Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lieve Bella, ik denk aan je! Heel veel sterkte vandaag! Hopelijk verloopt het allemaal rustig en met zo min mogelijk pijn. Gewoon gelijk om een ruggeprik vragen he!
    Hele dikke knuffel!

BF, wat een eigenwijs ding heb jij in je buik!

Swimming, wanneer krijgen jullie de uitslag?

Flora, fijn weer zo´n gebroken dag lijkt me niet echt wat! Kan me voorstellen dat jullie schrokken! Geef het gewoon vrijdag aan bij de gyn, zij kunnen je veel meer vertellen.

Iedereen die moet werken, succes! Ik duik heerlijk mn bedje in na mn nachtdienst. Was gelukkig rustig, dus daar ook nog een uurtje kunnen rusten!
    Donderdag krijg ik de uitslag van het uitstijkje rond 16:30u, ben heel benieuwd!
    We hebben een ford focus gezien, gewoon hatchback en geen station! Hoop dat het gaat lukken, ziet er namelijk wel lekker burgelijk uit haha!

2. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bella: Denk aan jullie!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    *in gedachten bij bella*

@mini, ja eigenwijs is ze zeker :D vanaf begin af aan al ;) dat wordt nog wat ;) maar t zou me daarom ook helemaal niks verbazen als ze een dwarsliggertje is strakjes, moet zeggen dat t me ook eigenlijk helemaal niets uitmaakt :)

@flora, balen zo'n gebroken dag ja! maar als je je zelf goed bezig kunt houden tussenin is t denk ik wel beter te doen dan wanneer je op de bank ploft met een filmpje en lekker voor jezelf dingen doet ;)

@julia, leuke wagen de ford focus! gaan jullie voor nieuw of 2e hands?

@swimming, fijn dat jullie t nu wel warm hebben kunnen houden! ook lekker bijdehand dat t jullie vorige keer niet verteld was....ik ga duimen voor een goede uitslag vrijdag!

@flora, hoe lang je ouders erover gedaan hebben is geen garantie voor jullie he ;) mijn ouders hebben er bij mn broer ook ruim een jaar over gedaan, met 3 maanden voor ze zwanger was van hem een miskraam (wel redelijk vroege hoor).
    ik was een ongelukje dus daar zijn ze niet echt bewust voor bezig geweest ;)
    weet niet hoe t met mn schoonouders zit eigenlijk hoe snel of dat t bij hun ging voor ml en zn zus,
    maar bij zn zus was t nu in 1 keer raak en bij ons ronde 4, en helemaal niks geeft garantie hoe t bij een 2e zal gaan, en zegt lengte van ouders dus ook helemaal niks over jullie situatie.
    kan me wel goed voorstellen dat je ervan schrikt hoor! en als vruchtbaarheid onderzocht gaat worden is sowieso het eerste wat ze testen de man, simpelweg omdat die test het makkelijkst uit te voeren is.

hoop gewoon dat jullie allemaal snel een mooie positieve test vast mogen houden en dat jullie ook snel zo'n bewegend mensje in jullie buik mogen voelen!

4. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    goeie middag meiden.

Bella heel veel succes vandaag, maar vooral heel erg veel sterkte! :(

BF Waaw, zo leuk hoe je het omschrijft van je mini in je buik! Ik wil ook ! :D :D :D
    Fijn trouwens dat je goed hebt geslapen. Wordt bij mij ook nog wat als ik ooit zwanger mag zijn, dat naar toilet gaan. Moet nu al meestal 1 keer per nacht naar toilet.. Wat wordt dat niet als ik zwanger ben.

Voor in de lijst: NOD 22 januari - 20 jaar - ronde 8

En hoezo is bij mama van shaun het wonder geschiet? :) Heeft er bij haar zaad zeer lang overleefd? :)

julia Ford focus lijkt me heerlijke auto :D

Flora Ik snap dat dat schrikken was hoor. Heb hier ook zo'n angst. Mijn moeder heeft in totaal 5 miskramen gehad+ deel van een 2ling verloren ( wat niet niets is). Dus erge schrik dat dat hier ook zal zijn.. Maar daar mogen we natuurlijk niet van uit gaan.

Hier deze morgen geen echte duidelijke temp verhoging. Ik ga er dus van uit nog geen eitje te hebben.. Vreemd. Want mijn afcheiding is echt aan het veranderen en echt wel al enkele dagen erg pijnlijke tepels ( vorige keer kreeg ik pas pijnlijke tepels vlak na mijn ei.)
    Een vrouwenlichaam zit vreemd in elkaar. Zucht! ;)

5. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Lieve Bella!!

Ik hoop dat vandaag alles spoedig en pijnloos verloopt. En dat jullie alles een plekje kunnen geven. Iedere X als ik aan jou denkt wordt ik verdrietig! Deze situatie waar jij in zit is gewoon zo oneerlijk!!

Heeeeele dikke knuffel voor jullie XxX!!!

Gisteren op controle geweest bij de verloskundige, baby is op de terug reis Joehoe!!
    Ze is al een stuk ingedaald, kon ook bijna niet anders als ik op de wc zit komt er zon mega druk op de onderkant te staan :$
    Verloskundige zei weer dat het een kleintje wordt!! Ik ben nu zo nieuwsgierig aan het worden hihi. Ben ook wel klaar met de zwangerschap, alles doet zeer. Me buik hangt al super laag, leunt op me benen als ik zit.

Oja ben gisteren getrouwd hihi dus moet voortaan mijn man zeggen :).
    Manlief denkt dat de baby over 4 weken komt, ik hoop het stiekem wel dit hou ik geen 8 weken meer vol

XxX

6. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Lieve Bella, in gedachten ben ik bij jullie! Hier brand een kaarsje....

Zelf hier sinds gister een harde voetbal.... Nu op advies van de gyn alweer wezen douchen, en nu op bed.... Bah....

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @minnie: wouw, gefeliciteerd!! Hihi. Mooie dag gehad? Ff wennen hè om nu man te moeten zeggen? Ik vond dat zoooo raar in het begin :D

@ouders: het zegt idd ook niets.. Maar toch schrok ik er een beetje van. Maar een geluk, bij m'n schoonzusje was het meteen raak. Dus ik neem aan dat het 'probleem' toen eerder bij sm lag, of ze hebben toen gewoon heel veel geluk gehad ;)
    We gaan t zien, meer dan goed klussen rond de eisprong kunnen we toch niet doen. Nog een paar daagjes en dan weten we hopelijk meer wat de gyn gaat doen.
    Geen idee of ze namelijk ook echt de vruchtbaarheid gaan onderzoeken, omdat we nog geen jaar bezig zijn.. Het kan goed zijn dat hij er eerst voor zorgt dat mijn cyclus een beetje normaal wordt en dat we t dan gewoon weer een paar maanden moeten gaan proberen voordat er verder onderzocht gaat worden. We gaan het zien :)
    Mijn verwachtingen heb ik in ieder geval al bijgesteld.. Als ik dit jaar nog zwanger mag worden, dan ben ik al tevreden :)

@mams: lekker rustig aan doen hoor! Werk je trouwens nog?

@muml: nu opzich wel fijner dat je temp nog niet omhoog is gegaan :) dan hebben jullie misschien nog een kans om voor je ei te klussen ;)
    Kun je anders je tempkaartje in je handtekening zetten, dan kunnen we (ik) af en toe mee spieken :D

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @muml, ja bij mvs geloof wel lang overleefd ja :) week van eitje was ze in zkh met zoontje en hebben ze niet kunnen klussen, en toch gewoon mooi zwanger! :)
    zal de lijst zo gelijk even aanpassen :)

@minnie, jeej aan t indalen! dan zal ze denk ik niet nog 8 weken op zich laten wachten, maar wie zal t zeggen ;)
    maarre, zullen we dan over 5 weken zeggen ;) dan mag ze tenminste gewoon mee naar huis (dan ben je tenslotte 37 weken ;))

@mams, he bah :( niet leuk :( hoop dat je je gauw weer wat beter voelt hoor!

@hier, nou weet niet wat t is met die buiken vandaag...liep net naar de kantine en kreeg me toch een buikpijn bij elke stap :( echt in t midden van mn buik ook, dus mn maag was t niet, en blaas ook niet echt natuurlijk...
    na t plassen ook niet minder dus daar lag t ook niet aan
    meisje ligt al wel de hele ochtend gezellig te spartelen (wel helemaal onderin maar vooruit ;))

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ♥♥NOD♥♥ Juni
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje
    ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje.
    ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje
    ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING!
    ♥♥ NOD ♥♥ Juli
    ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje

♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje
    ♥♥ NOD ♥♥ Augustus
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje.

♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ September
    ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012
    ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje.
    ♥♥ NOD ♥♥ Oktober
    ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje

♥♥ NOD ♥♥ November
    ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje

♥♥ NOD ♥♥ December
    ♥♥ NOD ♥♥ Januari
    ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 11 jan., 6e ronde, 1e kindje
    ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 11 jan., 7e ronde, 1e kindje.
    ♥♥zep (31 jaar), nod: 11 jan., 7e ronde, 1e kindje.
    ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 22 jan., 10e ronde, 1e kindje
    ♥♥MumL (20 jaar), nod: 22 jan., 8e ronde, 1e kindje
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 jan., 6e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ? jan., 4e ronde, 1e kindje (ei kwijt)
    ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze)

14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 1 cyclus "van slag", 7 nog niet bekend

♥♥ Geboren ♥♥
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), ??-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Wijzigingen graag in kleur doorgeven :):)

@muml, je staat er weer bij!

@bella, ik heb Demi vast bij geboren gezet, nog geen datum ingevuld
    *knuf*

10. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ego...

Zo naar het ZH, ze willen me toch even zien aangezien het niet wegzakt.....

11. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    #4071 dilara1, 8 jan 2013
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
    @mams hoop dat het niets is mijn schoonzus had met 32 weken veel voorween met de tweeling en 3 cm ontsluiting maar daar liep ze gewoon tot 37 weken mee.

@bella ik wou je even weer sterkte wensen en ben met de gedachten bij jullie.
    @hier het hele huis is weer lekker schoon gister boven en vandaag beneden zo de kids ophalen en koken.
    heb verder nergens last van hade buiken weet niet wat het is :)maar volgens mij is de baby ook nog boven met de hoofdje dus geen indalingspijn of voorween.

12. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Weer bloed gehad vanaag vk gebeld en mocht langskomen hummeltje leeft nog heb alleen erg veel bloed in mijn baarmoeder zitten dat moet ik nu verliezen dus bij oud bloed niks aan de hand.
    Vers bloed direct bellen dag en nacht. Ben 10 weken nu, 17 jan weer echo termijn en kijken pf bloed weg is

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mams, laat je wel even weten hoe t in t zkh ging??? Harde buiken enzo moeten natuurlijk niet te erg zijn! Succes!

@mvs, hoe is t nu met jou?? Bloeden al gestopt?? Vk nog gesproken?

@hier, buik als een baksteen, maar dat zal alleen nog maar erger worden denk ik naarmate ie groter wordt (en dus zwaarder) hihi
    Niet zo'n leuk punt van vandaag was toen ik naar de kantine liep om lunch te halen, echt onwijs buikpijn opeens in t midden van mn buik. Plassen had geen effect, en mn maag was t ook niet (of die moet naar een heel rare plek zijn verhuisd ;))
    Maar is weer weggezalt dus zal wel goed zijn. Morgen wel even melden bij de vk...

En gister en vandaag pijn in mn onderrug tegen t eind van de werkdag, dus is geloof maar goed dat ik geen 8 uur meer werk ;)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, ah berichtjes gekruisd zie ik :) hoop dat t gauw stopt hoor! Kan me zo goed voorstellen dat je constant in onzekerheid zit....*knuffel*

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dit bloed moet er nog uit anders gaan ze het eruit zuigen of op een andere manier en ja dan liever vanzelf daarna moet het gewoon stoppen ja

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hummel zwaaide wel al dat zei ze zo ohhh het beweegt al kijk het zwaait ze zegt zo bijzonder dit zo klein en dan beweegt het a

17. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

nou hier weer wat hoor
    rond half 1 telefoon was de gyn die mijn twee curretage
    mevrouw ik wil u niet ongerust maken maar ik heb graag dat u nu eventjes naar het zh komt voor bloedprikken we hebben verkeerd weefsel gevonden in u curretage weefsel

ik zo ok kom eraan dus oppas geregeld voor de kleine man en tante eventjes mee
    nu schijnt er dus levend zwangerschapsweefsel aanwezig te zijn wat er niet hoort te zitten
    mola zwangerschap heet het misschien kent iemand van jullie dit?
    het zijn dus cellen die zich blijven delen wat niet moet en dat kan zich tot een gezwel vormen en zelf kanker worden
    ze hebben nu bloedgeprikt om te kijken of hcg hormoon in me bloed zit en zo ja hoeveel morgen bellen ze voor deze uitslag
    as maandag weer bloedprikken en dan dinsdag op spreekuur komen dan hoor ik of hcghormoon is gezakt en ja dan is het goed zoals ik begrepen heb zo niet dan hoor ik verder hoe of wat ze gaan doen
    ik mag nu niet zwanger worden want das gevaarlijk
    nu weten we wel zeker dat dit kindje echt niet goed was dus dat troost het wel een beetje
    dit molazwangerschap komt 1 op de 2000 zwangerschappen voor
    pff jullie kunnen je voorstellen dat ik me echt rot geschrokken ben en eigenlijk niet zo goed weet wat ik ermee moet
    maar we proberen possitief te blijven en dan zien we wel toch

net nu we samen besloten hadden na de controle ervoor te gaan maargoed afw8 maar
    moest dit echt ff aan jullie kwijt

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @knuffie, jezus (ja sorry hoor kan t ff niet verbloemen), alsof t nog niet erg genoeg is dat jullie je kindje zijn verloren blijft t naar je terug komen :( hoop dat je goede uitslagen krijgt!!

19. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Lieve meiden,

Bella, ik denk de hele tijd aan je.... Hele dikke mega knuffel voor jullie.......

Swiimming, Ik duim voor een goede uitslag, o wat gun ik jullie goed nieuws!!!

Flora, Ook voor jou duim ik voor een geweldig mooie cyclus en roze......... Ik hoop dat de tweede afspraak bij de gyn net zo voorspoedig zal verlopen als de eerste afspraak.....Ik snap dat je erg geschrokken was van de tijd van zwanger worden. Maar het zegt helemaal niks... Ieder lijf is anders, en zelf bij een eerste en een tweede kind kan veel verschil in tijd zitten. Er is niks over te zeggen. Meid, ik hoop echt dat je snel op roze mag!!!

Muml, welkom terug:) Gezellig!!! Ik hoop dat je eitje er snel is! en dat jij ook snel op roze mag!! En sperma kan idd lang leven... Je weet maar nooit...

BF, ai dat klinkt niet fijn zeg... Heb je nu minder last van je buik? En wat beschrijf je dat leuk over mini, Ik kan het bijna voor me zien hahaha. Lijkt me zo geweldig om dat te voelen. Maar ik snap ook dat het best irritant kan zijn.... Wat fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan! Hoe is het vandaag gegaan?

Julia, Leuke wagen!!!

Mams, oei, ik hoop dat het allemaal goed is en ze nog even blijven zitten.. Succes in het ziekenhuis!!!

MvS, hoe gaat het nu met je? Is het bloeden gestopt?

Jazz, hoe gaat het met je?

Ik hoop dat ik niks vergeten ben....

Hier, de laatste dagen allemaal mensen over de vloer gehad, erg gezellig maar doodvermoeiend... Slaap best slecht en droom ontzettend veel... en ook allemaal heel levendig en raar.... Maar dat zal wel weer over gaan denk ik..
    Qua lijf alleen af en toe last van onderrug en zere borsten. Ik blijf ontzettende last van mijn liezen hebben. Zelfs als ik zit.... en ik heb een enorme stijve nek... auw..... En ik heb af en toe een steek in bm, maar geen ongi krampen. Ach ja, zegt allemaal niks, ik wacht rustig af vrijdag en zaterdag. Als er dan nog geen ongi is, zondag testen!!

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Gyn belde net uitslag was goed geen hcg hormoon dus paniek voor niks gelukkig nu groen licht voor nieuwe zwangerschap maar wil zelf w8 tot 1e menstruatie want dat vind ikzelf het handigst

Deel Deze Pagina