Nou mannen merken deze sneller dan vrouwen. Slechts 30% van mannen die niets merken tov 70% vd vrouwen.. En dan te bedenken dat ik al ziek wordt van een doodgewone bacterie en hiervan niet, grrrr! Echt oneerlijk Hou me maar vast dat IVF meestal nog wel mogelijk is, maar dat wil je natuurlijk eigenlijk niet.. Eerst maandag maar eens testen op andere dingen..
Bf mijn vk zou er ook bij zijn heb haar geen een keer gezien in de 4 dagen dat ik in het zh lag er kwam een thuisbevalling bij en dan gaan ze daarheen omdat jij in goede handen bent zeg maar.
Nou ja... Krijg ik pb van t beheer dat er meldingen zijn ontvangen omtrent mn gebruikersnaam!? Of ik t wil wijzigen!? Iemand suggesties? Ik heb echt geen fantasie wat dat betreft....vandaar dat ik voor deze had gekozen
Pardon ?? Zo raar.. Zou ff vragen hoe of wat. Slaat ook nergens op. Sorry reageer later weer even op iedereen!
Ja nee dat t door mn werk als babyfotograaf reclame is Uhhh ik werk niet als fotograaf, t is een hobby die ik sporadisch uitvoer. Dan nog vind ik t altijd schijnheilig, als je dan problemen hebt met mn gebruikersnaam kom daar dan direct tegen mij mee ipv een lullige melding doen Al heb ik hier ook zo mn ideeen over, maar heb mensen wel eens in de ban zien gaan hier dus ik hou er verder mn mond maar over
Even ego, mijn ongi is echt doorgebroken.... Op een of andere manier ben ik er nu minder verdrietig over op dit moment...... Op naar de volgende ronde....... Ik reageer later uitgebreid! Nieuwe nod is waarschijnlijk 9 februari. O ja, half februari gaan we waarschijnlijk 2 weken naar Malta!! Even ertussen uit!!
Balen Zep! Lekker dat je vakantie tussendoor hebt. @Bf: zijn ze op tijd mee dan.. Bent al lang lid! Maak er Bf van
Even een emobericht... Wij zijn ons vanochtend helemaal rot geschrokken.. Zal t verhaal ff een beetje uit proberen te leggen. Vanaf gisteravond had ik een gekke pijn op m'n borst. Een beetje drukkend. Vanochtend voelde ik me niet echt lekker, maar dat was niet noemenswaardig. We waren rond 9 uur wakker vanochtend en tot half 11 lekker in bed blijven liggen. ML ging op een gegeven moment naar beneden om een ontbijten te gaan maken en ik ging onder tussen m'n haren wassen en me aankleden. Toen voelde ik ineens vanuit het niets zoooon heftige buikpijn en rugpijn. Zo erg dat ik flauw viel op de badkamervloer. ML was dus net beneden en hoorde vanalles vallen en rende dus gelijk weer naar boven. Even ben ik niet aanspreekbaar geweest. Nadat ik weer wakker werd kreeg in een ontzettende zweetaanval en zag zo wit als de muren. ML gelijk naar zijn moeder gebeld, want de pijn bleef aanhouden. Echt ondraaglijk, zon pijn heb ik nog nooit gehad. ml heeft me op bed gelegd en wat te eten voor me gemaakt, maar ik kreeg geen hap door mn keel. ik kon alleen maar ineen gekronkeld op bed liggen. Een aai over mn bol was al te veel... Uiteindelijk heeft ML maar 112 gebeld, omdat ik ook last van m'n borst had. Daarna belde hij sm en die was er binnen 1 min. De centrale van de ambulance zeide ze meteen dat er een AED apparaat gehaald moest worden en dat de ambulance er zo snel mogelijk zou zijn. Natuurlijk leek het een eeuwigheid voordat ze er waren, maar ze waren er zeker binnen 10 minuten. De pijn leek langzaamaan weg te ebben.. Heel vreemd. Ze hebben een hartfilmpje gemaakt, alles gecheckt en het was goed. Hierbij was een longembolie ook uitgesloten. Ze dachten toen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar aangezien ik de dag ervoor negatief had getest kon dat ook bijna niet. Het ambulancepersoneel kon eigenlijk ook niets meer betekenen, omdat alle belangrijke dingen gecheckt waren en dat was goed. Hij ging even overleggen en ik moest langs de eerste hulp om te kijken of ze daar meer voor me konden betekenen. Om half 2 konden we daar terecht. De pijn was gelukkig alweer weg getrokken.. Na wat onderzoeken kregen we te horen dat het 2 dingen konden zijn. Waarbij het waarschijnlijk een retrograde menstruatie was. Dat is dat er menstruatiebloed op plekken komt waar het niet thuis hoort, in je eileiders en eierstok. Dat kan dus helse pijnen veroorzaken, tot je slokdarm aan toe. De andere verklaring was een hele heftige innesteling, maar dat vond ik en ook de dokter minder waarschijnlijk.. Al met al dus behoorlijk geschrokken en gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. De pijn is allemaal weg en m'n lichaam heeft het bloed weer gewoon opgenomen en het kan verder ook geen kwaad. Maar man, man, man wat had ik een pijn.. Het flauwvallen was een reactie van m'n lichaam op de pijn.. M'n hersenen kregen zoveel pijnprikkels dat ik een soort van gereset werd.. Nu dus nog afwachten op m'n menstruatie.. Want die is nog steeds niet doorgebroken. En door die stomme arts heb ik nu toch weer een beetje hoop gekregen dat het misschien ook wel een innesteling geweest kan zijn Ik wil dat eigenlijk niet eens hopen, wat ik weet vrijwel zeker dat het die retrograde menstruatie is geweest.. Maar we moeten dus nog afwachten.. Vandaag iig lekker rustig aan doen, want ik bent zooo ontzettend moe door hetgeen wat mn lichaam allemaal heeft uitgevreten deze ochtend..
@flora jezus meis wat een verhaal! wat onwijs schrikken zeg! Jeetje... Ben zo blij dat er gelukkig niks ernstigs is maar jeetje wat schrik je je dood. Klinkt echt alsof je helse pijnen hebt gevoeld. Wat raar! En vreemd van die pijn op je borst? Wel vervelend dat er niet echt duidelijkheid is wat betreft de oorzaak ervan. Houd jezelf goed in de gaten meis en heeel rustig aan doen idd! Even een dikke knuf voor jou!! @zep balen van je ongi meis... Had nog zo gehoopt! Gelukkig gaat t wel met je. Ook een hele dikke knuf voor jou! Wat een hoop shit berichten hier afgelopen tijd @zsa voor jou ook een hele dikke knuf! Snap je onzekerheden helemaal ..
Jeetje Flora, snap dat je geschrokken bent! Vl heeft goed gehandeld! Ben maar blij met je zorgzame mannetje! Doe rustig aan en hopen dat t niet meer voorkomt! Kan die pijn op je borst ook al te maken hebben gehad met die retro? Knuffel ook voor jou! Hopelijk snel weer leuke berichten hier, laatste weken is er niet echt feestnieuws gedeeld hier geloof ik
@flora, jezus wat eng zeg! Wel erg fijn dat het allemaal erg serieus genomen werd! Maar als je hoort dat er een aed moet komen trek je volgens mij nog witter weg , gelukkig is er "niets" aan de hand en is t nu ook weer afgezakt allemaal! Ik ga duimen voor een innesteling, want geen bloed geeft moed he, en eigenlijk vind ik dat t verdomme ook wel eens zo mag zijn, zeker als je dit ervoor hebt doorstaan! Dikke knuffel voor jullie en doe idd maar goed rustig aan, je lijf heeft een beste klap gemaakt @nieuws, nee idd weinig feestnieuws nee...... Nu kan ik wel heel flauw doen en posten dat ik volgende week jarig ben en dus heel weekend feest vier? @hier, roze band staat op de muur, raam is nog een keer in de verf gezet, en toen zijn we ook nog even naar de stad geweest voor verjaardagscadeautje(s) en kruiken gelukkig voor alles geslaagd en ook nog een deurstopper in de vorm van een uil gehaald bij de xenos, hadden m al gezien, maar toen wisten we geslacht nog niet, dus hebben nu een paarse meegenomen Productief dagje, dus nu beetje steekjes in mn buik en zere pootjes, dus met de pootjes omhoog op de bank en een warme choc erbij ff bijkomen Ml is nog even boodschapjes doen en vanavond is t weer tijd voor merlin Helaas laatste seizoen
@flora: jeejtje wat heftig! Hopelijk gaat het alweer wat beter en doe ondertussen maar lekker rustig aan. Wel fijn dat je man thuis was zodat die je kon helpen het net alarmnummer kon bellen. En kan me voorstellen dat het wat hoop geeft en dat je dat eigenlijik niet wil hebben (al zou het mooi mee genomen zijn). Vraagje over die retrogardemenstruatie: hoevaak komt zoiets voor? En heb je nu meer kans dat dat vaker voor gaat komen? pff wat een verhalen hier allemaal de afgelopen dagen @hier ik ben echt even total loss: weer een werkweek gehad van 45 a 50 uur (ik kan helaas niet gewoon stoppen na 40 uur ivm trainingen. Zou ook zo wat zijn als ik ineens weg loop en ik wil alles goed achterlaten) Vandaag de was gedaan en het huis een beetje opgeruimd. Vanmiddag geslapen en even een cadeautje gehaald en nu is VL aan het koken want ik ben nogsteeds op Goede nieuws voor mezelf nog maar 3 weken werken en dan lekker een paar weken goed uitrusten voordat de kleine komt (hoop ik)... Heb sinds gisteren enorm last van mijn bovenbenen en bekken (soort van uistraling niet echt steken) net zoals bij een menstruatie. Als ik daarop ga zoeken kom ik uit op indalen. herkennen een aantal van jullie dit?
@flora... ik zat nog eens te denken stel je voor dat het wel een innesteling zou zijn... en dit zou bij jou altijd zo zijn bij een innesteling dan hoef je nooit meer te testen (ik probeer er een soort van positeve draai aan te geven, maar via de pc komt het niet zo grappig over als dat ik het in mijn hoofd heb. Dus sorry als het een beetje bot overkomt)
@hier vanmorgen op gestaan. ik had slecht en bijna niet geslapen. mijn maag draaide en mijn darmen. bah. ik aankleden en stond te rillen van de kou. mijn temp is juist weer omhoog! uiteindelijk beneden gaat zitten. 8min later kwam de ananas van gister avond eruit. jezus kotsen is zo erg. Ik heb de hele rit last an mijn maag en darmen gehad. veel dutjes gedaan. Uiteindelijk zijn aangekomen in kaprun. Oooo wat is het mooi. Ik zal binnenkort een foto plaatsen Inmiddels voel ik me wat beter alleen durf niet veel te eten. @flora dat verhaal wat je hebt opgeschreven klinkt mij bekend in de oren. Alleen ben ik niet flauw gevallen. Ml en ik zijn toen met hevige pijn op de borst en een hartslag van 200 in 8min naar het ziekenhuis gereden. Uiteindelijk van alles onderzocht en blijft het een verkramping in de slagader naar de hart toe. Jeetje wat schrok ik. Bij een eerst volgende keer moet ik 112 bellen! Succes met opknappen meid. Tot snel meiden
@swimming, heh bah dat is niet prettig om zo je vakantie te moeten beginnen!! Zou idd nog maar even rustig aan doen met eten... Er heerst ook weer een buikgriep Beterschap en vooral ook veel skiplezier! X @meelanor, als je in t weekend ook maar beetje bij kan tanken Nog geen ervaring met indalingsweeen hihi, maar zou goed kunnen natuurlijk! wanneer moet je weer op controle?
@bf ja gelukkig kan ik in het weekend wel bijtanken maar heel mijn weekend is daardoor wel verloren dat is weer een beetje jammer. Ik moet maandag weer op controle dus zal het dan ook even vragen of het dat is (kunnen ze vast ook voelen )
@meelanor, ben benieuwd laat je t ons wel weten of t idd indalingsweeen zijn? Idd wel zonde van je weekend, maar hoop ook dat je niet elke week van die uren maakt maar ook af en toe even je rust kan pakken? Isa was bij mn vriendin met 30 weken al ingedaald Vinden jullie t ook opeens zo hard gaan? De eersten gaan al met verlof!! Geboortegolf zit er in elk geval aan te komen Ben erg benieuwd naar de namen!
He meiden, Even een vraagje... Ging net naar de wc en zag toen dat ik bloed verloor... Weet nu niet zo goed wat ik het beste kan doen.. Even afwachten hoe het morgen is?
@pixels, vers bloed? En hoeveel??? Als t een klein druppeltje is hoef je je denk ik geen zorgen te maken, maar als t wel echt noemenswaardig is (en daar ga ik van uit anders zou je denk ik hier niet plaatsen) zou ik toch even de vk bellen hoor! Liever een keer teveel gebeld dan te weinig toch? Hou je ons op de hoogte?