@Bellanoa mijn excuses, had je bericht gemist.. Wens je heel veel sterkte met de verwerking van dit nieuws!
@bella, verschrikkelijk....ben er even stil van....sterkte komende tijd! En ja laat je man idd maar even...mannen zijn daarin zo anders dan vrouwen ik hoop dat de uitslag zodanig zal zijn dat de artsen er nog zoveel mogelijk aan kunnen doen en dat je schoonvader wel gewoon nog heeeeeeel lang bij jullie is....
Wat naar BN! Sterkte voor jullie! Hier temp drama gedaald, zal komende dagen wel doorzetten volgende ronde...
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. We kunnen nu niet meer dan hopen dat er geen uitzaaiingen zijn en dat ze het dan weg kunnen halen.
@bella: Jezus dat is ff schrikken. Heel veel sterkte! Hadden jullie dit enigszins zien aankomen? @liza: en hoe was je temp vanochtend? Ik hoop nog lekker hoog!! @zsa: neeeee hopelijk is het alleen maar een klein dipje (of kan dat niet?)... @bf: hihi een eigenwijze mini maar toch fijn dat jullie het hartje goed hebben kunnen horen!! @kiwi: en, en, en?? Hoe was het?? @hier: vanochtend niet wakker geworden met hoofdpijn inmiddels op 7 dpo. Nog een paar daagjes en dan kan ik hopelijk zeggen dat ik in ieder geval een mooie normale cyclus heb...
Even ego bericht: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... we hebben het hartje zien kloppen! Wat een prachtige beeb is Nibbit toch! hahaha Bekijk bijlage 281059 Nibbit ligt tegen de rechterkant aan. hihi.. Ze heeft me nu 2 dagen teruggezet. Dus uitgerekend op 1 juni. Hier moest ik nog niet aan vasthouden, want Nibbit lag met de kont naar ons toe haha.. Dus ze kon hem niet op de mm meten. Volgende keer hopelijk een gerichtere uitgerekende datum. Ze deed trouwens heeeeel niet moeilijk. Hoefde het zelfs niet eens te vragen of ze wilde kijken. Liefff.. Maandag 5 november om 9.50 uur de tweede echo! Wij zijn verliefd!
@ Bella, sterkte meis! Het is inderdaad afwachten wat er uit komt, maar toch.. Je hoort het toch maar ff allemaal en dan.. Hopelijk is het allemaal goed te behandelen! Sterkte voor jou, manlief en familie!
Wat leuk Kiwi dat je hebt mogen kijken! Nog maar even voor de volgende echo weer! @Flora: Nee dat kan volgens mij niet. Al heb ik wel weer de hele nacht wakker gelegen.
@ Flora, thnx meis! Ja echt heel bijzonder! Traantjes in mn ogen toen ik ineens dat knipperlichtje zag haha.. Dat Nibbit gewoon echt in me zit. Een Bijzonder Wonder!
@kiwi, jeeej goede echo! mooi zo! ik laat je voorlopig gewoon even staan op de lijst, als t volgende keer aangepast moet worden kunnen we dat natuurlijk gewoon doen fijn dat je er ook niet om hoefde te vragen! @zsa, ja das slecht teken he dacht ik? nou ja.....je kan je er nu wel op voorbereiden dat de ongi eraan komt..... *knuf* @liza, hoe staat er nu bij jou voor? ben benieuwd zaterdag! @flora, jeej geen hoofdpijn! en jaaaaa onze mini is behoorlijk eigenwijs hoor volgende keer vraag ik t de avond van te voren gewoon weer heel lief weet zeker dat mini er dan goed voor gaat liggen de keren dat ik mini heb gevraagd of "mama" lekker te laten slapen, slaap ik als een roosje @hier, vannacht dus ook weer in 1 ruk doorgeslapen okee...vooruit...1 onderbreking, ik moest opeens erg hoesten maar gelukkig staat er flesje water bij mn bed dus kon lekker slokjes nemen en toen weer gelijk verder in slaap heeeerlijk ben wel weer erg moe....mjah, gisteravond ook drukke avond geweest (wel heel gezellig!), en bevestiging gekregen dat ik echt niet gek ben, maar dat t echt door de hormonen komt allemaal maar vanavond dus gewoon helemaal niks nu al zin in
@ Kiwi, mooie echo en wat lief dat ze er helemaal niet moeilijk over deden! @ Flora, nou ja ik had het eigenlijk wel zien aankomen, maar de rest niet. Toen hij opgenomen werd voor longontsteking vond ik dat al zo raar, had namelijk nog nooit gehoord dat er ooit iemand daarvoor opgenomen was. En vooral toen ze die puncties gingen doen had ik al een vermoeden. Mijn oma heeft namelijk hetzelfde gehad, alleen was het bij haar longvlieskanker en daar kunnen ze gewoon niets aan doen. Dus hopelijk zit het nog niet op zijn longvlies.
@ BF, ja echt heel bijzonder! Het is echt een prachtig moment. ja is goed, laat me maar even zo op de lijst staan, volgende keer geef ik het even door
Ben bang dat ik vandaag of morgen toch door naar de volgende ronde moet al was mijn temp vanochtend aanzienlijk hoog, toch kwam ik bij de tampontest wat licht roze verlies tegen dus nog niet echt bloed maar ik vrees wel een voorteken
ha meiden! Bella, heel erg veel sterkte, wat een vreselijk nieuws.. Ik wens jullie alle kracht toe de aankomende tijd!! En ik hoop op een goede uitslag! Knuf voor jou! Bf, wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord!!! Lijkt me een geweldig moment!!! en goed idee om het de avond van tevoren aan Mini te vragen, misschien werd hij een beetje overvallen hahaha! Zsa, neeeeee, wat ontzettend balen zeg...... Knuf voor jou! Flora, ik hoop echt dat je deze maand een prachtige cyclus hebt!! Wat zou dat fijn zijn zeg!!! Swimming, hoe is het met jou? Liza, welkom terug!! Ik duim voor je!! Dinges, hoe is het met jou? En hoe gaat het met je blaas? Kiwi, wat geweldig dat je het hartje hebt gezien!! O wat moet dat bijzonder zijn!!! Jazz, hoe gaat het met jou? Hier, gaat allemaal goed!! We slapen nu elke dag in het huis en we zijn hard bezig om het huis zover klaar te krijgen dat de cv erin gemaakt kan worden!! En we hebben problemen met het riool.. Echt te vies..... Hopelijk kunnen we het zelf oplossen, anders moeten we een loodgieter laten komen.... qua klachten is het rustig, af en toe een iets zeurend gevoel in mijn hoofd, meer bobbeltjes op tepelhof, last van liezen en af en toe beetje lage rugpijn, geen kramp in bm.... Ik durf er niks van te zeggen, ik reken gewoon op ongi..... Als ik niet ongesteld ben wil ik zondag testen! Bedankt voor al het duimen en ik heb een beetje hcg opgevangen die bf over ons had gegooid!! Hoop dat het helpt
@zep gister avond weer geklust! Het gaat hier verder allemaal goed. Vandaag dagje vrij en dit weekend ook! Heerlijk! Misschien straks even de stad in!