Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, waar blijft jouw foto?? :):p
    ben benieuwd wat voor informatie je krijgt :)

@sproetje, hoe staat t met jouw buik? ;)

2. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Lieve, lieve Bella.... Ik weet echt niet wat ik moet zeggen...... Ik denk erg veel aan je en aan de kleine Demi......ik vind het allemaal zo oneerlijk.... Ik hoop dat de bevalling vlot is gegaan en je zo min mogelijk pijn hebt gehad... Ik wens je alle kracht en sterkte van de wereld toe...... Een hele, hele dikke warme knuffel.....

Meiden, ik reageer straks op jullie.

3. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@jazz / bf, he meiden... voelt een beetje raar om over mezelf te beginnen nu dit met Bella allemaal speelt.. maar lief dat jullie naar me vragen. Hier gaat gelukkig alles goed met mij en de kleine meid alleen kan ik nu al niet meer goed lopen wat erg balen is.. Bij mijn oudste begon dit 2 maanden voor de bevalling nu ben ik helaas al eerder aan de beurt... maargoed dat is natuurlijk niets als je nu maar weer met beide benen op de grond wordt gezet want andere mensen mee moeten maken... Voor zover ik bijgelezen heb gaat met jullie ook alles goed gelukkig :)

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Op verzoek bf en nog wat anderen even snel een foto'tje gemaakt :)

pff zo op de foto is ie toch wel heel groot, vanaf boven valt het minder op :p

In week 28 tm 30 echt een groeispurt gehad (lag toen ook voor op de groei bij de controle) dat was niet prettig toen voelde mijn buik echt te klein nu gaat alles gelukkig een stuk beter :) en nu ligt het weer mooi op de groeicurve :)

Bijgevoegde bestanden:

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ow nog wat ik was (ben) toch bezig met het haken van een tijgertje knuffel (aangezien ik geen tijgertje knuffel kon vinden in de kleuren van de kamer) en hij is echt veel groter dan verwacht haha er ligt een A4 naast om een idee te krijgen van de grote. Volgens mij is hij net zo groot als een klein baby'tje :) nog even doorzetten en dan is hij aan het einde van de week klaar :)

Bijgevoegde bestanden:

6. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden :)

Bella Heel erg veer sterkte voor jou en jou familie. Zo oneerlijk!

Buikjes Mooie buikjes hoor dames!! Ik wil ook :D

Meelanor Waaw, leuke tijgertje! :D Moet ook maar eens leren haken geloof ik als ik zwanger ben! Je kan er echt leuke dingen mee maken.

Zsa Hoop dat volgende ronde wel gewoon goed gaat bij jou :)

MamsFijn dat alles goed gaat met jou jongens! Nu maar gewoon lekker rusten en je lekker laten verwennen door manlief! :D

Verder weet ik het niet meer, sorry!
    Hier deze morgen geen gestegen temp. ZUCHT! Wat een rotcyclus. Nu wel behoorlijk wat menstruatiepijn. Dacht echt dat ik ongesteld aan het worden was, maar niet dus. Dus zou het dan vandaag springen mijn eitje? :) Ik weet het niet!

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @muml, grote kans dat je ei bezig is ;) hoop t!

@meelanor, erg leuk zeg dat teigetje!!!!

@pixels, fijn dat alles goed gaat met jullie maar wel echt balen dat lopen niet meer zo goed gaat...hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen?? Enne, buikfoto volgende keer?

@meelanor, mooi buikje! Wat had ik nou gezegd dat ik dacht? Jongetje toch?? Of dacht ik meisje? Ik weet t niet meer haha

@wwens, hee zie je online staan, hoe gaat t met jou?

8. madelief123

@meelanor, mooie buik! en ziet er goed uit dat knuffeltje! Heb zelf ook een poging gedaan om te haken, maar vind het soms best nog wel lastig :)

@jazz, jij ook al een aardig buikje voor de eerste! Leuk he :)

@bf, jouw buik er ook nog even bijhalen haha, groeit ook goed!

Wat betreft de voorbereidingen... Spulletjes heb ik eigenlijk allemaal wel in huis. Aangezien ze bij ons op de kamer komt en daarna bij haar zus heb ik geen babykamer hoeven maken... Dus heb me allemaal mooie kleertjes gehaald en wel een nieuwe wagen gekocht. Nu nog even onder controle bij de vk en vanaf half maart naar het zh. Verder niets bijzonders. Lopen is inderdaad heel vervelend... weet ook niet hoe het komt. Zo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert op een zwangerschap.. ieder weer z'n eigen kwaaltje ;)

Jullie alles al in huis?

Hier dan nog even een foto van mijn buikje:

Bijgevoegde bestanden:

• foto1.jpg
      foto1.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,4 KB
      Weergaven:
      5
  9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @haken: Ik had verder nog nooit gehaakt. Dit is mijn tweede project na het maken van het mutsje en de sokjes. Vind het eerlijk gezegd nog niets tegenvallen :) ben benieuwd hoe het wordt als hij een tigger koppie heeft zo meteen :p
    @mumL kan ook voordat je zwanger bent hoor (ik vind het heerlijk om savonds rustig op de bank te doen :) )

@buik
    @@pixels zo dat gaat ook al lekker :) en merk je het dat het bij de tweede sneller gaat?
    @@bf volgens mij dacht jij een meisje en... denk je dat nu nog steeds?
    iedereen denk hier dat het een jongen gaat worden, wij weten het nu echt niet meer :)

@werk: Ehh pff echt geen zin meer heb storingsdienst en het is allemaal veel te chaotisch in mijn hoofd (is niet handig:x) hopelijk blijft het vanavond rustig want ik heb t/m morgenochtend 8 uur storingsdienst :( ik vind het helemaal niet leuk om snachts ook storingsdienst te draaien:x maarja komt vast goed ;)

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
  11. madelief123

@haken, ziet er heel netjes uit als je het nog nooit eerder gedaan hebt!

@buik, mijn buik begon wel sneller zichtbaar te worden, maar ik denk dat ie qua grootte nu ongeveer gelijk is aan de eerste keer. Het is wel een verschil dat mijn buik veel vaker zeer doet en veel harde buiken heb. De vk zei dat dit gewoon kwam doordat het de tweede was en alles al wat slapper is..

@geslacht, wat grappig dat jullie het nog niet weten. Is ook leuk hoor, bij de eerste wisten wij het ook niet!

@werk, hier ook geen zin. Heb de laatste tijd nogal moeite om mezelf te concentreren door dat trappelende meisje in me :)

@aflevering, die wil ik ook wel zien!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

@meelanor hahaha een kussentje hmmwat moet ik daar van vinden :D hihi nee hoor enne je mager altijd op liggen meid ;) mooie buik heb je zeg! Kan me niet voorstellen dat mijne ook zo groot gaat worden. Ik dacht bij jullie ook een meisje maar ben er niet meer zo zeker van

@pixels vervelend datlopen al bijna niet meer gaat meis.. Wel een heeele mooie buik heb je! Je bent zo lekker slank ook hihi.

@haken heb echt geeeen idee hoe of wat maar heb t idee dat t echt lastig is :( En laat ik nou niet zoveel geduld hebben om er rustig voor te gaan zitten. Al lijkt t me wel een fijne bezigheid.

Ik hoop zooo dat t een beetje gaat met bella en dr man... Konden we maar iets voor ze doen he

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oja en die aflevering lijkt me ook fantastisch! :D

14. madelief123

Dankje... Ik ben ook maar heel klein, 1.58 :)

Ik hoop het ook wat betreft bella.... :(

15. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    O wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen!!! Wauw!!!!

Meelanor, Mooi zeg!!! Echt knap! Bah, dat lijkt me erg vervelend om storingsdienst te hebben, kan me voorstellen dat je dan ook niet rustig kan slapen. Want je kan natuurlijk elk moment gebeld worden voor een storing. Mogen ze dat nog wel doen nu je zwanger bent? Bij mijn organisatie mogen zwangere vrouwen geen nachtdiensten meer draaine vanaf, ik geloof, 12 weken...

Pixels, wat vervelend zeg dat je niet meer goed kan lopen... doet lopen ook pijn? en fijn dat je alles al in huis hebt.

BF, dagje weer overleefd?

Jazz, wat fijn dat je weinig kwaaltjes hebt!! Dan kan je er echt van genieten!! Voel je de kleine al wat vaker en duidelijker?

Muml, ik denk dat je eitje eraan komt!!

Flora, Je temp ziet er wel mooi stabiel uit!! Ik duim heel hard voor je!!

Hier, Af en toe een steekje in bm, maar verder niks....... Toch ben ik bang voor een ongi.... Ik vind die wachtweken maar niks........ En vannacht weer erg slecht geslapen zeg.......... Raaaaaar.....

16. madelief123

@zepp, het doet inderdaad pijn :( sommige dagen gaat het wel goed, andere dagen moet ik na een paar stappen eerst even stilstaan en dan kan ik weer verder... beetje bejaardentempo...

Jouw geduld wordt ook aardig op de proef gesteld he... hoop voor jou en de andere die nog niet zwanger zijn dan het gauw raak mag zijn!

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@pixels klein maar fijn ;)

@zep ja ik kan er echt 100% van genieten! Dat doeik ook zeker :) en ik voel de kleine man nu idd weer iets duidelijker! Gisteravond in bed had ik even moeder-zoon tijd en toen liet ie ff goed weten dat ie me hoorde hoor hihi was zo speciaal! Elke keer als ik iets tegen m zei (klinkt zo debiel) voelde ik kleine beweginkjes. Erg leuk! Maar voel het maar af en toe hoor. Enne spannend zeg je nod!! Die wachtweken zijn inderdaad maar niks! Zo spannend telkens.. Mn duimen draaien!!

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ow hoorde net op de radio meer informatie dus ben even gaan zoeken.
    Het komt maandag 14 januari om 21:30 op nederland 3

Ik ga kijken!

hier vond ik alvast een voorproef je (en dat was pas bij de eerste wee, hihi. Hoorde op de radio dat ze de weeen ook steeds intensiever maken met die apparatuur)

Proefkonijnen

19. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Pixels, Oef wat vervelend... Lijkt me ook erg moeilijk om te accepteren........
    En idd wordt mijn geduld op de proef gesteld..... Ben er ook wel een beetje klaar mee......... Maar mijn vriend heeft deze maand voor het eerst echt meegewerkt!!! En dat is wel heeeel positief... Maar ik moet zeggen dat ik me nu alweer verdrietig voel......... Ik weet niet...... Ik heb er steeds minder vertrouwen in... En dat terwijl ik nog helemaal niet ongi ben.....

Jazz, Wat ontzettend bijzonder en super schattig! Echt geweldig dat jij iets zei en hij een schopje gaf, smelt!!

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Elke wee is anders he meiden ik heb namelijk een super bevalling gehad ja pijn dat wel maar zo een bevalling wil ik weer zonder pijnstilling gedaan

Deel Deze Pagina