Z weer aardig wat gekletst hier @pixels, mooie buik! Zo zie je maar dat echt alle buiken anders zijn! @rest, uhhhh *zeef*...en hersenen staan zo goed als uit ... @hier, bij vk geweest voor controle, bloeddruk goed, bm goed gegroeid (net steeds ongeveer even hoog, maar nu erg de breedte in gegaan ) voel dr sinds een paar dagen ook echt in mn zij trappelen Maar ze vond grootte van mn buik ook erg netjes Mjaaah toen die buikklachten he...t zijn toch echt harde buiken, en moet morgenochtend eerst urine inleveren bij de HA, als t blaasontsteking is dan aan de ab en dan zou t snel minder moeten worden, indien t niet zo is dan moet ik de arbo arts bellen en weer minder gaan werken.... Heb deze nu in elk geval al sinds gistermiddag, en ben er vanmorgen ook gewoon weer mee opgestaan dus dat is niet goed... Maar ja, als ik nog minder moet gaan werken dan moet dat maar, want wil niet dat ze te vroeg komt omdat ik eigenwijs ben Nu steekjes helemaal onderin, minder prettig... En nu omkleden en dan naar de yoga, ben benieuwd hoop dat t beetje wil met mn huidige buik
@zep dikke knuffel meis!! Snap je gevoel zo goed.. Ik gun het jullie allemaal zoooo!! Probeer positief te blijven!! @mvs fijn dat je een goeie bevalling hebt gehad. Opzich zie ik er hiet heel erg tegenop omdat ik toch nooit kan weten hoe het zal gaan. Sta er dus vrij blanco in. Dat t pijn gaat doen is algemeen bekend maaja het gaat ook weer over. Ik hoop gewoon op een ongecompliceerde bevalling. Hopelijk geen pomp/keizersnede/totaal ruptuur. Verder vijd ik t allemaal prima ookal snap ik nog steeds niet hoe arme Joah uit dát gaatje moet gaan komen @bf gelukkig gaat alles goed maar erg vervelend van de harde buiken! Is niet goed nee als je er zoveel last van hebt.. Probeer meer rustmomenten voor jezelf te creeeren he en als het nodig is idd minder gaan werken. Gelukkig ben je wel zo verstandig. Veel plezier bij yoga @zw cursus wij hebben ons opgegeven voor de cursus Samen bevallen. Had nooit gedacht dat vl het zou doen. Eerlijk gezegd heb ik er ook Alleen voor gekozen omdat je deze verkort kan doen (4x ipv 8 keer) en dus t goedkoopste was haha maar vind ook wel fijn dat vl beetje op de hoogte is op het moment supreme
Hoi meiden, Allereerst wil ik jullie bedanken voor al het medeleven! Wat hebben we toch een hecht en warm clubje hier, waar we al maanden met elkaar kletsen over van alles en nog wat, leuke en minder leuke dingen. Het is ook echt fijn om hier altijd je verhaal kwijt te kunnen. Gister moesten we om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Ik was echt zo zenuwachtig dat ik er zelfs misselijk van was. Komt denk ik ook een beetje omdat ik niet zo'n fijne bevalling bij Dilan heb gehad en dan ben je toch extra bang. Om half 11 hebben ze de eerste pilletjes in gebracht en zolang ik nog geen buikpijn had mochten we gewoon rondlopen in het ziekenhuis. 10 minuten nadat ze de pilletjes hadden ingebracht kreeg ik al steeds harde buiken, maar niet pijnlijk. Dit heeft uiteindelijk zo aangehouden en om half 2 kreeg ik weer een nieuwe dosis pilletjes ingebracht. Rond 2 uur kwam toch een beetje het menstruatie gevoel. Nog niet pijnlijk, dus ondertussen nog steeds rondlopen (althans ik in een stoeltje, voor het geval mijn vliezen zouden breken) en sigaretjes roken. Om 3 uur begon ik wat weeën te krijgen en na het toucheren bleek ik op dat moment bijna 2 cm ontsluiting te krijgen. Ze vroegen ook meteen of ik het al te pijnlijk vond en pijnstilling wilde, maar op dat moment ging het en ik zei zolang ik nog niet begin te wiebelen is het nog te houden. Een uur later kwam ze weer even kijken hoe het ging en ondertussen zat ik te wiebelen en vroeg ze wat ik wilde. Toen gaf ik aan dat ik toch graag een ruggenprik had. Een half uur later zat deze erin. Pff toch wel een gemene prik die je krijgt! Maar daarna voelde ik niets meer van de weeën dus dat was wel heel erg fijn. Toen was het afwachten en ze gaf aan wanneer ik een druk onder voelde dan moest ik op de bel drukken. Rond 6 uur had ze nog getoucheerd en toen zat ik op 3 cm. Ondertussen was ik wat gaan dutten en ineens voelde ik die druk onderin, dus ik zat meteen recht op in mn bed en mijn moeder en ML stonden ook meteen naast mijn bed, ML werd helemaal zenuwachtig en ik ook want ik voelde ze aankomen dus snel op die bel drukken. Wat duren 2 minuten dan lang voordat er iemand komt! Ze ging eerst voelen en toen zei de VK dat ze er inderdaad aan komt en ik wat mocht gaan persen. Na 2 keer persen werd ze geboren om 19.07 uur, nog in de vruchtzak dus het hele complete pakketje kwam eruit. En ze leefde nog! Ik durfde nog niet te kijken, maar ML en mijn moeder zeiden dat het echt heel erg mooi was, precies zoals ze in mijn buik zat zo kwam ze ter wereld. Ook de verpleging en VK vonden het indrukwekkend want zoiets kwam maar zelden voor. ML heeft er super veel foto's van gemaakt. Demi heeft nog 20 minuten geleefd. We hebben haar ook bewust in haar huisje laten zitten totdat ze was overleden. Daarna heeft de verpleging haar uit de vruchtzak gehaald en in een doek gewikkeld en toen kreeg ik haar in mijn armen. Ze was zooo mooi! Echt al helemaal af en haar huidje was ook super gaaf. Ze was niet blauw of rood, haar huidskleur was al precies zoals die van ons, maar alles gewoon mini. Ze heeft ongeveer 2 uur in mijn armen gelegen en hebben we haar helemaal bewonderd. Ze was ook echt al lang en ze had grote voeten en leek erg veel op Dilan toen hij geboren werd. Dezelfde neus en lippen. Ze woog 540 gram en was 31 cm. Rond 9 uur hebben we de familie gebeld en hebben wij haar ook in haar mandje gelegd. Iedereen heeft ze bewonderd en afscheid van haar genomen. En 's avonds om 11 uur hebben ook wij afscheid van haar genomen, want ze begon al wat donkerder te worden. We zijn gisteren ook heel goed begeleid door het ziekenhuisteam, ze waren allemaal super lief en ze deden alles voor je. Geeft ook een heel warm gevoel. Ik heb vandaag inmiddels een foto gezien van toen ze nog in haar vruchtzak zat en dat was inderdaad hartstikke mooi. Gewoon een ballon met water en daar lag ze heerlijk in met haar handjes bij der gezicht. Aanstaande vrijdag is de crematie om 10 uur, dus dat is wel fijn dat het zo snel al kon. Hieronder nog een foto van haar, ongeveer 1,5 uur na haar geboorte.
@bella gefeliciteerd met de geboorte van demi en tegelijke tijd gecondoleerd.wat een prachtige meisje is het. fijn dat het best snel is gegaan en de ruggenprik goed heeft geholpen verder weet ik nu echt even niet wat ik moet zeggen.
Ohh bn wat een geweldig meisje wat is ze mooi heb zoveel respect voor jou je hubbie en jou mama die haar haar laatste 20 min hebben opgevangen door alleen naar haar te kijken. Tranen vloeien hier vind het zo sneu
O lieve Bella............ Wat een prachtig mooi meisje...... En wat ligt ze er vredig bij...... O meis......... Ik ben sprakeloos....... Tranen branden achter mijn ogen, een enorme brok in mijn keel..... O wat vreselijk........ Ik weet niet wat ik moet zeggen....... Ik ben wel blij dat de bevalling goed is verlopen...... Pffffffff......... Ik wil je alle kracht van de wereld wensen. Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen....... En ik wil je heeeel erg veel sterkte wensen vijdag...... Pffff Mega dikke knuffel voor jou....
Oohh lieve Bella.. Ik ben echt helemaal sprakeloos!! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en gecondoleerd met dit grote verlies. Jeetje, je bent zo sterk!! Wat een verdrietige maar ook bijzondere ervaring dat ze in haar eigen huisje werd geboren. Erg bijzonder om haar zo puur geboren te zien worden.. En dat ze nog 20 minuten leefde. Wat moet het verschrikkelijk moeilijk zijn om afscheid te nemen van jullie kleine meisje die al echt helemaal af was.. Lieverd, heel heel veel sterkte voor jullie. Toch fijn dat jullie zoveel foto's hebben van kleine Demi. Ze is prachtig en je mag trots op haar zijn!!
Ze is echt zo ontzettend mooi en helemaal af.. Zo compleet.. Ze is nu een prachtig sterretje aan de hemel..
Lieve Bella, Ik ben ontzettend trots op je! Wat een prachtig meisje... Wat moet het ontzettend zwaar zijn voor jullie om afscheid te moeten nemen van zo'n wondertje... Snapt Dilan een beetje wat er gebeurd? Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen... Veel liefs
@bellanoa en ml ik wil jullie feliciteren met de geboorte van jullie mooie dochter demi en tegelijkertijd condoleren met dit grote verlies. Ik vindt het zo knap van je hoe je hier mee om gaat! Zo sterk en (heb er geen woorden voor). Wat is ze mooi, een compleet mensje. Voor as vrijdag en de komende tijd heel veel sterkte wensen en je kan hier altijd je verhaal kwijt meid! Dikke kus en knuffel. Demi zal altijd in onze gedachten zijn!!!
Lieve Bella, Bellaman en Dilan, Woorden schieten te kort, om nu iets tegen jullie te zeggen... Toch willen wij jullie feliciteren met jullie prachtige Demi en tegelijkertijd toch ook condoleren met het verlies van jullie prachtige meisje. Wat een emotie en gevoelens zullen er gisteren bij jullie geweest zijn. Maar ook wat prachtig dat ze nog 20 minuten geleefd heeft en bij jullie geweest is. Fijn dat de bevalling allemaal zo pijnloos en snel is gegaan. Jullie Demi is een machtig mooi kindje, heb even naar die mooie foto zitten staren... Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie alle drie. Ook veel sterkte aankomende vrijdag. En wat Jazz zei, jullie mogen trots zijn op zo'n prachtig meisje! Dikke kus en knuffel!
Lieve Bella, Bellaman en Dilan. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, en tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies. Het is echt een prachtdame, een vechtertje om trots op te zijn. Heel veel sterkte te komende tijd. Vrijdag zal ze een mooie uitvaart gaan krijgen. Ik zal weer een kaarsje voor jullie aansteken. Een hele dikke knuffel van flora en floraman!
@bella, ik kan niks anders zeggen dan dat ik sprakeloos ben met een gigantische brok in mn keel en tranen in mn ogen.... En wat is ze mooi! Ik vind het heel fijn om te lezen dat de bevalling goed verlopen is en dat jullie ook goed zijn geholpen door het personeel! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd!!! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
@Bella: zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen? Nogmaals heel veel sterkte.. @hier: temp nog steeds hoog.. Weet niet of ik morgen wil testen eigenlijk wacht liever nog een extra dag, omdat mijn lf een keer 13 en een keer 14 is geweest. Dus het kan ook nog zaterdag komen. Eerst mn temp maar afwachten. Als die morgen en zaterdag nog hoog is, dan ga ik pas een testje wagen. Maargoed morgen ook afspraak bij de gyn, misschien is het dan al wel handig om te weten of ik zwanger ben of niet. Straks maar ff met ml overleggen ik wacht liever gewoon tot mn ongi, want die witte testen zijn niet echt prettig. Vandaag weer, voor mij doen, een lange werkdag. Van 9 tot half 6 Deze week veel overuren gemaakt door de kerstvakantie. Veel clienten willen dan gelijk na de vakantie weer een gesprek, dus ik probeer dat dan ook zoveel mogelijk te doen
@BellaNou: Zit met de tranen in me ogen, maar je omschrijft het allemaal zo mooi en vreedzaam. Ik hoop dat jullie het ook zo ervaren hebben en ik ben blij voor je dat de pijn meeviel. Wat mooi dat ze nog in haar vruchtzak zat! En wat is ze mooi! Gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje en gecondoleerd met dit vreselijke verlies... Ik hoop dat je vannacht nog wat hebt kunnen slapen. RESPECT voor jullie, dat jullie hier zo goed mee omgaan. Heel veel sterkte morgen.
Reactie op de rest van de dames. @MvS: de VK heeft me nog nooit gewogen. Ik vertel gewoon wat ik voor het laatst woog als ik weer een afspraak heb. Vind het ook een beetje raar, maar ik heb toch een fobie voor de weegschaal, dus vind het niet erg. Ik ben nu 16 kilo aangekomen. @Buikfoto: Vergeet het iedere keer... Dementie lijkt erger te worden... @Meelanor: GEWELDIG! Die Tijgetje knuffel! Als je je verveelt, wil ik tegen betaling ook wel zo'n knuffel! @BF: Hoe was je yogales?
mogguh meiden (laat voor mijn doen ) @sproetje, ja dementie is fijn weet er alles van yoga was erg leuk! zeker weer wat nuttige tips uit kunnen halen, en mn liefde voor yoga is toch maar weer eens bevestigd vind t dan alleen jammer dat t echte yoga op dit moment geen optie is....vanaf 6 weken na de bevalling mag je weer dingen doen toch? @flora, zou dan gewoon morgen testje wagen voor je naar de gyn moet...je kan t maar weten moet je schildklier trouwens ook extra gecontroleerd worden als je zwanger bent?? @hier, vanmorgen langs de HA gereden met een potje urine. kreeg gelijk de uitslag....urine was schoon had eigenlijk dus gehoopt op een blaasontsteking als reden van de harde buiken die niet weggaan....helaas... betekent dus dat ik zo maar even langs p&o loop voor afspraak met bedrijfsarts omdat ik dus NOG een stap terug moet doen. weet wel, beter voor mij en voor ons meisje, maar ik baal er wel van (je hebt t wel tegen een halve workaholic namelijk...). hoop dan maar dat even een telefonisch consult mogelijk is, want de afspraak die nu staat voor 4 febr duurt nog wel erg lang met die harde buiken constant hoe is t met jullie?
ik ben trouwens tot nu toe zo'n 13 kg aangekomen, dus toch gemiddeld zo'n 2kg per maand. vind t niet leuk meer die weegschaal, zwaarder dan ik ooit geweest ben, maar ik bedenk me dan maar dat t voor een waanzinnig goed doel is enzo, en t gaat er vanzelf ook weer af
Bella en familie, Wat een waanzinnig mooi meisje.... Zo ontzettend oneerlijk ook! Klinkt alsof de bevalling behoorlijk vredig is verlopen, en wat mooi dat ze zo levend in haar eigen huisje is geboren... Ontzettend veel sterkte de komende tijd. Dikke knuf! Hier nu plat op bed.... Heel gezellig! Ahum... ZL gaat tussen de middag bij zn vriendin eten, dus hoef pas om kwart over 3 weer bij school te staan... Heerlijk! Buikfoto zal ik ook gauw weer eens maken, kan via mn samsung geen foto's plaatsen helaas! Maar om alle zwangeren even flink jaloers te maken: ik ben pas 3 kilo aangekomen!