehaald en toen ik terug kwam had ml net de box in elkaar gezet :)
    Dus die staat in de kamer, missen alleen nog de haken om de bodem hoger mee te zetten, dus die moeten ze nog even opzoeken :D
    Toen zijn we verjaardagscadeau voor schoonmams gaan halen en even bij prenatal en baby en tiener binnen geweest, bij de prenatal voor 4 euro echt te schattige schoentjes/slofjes gekocht :)
    En besloten welke tummy tub ik wil ;) met t draakje en "er was eens"
    Hoezo fan van draakje met kroontje :D als er iemand dol is op sprookjes :):)

Maar hierbij wel laatste stand van zaken :) t blauw moet hier en daar bijgewerkt worden en ik heb net besloten om alleen wat gras rondom de boomstammen te doen :) dus dat komt morgen af :) ook bladerdek rechts moet nog even bijgestipt worden, komt goed :)
    Jeeeej morgen klaar met de schildering!
    Ml gaat morgen (als t droog is) raam en deur opnieuw in de verf zetten, en stuk muur bij t raam nog een keer verven, dan is dat ook klaar :)
    Dat hoeft alleen de roze band nog gedaan te worden! En jeej dan is t klaar voor mn verjaardag :) kunnen we t dan laten zien :):)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @kiwi: zag t ook op fb, wat fijn dat alles goed is!

@bf: ja we hebben een heuse babyboom in onze omgeving... Over 6/8 weken is de volgende alweer uitgeteld.. De zwangeren vliegen ons ook om de oren. Maar dat zijn allemaal mensen die wat verder weg staan.

En wooooouuuuwwww echt super mooi die muurschildering! Mag je erg trots op zijn!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Thnx! Wordt er verlegen van :)

ik weet helaas hoe t is als er zoveel om je heen zwanger zijn...bij ons waren t er op een gegeven moment 10, toen was ik t wel zat hoor die berichten...;)
    moet wel toegeven dat dat was voordat we gingen proberen...Maar de wens was er wel
    hoop echt dat jullie ook gauw aan de beurt zijn!!

@hier, nou weet niet wat t is maar mn darmen zijn de weg kwijt geloof ik ;)
    vast snel weer over ;) en anders eet ik wel ff wit brood ;)

kennen jullie de serie Merlin trouwens? :)

Deel Deze Pagina