@julia, zal je vertellen vrienden van ons hebben oud model Yaris en 2 kinderen (op dit moment 4,5 en 1,5 jaar) en ze zeggen dat ze nog nooit ruimte tekort zijn gekomen tot nu toe Dus zou dan niet voor formaat Aygo gaan misschien, maar formaat Yaris tot Golf zoiets?? Nog niet al te groot en dus erg duur, maar ook zeker niet te klein voor een baby en klein grut @hier, viel gelukkig mee op t werk lucht wel op maar ben wel blij dat ik van t ergste uit ben gegaan, kon t eigelijk ook alleen maar meevallen he Nu wel echt doodop, dus even op mn gemakje bijkomen weer
@bella lieverd, ik krijg het gewoon niet uit mn gedachten.. wat moet dat een ontzettend pijnlijk en verdrietig moment geweest zijn toen je dat pilletje in nam heb echt een brok in mn keel.. en Dilan voelt het inderdaad vast aan.. Pff ik wil je nogmaals een hele dikke warme knuffel geven, voor jou en je gezinnetje. Morgen wordt een hele moeilijke en memorabele dag voor jullie. Ik hoop voor je dat de bevalling meevalt en dat je nog even met je gezin mag genieten van je lieve kleine Demi. Ik ben in gedachten bij jullie! ..................... @verlof, vandaag mn zwangerschapsverklaring ingeleverd en moest meteen al zeggen wanneer ik met verlof wilde. Had er nog niet erg over nagedacht, maar heb toch gezegd dat ik 6 weken van te voren wil.. Ten eerste omdat het gewoon fysiek pittig werk is en het nu soms al lastig is, en omdat ik ook niet weet of ik na mn verlof nog wel daar wil werken dus misschien kan ik toch nog wel iets langer thuis blijven dan en ben ik wel al lekker op tijd gestopt. Maarja eerst maar afwachten of ik nog wel mag blijven werken waar ik werk, ze moesten helaas even overleggen of er nog wel voldoende budget was voor mij. Ben natuurlijk uitzendkracht en heb eigenlijk een 'niet bestaande' functie. Ben een beetje een luxe positie voor de afdeling dus als ze willen bezuinigen zal ik misschien weg moeten. Hoop het niet want dan zit ik zomaar van de een op andere dag zonder geld. Maar ik heb niks te zeuren als je dan weer denkt aan Bella
@bf gelukkig viel je eerste werkdagje mee meid! Ik ken het gevoel dat je er zo tegenaan zit te hikken. Echt een rot gevoel.
@jazz, en toch ga ik voor je hopen en duimen dat je voorlopig gewoon nog mag blijven hoor op je werk! Had je nog besproken met uitzendbureau en werkgever over uren verdelen oid??
@julia: ik raad je de clio 4 aan hihi.. Weet niet of je een nieuwe of 2e hands wil, want 2e hands issie er nog niet. Maar in ieder geval vinden wij het de perfecte auto voor een klein gezinnetje laadruimte is prima, en verdere ruimte ook, standaard 5 deurs, pittige motor, maar toch zuinig! Oudere clio's kunnen natuurlijk ook, maar die zijn net een slag kleiner. Nu hebben we een 3deurs fiat grande punto. Opzich niet te klein voor een gezinnetje, maar 3deurs is dan gewoon onhandig.. Als het een 5deurs was geweest was t prima. @jazz: lijkt me zwaar vervelend als je niet terug kunt na je verlof.. Kunnen jullie het ev met 1 inkomen redden? Hopelijk mag je gewoon lekker blijven @bf: gelukkig viel het mee nu lekker bijkomen van de 1e werkdag na vakantie! @hier: idd bijna NOD.. Maar ga denk ik gewoon ongi worden. Ik heb nu dezelfde 'kwaaltjes' als anders.. 's Ochtends hoofdpijn, gevoelige borsten en streekjes en trekkerig gevoel in m'n lies.. Dus ben me al een beetje aan het voorbereiden op de volgende ronde. Moet zeggen dat ik er nu ook niet zoveel mee bezig ben, omdat we vrijdag ook weer naar de gyn moeten.. Temp ziet er verder wel prima uit, lijkt veel op vorige maand. Maar dat zegt nog niets over een zwangerschap.
Hoi meiden, Ik kom me weer aanmelden. Of althans proberen. Een maand of 2 geleden heb ik ook geprobeerd om mee te schrijven, maar helaas werd het iets te druk op het werk. Nu komt er echt een rustigere periode aan op het werk. Dus moet het wel weer lukken denk ik! Flora vertelde me ook dat ik nog gewoon welkom was, dus hoop dat dat ook voor de andere dames geldt! Heb even snel gelezen en wil eerst en vooral bella een hart onder de riem steken. Wanneer ik las wat jij nu moet meemaken, kreeg ik echt rillingen. Pfft, zo verschrikkelijk erg en zo'n harde keuze! Dikke knuffel!! Flora Jij dus bijna NOD, maar geen goed gevoel. Ken dat. Altijd zo frustrerend he! Hoop toch dat het wel raak mag zijn en je gevoel fout zit. Ik ben trouwens ook super benieuwd naar de uitslag van de gyn en je onregelmatige cyclus! Jazz Zo, lekker vroeg thuis! Kan je dan nog wel lang genoeg thuis zitten na je bevalling? Of hoe zit dat in NL, weet dat namelijk niet ( ben van Belgiƫ). Ik hoop ook dat ze je niet op straat zetten.. Zou het een heel erg grote ramp zijn mocht het niet meer mogelijk zijn om er te werken? BF Als ik het goed begrijp keek je niet echt uit naar deze dag! Wel fijn dat hij al bij al nog is meegevallen!! Hier een heel erg drukke periode achter de rug en nu weer wat rustiger. Door de drukke periode ook niet zoveel kunnen denken aan zwanger worden, maar nu helaas weer wel. En dan valt het me natuurlijk op dat mijn cyclus weer veel te lang is ZUCHT Volgens mij heb ik wel vandaag of morgen mijn eitje (pijnlijke tepels zoals altijd!). Maar door omstandigheden zaterdagavond voor de laatste keer geklust ( deze morgen ook wel even, maar VL is niet klaargekomen, want hij voelde zich niet erg goed. Stel dat mijn eitje nu vandaag of ten laatste morgen springt. Denken jullie dat het klussen van zaterdagavond zal volstaan? Of lijkt de kans jullie maar klein dat het dan raak kan zijn? Morgen avond klus ik in ieder geval ook nog.
@bf ja hoop dat ik iig tot mn verlof kan blijven.. We zullen zien! En uren verdelen niet meer over gehad. Het gaat namelijk wel weer. Had die ene keer zo onwijs bandenpijn maar ik had toen denk ik gewoon een groeispurt. Zolang ik voorzichtig en rustig aan doe lukt het nog wel @flora nou het gaat dus net om na mn verlof maar echt nu al op korte termijn zeg maar. Het is in hoge nood wel mogelijk met 1 inkomen maar dat wordt wel krap dus als ik niet mag blijven moet ik als de wiedeweerga iets anders vinden voor tijdelijk ofzo. Ach t zal wel loslopen. Enne blijft toch spannend je NOD. Snap dat je er niet veel van verwacht. Gelukkig sta je wel onder toezicht van de gyn. Hoop dat dit wel jullie jaar is! @muml hey meid leuk dat je er weer bent!! Druk gehad op werk dus? Vervelend van je lange cyclus.. Had ook altijd lange cycli opzich zou zaterdagavond wel kunnen hoor! Zou t zeker morgen ook nog doen maar opzich zou het moeten kunnen. Duim voor je!
@muml gezellig dat je weer terug bent. Ik zou zeker nog een keertje klussen al is het maar voor de Fun @bellanoa ik wil je super veel succes wensen voor morgen meid. We denken aan jullie. Dikke knuffel. @hier hopen op een snel komend eitje want op ski vakantie wordt dat denk ik niks als we een kamer moeten delen haha! Vanmorgen weer sperma ingeleverd en zeker goed warm gehouden. Vrijdag 8uur naar de huisarts en dan ben ik benieuwd of de sperma cellen nu WEL leven! Welterusten
Nog even voordat ik ga slapen: bella heel heel veel sterkte morgen! Ik hoop gauw iets van je te horen maar neem de tijd, je hebt wel wat anders aan je hoofd dan ZP. Maak veel foto's van jullie kleine meid en samen met haar.. Hele dikke knuf en ik denk aan jullie!
Swimming, klussen zou ik vanavond heel erg graag doen ! maar Vl is weg voor werk Van daar mijn twijfel of zaterdag wel genoeg zal zijn..
@muml: welkom terug je hebt ons weer gevonden, fijn! Wat betreft klussen.. Theoretisch gezien zou je van zaterdag zwanger kunnen worden hoor zaad leeft wel een paar daagjes. Maar kan me voorstellen dat je nu een soort van gemiste kans gevoel hebt. Toch nog maar gewoon klussen als je vriend terug is van werk. Misschien is je eitje later gesprongen. Temp je ook? @jazz: ohh op korte termijn al, dat is tuurlijk helemaal vervelend tijdens je zs.. Als t in of na je verlof is dan heb je iig nog ff de tijd om wat anders te zoeken.. Ik duim voor je dat je mag blijven @swimming: mooi dat t goedje nu wel warm is gebleven hopelijk een betere uitslag, slechter kan iig niet Hoe heb je dat potje warm gehouden in je handen klemmen ofzo? @muml/verlof: in nl heb je 16 weken verlof. Je kunt kiezen om 4 of 6 weken voor de bevalling te stoppen met werken. Na de bevalling heb je dus nog 10 of 12 weken over. Als je (gedeeltelijk) in de ziektewet zit dan ben je verplicht om 6 weken voor je bevalling met verlof te gaan.. Hoe gaat dat in Belgiƫ dan?
bella, ik denk aan jullie! Heeeeel erg veel sterkte morgen...... Hele dikke knuf..... Ik reageer morgen weer op iedereen, nogal drukke dagen gehad... Slaap lekker allemaal Xxx
Flora Bedankt voor je fijne woorden en me wat gerust te stellen. Heb ondertussen mezelf ook wel al wat gerust gesteld hoor! Of mijn eitje is vandaag gesprongen en dan is het nog OK van zaterdagavond / nacht. Of het springt morgen en dan moet morgen klussen inprincipe ook nog wel oke zijn. Dus komt hopelijk wel goed!! Ik temp ook, dus normaal weet ik morgen of mijn eitje is gesprongen of niet! Kan niet wachten! Pffff, die spanning! Ze gieren door mijn lijf!! Verlof in belgie Wij kunnen in totaal 15 weken thuis zitten. En beetje zelfde als bij jullie De dagen die je niet opneemt voor je bevalling kan je meepakken naar het verlof na je bevalling. De regel is dat je minstens een week voor uitgerekende datum thuis moet zijn en dat je max 6 weken voor de uitgerekende datum thuis mag blijven. Wanneer je 6 weken voor bevalling al thuis blijft heb je dus nog maar 9 weken na de bevalling. Hierdoor blijven veel vrouwen zo lang mogelijk werken als mogelijk om na de bevalling nog een serieuze poos thuis te kunnen blijven.
Lieve lieve lieve bella ik hoop dat je geslapen hebt vannacht om maar genoeg energie te hebben vandaag om t op te kunnen brengen... ik hoop ook dat de bevalling niet lang op zich zal laten wachten en dat je in elk geval het hoofdstuk bevallen snel kan sluiten ik hoop dat jullie mooie foto's van jullie lieve kleine mooie Demi kunnen maken. ik wens jullie heel veel kracht, moed maar natuurlijk ook sterkte toe in gedachten ben ik bij jullie komende dagen een hele dikke waanzinnig grote knuffel voor jullie alledrie!!!!!
@muml, welkom terug meid! leeftijd, hoeveelste ronde en nod voor op de lijst? Zwemmers kunnen tot 5 dagen leven, maar gemiddeld is tot 72 uur dacht ik? maar bij mama van shaun is t wonder geschiet @jazz, nou hoop dat je gewoon mag blijven hoor voorlopig! @flora, geef de moed nog niet op schat *knuf* je hoeft je niet per se anders te voelen als "normaal", zie jazz @hier, coma gelegen vannacht en hoefde er zowaar maar 1 keer uit om te plassen lag daarna weer gelijk in coma volgens mij had ik t nodig ahhh was gister boos geworden op mini, ze had me al voor de zoveelste x zonder reden naar de wc gestuurd, dus was t beetje zat... daarna nog 1 beweging en toen niets meer......juist ja schuldgevoel joh niet normaal dus in bed deed ik nog maar even lief tegen dr en dat ze heus wel onnodig in mn blaas mocht trappelen en niet lang erna idd weer getrappel in mn blaas hihi en toen zette ik boek op mn buik, die ging tekeer eronder! Volgens mij gooide ze op t eind zelfs dr kont erbij omhoog uit protest! Zo hard en zo'n grote beweging! moet er altijd om lachen als zoiets gebeurt, ook weer niet zo lief natuurlijk, maar daarna heb ik t weer goed gemaakt met dr en straks weer werken...bijna weeekend haha
@flora je moet het warm houden tussen je handen tegen je lichaam o in je broekzak. Anders gaan alle zaadjes dood! Wat we dus vorige week hadden.
@Swimming: Succes, hoop dat ze goed nieuws hebben voor jullie vandaag. @BellaNoa: Heel veel sterkte vandaag, meid! Ik hoop dat alles een beetje meezit voor je (qua pijn etc). Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie de kans krijgen dit grote verlies goed te verwerken. Denk aan jullie!
Goedemorgen allemaal @bella heb er de hele nacht over gedroomd meid. Heel veel sterkte vandaag lieverd! @bf hihi lekker eigenwijs die kleine mini van je Nou ik ga gauw haasten voor werk..
@Bella: heel veel sterkte en succes vandaag! Ik duim voor jullie dat de bevalling voorspoedig zal verlopen! En ik steek een straks als ik thuis ben een kaarsje voor jullie aan. Dikke knuffel. @swimming: ja ik dacht al zoiets.. hihi. Zie je al helemaal lopen met een potje dicht tegen je lichaam aan Hopelijk is de uitslag nu beter! @bf: ahhh wat schattig die mini! Maar ik kan me voorstellen dat je het af en toe even hebt gehad.. Ik hoop dat ik het ook gauw mag gaan ervaren @hier: vandaag weer een 'heerlijke' gebroken dag Eerst tot half 12 werken en daarna weer van 3 tot half 6.. Njaa... Vanmiddag thuis mn rapportages maar maken dan Verder was schoonvader hier gisteravond en hadden we t over mn bezoekje bij de gyn van vorige week en wat ze misschien gaan doen.. Toen vertelde hij dat zij destijds 3 jaar(!!!!!) over ML hebben gedaan Ikke meteen natuurlijk in de stress.. Zij hebben geen hulp van de gyn gehad, en wat verder de oorzaak was dat het zo lang duurde dat weet ik niet. Maar ik schrok wel even van de 3 jaar natuurlijk. ML zelf ook, die begon al helemaal over zijn zaadkwaliteit te twijfelen. Arme jongen... Nja eerst vrijdag maar even afwachten en het anders ook maar even aankaarten bij de gyn. Of ze hem anders ook ter uitsluiting even kunnen checken (voor zover dat al niet bij de standaardprocedure hoort).