Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Oh en tussen vriend en mij gaat t gewoon goed. Lullige is dat ik zijn 2e ben, dus hij heeft dit van zijn eerste vriendin.. En ben allang blij dat ik niet ook hoef te twijfelen aan zijn trouw, want dat hij trouw is staat als een paal boven water.
    Hij is erg lief, vroeg ook veel bij de dokter en zei daar ook 'ik wist t echt niet ik zou dat nooit iemand aan kunnen doen zo'..

Dus alles prima wel. Hopelijk blijft dat wel als er iets beschadigd blijft...

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@zepja ik snap ook nog steeds niet hoe je alles doet. Verhuizen, werk, scriptie, zwanger worden. Pff mn hoofd tolt al bij het idee ;) rust in je hoofd is idd wel heel belangrijk al weet ik ook hoe moeilijk dat is. De maand dat ik zwanger raakte had ik het eigenlijk echt losgelaten. Is natuurlijk geen garantie maar ik geloof wel dat het de kans vergroot. Ik hoop dat je je snel kan ontspannen meis :)

@zsa fijn dat er nu meer duidelijkheid is en dat je een afspraak kan maken met de gyn. Ik hoop dat de uitslagen van jullie urine en bloed goed is en jullie er niks van over hebben gehouden.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @zsa: fijn dat er in ieder geval een hoop onzekerheid weg is. Nu dus naar de gyn. Hopelijk word er net zo snel actie ondernomen als bij mij :)
    Aan de ene kant is t niet fijn dat t nodig is, maar aan de andere kant krijg je er ook weer moed van en worden er steeds wat onzekerheden weg genomen!

Goed dat je iig niet hoeft te twijfelen aan zijn trouwheid. Want dat kun je er iig niet bij gebruiken! Dikke knuffel voor jullie. Hopelijk geen blijvende schade!
    Hoop dat jou gyn ook zo positief is als de mijne, anders begin ik dadelijk ook weer te twijfelen ;) maar de gyn gaf aan dat t altijd nog gecheckt kon worden als we na een paar maanden met clomid nog niet zwanger zijn.

4. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!

@flora: als de mijne niet zo posi is zal ik t voor me houden ;)
    Er wordt sowieso pas over 6 weken, na hercontrole eventueel iets gedaan. Anders verspreidt het zich verder in je lichaam als t nog niet helemaal weg was.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, fijn dat je naar de gyn mag! En lekker dan dat je ei aan t protesteren is, had ie idd maar gewoon moeten springen! *boos op ei*
    Ook erg fijn dat je niet aan de trouw van je vriend hoeft te twijfelen!!
    En dat jullie ook "snel" een mooie test in jullie handen mogen hebben!!

@hier, nou hier heeft t lekker gesneeuwd hoor, t is dat mn auto al wit was ;) maar hij valt niet op nu :D
    Heb besloten om thuiswerkend te beginnen, tegen de tijd dat ik van huis ga staat er 2 uur file dus wat dat betreft...
    Dus ik begin thuis, en als de wegen straks wat schoner zijn en de files zo goed als verdwenen ga ik misschien alsnog naar kantoor (afhankelijk van t tijdstip want ik werk natuurlijk maar 5 uur pd)
    En in principe kan ik vandaag wel alles vanuit huis doen, alleen morgen en donderdag ben ik wel echt op t werk nodig dus dan heb ik die luxe wat minder.....

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bf just my thought ;) ik had een afspraak in rotterdam maar heb maar om een online vergadering gevraagd. Anders zit ik minimaal 2 uur heen en dan weer 2 uur terug in de auto. En daar vind ik echt niets aan. En nu met disney ben ik 'bang' om een ongeluk te krijgen. Al is het maar een lichte kop staart botsing dan moet je gelijk naar het ziekenhuis etc. Heb ik ook geen trek in. Hopelijk is die collega het met me eens :p

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden, goeie morgen voor jullie :)

Het is best moeilijk bij te blijven door het tijdsverschil sorry.. Het is hier 12uur later dan bij jullie maar zp past niet aan natuurlijk dus soms is dat wat verwarrend..

Ik heb niets aan deze ronde natuurlijk maar mijn ei is in aantocht want heb al 2 dagen vruchtbaar slijm.. Wat zou betekenen dat mn cyclus korter word.. En is waarschijnlijk weer ongi ben in het vliegtuig hehe das niet het makkelijkste moet ik zeggen..

Meelanor, dat lijkt me geen verkeerdere keuze.. Zeker niet met het termijn waar je nu bent :)had je mijn pb trouwens gekregen?

Bf, ik vind je kamertje trouwens echt super geworden!

Zsa, wat een k*t nieuws zeg.. Daar zit je echt niet op te wachten.. Sorry als ik de stemming lekker onderuit schop. Maar wat vervelend meis *knuf* en wat gied dat je door kan naar de gyn, word het toch meteen goed nagekeken enz allemaal.

Mams, wil je nog een foto van jou buik showen? Of heb ik er een gemist?

Zep, bang dat ik het zelfde gevoel heb als jij.. Bang om de mm on te moeten..
    Maar we zullen zien, ik heb in de planning om eind maart naar de dokter te gaan mochten wij het geluk nog niet hebben gehad.. Wij zullen dan 11 maanden hebben gehad..

Jazz, hoe gaat t met jou met scriptie enz??

Hier, wil jullie niet jarloers maken maar we hebben een roadtrip gepland!!
    We gaan surf lessen nemen, naar een spa, ee swing (semi bungee jump) doen, met dolfijnen zwemmen!! Aahh zin in!!
    Oja en ik It best al wel over mn budget heen maja.. Dit doe je maar een x toch ;)

Sorry als ik iemand vergeet ..

8. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @Dinges: Klinkt super! Ik wil ook op vakantie... :D Ach ja, van de zomer weer. Fijne vakantie nog verder!

@Sneeuw: Hier is vannacht eindelijk wat gevallen, ligt nu misschien 2 cm.

@BHmaat: Zit nu op 80F. Zat normaal op 80D.

@Buikfoto: Ik had het beloofd, heb de foto zaterdag gemaakt, toen was ik dus nog 30 weekjes. Maar vergeten op ZP te zetten. Dus bij deze.

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Mooi buikje sproet!

@bh maat, 80D/14DD hier hehe

@temperatuur, zal ik dan maar niet zeggen dat het hier 22° graden is :D hihi
    Ik was verbrand.. Pff hele andere warmte als in nl ;)

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @Dinges lijkt me lastig inderdaad om zp goed bij te houden. (En had inderdaad je pb gehad ;) ) Geen idee of je het weet maar een deel van Nederland ziet er weer eens wit uit en we hebben vandaag het filerecord verbroken (ZOOOOO blij dat ik niet de weg op gegaan ben :p )

@sproetje: Wat een beschaafd buikje nog. Tenminste als ik die vergelijk met die van mij al moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat mijn buik gekrompen is (maar dat zal denk ik zijn gekomen door het indalen.)

@nichtje: Ahhh wat een schatje is het! Mijn schoonzusje heeft een flinke bevalling gehad. Ze wist op een gegeven moment niet meer wat boven en onder was dus toen hebben ze haar maar een ruggeprik gegeven (en ze is echt niet flauw dus zal wel pittig zijn geweest). Het was zondag de hele dag al aan het rommelen maar dat heeft ze goed verborgen voor iedereen :). Ze is zelfs 's avonds nog maar even naar de (dorps)kroeg geweest, ze kon toch niet slapen en dan ging de tijd wat sneller volgens haar :) gekmens :p

@hier: sinds een aantal dagen dat ik moeilijk inslaap kom. Ben wel moe maar mijn hoofd doet er niets mee... handig :) toen ben ik om 2 uur eindelijk een beetje in slaap gesukkeld. Maar pfff heb de hele nacht gedroomt over de bevalling van mijn schoonzusje en dat die kleine van ons ook kwam. (Disney was vannacht ook druk in mijn buik dus dat zal daar wel van komen). Maar ben nu best moe, vanmiddag nog maar even naar bed denk ik. (Lang leven thuiswerken :p)

@Zwangeren: kijken jullie uit met de sneeuw dat jullie niet uitglijden, komt vast goed, maar toch :). Geld natuurlijk ook voor de niet zwangeren :D

11. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun is anderhalf :( het gaat zo snel vooral als je dan ziet wat hij zichzelf in een jaar heeft aangeleerd (toen hij 6 maanden was begon alles te komen met zitten, kruipen, lopen)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @sproetje: idd nog steeds een bescheiden buikje! Maar wel een heel mooi buikje!!

@dinges: ohhh ik ben jaloers!!! Vorig jaar zaten wij nu lekker in Thailand! Binnenkort toch maar eens gaan kijken wat wij met vakantie gaan doen.. Nu ik nog niet zwanger ben.. Vind t zo moeilijk om vooruit te plannen :(

@zaad: nou de zaadjes zijn in het ziekenhuis.. Pfff wat een ellende zeg met dit weer! Om half 8 zat ik in de auto naar t ziekenhuis en om kwart voor 9 was ik er pas :$ normaal een ritje van 20 min!
    Zaadjes de hele tijd tussen m'n benen geklemd en het laatste stukje van de auto naar t ziekenhuis lopen heb ik t tussen m'n boobies gedaan ;) ging goed..
    Toen ik bij t lab kwam zei ik al: ik moet ff iets geks doen, want t goedje moest warm blijven en met dit weer gaat dat lastig ;) toen haalde ik dus dat potje tussen m'n boobies vandaag. Dat vrouwtje lachen :D
    Denk dat we volgende week de uitslag krijgen als ik terug naar de gyn moet.

@clomid: vanaaf beginnen! Spannend ;) hopelijk krijg ik niet zoveel last van bijwerkingen. Daarom moet je ze iig voor t slapen gaan nemen, omdat je er ook erg suf van kan worden. Dus dat liever voor t slapen, dan slaperig op t werk zitten ;)

@mvs: gefeliciteerd met shaun! Hihi. Wat gaat t snel ja! Kan me voorstellen dat je af en toe wil dat t iets minder snel gaat!
    Hoe voel je je mvs? Geen last van misselijkheid?

13. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Heb nergens last van behalve bloed heb gister zitten googlen als het is wat ik denk worden het nog leuke 30 weken dan kan het tot aan de geboorte fout blijven gaan

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, oh echt? moet je dan echt gelijk naar t zkh?? alle zwangeren of pas na een bepaalde termijn? ;)
    hmmm...geloof dat ik er alleen maar sterker van overtuigd raak om vooral niet te gaan rijden met dit weer....
    maar morgen en donderdag moet ik echt op kantoor zijn, dus hoop dat t dan verbeterd is....
    voor nu heeft t sowieso geen nut om te gaan rijden...file van hier tot aan t werk ;) en vind t normaal al geen pretje als t glad is...
    bovendien sneeuwt t hier alweer een tijdje en er kon nog wel eens 5-10 cm vallen vandaag! :$

@sproetje, mooi bescheiden buikje nog zeg! maar jij bent natuurlijk ook wel een lang end :D

@dinges, ik ben heus niet jaloers ofzo hoor.....;) hihi
    klinkt echt geweldig! lekker van genieten en idd je doet t maar 1 keer ;) veel plezier! en wel voorzichtig doen he :)

@mvs, jeee 1,5 alweer! gefeliciteerd :)

@flora, haha :D maar t is gelukt en je was nog net op tijd ;) maar das wel een lang end dan ja voor een "klein"stukje!

@hier, nou paniek al toegeslagen hoor...pfff zit je op de wc, nou ja...beton natuurlijk, dus beschadigingen en bloed met afvegen kijk ik niet zo raar meer van op....sta ik op, zie ik gewoon bloedspetters in de pot!:$:$:$
    toch maar gelijk even naar de HA gebeld.....
    kon van de beschadiging zijn, ik mocht wel even langs komen van ze dat ze na konden kijken (hou toch liever mn broek aan), maar mocht t ook ff aankijken
    en als ik me zorgen maakte om mini moest ik natuurlijk vooral even de vk bellen
    zit niks in inlegkruisje nu dus bloed zal niet bij mini vandaan zijn gekomen :):):)
    "heb je erge buikkrampen?"
    nou uhh...nu niet meer ;) :D
    maar je schrikt je t apenzuur verdomme :$

15. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @BF: Sjonge.... Dan schrik je je ook kapot!

Hier is het weer opgehouden met sneeuwen...

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, hier sneeuwt t ook niet meer, zonnetje scheen net!
    straks ff wandelingetje maken, en de camera gaat echt wel mee :):):)
    hoop dat ik t een beetje volhou :) pak mezelf in elk geval maar warm in ;)

17. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Bf, ja dan schrik je ja! Rustig aan doen!

Buikfoto had ik nog niet geplaatst... Zal straks echt ff doen!

Echo's... Boys doen het goed, 1820 gram en 1660 gram ongeveer. Klein nadeel, baby a ligt nu in stuit, baby b ligt er dwars bovenop, dat wil zeggen, als ze de komende 2 weken niet draaien word het eigenlijk bijna 100 % een keizersnede.... Bah.....
    Dus ga ze maar flink streng toespreken, muziek aan de onderkant van mn buik houden en bidden.....

Nog 5 weekjes! Enige keus qua pijnstilling is hier de ruggenprik. Geen enkele andere optie!

Sneeuw, hier ligt zeker 5 cm, en er valt nog steeds!

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bf: van de volgende site:

Verkeersongeval
    Mocht u onverhoopt verwikkeld raken in een verkeersongeval, moet u contact met ons opnemen. Er zal een echo en bloedonderzoek verricht worden en afhankelijk van de zwangerschapsduur zal er een CTG gemaakt worden. Bent u al verder in de zwangerschap dan zullen we u voor 24 uur in het ziekenhuis opnemen.

Je weet nooit wat die krachten bij een botsing(kje) hebben aangericht dus volgens mij moet je altijd gaan voor controle, zal vaak niets zijn maar toch.

Ik snap trouwens niet wat je met betonnen wc bedoeld en bloeding? Ik heb af en toe dat heel de wc pot knal rood is, dat is wel even schrikken dan maar vaak komt het tijdens de grote boodschap :) *sorry dames die aan het lunchen zijn* en dan is het binnen in even beschadigd geweest, blijft schrikken pff.
    Hopelijk is het bij jou ook zoiets (dan is het tenminste onschuldig :) ) En anders... rustig aan doen!!!

@sneeuw hier sneeuwt het nog steeds (denk nu totaal 10 a 15 cm) net de katjes naar buiten gelaten, maar die vinden het toch nog steeds maar niets :p hihi allemaal er tegen miauwen. En eentje is er in aant happen hihi :) schattig hoor. Maar ze waren zo weer binnen :p

@mams ik zal voor je mee duimen dat het gewoon "normaal" kan. Maar hoe bedoel je alleen ruggenprik? kan je geen pompje krijgen ofzo?

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden

@dinges wauwww wat klinkt dat heeeerlijk!! Ben echt heel erg jaloers haha echt ik ben zo ontzettend toe aan warmte!! Vorig jaar zat ik nu lekker een maand in Afrika, zat ik daar weg te smelten! Heerlijk.. En wat gaaaaf die roadtrip en met dolfijnen zwemmen :$ dat is nog steeds een droom. En surfen brr zou geen kleine teen in zee durven steken daar in australie en nieuw zeeland. Al die haaien :D

@flora gelukkig is het goedje veilig en warm aangekomen hihi. Spannend, nu afwachten!

@bf fijn datje lekker thuis kan werken zeg. En brrr dat is schrikken ja op de wc!

@sproetje wauw mooi buikje zeg!

@mvs gefeliciteerd met shaun :)

@mams ohh jeetje ik ga voor je duimen dat je boys nog even goed gaan liggen!!

20. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @BF: ieuw! Schrikken inderdaad! Hou het maar goed in de gaten! Betonnen wc snapte ik ook niet, maar ik vermoed auto correct ;)

@Flora: Whahahha ik zie je al staan daar :D Hihi! Succes met de clomid! Hopelijk zonder bijwerkingen!

@Meelanor: Sorry, gister veel met mezelf bezig, gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam ook wel! Gelukkig niet die van jullie :)

@Dinges: Kan jij neit gewoon pas weer komen als je terug bent? :D;) Hihi nee hoor.. maar ik heb zo'n mega grote gruwelijke hekel aan sneeuw.. en *check* still snowing here.. Bah!

@Mams: hopelijk krijg je de jongens nog gedraaid! Liefde van de man gaat door de maag toch? Misschien moet je iets te eten bij de uitgang houden? ;)

Zo dit waren de reacties op de laatste paginga geloof ik.. als ik iemand vergeet; sorry!

Deel Deze Pagina