Hehe zo denk ik er ook over nu kan ik doen wat ik wil zonder me zorgen te maken hihi dank je wel meis! Ik kom af en toe wel wat foto's spammen hoor
Even heel kort : @dinges heel heel heeeel veeeeel plezier in NZ meis! Super gaaf zeg, geniet van de geweldige tijd daar en ben zeker benieuwd naar foto's! Ben even kwijt hoelang je weggaat..? @bella denk aan je meis.. Dikke knuffel!
@dinges, ook vanaf hier heeeeeeeeeeel veeel plezier in nieuw zeeland! Ben heus niet een beetje jaloers hoor hihi En foto's spammen en ons lekker maken met de schitterende natuur is zeker toegestaan! Geniet ervan!! En na je waanzinnige vakantie weet ik zeker dat je ook snel op roze komt! @bella, *knuf*... @hier, verjaardag schoonmams geweest, snackbar patatje gehaald, nu lui op de bank merlin kijken..... Helaas morgen weer werken ga maar even van t ergste uit, dan kan t alleen maar meevallen........ Maar begin wel met aftellen naar verlof hoor "gelukkig" gaat de tijd erg snel voorbij, en is t gauw zo ver! Dus vandaag maar vroeg naar bed, des te eerder we t gehad hebben... Slaap lekker alvast! X
Hallo dames ik kwam ff langs waaien voor bella o Te zeggen dat ik aan haar denk.heel veel sterkte morgen meid im hoopt dat het een pijnloos bevalling word lichaamlijk maar emitioneel zam het wat moeilijker gaan nogmaals sterkte. Hoe is her verder met iedereen.hier gaat het goed 2weken hadden de kids vakantie was wel lekker maar ben toch blij dat ze morgen weet beginnen inmiddels zijnqe klaar met de kamer zal morgen ff een foto maken.@dinges een hele fijne vakantie meid.
@dilara: jij alweer 32 weken wat gaat t snellll! @bf: succes morgen op t werk! @bella: ik denk aan je! Heel veel sterkte! @vakantie: ik wil oooook morgen is t een jaar geleden dat we een jaar naar Thailand zijn gegaan. Ohh wat was dat een prachtige rondreis! Als jullie ooit niets te doen hebben stuur maar een pb, dan stuur ik je de link van onze reisverslagen Wat is een jaar toch niets eigenlijk, voorbij gevlogen!
@flora yaaa gaat echt supersnel heb haast gern klachten en kan alles nig goed volhouden .ik hoop dat jullie ook zo snel mogelijk zwAnger zijn.
*honger* Dus dan nu maar vast eten ipv 4 uur vannacht en dan weer een uur wakker liggen @flora, wauw, zijn jullie een jaar weg geweest!? Ik zou dat echt niet kunnen denk ik zo lang weg van huis, al zou ik t wel willen eigenlijk Wat ontzettend gaaf zeg!! @dilara, haha morgen keert er weer iets rust in je huis terug idd 32 weken alweer!! Gaat echt zo hard he die tijd!! Nog heeeel eventjes en t kan elk moment gebeuren ben benieuwd naar de kamer! @hier, natuurlijk hartstikke onrustig in mn hoofd....mn boek al uitgelezen dus neem zo nieuw boek mee naar de slaapkamer, voor t geval dat kan ik mezelf altijd nog in slaap lezen Heb je echt je vent nodig om je "kalm" te houden en je in slaap te krijgen ligt meneer binnen 5 minuten te snurken T zal eens niet zo zijn.... Goed, halve eierkoek zit er in, dus ik ga nog 1 keer plassen (tot de 2x die ik er vannacht of uit moet ) en dan nieuwe poging wagen om te slapen....heb t ook zo verdomde warm in bed , gelukkig eind van de week eindelijk beetje winterse temperaturen ipv dit halfzachte herfstweer (ja jullie verklaren me vast voor gek ) Slaap lekker meiden! X
Ohh haha, staat verkeerd... we zijn maar 4 weken weg geweest een jaar zou ik ook nooit kunnen. Hihi. Zat er blijkbaar niet helemaal bij en had ook niet gekunnen. Als we morgen een jaar geleden vertrokken waren en een jaar weg waren geweest, dan zouden we morgen terug komen
@ Dinges, veel plezier in NZ! @ Hier, vanavond het pilletje in genomen wat mijn baarmoedermond moet laten verweken. Was wel een heel erg rot moment. Gaat eigenlijk tegen al je moedergevoelens in, maarja voor Demi het beste. Dat pilletje ging daarom natuurlijk ook niet zonder tranen. Opa en oma's waren er trouwens ook bij. Komt Dilan naar me toe, net nadat ik het pilletje had ingenomen zegt ie "zusje" en tikt op mijn buik... echt hartverscheurend, vooral omdat hij het nog nooit uit zichzelf had gedaan, alleen als wij vroegen aan hem, waar is jouw zusje? Kun je zien dat kinderen zelfs zo jong al, gewoon alles aanvoelen. Morgen de laatste dag dat Demi nog in mijn buik zit. Vandaag heb ik nog erg van haar genoten. Ik lag vanmiddag in bad en ze was echt super bewegelijk dat het water er zelfs ook van bewoog en je zag mijn buik ook op en neer gaan. Was toch wel een mooi moment maar je staat er ook meteen bij stil dat het over een paar dagen voorbij is.
@bella, weet even niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik vind alles hartverscheurend klinken en vind je zo onwijs dapper en sterk!! Wil je daarom gewoon een waanzinnig grote mega dikke knuffel geven @flora, ohja *blonT*, ach ja, was laat he dat ik reageerde @hier, toen ik weer terug in bed lag draaide ml zich naar me om en ging over mn rug kriebelen met dank aan t kalmerende gekriebel en rustgevend liedje in mn hoofd ben ik vrij snel in slaap gevallen en heb geen moment over t werk gedroomd (wel weer gecombineerd verleden/heden met als thema wederom Camelot )
@bn heel veel sterkte ik heb echt diep respect voor de keuze die jullie hebben gemaakt. Hopelijk gaat alles zo pijnloos mogelijk. *knuf* @dinges veel plezier in nz hopelijk kom je daar lekker tot rust en kun je straks weer met frisse moed beginnen .
@bn, ik ben al een hele tijd niet meer op zp geweest en heb zojuist je hele verhaal gelezen. Hartverscheurend, ik vind het verschrikkelijk voor jullie en wil jullie heel veel kracht wensen...
@BellaNou: Sorry, lees nu het vreselijke nieuws pas... Heel heel veel sterkte en natuurlijk duim ik mee voor een pijnloze bevalling! Sjonge... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Ik denk aan je... Tranen in me ogen... En zoals BF al zegt: ik vind jullie ook onwijs dapper en sterk. Ook zo stom om in 1 keer over te gaan naar een ander onderwerp, maar Dinges: Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland! @BF: Je gaat (indien je je goed voelt) 4 weken van tevoren met verlof toch? En ik heb ook zin in winterweer hoor! Lekker wandelen, heerlijk!
Bella, heel veel sterkte vandaag. Ben in gedachten bij jullie.. Hartverscheurend moment wat Dilan deed, maar ook erg mooi. Ik hoop dat t "vanzelf/pijnloos" gaat vandaag en dat jullie toch nog mooie momenten met z'n viertjes mogen hebben. Dikke knuffel en liefs!
@Bella: heel veel sterkte de komende tijd! Ik duim voor jullie dat je een pijnloze en snelle bevalling zult krijgen.. Kan me voorstellen dat dit alles zo erg tegen je gevoel in is Maar jullie hebben het beste voor jullie meisje gekozen. Ik heb ontzettend veel respect voor jullie! ♥♥♥♥
@sproetje, nee wanneer je (gedeeltelijk) in de ziektewet zit moet je verplicht 6 weken tevoren met verlof. maar ben eigenlijk op een punt aangekomen dat ik t niet eens erg vind @bella, sorry was in de veronderstelling dat je morgen naar t zkh moet voor het inleiden? in elk geval heeeeeeeeeeeeeel erg veel sterkte lieverd!
@BF: Daar zit je ook weer me ja... Naja, komt allemaal goed. Volgens mij moet ze ook morgen pas inleiden, maar vandaag beginnen met die tabletten. Toch?
Dinges heel veel plezier in NZ, geniet er lekker van jullie hebben het verdiend! BF fijn zo´n man die je lekker in slaap kriebelt...haha! Flora, jij mag gewoon al bijna testen, hoe voel je je? Zep jij hebt toch ook bijna je NOD? Bella, voor jou een big huge! Ik moet vanavond de nachtdienst weer in, totaal geen zin in! Maar ach het schijnt bij mn werk te horen Hier enorm in twijfel wat voor auto we nu willen gaan kopen. Toch nog maar even een klein model, om de kosten laag te houden en van het gespaarde geld ook nog wat nieuwe meubels kopen. Of gewoon gelijk voor een grotere auto gaan....waaaah ik weet het gewoon niet!