Meelanor, nee, dat pompje is geloof ik petidinhe, en dat is een preparaat van morfine, en daar kan je goed high van worden, zo ook van lachas.... Dus vandaar geen andere keuze, ze willen graag dat je je bevalling bewust meemaakt ipv stoned! Oh ja sproetje, mooi buikje! Dinges, ik ben jaloers! Klinkt zo enorm gaaf allemaal! Vanmiddag kind lekker met skibroek aan en de slee mee naar buiten gooien!
@mams: haha ik zie je daar al helemaal stoned liggen Hopelijk draaien de jongens nog..! @bf: brr klinkt niet lekker idd.. Fijn dat je thuis kan werken vandaag! @hier: ml is weer lopend naar het werk gegaan ik ben vanavond gewoon thuis, dus ik belde hem net of ik hem op moest komen halen. Zegt ie: nee hoor, vind t heerlijk.. Nou prima Ik zou nu echt geen 6/7 km door de kou gaan lopen! Hihi. @julia: volgens mij ben jij de enige hoop nog voor januari! Hopelijk weer wat roze op de lijst, is nu wel weer heel lang geleden hoor
@zsa en meelanor: bf bedoelde dat er dus beton uitkwam snappie? Moeilijke stoelgang dus hihi @flora omg lopen naar werk haha nee mij ook echt NIET gezien
Ik was van de ruggenprik juist super gezellig volgens VL! Kraamde genoeg onzin uit.... Hahaha! Flora, 6/7 km is echt een straf normaal al, laat staan door de sneeuw! Wel lekker verfrissend! Hier werkt VL buiten, dus die komt tot op het botje verkleumd thuis!
@jazz en bf: ow dat beton *grinnik* nou dan zou ik me niet direct zorgen maken. Zolang het niet uit je "onderkantje" komt (zoals ze dat zo mooi bij de vk zeggen) is er niets veel aan de hand. Wel even opletten met aambeien (bekende zwangerschapskwaal ) @hier: schoonzusje gisteren: Zeg wist jij dat je bij de bevalling ook moest kotsen? Ik: Nou uhmm ja, dat had ik wel ergens gelezen enkan me goed voorstellen dat je door de pijn en spanning moet overgeven ja Maarre... jij zat net te vertellen dat je van te voren een frietje op had terwijl je weeen had. Volgens mij adviseren ze dus daarom dat je dus licht verterbare maaltijden moet eten tijdens de weeen als je echt honger krijgt Lekker ding is ze toch he
@Jazz: ohhhhh ja, nu lees ik 'm goed @mams: Ja eigenlijk wel.. op de bank zitten doe je toch, waarom niet met een fles erbij dan? Oh en VL hoefde geen wattenstaafje erin hoor Alles wordt uit bloed en urine gehaald En heb sinds vrijdag een dikke keel.. af en toe zo'n kokhals gevoel als ik eet.. Zo fijn, bij mij slaat spanning/stress altijd op m'n keel.. echt een prop in je strot hebben @sneeuw: nog steeds hier... dat het eens ophoudt, ik wil nog naar huis vandaag!
Oh bah ook nog kotsen bij de bevalling. Al met al klinkt het steeds meer op een onmenselijke ervaring great. Gek genoeg heb ik er ook wel een soort van zin in. Klinkt iets te blij.. Laat ik zeggen: nieuwsgierig. Wil t gewoon meemaken, soort van zin in maar aan de andere kant kan ik er ook weer van gruwelen. Raar he
@beton, hahaha hmmm misschien beetje ongelukkig neergezet, maar bedoelde idd dat t er als beton uit komt whaha en dan hebben wij zo'n plonspot ook erg leuk nou bloeden is in elk geval aan de achterkant.....nog steeds namelijk, maar niet echt overdreven veel ofzo, dus zal wel weer ergens een scheurtje zitten komende dagen maar niet naar de wc dus anders ga ik door de grond @zsa, hahahaha ik zie mams al zitten met koekjes bij de uitgang en fijn dat je vriend geen wattenstaafje naar binnen moest laten hihi @meelanor, hahaha ja beestjes en sneeuw altijd leuk! @hier, wegen zijn wel weer goed begaanbaar hoor, de wat meer doorgaande wegen dan he en zoals gewoonlijk zijn de fietspaden schoner net even wandelingetje van bijna een uur gemaakt door de sneeuw, heerlijk muts op, handschoentjes aan, warme laarzen, camera mee ik heb ervan genoten! kreeg ook gelukkig pas kramp in mn buik (blaas enzo) toen we weer bijna bij huis waren dus nu eventjes de foto's terugkijken en als er wat moois tussen zitten zal ik hier wel even plaatsen nu fingers crossed dat t niet meer gaan sneeuwen vandaag en morgen, dan blijven de wegen goed en kan ik morgen zonder al te veel problemen naar kantoor ohja @bevalling, ja is bekend he dat je lijf zich kan legen voor de bevalling. heb daarom ook al gehoord dat je eigenlijk gewoon beter niets meer kan eten als t eenmaal begonnen is? maar denk eigenlijk, ondanks mn overgeeffobie, dat t me op dat moment echt geen hol uitmaakt
@sneeuw: Hier blijft het maar sneeuwen (is vandaag nog niet gestopt) vreemde is... op de buienradar staat dat het nu niet meer zou moeten sneeuwen hier... Hier blijven de auto's in de straat glijden. Vandaag al 4 mensen van de weg bijna tegen een paaltje aan zien glijden. (Ze moeten voor ons huis de bocht om en gaan ze glijden) Ze strooien of schuiven hier niet op de kleinere dorpswegen. opzich niet erg maar nu wel want ze hebben een omleiding waardoor iedereen hier langs rijd, maar ja dat wordt dus nu spiegelglad achja ik zit nog steeds heerlijk binnen @bf het valt me op dat hij bij mij telkens heeel snel geneest dus binnen 1 a 2 dagen. terwijl er meer bloed in de wc lag dan bij een menstruatie, maar das dan gewoon even een adertje dat knapt. Niet op houden en gewoon wat ontbijtkoek, brinta oid eten (weet natuurlijk niet wat werkt bij jou darmen) maar bij mij helpt dat wel echt @werk... valt het op dat ik geen zin heb in mijn werk. ZP is een perfect alternatief hihi oeps @jazz ik snap wat je bedoeld hoor ik ben er ook nieuwsgierig naar (zal dan wel anders piepen, maar toch ) Je moet het gewoon een keer mee maken. @bevalling: Heeft iemand gisteren nog proefkonijnen gekeken? Dennis en valerio hebben weeen gekregen. Valerio kon het niet aan en dennis heeft het amper overleefd. Quote valerio: "Maar ik zou me nu bijna schuldig voelen wanneer ik tegenover mijn vriendin over mijn kinderwens zou beginnen." (weet niet of het letterlijk zo was, maar zoiets) vond wel leuk om te kijken
@meelanor, neee was ik natuurlijk straal vergeten! dus zal nog eens terug kijken met programma gemist en hier dan een beloofde sneeuwfoto is helaas niet ons uitzicht vanuit huis, maar gelukkig maar klein stukje lopen
@bf: zeker doen. PS in dat kraamhotel wil ik ook wel bevallen @kou: Zeg vraagje aan de zwangere dames. Staat bij jullie de interne kachel ook heeel hoog? Ik heb het eigenlijk nooit meer koud (hooguit aan mijn voeten.) Zelfs de mannen zitten de klapper tanden dat ze het koud hebben en dan heb ik het nog lekker. Laatst waren mijn ouders hier... zeggen ze na 3 uur goh het is hier wel koud oeps even vergeten dat ik het alleen zo warm heb. Vragen ze hoe warm is het hier eigenlijk? Ik kijken... ow Oepsie 15 graden Ach wel weer goed voor de portomonee want ik zet de verwarming hier bijna niet aan En in de auto staat de airco bij mij op 18 graden hihi
Ik heb het juist erg koud kachel staat op 22 en lig nder een dekentje. Whaaa bekt vl net hij ging azijn en komkommer halen voor zoet zure komkommer, is schoonmaakazijn die je moet hebben hihi
@mvs, hahahaha tja zoiets kunnen alleen mannen vragen he haha @meelanor, nou sinds ik de 20 weken voorbij ben ben ik wat warmbloediger ja vind 20,5 in huis heerlijk, 21 is te warm sowieso erg warme voeten en handen vorige week liep ik in longsleeves ipv truien en dan nog wegkoken op kantoor
@bf: hmm niet prettig die harde ontlasting.. Maar veeeeel vezels eten en veel drinken, dat helpt misschien een beetje. En juist niet gaan ophouden nu, want dan wordt het alleen nog maar harder. @sneeuw: hier is het ook nog niet gestopt Ook hier een grote glibber de glibber.. Wij wonen aan een doodlopende weg (eind vd straat is t bos zoals jullie weten ), maar daardoor dus ook heel weinig verkeer in de straat. Met als gevolg dat de sneeuw super lang blijft liggen en je op een gegeven moment de straat bijna niet meer uit komt. @nieuweauto: net mail gekregen.. Hij komt pas eind april ivm maart Had het op de een of andere manier ook al wel verwacht. Toen we de huidige auto hadden gekocht moesten we ook langer wachten. Grrr.. Njaa. We wilden na de winter, en dat gaat het nu dus ook sowieso worden @kou: ohh ik hoop ook dat ik t wat warmer ga krijgen als ik zwanger ben Ben altijd zoooonnn koukleum @wostenbroodjes: ml heeft zondag zelf worstenbroodjes gebakken Yummm. Nu ff de laatste op smikkelen