Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, allereerst (beetje erg laat, helaas niet eerder kans gehad) heel erg veel sterkte vandaag!

@pixels, ahhh idd *smelt* zeg met je dochter!! zo lief! ik word wat dat betreft door ml op de bank geparkeerd en owee als ik een vinger durf te bewegen "wat ga je doen" :D wel scheetig hoor ;)

@zep, nog even spannend dus! ik ga voor je duimen!

@dinges, ja nu heerlijke vrieskou, heeeeeeerlijk, ik koel eindelijk een beetje af ;) hahaha
    alleen dat krabben was irritant...
    collega doet normaal gelukkig, dat scheelt een hoop :)

@hier, nu gelukkig lunchpauze, maar pfffff.....zal blij zijn als ik lekker naar huis kan, heb t echt weer ff gehad
    sommige mensen zijn echt zoooo dom :x ligt t nou aan mij ;)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, hoop ook dat de clomid je goed gaat helpen!

3. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@zep, gaat verder heel goed hoor! Gewoon lekker rustig aan doen en gelukkig heb ik een kantoorbaan dus kan lekker doorwerken :)

Wanneer wil je gaan testen?

4. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Flora, bagger! Super lief dat je man steeds kwam kijken.... Maar alsnog bagger!

Zep, breng jij maar gauw roze!

Swimming, wat k*t zeg! Probeer ondanks dat toch te relaxen en genieten op vakantie! Hopelijk komt er gauw een oplossing voor jullie....

Dinges, ik hier jaloers op de bank! NZ lijkt me geweldig! Geniet maar lekker! De boys doen het goed, nog maar ongeveer 5 weekjes! Waaaah!

Bf, heeft het uurtje langer slapen geholpen? Gewoon lekker een stapje terug doen en zoals je zelf zegt, alles voor je meisje!

Kiwi, wat een mooi toetertje! Ik ben echt gigagantisch vergeleken met iedereen hier.... Winterjas staat op springen, maar vind het zonde om voor die paar weekjes een andere te kopen! Ik heb er nog wel hangen die ik wel pas, oude jas van een vriendin van me, maar die is behoorlijk dune, dus koud!

5. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    dinges, geniet ervan meid!! Ik was je net vergeten, sorry....

Even een dikke knuf voor Bella en Swimming!!!!

Bf, gelukkig doet je collega normaal tegen je!! Hoop dat het geen bevlieging van haar is... Maar dat ze nu voortaan gewoon aardig tegen je doet! Hoe voelt je buik vandaag?

Flora, wat super fijn dat je een goed gevoel hebt na het bezoek aan de gyn. En wat fijn dat ze starten met een behandeling en dat het zaad nagekeken gaat worden!! Ik kan me voorstellen dat het je weer wat ruimte en rust kan brengen! Fijn meis!!

Pixels, fijn om te horen!!! En dan heb je inderdaad geluk met je werk!!

O meiden, hoop echt zo dat ik goed nieuws mag brengen. Als ik vandaag of morgen niet ongi ben ga ik zondag testen!! Fijn dat jullie allemaal voor me duimen!!!

6. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Dag van de kutberichten... dokter belde net dat er nog een uitslag acheraan kwam; posi getest op chlamydia :( Echt wat ik absoluut niet verwachtte...

Hier is het ook ff ingestort dus.. Heb net voor ik VL kende test gedaan, dus komt van hem uit wss... Klinkt stom maar ik weet 100% zeker dat hij niet vreemd is gegaan, dat betekent dat ik het dus al 2 jaar bij me draag.. en iedereen weet dat er kans op onvruchtbaarheid is door deze soa..

Vandaag voor beide medicijnen ophalen. Ook gaf dokter aan dat we meerdere tests kunnen laten doen, dus dat wil ik aankomende week laten doen. Ook mocht ik dan een verwijzing krijgen naar gyna om te checken of het schade aan heeft gericht.. maargoed, moet natuurlijk volgende week ongi worden van die pillen, dus dat zal dan zowieso pas later kunnen..

Wat een KUT dag! :(

7. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Pixels, lief van je dochter zeg! Hier zegt ZL ook continu dat ik niks moet doen en moet rusten en goed mijn groente en fruit moet eten, en tegen de buik zegt ie regelmatig dat ze zachtjes moeten doen daarbinnen, want mama is lief, en die heeft nu pijn..... Zo lief.... Ook nog iets: mama, ik denk dat ik al heel veel van de babys hou.... Denk je dat ze mij ook lief vinden?

En de grappigste logica: als ik grote broer ben, mag ik ook alleen thuis blijven he's.. Zorg ik voor de babys als jij boodschappen moet doen! Want dan ben ik toch net zo groot als papa.... Dan moet ik wel een grotere fiets kopen... Hoeveel, centjes heb ik in, mijn spaarpot?

Haha! Mijn zoon heeft af en toe geweldige logica! Heerlijk!

8. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ok, het is nu officieel een grafdag....

Zsa, dikke knuf meis!

9. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    O Kiwi, vergeet ik jou ook.... Sorry meid...... Maar wat heb je een mooie buik!!!! Wauw!!! En wat een prachtig hangertje.... Vond het ontroerend en zo ontzettend lief van je mannetje!!!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: ohh wat een kutbericht.. Maar 1 ding.. Mijn gyn zei dat als je geen ontstekingsverschijnselen hebt gehad (koorts en ziek zijn enz), dat het dan meestal meevalt..
    Ik heb ws ook 2 jaar met chlamydia rondgelopen, maar de gyn verwachtte niet dat dat iets gedaan zou hebben. Als we na een jaar nog niet zwanger zijn, dan wilde hij dat bij mij ook verder gaan onderzoeken.
    En dat onderzoek moet na de ongi gebeuren en voor je eisprong.. Dus misschien kun je toch al snel terecht!
    Dikke knuffel! Ik hoop dat t allemaal meevalt meis...

11. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    zsa, o meis............ Bah, wat een slecht rot nieuws zeg....... O neeeee........ Ik hoop dat er geen schade is..... O meid... Hele, hele dikke vette knuffel voor jou meid pfffff....

O lieve meiden, jeetje wat maken we nu vervelende dingen mee.. Pffffff..... Ik wil iedereen een dikke knuffel geven, een dikke groepshug!!!!

Mams, o wat ontzettend lief van je zoon! Hartverwarmend! Smelt!!!

12. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    het kan bijna niet anders vandaag..... Het eerste roze is gespot...... Nu hopen tegen beter weten in dat het niet door gaat zetten.... Snif.....

13. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora; Thanks, ik ga er gewoon weer van huilen.. dat was ook mijn logische redenatie al; ik heb nooit pijn gehad of koorts oid..(nja paar daagjes koorts tijdens griep dan, maar lijkt me anders?) maar dat je nu zegt dat je gyna dat tegen jou had gezegd geeft me iig nog iets meer hoop..

@Zep: voor jou huil ik ook gewoon en hoop ik ook gewoon dat er alsnog een posi test komt zondag!

@Mams: en gelukkig kan ik ook nog lachen om jouw zoontje..

Maandag kunnen we al bij dokter terecht met z'n 2en.. dubbele afspraak.. voor tests op meer soa's en vragen hoe het met verwijziging zit.. ik weet hoe een soatest bij vrouwen gaat, maar hoe is dit bij mannen? Weet iemand dit? Maybe moet ik 'm voorbereiden ;)

14. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Zsa, eerst nog even een dikke knuf voor jou!!! Een soa test bij mannen, volgens mij stoppen ze een wattenstaafje in de penis en draaien ze hem in de penis rond, niet echt een pretje.....

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Ieuw daar krijg ik al kromme tenen van.. maybe beter niets zeggen..

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Swimming, hopelijk kan de uroloog inderdaad nog iets voor jullie betekenen. Kan me eigenlijk niet voorstellen, hoe zulk nieuws voelt. Bah.. :( Wel heel veel plezier met zn tweetjes op wintersport. Samen even zijn en dit verwerken. Goed plan van jullie! Knuffel!

@ Zsa, chlamydia? Dat kan je dan zonder symptomen hebben, blijkbaar... :( Nee heb ook weleens gehoord dat Soa testen bij mannen niet een pretje zijn. Maar goed misschien valt het bij VL mee. Hoop het voor hem! Sterkte allebei! Hopelijk met medicijnen ben jij of zijn jullie er snel vanaf en heeft het niet al veel consequenties.

@ Zep, neeee niet rood.. :( Wel lief dat je naar mijn toeter hebt gekeken hihi... ;) Het gaat nu weer heel snel ja. Ik zie mijn buik natuurlijk elke dag, dus mij valt het niet zo op.;)

@ Mams, thnx! Jij hebt er twee jongetjes in zitten hihi.. Logisch dat jij buik veeeeeel groter is dan die van ons. :D En wat een schattig kereltje heb je ook. Het klinkt mij ook erg logisch, dus wanneer krijgt hij z'n nieuwe fiets?? Hihi..

@ 3d/4d echo, wie heeft een 3d/4d echo gedaan of gaat tie doen? En bij hoeveel weken?

17. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn ex ging dor de grond bij zijn test en was een prof. Thaibixer dus heeft wel wat pijn gevoeld

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Kiwi hebdat bij shaun gedaan met 28 weken was een super ervaring

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa jij ook al van dat klote nieuws. Dikke knuffel meid! Dat zal schrikken zijn geweet. Ik ben er nog steeds onderste boven van. Pfff krijg het niet eens uit mijn hoofd. Ik moet eigenlijk niet gaan liggen malen, maat dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk.

Meiden het is zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, pfff ook al zo'n rot uitslag :( dikke knuffel voor jou! En ik hoop dat het geen consequenties heeft voor je vruchtbaarheid hoor!!

@mams, hahaha schitterend he die kinderlogica :D heeeeeeerlijk!

@kiwi, ze raden aan tussen 26 en 30 weken, beste schijnt 28 weken te zijn.
    Ik had dus afspraak gepland staan voor bij 28 weken, maar moest m helaas verzetten...dus nu gaan we met 30 weken :)
    Hoop dat ze zich een beetje wil laten zien!

@zep, neeeeee geen ongi!! *zeg zep's lijf, stop daar eens mee en heel gauw!*
    Hoop dat het niet doorzet maar dat t van innesteling is!!! Ik blijf nog even duimen, want er is nog hoop zolang er geen echt vers bloed is....

@uhhhhh soatest bij mannen, hetgeen ze niet via bloed op kunnen sporen idd met wattenstaafje de urinebuis in, klinkt pijnlijk....
    Maar zsa, aangezien jij schoon was voor je vl kende, en t dus zijn "schuld" is, misschien toch een kleine *gniffel*??
    Weet niet waar je verstandig aan doet, of hem wel of niet voorbereiden op helse pijn....ligt denk ik aan de persoon of die mentale voorbereiding nodig heeft of niet?

@buik, gaat al ietsje beter vandaag, nog wel vervelend, maar meer zeurend dan echt zo erg als afgelopen dagen.
    Darmen zitten geloof ik ook in de knoop nu, dus dat helpt niet echt mee, hoop maar dat die knoop er gauw uit is ;)
    Gezellig is mini wel weer wat actiever vandaag, gewoon gezellig :)

@hier, merk dat ik op t werk meer last heb van mn bekken en rug, lopen doet dan ook gelijk lichtelijk zeer aan mn bekken. Zal wel aan de stoel liggen ;)
    Nog maar 2 maandjes, en met die verkorte werkdagen valt t vast uit te houden :)
    Deze week is in elk geval voorbij gevlogen (en dan hadden we t erg rustig....) dus dat belooft wat ;) voor ik t goed en wel besef begin ik aan mn laatste werkdag ;), raaaaar idee

@mams, wordt jij ingeleid trouwens?? En voor de 38 weken of met 38 weken??

@uhhhh nu weet ik t niet meer....heb filmpje opgezet maar wil eigenlijk dutje doen *moe*, maar ik wacht ook eigenlijk nog op een telefoontje van de VvE.....maar geen idee of ik ook echt gebeld ga worden vandaag.....

Deel Deze Pagina