Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik denk/hoop t ook niet...

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @hier, ml werd gebeld door collega *zucht*...natuurlijk weer eens problemen met apparatuur en software op zn werk, mjaah is natuurlijk lastig iets zinnigs over te vertellen aan de telefoon....*zucht* (die gasten kennen echt niks zelf, wordt nog wat als ml ooit andere baan heeft ;) blijven ze hem dan ook bellen ;).....
    Jah jullie raden t al, hij is nu onderweg naar zn werk en ik? I'm not amused (zacht gezegd)
    Combinatie van enorme bandenpijn, harde buiken, licht zuur, onwijs moe en hormonen..........
    Pfff nou ze gaan er maar mooi volop voor betalen ook!
    Blijkbaar is ie tegenwoordig ook de storingsdienst, dus die salarisverhoging kan maar beter niet te mager zijn! (Hij moest sowieso nog omhoog omdat ie functie omhoog was gegaan vorig jaar...)
    Krijg je natuurlijk gelijk te horen "ja uhhh budget....reken nergens op"
    Rot toch op, je bent een baasje dus je regelt t maar, en je hebt nu eenmaal iemand in die functie in dienst en daar hoort een bepaald salaris bij dus hij zorgt verdomme maar dat ie budget krijgt!
    *bries bries*
    Goeedddd....ik wilde erg vroeg naar bed om wat slaap in te halen (voor mn gevoel dan he), maar ik doe natuurlijk geen oog dicht voor ml weer veilig thuis is met dit gladde weer en die idioten op de weg.......
    Ga me alleen maar zorgen zitten maken.....

En jah nu branden er natuurlijk tranen achter mn ogen, echt serieus die hormonen pffffffffffff
    Geloof dat ik me maar ga verstoppen ergens en weer tevoorschijn kom als t veilig is ;)

Net een nieuw kruikje gemaakt, maar die was toch nog iets te warm voor op mn buik, dus die ligt even af te koelen...
    Misschien dat ik wel zo alvast in bed kruip en daar lekker tv kijk ofzo, kruikje erbij :) mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken he ;)

Fijne avond meiden en slaap lekker alvast!

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
  4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mooi swimming!

5. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Cooldown BF! Je hebt er zo niets aan en hebt alleen jezelf ermee! Adem in....
    Wat betreft kdv, tenzij zij héél veel verdienen, valt t wel mee met halvering hoor.
    De media schildert t helaas ook groter af... Als t zoveel verschil zou zijn waren we nu wel half leeggelopen hoor ;)

@jazz: voortaan voorzichtig hoor! Ik ben een drama met kip, snij alles eerst open altijd. Of t gevaarlijk kan zijn voor kindje weet ik niet, maar je kan er zelf ook goed ziek van worden. Volgende x mondje open trekken hoor!

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja dat adem in adem uit duurt soms lang voor t effect heeft met die fijne hormonen ;) ben nu weer rustiger hoor.....zit alleen de minuten te tellen want heb nog geen bericht gehad dat ie weer naar huis komt :(

En toch blijf ik 220 euro netto erg stevig vinden voor maar 1 dag in de week opvang ;) vandaar mn hartverzakking ;)

Ik eet nog even een koekje, en ga me dan maar klaar maken voor bed en daar filmpje maar verder opzetten ofzo (nou heb ik er welgeteld 3 seconden van gezien want zit eigenlijk gewoon op zp te neuzen :D)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik wil nog wel meer laten zien:)

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Bf: bij ons is 1 dag €289. Van 7.30-18 uur. En daarover krijg je nog terug van bd.

9. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @swimming: voor de sneeuw had je t niet hoeven doen ;)
    Hoe gaat t met jullie?

10. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @bf, rustig aan meis. Komt wel goed schatje!

@ opvang, hier is opvang voor 46 uur per maand 255 euro netto. Wij krijgen de helft terug van belastingdienst. Net laten berekenen. Hihi.. en ook hypotheek teruggave blijft t zelfde. Helemaal gelukkig! Kan ik eindelijk ingaan om mn contract naar 24 uur te zetten.

@ Jazz, ik had t zondag met varkenshaas, niet roze, maar gewoon lekker. Ook rodewijnsaus. Mijn vk zegt dat ik met dingen uit moet kijken, maar vlees in rode wijnsaus is prima. Echt rauw is niet goed, maar niet al te bang zijn.

@ maxi cosi mila, volgens mij zei jij t ook nog jazz. Dat op je onderstel van de kinderwagen je maxi cosi past. Klopt, hier ook. Maar omdat zoonlief twee dagen naar de omas gaat, wil ik lichtere onderstel voor snel achter in de auto met maxi cosi. Allebei de omas hebben babykamer ingericht met ledikant hihi.. dus hoef alleen voor iets met boodschapje te zorgen. Dus wij hebben maxi cosi mila gekocht voor dat soort dingen. Enne... Hij past ook nog qua kleur bij onze maxi cosi!

Slaap lekker zo meiden!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @zsa hier gaat het goed. Veel afleiding en proberen er weinig aan te denken! Ik heb wel weer een mooie eisprong gehad:) en wie weet is er wel een sloot zaadcellen naar binnen gegaan al acht ik de kans erg klein.

Welterusten

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @ego: *hik*... *hik*... *hik*... Schattig hoor maar disney heeft nu echt gem 3x per dag de hik. En het geeft mij een beetje misselijk gevoel ivm hij/zij de hik in mijn maag trapt :p nou ja. Hij/zij is in ieder geval goed aan het oefenen met drinken en bewegen. Iemand nog tips hoe ik disney van de hik af kan helpen? Vind het soms namelijk best zielig :) (hij zij wordt er na een tijdje ook door gefrustreerd, merk ik aan de bewegingen dan :)) slaaplekker iedereen en ook morgen voorzichtig met de sneeuw.

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Goodmorning !

Vl heeft me op werk afgezet, de schat! :) nu rustig lekker kopje koffie..

@opvang hier is 1 dag rond de 300 zoveel euro en we krijgen iets van 200 terug ofzo, maar dat heb ik berekend met alleen vl zn salaris. En ook zelf via internet en snap er nooit zoveel van dus klopt miss ook niet. Lijkt dan weinig zelf betalen maar die ene dag werk ik dan om dat te betalen. Vind ik beetje onzin

@kiwi fijn dat t financieel allemaal uitkomt! En hier ook beide oma's ledikantje en box etc hihi schattig! Hier zit er toch geen nieuwe kinderwagen in dus toch maar steeds aan oma meegeven enzo maar ach zo erg is het niet

@swimming ziet er mooi uit! Veel plezier

@meelanor ah gos de hik :D geen idee volgens mij kan je er niks aan doen. Lijkt me ook wel lastig :p

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @swimming: ziet er mooi uit!!

@opvang: weet nog niet precies hoe wij t gaan doen. Mijn moeder wil wel oppassen en schoonmoeder ook. Maar mijn moeder werkt nog alle ochtenden. Komt opzich wel goed uit, want op maandag werk ik alleen s middags. Die dus dag wordt ws voor mijn moeder.
    Dan krijgt sm nog 1 dag, waarschijnlijk de vrijdag. Woensdag ben ik zelf thuis, dinsdag zal ML wel ouderschapsverlof op willen nemen. En dan hebben we nog iemand voor donderdagmiddag nodig. Denk ook schoonmoeder.
    Dus in totaal 2 middagen oppas en 1 hele dag. Misschien kan ik nog regelen dat ik mijn uren in gewoon 3 hele dagen werk. Maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet lukken.

@clomid: gisteravond dus het eerste pilletje genomen. Nu behoorlijke hoofdpijn :( hopelijk ga ik verder niet veel last van bijwerkingen krijgen. Voor het goede doel zullen we dan maar zeggen :) als t dan maar aanslaat en zwanger wordt vind ik het allemaal prima ;)

@jazz: als je t alleen hebt berekend op het salaris van vl, dan krijg je toch in principe niets?
    Want de berekening wordt gemaakt op basis van de partner die het minste werkt (omdat die dus thuis bij de kindjes kan zijn). Als jij dus niet werkt, krijg je sowieso niets. Als jij 1 dag werkt dan moet je ook jou uren en jou inkomen meerekenen, anders klopt de berekening niet.

@meelanor: ahhh schattig de hik. Hihi. Maar geen idee wat je er aan kunt doen om de kleine er vanaf te helpen..

@vandaag: vanmiddag samen met m'n moeder op kraamvisitie bij petekindje :) m'n moeder was er nog niet geweest en was toch wel benieuwd! Maar eerst even een paar uurtjes werken.
    Hopelijk is t een beetje toe doen in de sneeuw:( mijn moeder rijdt namelijk geen auto, dus ik moet haar eerst ophalen en weer terugbrengen (30 min rijden). Moeder heeft wel rijbewijs maar heeft al jaaaaaren niet meer gereden, dus durft nu niet meer zo goed.
    Maar ze heeft gezegd dat wanneer ik zwanger ben, dat ze dan weer wat lessen gaat nemen :D zodat ze makkelijker naar ons toe kan komen als de kleine er is. Heel lief:D
    Openbaar vervoer is hier namelijk ook geen optie, in een klein dorpje!

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden!

@ opvang, veel he? Het is bijna niet meer te betalen, maar goed, we gaan dr toch 1 dagje mee doen. Ja, het is super dat het financieel haalbaar is. Deze week bespreken op het werk en dan afronden.

@ jazz, tja soms houdt het op he? Dan is het geld even op. ;) Hier nu ook bijna alles aangeschaft! We wilden alleen nog een wipstoel of schommelstoel. Lief dat je vriend je gebracht heeft. ;)

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, geen joolz? :( maar hij is dan ook wel erg duur, en idd wat niet gaat dat gaat niet :( maar weet hoe leuk je hem vind dus wel even een dikke knuffel voor jou!

@opvang, hier dus ook 300+ euro voor 1 dag opvang per week (bruto), ondanks wat we terugkrijgen van de bd strakjes vind ik het toch te duur....hou dan liever geld over waar we leuke dingen van kunnen doen zoals naar de dierentuin gaan enzo :)
    want dan zouden we naast de opvang alsnog ouders ook vergoeding betalen voor t oppassen.
    dus zonder opvang scheelt t zeker 200 euro ;) en maakt voor mij ook makkelijker om 3 dagen te gaan werken, en wie weet kan ml ook nog wel een papadag opnemen eens in de 2 weken
    ik zal de salarisadministratie hier eens een mail sturen of ze verschillende berekeningen voor me willen uitvoeren met alle mogelijke opties :D
    weet dat bij ouderschapsverlof je wel weer een belastingvoordeel hebt (maar hoe t precies zit geen idee), en je pensioen bouw je nog op over je normale contracturen ipv minder uren ;)

@kiwi, wel fijn dat je groen licht hebt om minder te gaan werken op je werk! scheelt een hoop frustratie denk ik :)
    ga je nog kijken om in 1e instantie (gedeeltelijk) te dekken vanuit ouderschapsverlof? (belasting en pensioenvoordeel enzo ;))

@swimming, ook erg mooie foto! ik zou echt wel een keer op wintersport willen, niet om te skieen ofzo, nee hoor, gewoon lekker hele dagen met de camera op stap! :D en verder lekker boekjes lezen in t zonnetje ;) hihihi
    hoop dat jullie je goed vermaken en dat jij ook niet ziek meer bent geweest sinds jullie daar zijn aangekomen :)
    veel plezier nog!

@flora, lief dat ze weer lessen gaat nemen! mijn mams heeft ook rijbewijs maar durft ook niet te rijden, nu heeft ze tijd terug wel weer lessen genomen, ging met de auto van stiefpaps op pad en bij parkeren schade gereden....dus toen was ze eigenlijk weer terug bij af ;) dus ze rijdt ook eigenlijk maar gewoon niet, maar in geval van nood kan ze t wel. daarnaast mag ze van mij ook niet in t donker rijden, ze is namelijk nachtblind en ziet letterlijk auto's en bochten die er niet zijn, en wat er wel is ziet ze ook weer niet ;) levensgevaarlijk dus....
    veel plezier vanmiddag bij je petekindje!

@dilara, heee je staat online :) hoe is t?

@hier, vannmorgen weer vroeg opgestaan (*gaaaaap*), zodat ik t minst last zou hebben van files, nou geloof dat er geen file is geweest :D snelweg reed heerlijk door, was helemaal schoon dus dat was perfect :) alleen lokale wegen nog beetje uitkijken, maar heb t lekker op mn gemakkie gedaan, had toch geen haast om hier te komen :)
    wel weer even ietsjes langere dag vandaag want heb nog overleg staan tot half 3...dus nou ja ach goed, vandaag weer even 6 uurtjes maken dus, een enkel keertje moet dat kunnen ;)
    t is me in elk geval hartstikke meegevallen op de weg :)
    verder nog steeds onwijze bandenpijn, en af en toe harde buiken erbij, maar ze zakken gelukkig wel weer af en tja die bandenpijn...vanmiddag als ik thuis leg ik er weer gewoon lekker een kruikje op :)
    en denk dat ik met de kruik op mn buikje lekker in slaap val ;):D

fijne dag nog meiden! en sorry als ik iemand vergeten ben....

ohja!

@meelanor, ach gossie arme ukkie met de hik...geen idee of je er iets tegen kunt doen? kalmerend liedje zingen of melodietje bij je buik afspelen waar hij/zij rustig van wordt??
    zal ook na de geboorte regelmatig last hebben van de hik ;) (gaat ook nooit meer over :p)

17. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

Even ego...
    Was vanmorgen bij de VK. Zij maakt zich een beetje zorgen over de groei van ons kindje. Dus moet vanmiddag om een echo... Ze durfde er verder niets over te zeggen, wel dat het kindje al begonnen is met indalen, maar omdat de baarmoeder niet zo hoog komt en ik best lang ben, kan ze het gewoon verkeerd inschatten zei ze (om me gerust te stellen, waarschijnlijk). Dus om 13.00 uur echo, stond op morgenochtend gepland, maar heb em zelf verzet naar strax, omdat ik me al niet kan concentreren om m'n werk, dus lijkt erop dat ik ook vannacht dan geen oog dicht doe... Pfff... Hoop dat er niets ernstigs is, maar maak me zo druk.... Kindje beweegt nog steeds erg goed trouwens, ik merk verder geen veranderingen.

Sorry voor mijn ego... Jullie horen strax meer.

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ohhh sproetje spannend ik duim

Ik heb ook een achterlijk dure kinderwagen die heb ik nu binna 2 jaar en al twee keer mee terug geweest voor een nieuw onderstel

Ik heb morgen die spannende echo of het bloed weg is of niet als het een hematoom is blijft het tot aan de dag dat hum geboren wordt of het blijft leven :( of het bloed moet eerder weggaan

19. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hebben jullie weleens nagedacht over buddy's wij deden en doen dat op een amder kletsgroepje dan heb je iemand haar nummer en kan je laten weten als je bevallen bent.
    Zo weten wij dat ook hihi

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mvs: ik zag gister toevallig dat ze het over buddy's hadden maar ik snapte toen niet helemaal wat de bedoeling was. (nu wel :) ) ik vind het een goed idee!
    en... hoe gaat dat nu dan? Wie maakt er een buddy lijst oid?

Deel Deze Pagina