Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jazz, ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens aan gedacht hihi welke thee je wel en niet mag. Ik drink niet zo heel veel thee, maar misschien 3 koppen in de week, als ik het koud heb hihi. Zullen er in de winter dus vast meer worden, maar pak altijd aardbei of kaneel. Nooit geweten dat je niet alle thee mag hoor, vind het soms ook een beetje ver gaan eerlijk gezegd met de dingen die je niet mag.

@ Mensen vertellen, ben eigenlijk wel blij dat iedereen het nu weet, ben ik daar ook weer vanaf! En hoef ik ook nergens meer op te letten als ik ergens over wil praten.

@ Lijstje, pff we moeten nog lang wachten voordat de eerste testers komen :(

@ Lavina, hoe gaat het eigenlijk met je?

@ Ovutesten, ik deed het ook steeds rond 1 uur.

@ BF, met open vragen kun je er meestal nog wel een verhaal omheen lullen hihi, vind juist altijd de meerkeuze lastiger, want fout is dan echt fout. En meestal lijken er altijd 2 antwoorden op elkaar.

@ Serie, kijkt er iemand Walking dead? Over 2 weken begint seizoen 3 weer, jeeuuh!

2. BellaNoa

Oh ja en over onzekerheid tijdens de zwangerschap, dat heb ik eigenlijk meer de eerste 7 weken. Als ik die eenmaal gepasseerd ben dan heb ik niet meer zo snel het gevoel dat het nog fout kan gaan. Want meestal hoor je het ook dat het voor die tijd fout gaat, en dan wordt dus ook het allerbelangrijkste aangemaakt, het hartje bij 6 weken.

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    thee, word lastig met zo'n thee doos als ik :p al lust ik wel rooibos enz :)
    Ik heb lactose intolerantie dus alles waar melkpoeders oid inzit mag ik niet.. dus alle melkproducten plus nog een heele boel.. word puzzelen..

bella, ik snap dat het lekker is verteld te hebben indd! en hoe groeit jou buikje?
    Meiden.. fotoooooosss!!

Lavina, was er even een weekendje naar een vriendin in Denemarken.. Ik heb ook buiten ZP een beetje contact met haar, ze zit nog niet helmaal lekker in dr vel maar met haar persoonlijk, lichamelijk enz gaat het goed.

bf, ik gooi het lijstje er ook wel op bij aanpassingen als je geen pc bij de hand hebt of er geen fut voor hebt :)

Flora, ik hoop het oook!;)

4. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Wij hebben ook een afspraak gemaakt in Lommel voor geslachtsbepaling. We gaan volgende week zaterdag. Heb er zo'n zin in!

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Jeej nieuw topic en meteen al veel gekletst hier :).

Lees ik ineens dat mensen series gaan kijken. Ik denk tja bones is ook weer begonnen. Elke dinsdag een nieuwe aflevering. Bedenk ik me ineens welke dag het is vandaag hihi :p dus ik ben er weer vandoor om bones te kijken :D ben vorig jaar een heel seizoen lang jaloers geweest omdat ze zwanger was hihi :)

Probeer om straks nog even te reageren :)

6. BellaNoa

@ Dinges, mijn buikje groeit al goed hihi, was eigenlijk niet meer te verbergen dus kon ook echt niet tot 12 weken wachten om het op mn werk te vertellen. Een aantal vrouwelijke collega's dachten het al gezien te hebben maar niemand die het durfde te vragen :D Behalve 1tje dan, die vroeg het laatst wel.

@ Clientje, oohh spannend volgende week zaterdag! Wat denk je zelf? Ik moet nog 3 weken wachten!

@ Meelanor, veel plezier met bones koekeloeren!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @clientje: spannend!! Wat denk je zelf?

@thee: hier nog een theeleut :)

@lijstje: idd duurt lang voor de volgende testers, maar iedereen zit wel kort op elkaar :D misschien heb ik in oktober nog een kans als ik weer een korte cyclus heb.

@duimen: duimen jullie mee voor deze ronde een zwangerschap?! De vorige rondes is het ook goed gegaan. Eerst duimen voor een kortere cyclus, die werd toen 18. Daarna duimen voor een normale cyclus, die werd 23 dagen..! Dus nu duimen dat t raak zal zijnerzijds en hopelijk komt dat ook uit!! Hihi.

@vanaaf: weer barbies baby kijken. Ben benieuwd hoe ze t met de kleine doet...!

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella miskramen komen best vaak voor, zeker in de eerste 8 weken ofzo dus vind t super spannend. Zeker de eerste echo straks met 9weken. Hoop zoooo op een mooi kloppend hartje :)

@geslachtsbepaling spannend meiden!! Bij hoeveel weken doen ze t precies?

@dinges lactose intolerantie pfff dat is vreselijk! Je mag dan bijna niks

@bella heb je al zo'n groot buikje? Leuk!! Fotooooo :D

@flora ik duim zeker weten voor je meis! Ik hoop het zooo. En idd barbies baby zin in :)

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Jeeej ik heb ook een praktijk gevonden in de buurt waar ze geslachtsbepaling doen bij 14 weken :D:D helemaal niet duur! Had veel duurder verwacht

10. BellaNoa

@ Jazz, in Lommel vanaf 13 weken maar 14 weken is ook te doen toch hihi. Hoeveel kost het daar?

Klopt de eerste 8 weken komt het vaak voor, ik heb het zelf een keer gehad met 6 weken.

@ Flora, natuurlijk duim ik voor je :D Wel goed je best doen dan he! haha..

@ Buik, ik zal van de week ff een foto maken... Al ben ik zelf nooit zo'n fan van :p Bij andere vind ik het altijd mooi om te zien, maar bij mezelf dus niet, weet niet wat het is... Tijdens mn vorige zwangerschap wilde ik ook nooit ergens mee op de foto ofzo :D Alleen op mn bruiloft ging dat dus een beetje moeilijk, maar van de 1000 foto's die hij had, vond ik er maar 7 ofzo mooi ;) Ben wat dat betreft dus echt een zeikerd hihi

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hihi ja 14 weken is zeker te doen. Beter dan 20wkn :D het kost in amsterdam 45,- incl wat fotootjes. Enne ja echt naar dat je een mk hebt gehad met 6 weken.. Vond je het met dilan en nu dan ook niet weer extra spannend? Ik vind wel eng hoor :)

Enne wat betreft je buikie is toch juist mooi ;) achja ieder zijn ding toch? Ik hoop dat ik wel een mooi buikje krijg. Lijkt me niet leuk als het niet zichtbaar is!

12. BellaNoa

Ja bij Dilan zat ik echt de dagen af te tellen tot de 12 weken pff wat gaat dat dan langzaam! Nu had ik dat eigenlijk niet zo moet ik zeggen, had er wel een goed gevoel over. Maar natuurlijk wel blij dat ik weer voorbij die 6 weken was ;)

Bij de eerste duurde het buikje wel even bij mij, pas bij 20 weken had ik zo'n buikje als dat ik nu al heb! Vond eigenlijk wel dat ik een mooie buik had hihi was er echt trots op, was gewoon echt helemaal rond, net een grote voetbal. Aan de achterkant zag je ook helemaal niet dag ik zwanger was, maar ik voelde me gewoon zo opgeblazen dus daarom wou ik gewoon niet op een foto ;)

13. BellaNoa

Ik ben er trouwens over uit als het een meisje wordt hoe ik mn kamertje ga maken :D

Ze komen natuurlijk allebei op 1 kamer, wat wel een heeeele grote kamer is.

Dilan heeft nu het textiel allemaal van Koeka. Nu hebben ze dat ook in het roze ;) Dus dan wil ik voor de tweede ook alles van Koeka kopen in het roze zodat ze hetzelfde hebben.

Als je zo voor de kamer staat heb je een lange muur, dus zeg maar links het ledikantje, in het midden de commode met daarboven een plankje en rechts het peuterbedje dan van Dilan, koop ik dan ook in wit, zodat het bij de rest van de babykamer past. Links dan dus roze en rechts blauw ;) En dan wil boven beide bedjes een me2you beer, de ene met een blauwe neus en de ander met een roze hihi en dan nog hun naam erbij. Op het plankje boven de commode ook allemaal van die beertjes enzo... Dus dan wordt het thema van de tweede me2you :D En dan doe ik die muur denk ik heel licht grijs. en de rest wit. De vloer is bij ons boven ook wit met grijs.

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Even snel een berichtje, kwam rot in slaap door al mn gehoest, maar heb toen aan mini gevraagd of t alsjeblieft wilde helpen met mij goed te laten slapen zoda ik wel beetje goed uitgerust examen zou maken, is gelukt! Toen ik eenmaal sliep hele nacht doorgeslapen tot aan de wekker van ml, en kort daarna mn eigen wekker :)
    Examen begint kwart voor 9 en we hebben tot half 1 de tijd, en geloof me, groot deel van die tijd heb je ook echt nodig!

@bella, helaas gaat dat bij dit examen niet zo :( zijn maar enkele theoretische vragen, de rest is toch allemaal berekeningen uitvoeren......

Tot vanmiddag!

15. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Heel veel succes meid!! Heb vertrouwen in jezelf...

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella leuk zeg dat je t al weet voor de kamer! Klinkt super lief! :)

@bf COME ON GIRL! Je kan t! :D komt goed je gaat t gewoon halen. Punt

@hier geeeeeen zin om te werken haha

17. BellaNoa

BF, zet m op!!!

18. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Bf succes!!!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bf: spannend!! Succes! Ik duim voor je!!

@mk: idd een heel akelig idee dat het fout kan gaan. Denk dat als ik eenmaal zwanger ben daar toch ook wel behoorlijk bang voor ben. Zeker door mn schildklier en antistoffen... Dan heb je meer kans op een miskraam :( Dus ik denk dat ik het ook pas op het werk en aan mensen die wat verder weg staan ga vertellen na 12/14 weken. Als mn buik dat in ieder geval toe gaat laten.
    Hopelijk zijn mn waardens bij de volgende keer bloed prikken alweer wat beter en neemt de kans op een miskraam ook weer ietsie af.

@Bella: klinkt leuk die kamer :D

@Fiets: jeeee vandaag mn nieuwe fiets ophalen :D Schoonzusje komt me om half 5 met de auto ophalen en die brengt me naar de fietsenwinkel en dan kunnen ML en ik samen naar huis fietsen (fietsenwinkel is dichtbij zijn werk).

20. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    BF succes met je examen! Zet hem op! ;)

Deel Deze Pagina