@bf: nee geen gniffel.. VL is er helemaal overstuur van, voelt zich schuldig, heb ik al huilend aan de telefoon gehad enzo.. Het is nou eenmaal zo... En na de dingen over de soa-test.. ik denk dat ik maar rij
Zsa, vertel het hem dan maar niet... Arme jongen.... Bf, hele dag zitten is ook zeer pijnlijk hier... Weet niet hoe jij thuis zit, maar hier zit ik of met de voetjes op tafel, of ik lig languit... Hihi! Ik word met uiterlijk 37 weken ingeleid. Dit vanwege het feit dat ze de placenta delen, en met 37 weken is de koek zeg maar op! Ik hoop zo dat ze een weekje daarvoor zelf besluiten te komen... Ik zie dat hele inleiden niet zo zitten.....
@zsa: chlamydia kan veel aan richten, maar volgens mij is dat echt (meestal) pas na jaaaaaren. Als je lichaam de infectie zelf alweer heeft opgelost. Mijn gyn maakte me bij mij in ieder geval absoluut geen zorgen. Nu is het natuurlijk weer bij iedereen anders, maar volgens mij houdt er maar een heel klein deel verklevingen over van chlamydia. Dikke knuffel voor jullie in ieder geval! En ik zou idd gewoon niets zeggen tegen je hubbie over die test. Het is voor mannen geen pretje. Goed dat je nu een dubbele afspraak bij de huisarts hebt. Dan heeft ie iig mooi de tijd voor jullie. Ik hoop zo dat t allemaal meevalt! @swimming: ook nog een dikke knuffel voor jullie.. Ik sta er nog een beetje ondersteboven van @zep: neeeeeee geen ongi @vandaag: pff is het vandaag slecht-nieuws-dag?!?! Niet leuk hopelijk komen we dit jaar allemaal nog op roze!! @bf: fijn dat de week voorbij is gevlogen! Hopelijk gaan de laatste loodjes ook zo
@zsa, jee wat een nieuws ook ik hoop dat het verder nog geen schade heeft aangericht... @mams, ja te lief he die grote broers en zussen . Ons dochtertje kijkt ook al helemaal uit naar die kleine! Ik wordt ook ingeleid, waar zie je het meeste tegenop? Ik heb geregeld dat ik direct een ruggeprik krijg.. Vorige keer een enorme weeenstorm gehad dus die ruggeprik was toen echt een enorme opluchting.. Is dat ook waar je bang voor bent, dat het te snel zal gaan? Of juist dat het inleiden dagen kan duren? @zep, hè nee toch! Ik gun het jullie allemaal zo! Ik hoop dat het niet doorzet.... Het kan! Knuffel!
Ik ben ook ingeleid en vond mijn bevalling super op de hel van de ruggenprik na (nooit meer) de pijn viel achteraf ook erg mee de weeen dan
Dat is ook het lastige... Geen een situatie is hetzelfde en het is maar net wat voor een ervaringen je gehad hebt... Ik durf echt niet meer zonder die ruggeprik...
Jeeeetje ik lees allemaal rotnieuws!! @bella lieverd hoe was het afscheid van lieve kleine Demi..? Hoop dat het een mooi afscheid was. Ze zal altijd bij jullie zijn. Hele dikke knuffel voor jullie! @swimming meetje meid watmoet dat een schok zijn om zulk nieuws te horen.. Dat verwacht je gewoon niet! Snap dat jullie er ff ondersteboven van zijn. 'gelukkig' weten jullie nu wel hoe of wat en kunnen jullie nu een bepaald traject in wat hopelijk gaat helpen! Knuf! En probeer te genieten van jullie ski vakantie @zsa jij ook al rotnieuws. Ook totaal niet verwacht natuurlijk! Zoume ook niet al te veel zorgen maken over evt onvruchtbaarheid. Denk ook dat daar iets meer jaren voor nodig zijn.. Hele dikke knuffel meissie.. Valt niet mee allemaal @flora fijn dat jullie zo goed geholpen worden door de gyn! Geeft toch een fijn gevoel. Hoop dat de clomid zn werk doet @zep neeee toch geen ongi hoor!!! dat kunnen we er echt niet bij hebben!! Hele dikke knuf voor jou! @pixels en mams wat een ontzettend SMELT moment zeg van jullie kids. Heel erg lief @kiwi dat vroeg ik me ook af wanneer de 3d het mooist was. Ga binnenkort ook een afspraak maken. Wel jammer dat t 100 euro kost jeutje Uhh verder weet ik het even niet meer. Ohh dinges ben jaloeeers!! Het vriest hier! Hihi geniet ervan hoor @hier heeeel erg moe. Vanavond lekker avondje bankhangen met vl, nichtje en haar vriend. Jullie nog weekendplannen?
Ik had hersenvocht wat mijn ruggenmerg inlekte en dit gaf zo een hoofpijn echt heb nog nooit ergens zo een pijn gehad als die 4 dagen in mijn hoofd, kon alleen maar stilliggen op bed. Ben na 1 dag thuis te zijn geweest met Shaun met spoed terug geweest naar het zh kon niet meer wilde niks meer, kon niet eens voor Shaun zorgen. Dag erna blootpatch gehad dan spuiten ze bloed in de gaatjes van je ruggenprik heb daardoor 10 ruggenprikken gehad en trust me die prikken zijn ook een hel haha. Komt bij een op de 1000 vrouwen voor dan ligt de ruggenwerf tehoog in het vel zeg maar waardoor de naald niet blijft hangen.
Ik ben bang dat het dan nog dagen kan duren... Ruggenprik is bij de 1e goed bevallen, heb nu op mijn lijstje vragen voor de gyn ook opgeschreven hoe dat dan gaat. Ik heb sowieso al grote kans dat ik opwekkers krijg omdat bij een tweeling de baarmoeder minder goed kan samentrekken waardoor de weeen dus niet sterk genoeg zijn.... Mijn vorige bevalling had ik me eigenlijk heel niet voorbereid, dus ging er blanco in. daardoor is er heel veel langs me heen gegaan. Nu wil ik gewoon weten wat me te wachten staat, een beetje controle hebben denk ik. Maar ja, bij bevallen valt niks te controleren of te plannen, en daar krijg ik de zenuwen van.... Ik heb liever zelf de regie in handen... Lichte controlfreak..... Mvs, hoe is het nou met bloeden? En wat vervelend dat het zo misging met je ruggenprik! Ga je het nu zonder pijnstilling proberen? Of heb je bij jullie in het ZH nog andere opties? Of ga je thuis bevallen?
Het bloeden is al 2 dagen weg dus hopelijk nu voorgoed haha, ik kies morfine achtige pijnstilling bij deze bevalling vk weet het en stelde dat gelijk voor, ik mag helaas niet thuis bevallen nou ja helaas zou anders poli bevallen maar toch medisch is zo raar he haha
@mvs, je mag wel zo'n pompje ook toch?? Weet even niet hoe t heet, iets met een r?? @bevalling, wil me er niet teveel in verdiepen van te voren, bedenk me maar dat miljoenen vrouwen me voor zijn gegaan en dat t heus lukt...hoe dan ook... Ja t zal pijn doen, en veel ook, maar ach he wat erin zit moet er toch echt uit kunnen dr moeilijk een kurk in stoppen en t kind in mn buik laten zitten Kijk er sowieso toch wel naar uit om dr lekker te knuffelen @jazz, 28 weken schijnt echt t mooist te zijn, maar in elk geval tussen de 26 en 30 weken Dan heeft kindje wat vet aan zn lijf en lijkt t meer echt een kindje dan eerder met al die bobbels zeg maar en dan kunnen ze ook alles nog redelijk in beeld brengen voor t niet meer in beeld past Ja kost idd helaas wel heleboelt centjes, maar weet ook als ik t niet doe ik er echt spijt van ga krijgen @bella, zag je bericht op fb...dikke knuffel! @hier, hoofdpijn vanuit mn nek...wel even met hittepit op mn buik gezeten om te zien of t helpt, was heerlijk in elk geval en buik leek er idd iets van te ontspannen....alleen zijn die dingen sltijd zo razendsnel weer fgekoeld Dus morgen toch maar even op jacht naar een rubberen kruik denk ik....hoop dat ik m ergens kan vinden ...zie ze namelijk nooit liggen ... Hebben jullie tips?? @mams, kan me wel voorstellen denk ik dat je wt meer de controle zou willen hebben,...weet mn vriendin gingen ze ook inleiden, eerst door proberen te strippen enzo, werkte allemaal niet, heeft uiteindelijk 3 dagen geduurd voor de bevalling eindelijk eens op gang kwam .... Maar je kan denk ik wel afspreken met welke methode ze je in gaan leiden?? Inleiden lijkt mij dus helemaal niks door die weeenstorm en dus meer kans op vacuumpomp lijkt me enzo.....
Ja dat pompje is ook fijn heb dat later bij Shaun gehad maar wel na heel veel gezeur. Tip als je in vlietland gaat bevallen als je iets wil zeg dat dan ook duidelijk en laat je niet afwimpelen ze zeiden tegen vl ja we komen zo voor de ruggenprik, na een uur waren ze er nog niet toen heb ik zelf gebeld en gezegt ik wil hem nu en anders loop ik zelf wel naar de ok. Dat was ook met ontsluiting voelen hou hun zelf echt aan de ztijd die ze je zeggen. Verder een top ziekenhuis hihi
@mvs, dat is voor t eerst dat ik t hoor hihi maar wel fijn dat inleiden dus ook zonder storm kan hihi Heb geloof eigen vk in principe in t zkh, tot ik pijnstilling wil ofzo? Dan ben je gelijk automatisch medisch?? Ik zou wel zo'n pompje willen als ik pijnstilling nodig acht Nu lekker richting bed, ben helemaal op... Maar mini is wel gezellig in mn buik aan t doen ze wilde zelfs paar keer tegen ml aan schoppen al schopt ze liever tegen mijn hand @mvs, vergat net nog, maar fijn dat t bloeden is gestopt!!
Hey lieve meiden, even wat minder actief geweest! Hier gisteren de uitslag gekregen dat het uitstrijkje en de chlamydiakweek allemaal goed zijn! Nu moet ik eind febr en in juni terug naar de gyn. Heb trouwens niet zo´n leuke gyn, dus ga maandag bellen dat ik een ander wil. Ze is echt afstandelijk en voel me niet echt op mn gemak bij haar. Vandaag ook een proefrit gemaakt in de evt nieuwe auto, was erg leuk. ML en ik gaan dit weekend bedenken of we het gaan doen of toch nog verder gaan kijken! Was namelijk wat onduidelijkheid over de gemaakt km, ivm nieuwe km-teller Wat een nare berichten hier, en dat allemaal op één dag....bah bah! Bella, hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad vandaag, ook al is het ontzettend moeilijk, dikke knuffel! Zsa, nou dat valt even flink tegen, hopelijk slaat de medicatie goed aan en heeft het verder geen schade aangericht. Wanneer moet jij nu ongi worden? Jij was ook gestart met medicatie toch? Swimming, jij ook al zo´n ontzettend vervelend nieuws! Dit is toch echt niet wat ik gedacht had! Wil jou ook even een dikke knuf geven! Hopelijk kunnen de gyn en uroloog jullie hier goed bij helpen. Geniet toch lekker van elkaar op de vakantie! Zep, het zou toch niet! Hoop echt dat je niet ongi word! Duim voor wat roze hier! Kiwi, mooi buikje meid, dat gaat hard ineens. mams, bizar zeg over 6 weken heb jij gewoon al 2 kleintjes in je armen! En wat een schattig zoontje heb jij Mvs, fijn dat het bloeden gestopt is, geeft toch ook weer rust! Flora, wat balen zeg van de nega test! Maar wel goed om te weten dat je een eisprong hebt gehad en dat het nu nog extra ondersteund word met medicatie! Hopelijk mag jij ook snel op roze! BF, heerlijk dat de kleine meid zo lekker bewegelijk is! Kan je het ook al aan de buitenkant zien bewegen? En leuk zo´n echo zijn vaak echt super mooie plaatjes! Hoop niet dat ik iemand gemist heb! Ik ga duimen voor een roze 2013 voor ons! En vanaf nu zal ik ook weer wat meer actief zijn. Duik nu lekker mn bedje in! Slaap lekker!
@Julia: fijn dat t allemaal goed was en goed dat je om een andere vraagt als je je hierbij niet hoed voelt. Ik zou ongeveer as donderdag ongesteld moeten worden. Heb ookalm 2 dagen zo'n gevoel, hopelijk wordt dat niet elkedag erger. En sinds gister vraag ik me dan ook af of t niet door ontsteking komt ofzo. Pff.. Slechte nacht gehad ook, veel wakker en was bijwerkingen van die pil en veel vragen die door je hoofd spoken. Ik heb nu zelf bedacht dat ik vóór oktober redelijk normaal ongesteld werd steeds en ook 14 dgn nadat ik eisprong voelde, dus lijkt me dat mn eileiders toen iig nog doorgankelijk waren.. Onzekerheid brengt het met zich mee Hopelijk kan en mag ik snel naar de gyna..
@julia, hmmm bij twijfel over kmteller zou ik t zelf nooit doen....er staan er vast heel veel te koop of nie?? Hoop dat jullie gauw een mooie nieuwe auto hebben waar jullie nog jaren met veel plezier in zullen rijden! En goed dat je gaat vragen om een andere gyn, het is wel belangrijk dat je je op je gemak voelt, maar ook dat je het gevoel hebt dat de arts wel zn best doet voor je zeg maar. @zsa, zo'n lamge cyclus als dit heb je nog nooit eerder gehad dus? Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt hoor! Dit is natuurlijk helemaal niks zo.... Overigens kunnen eileiders ook "verstopt" raken door andere redenen, cystes bijvoorbeeld Hoop echt dat je cyclus snel weer herstelt is en jullie weer echt kunnen proberen voor een kindje! @hier, pfff wat je al niet kan dromen he.....stonden mn ouders en schoonouders mn muur opeens met water te bewerken "dan zou t mooier worden", ik ben nog nooit zo hysterisch geweest Hmmm goh...iedereen blijft dus met zn poten van de muurschildering af
@Bf: whaha wat een droom ook! Ik heb 2 jr geleden lange gehad, maar ben daarna nog getest en tien had ik dit nog niet, dus daar kon dat iig niet van komen toen. Zo raar dat je beide 0,0 klachten hebt, bah!
@zsa, ja dat is t enge van chlamydia ja....sowieso is wel bekend dat mannen vaak niks noppes nada merken van een soa en t dus vrolijk verspreiden en wij vrouwen krijgen er last van Maar leuk is anders.....dan zou ik liever een seintje van mn lijf ontvangen op t moment dat je besmet bent, kan je gelijk actie ondernemen Hoop echt dat dit geen consequenties heeft voor je vruchtbaarheid!