Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @knuffie fijn dat er niets ernstigs is hopelijk snel een gezonde zwangerschap.

2. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    O knuffie, gelukkig dat je bloed goed was en het geen Mola was.... pfffff..... Ik hoop dat je snel weer op roze mag! Knuf

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @knuffie, gelukkig!!

@zep, t is beetje ongemakkelijk hihi ;)
    Ben erg benieuwd dan van t weekend!!!! Ik vind dat je wel op roze mag! Mjaa....nu hopen dat ik mn zin krijg! ;)
    Ik ga in elk geval duimen voor je!!

@knuffie, geef je trouwens gelijk dat je eerst even 1e menstruatie afwacht, lijf kan nu natuurlijk best even de weg kwijt zijn...

4. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Bf, ik hoop dat je vaak je zin krijgt hahahahahaha!! Dat zou dan veel goeds betekenen voor me deze ronde:D:D

5. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hej meiden,

*Denk aan je Bella!*

@ knuffie, wat een schok in eerste instantie, fijn dat het zo afgelopen is.
    Fijn dat je snel weer zwanger mag worden. :)

@ Zep, ik duim voor je. Hopelijk deze week een roze naam erbij! ;)

@ Flora, ik duim ook voor jou, meis!

@ BF, fijn dat deze dagen "beter" zijn gegaan op het werk. Nog even volhouden en dan lekker met verlof. ;) En van de week had ik ook buikpijn in mijn buik, zonder dat ik naar het toilet moest of zonder gas (hihi) maar uiteindelijk is het ook overgegaan. Ik denk dan maar dat ik erg druk ben (meestal is dat ook zo) als ik dan weer even rustig aan moet doen.

@ Jazz, alles goed met je?

@ MvS, hopelijk blijft het bij oud bloed, en is het bij de volgende afspraak allemaal weg :)

Heb even een paar foto's gemaakt van de spullen die we tot nu toe hebben gekregen :$:$:$:$
    En dan heb ik alle slabbetjes, hoeslakens, doekjes, sokjes nog niet eens op de foto gezet. Vind het zo lief om dat allemaal al te hebben. Kan niet wachten totdat het kamertje staat zodat ik deze dingen er allemaal in kan leggen.

Ennnn.. ik ben vandaag op de helft jihoeeeee...

Bekijk bijlage 297361

Bekijk bijlage 297362

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    *knuffel voor bella!*

@knuffie: wat een opluchting dat het bloed goed was! Kan me voorstellen dat je eerst ff ongi af wil wachten en er dan pas voor wil gaan.

@zep: spannend meid:D je kwaaltjes klinken hoopvol in ieder geval! Zo mooi zijn als de lijst weer wat roze gaat kleuren!

@kiwi: wat veel leuke spulletjes!! Hihi. Op de helft alweer! Gaat hard zeg.

@mvs: gelukkig gaat het nog goed met de kleine! En al 10 weken :$ je ei is dan veel eerder geweest dan je zelf dacht, of niet? Of gaat het écht gewoon hard.. Hopelijk verlies je het overig bloed nog vanzelf.

@hier: borsten worden weer veel gevoeliger, elke keer precies op 11 dpo. Dus verwacht eigenlijk niets van deze ronde. Nog een paar daagjes afwachten!
    Zo lekker pizza eten :D ML is ze nu halen. Yummmmieee! ;)

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoe zou het met Bella gaan.....

@knuffie jeetje meid wat was dat schrikken! Idd alsof het niet al moeilijk genoeg was om je kindje te verliezen. Gelukkig goed afgelopen en hebben jullie weer groen licht. Rustig aan meid

@zep whaaa klinkt erg hoopvol moet ik zeggen :) oh ik hoop het zoooooo! Zeker die dromen.. Die had ik dus ook voor mn NOD en toen was t raak. Wil je geen valse hoop geven natuurlijk maar ik duim iig met je mee

@flora hmm kan me voorstellen dat je even in de stress schiet als je dat hoort van je schoonvader. Maakt je nog meer onzeker. Maar idd niemand kan er iets over zeggen. Ik vind dat de gyn gewoon even de vruchtbaarheid van jullie beide onder de loep moet nemen maar dat gaat ie idd denk nog niet doen. Ik hoop gewoon zo erg voor jullie dat jullie binnenkort een mooi 2e streepje mogen zien

@mvs gelukkig is het allemaal onschuldig bloed. Toch niet fijn zeg je schrikt je rot. Super lief dat je kleine beeb al bewoog. Vond (en vind!) dat ook nog zo ontzettend leuk en lief om te zien. Smelt

@kiwi gefeli met de 20 weken! Tijd vliegt echt voorbij he. Soms vind ik het wel is te snel gaan ;) en leuke spulletjes voor nibbit! Wij hebben ook dat rompertje met die stropdas print hihi heeft vl van een collega gehad echt leuk.

8. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Wow Kiwi, alweer op de helft...... Wat gaat dat snel zeg...... Voel je je verder goed? En wat een hoop spulletjes! Erg leuk hoor!!!

Jazz, hoe voel je je verder meid? Nog steeds zo moe?

Ik wil wel weer eens buikfoto's zien:D

Meiden, ik vind het ook spannend........... Flora en ik gaan gewoon op roze 11 januari. Tenminste, dat zou ik graag zo zien hahahaha

9. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja mijn ei was rond 7 nov en heb eigenlijk geen idee meer wanneer shaun in het zh lag volgens mij de week erna maar heb het die ronde helemaal niet bijgehouden

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

@zep met mij gaat t goed hoor meid! Ik begin bijna saai te worden;) als je zwanger bent krijg je iedere dag minstens 10x de vraag hoe je je voelt en iedere keer antwoord ik met: goed! Nergens last van :D ik word nog net niet verbaasd aangekeken dat ik geen kwaaltjes heb hihi. Moe vind ik niet echt een kwaal hoor.. Ben al jaren vaak moe dus voor mij niet zo'n verschil. De ene keer meer dan de andere keer. Ik hoop ook dat jij en flora op roze gaan!

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Jazz wacht maar straks krijg je fb berichten, whatsappjes, smsjes alles met de vraag is het er al voel je al iets pffff

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, haha lekker ding :D maar extreme vermoeidheid is toch echt een kwaal hoor schat ;)
    Ik zou best nog 8 uur per dag kunnen werken, maar verantwoord is t niet....vooral niet om daarna nog beetje oplettend in de auto te zitten.
    Daarnaast kan ik dan 's avonds letterlijk helemaal niks meer....
    Maar als je t idd al gewend bent en weinig verschil voelt met normaal is t haast te verwaarlozen zou je denken ;)
    Hoop gewoon voor je dat je zo kwaalvrij mogelijk blijft!

@kiwi, wauw jij ook al op de helft :$ wat gaat dat hard!!!
    En wat hebben jullie al ontzettend veel gekregen zeg!

@zep, hihi il durfde niet te zeggen dat t hoopvol klonk, maar aangezien anderen me nu toch al voor zijn geweest ;) hihi

@bella, lieverd, in gedachten ben ik al de hele dag bij je, ik hoop zo dat het allemaal goed gaat met jullie, in zoverre het goed kan gaan natuurlijk....heeeeeeeeel dikke knuffel!

13. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @bella: denk aan je! Dikke knuffel.

@knuffie: pfff. Gelukkig goed nieuws...

Sjonge... wat kan er ook veel gebeuren als je eenmaal een wondertje je buik hebt! En dan is het ook een wonder dat je uiteindelijk nog een gezond hummeltje op de wereld mag brengen. Al dit nieuws zet je toch wel ff met je beide benen weer op de grond hoor...

Sorry voor m'n negatieve berichtje. :)

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

@sproetje ja zo denk ik er ook over. Ben nooit echt zorgeloos geweest maar nu heb je nog meer zoiets van jeetje een goeie zwangerschap en een gezond kindje is zo niet vanzelfsprekend! Dat dacht ik al nooit maar je staat er nu nog meer bij stil..

@bf ja voor mij is moe zijn niet gek maar het is idd wel lastig..

@buikfoto's zijn er nog leuke buikjes te zien? :D

@aankomen hoeveel zijn de andere zwangeren nu aangekomen? Ik dacht in het begin dat t heel hard ging maar sindsdien is het niet echt meer geworden. Ben nu net geen 3kg aangekomen, maar verwacht nog wel een groeispurt in kilo's als ik over de helft ben

@bella denk ook al de hele dag aan jullie. Knuf!

15. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    hey meiden !

Sproetje Snap je bericht wel hoor! Het is niets voor niets dat mensen zeggen, vanaf het moment je zwanger bent, stop je nooit meer met je zorgen te maken! Het is dan ook een echt wonder als alles goed mag gaan.

Jazz Hihi! Kan het me zo al voorstellen dat je 10 keer per dag de vraag krijgt of alles goed gaat. En zoals mvs zegt, zul je tegen je bevalling zot worden van de berichten of het nog niet zo ver is!

Mvs hoop dat alles gewoon goed blijft gaan met je kleintje in je buik!

Flora Ik duim alsnog toch nog heel hard!

Zep Ik duim voor je hoor!! En ja, ik wil ook wel eens buikfoto's zien! LOVE it! :D

Kiwi Leuke spulletjes hoor!! En wat veel knuffeltjes! Duidelijk nog steeds een graag gegeven cadeau. Hoop dat de kindjes daar ook iets aan hebben, aan zo veel knuffels!!

BF Zo, jij werkt nu geen 8 uur meer? Gelijk heb je hoor! Als je het rustiger aan kan doen ( financiel enzo, zeker doen!! )

Meiden, moet er snel van door. Mijn spannende serie begint!!
    Wou toch nog even zeggen, dat ik nu echt eipijn heb. En daarnet lekker geklust, dus ik heb weer hoop! Nu hopen dat mijn temp morgen de lucht in gaat.

Oja, ik had ook vandaag een afspraak met de gyn ( voor iets anders, maar wou mijn onregelmatige cyclus ook even ter sprake brengen. Kom ik er toe, zit ik 5 min te wachten, komt de assistent zeggen dat mijn gyn net was weggeroepen voor keizersnede te doen, dus heb ik maar nieuwe afspraak gemaakt.

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @muml, ziektewet ;)
    Ik was vroeger heeeeeeeeeeel erg fan van mn knuffels! Had er ook een heleboel! Hd ze allemaal bewaard, maar toen kwamen er polen in huis van mn moeder en die hebben alles (op 5 na) gejat :x:x:x
    Maar goed...gelukkig had ik mn teigetje verzameling wel gewoon thuis!

Schiet lekker op als gyn weggeroepen wordt, mjah andere kant zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren...hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten voor je nieuwe afspraak :)

@jazz, nou show je buik maar :p ik show mijne hier redelijk vaak toch!? ;)
    Enne gewicht...laatste controle 11 kg aangekomen, ik vrees voor morgen....(laatste keer was 22 weken trouwens)
    Maaaaar ik pas nog steeds de broeken die ik aan t begin gekocht heb, dus t gewicht zit m toch voornamelijk in boobs, buik en ook wel klein beetje benen ;) en hou daarnaast ook redelijk wat vocht vast in voeten, enkels, onderbenen, polsen en handen....
    Ook is mn gezicht wat voller ;)
    Baal er onwijs van, maar ja...lijnen is nu ook niet toegestaan dus heb me er maar bij neer gelegd...
    Moet alleen wel minderen met chipjes enzo hoor :)
    Dus daar gaan we aan werken ;) en heb tegen ml gezegd dat hij niet elke keer chipjes mee moet nemen...
    Dus nog even een omschakeling ;) hihi

@hier, nou :(:(:( laatste aflevering van Merlin gezien van seizoen 4...en seizoen 5 is nog niks van te downloaden :(:(:(
    *droevig door hormonen*
    En buik voelt nog steeds als een baksteen zo vermoeiend, morgenochtend weer eventjes over ;)

Dus zo maar lekker richting bed, ik ben moe :)

Slaap lekker allemaal! X

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun heeft denk ik 40 knuffels en hij speelt er met geen een nooit gedaan ook :(

Ik ben met shaun 17 kilo aangekomen de dag van bevalling woog ik 70 kilo de dag erna 60 dus goed gedaan haha

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, haha zeker goed gedaan! Kan je nagaan he wat een gewicht we met ons meezeulen ;)

@knuffels, op de bank staan er een paar, en in de vensterbank, en als ons neefje hier is moet ie er allemaal mee aan de haal :):) dus hij vind ze best interessant eigenlijk :) maar weet ook niet hoe hij er thuis mee omgaat hoor :):)

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @knuffels: ik had vroeger ook een heuse verzameling :D ze hadden allemaal een eigen plekje in bed of ergens in m'n kamer. Had ook een hele Winnie the pooh collectie. Enkele heb ik met verhuizen meegenomen, de rest ligt stof te vergaren op zolder bij m'n ouders ;)

@jazz: 3 kg netjes hoor! En ja show je buikje maar :D

@bf: je bent meer aangekomen dan ik had verwacht. Het is zo niet aan je te zien. Het meerdendeel zul je na de bevalling wel weer kwijt zijn :)

@muml: jeej nog op tijd voor je eitje geweest :D laat die temp nu dan ook maar mooi stijgen.

@serie: bf dat gevoel ken ik :( wij waren breaking bad aan t kijken (echte aanrader), en midden in t seizoen stopt t en gaat vd zomer pas weer in Amerika verder :( dus moete nog lang wachten en t was net zo spannend.. Grrr ;)

Welterusten meiden!

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hoe zou het met Bella gaan? :(

@knuffels: hihi denk dat ik, als het ooit zo ver mag zijn, een verbod geef op knuffels.. :D 1 knuffel mag, en dan zo'n hippe blije Hema knuffel ofzo.. maar die haal ik dan zelf wel :p Oh en op kleding met disneyfiguren en woezel/pip e.d.

@hier: behoorlijk last van medicijnen. Veel hoofdpijn. En zodra ik 'm 's avonds in heb genomen na half uurtje beginnen buikkrampen alsof je ongesteld wordt en dat blijft aan houden, zodra ik in bed ga liggen komt er zuur omhoog.. blij dat ik 'm 's avonds inneem, dat ik er overdag iig minder last van heb. Direct na beginnen meds ging temp flink omhoog.. maar vandaag was ie weer flink laag :( Weird.. Hoop maar dat het werkt iig..

Hoe is het met de rest? Flora en Zep bijna testen geloof ik? Duim voor jullie!

@rest: lees dagelijks wel even mee hoor, maar daar hou ik het voorlopig even bij.

Deel Deze Pagina