Mei eerste ronde (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door swimming, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Nou dames, niets aan de hand. Kindje was inderdaad al beetje aan het indalen en lag gewoon heel diep. Alles goed in de groeicurve!
    Weer gerustgesteld!

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi dames veel geklets hier:)
    @bf inderdaad ik was online en proberen beetje terug te lezen al is dat nog niet helemaal gebeurd:)
    hier gaat alles goed.maagzuur begint een beetje te komen en in slaap komen is ook een probleem.
    maar ik mag niet klagen..

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @sproetje gelukkig maar! dus die van jullie is ook al op de weg terug ;) geen last van het indalen verder?

@dilara fijn dat het zo goed gaat. Ik ken het probleem met het maagzuur en het slapen, net zoals die buik die soms net wat onhandig is :) Ach ik heb het er graag voor over.

@nichte. Gisteren en vandaag weer even naar mijn nichtje geweest. Wat een dropje is het toch :D *smelt* als ik het zo zie kan ik echt niet wachten tot ik die van ons in mijn armen heb :).

Hebben jullie dat ook...? Ook al ben je zwanger en weet je dat er een kindje in je buik zit (of gaat zitten) dat je je niet kunt voorstellen dat dat er uit komt? Zo compleet al!

Het is trouwens een flinke meid woog 3650 gr en was 54 cm lang! (best lang voor een meid volgens mij) en ze heeft al een bos haar! :) zooo leuk :)

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Een buddy lijst ja is een goede miss kunnen we een lijst maken wie het allemaal ziet zitten. Ik kan dat wel doen maar kan niet kopieren en alles zeg maar op de tab

5. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Miss kan hij onder ons eigen lijstje gezet worden

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @sproetje, gelukkig is alles goed! Ookal aan t indalen! Jeeee gaat dat hard zeg!
    Niet dat t iets zegt of dat ze vroeger komt of niet, maar wordt toch wel spannend he zo!

@meelanor, bij jullie ook al zo spannend!, als goed is zou je minder last van zuur moeten hebben nu disney aan t dalen is, maar misschien heeft t bij jou wel geen effect ;)
    Ik vind t nog erg onwerkelijk dat we over een tijdje een baby mee naar huis nemen! :$ en dan ook nog onze baby waar wij verantwoordelijk voor zijn :$
    Hihi, zal vast raar zijn, maar zal ook vast snel wennen :)
    Ik ben wel echt heel nieuwsgierig naar ons meisje en zou dr zo graag willen knuffelen! Maar ze moet nog maar even lekker warm in mn buik blijven zitten :):)

@buddy, hebben t bij de aprilmama's idd ook :) sinds gister ofzo :D, dus ik vind t prima hoor :) als iemand gaat koppelen wil ik t best toevoegen aan de lijst :)
    (Sorry, ben even te lui om mensen te gaan koppelen haha, lijkt me in elk geval handig als degenen beetje uit elkaar zitten qua uitrekendatum enzo,niet dat ze tegelijk aan t bevallen zijn en we dus nog niks weten hier :p)

@hier, moeeeee.....net poging gedaan tot een kort dutje, had ik misschien beter niet kunnen doen hihi, nu echt toegeslagen die vermoeidheid weer....maar zo eerst nog even tosti's eten en dan strakjes naar yoga :)
    Ml is alleen nog niet thuis, dus geef hem nog ff voor ik aan de telefoon hang hihi, zou graag willen dat hij me weer even brengt en ophaalt (en aangezien hij t echt helemaal niks vond dat ik vandaag niet thuis kon werken, de schat, wil hij dat zelf vast ook ;)) ook al zijn de wegen best schoon inmiddels (gelukkig)
    Heb op de een of andere manier geen strooiwagen voorbij zien komen, terwijl toch echt de bus hier rijdt ;)...
    En daar komt ml net binnen wandelen :):)

Gister trouwens nog wat bij ikenik besteld, hoop korting op lief!
    Dus heb shirtje, legging en vestje :) wordt morgen bezorgd! Jeej!

Fijne avond meiden! X

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi meiden!

@flora heb geeeen idee dus vandaar dat ik ook zei: zou goed kunnen dat t niet klopt :D ik wil sowieso wel gaan werken hoor zal ook wel moeten. Maar omdat ik nu nog geeeen idee heb waar en hoeveel ik ga werken kon ik nog niks zinnigs over zeggen dus vandaar dat ik alleen vl zn inkomen had ingevuld.

@bf dankje voor de kinderwagen knuf :D hihi nee toch besloten het maar niet te doen. Vind t idd heel jammer hoor maar vind t toch wel heeeel veel geld en dat willen we dan toch liever bewaren voor andere leuke dingetjes, dagjes weg enz. Maar t blijft jammer ;)

@sproetje gelukkig gaat alles goed! Ook al aan t indalen. Wat gaan jullie hard!

@dilara fijn dat het ook goed gaat met jullie

@meelanor ja ik vind het ook nog steeds een onwerkelijk idee. We zijn er helemaal klaar voor maar toch is het iets... Onwerkelijks. Zie ons al weglopen (naja ik wss in rolstoel) uit het ziekenhuis met kleine Joah in de MC in zn schattige eerste pakje met mutsje en wrapper.. Tenminste dat hopen we dan maar want niks is zeker he... :) (denkt aan bella, knuf!)

@mvs ohh spannend joh hoop niet dat t een hematoom is (zeg ik t nou goed?) duim dat t bloed weg is hoor! Dat isnatuurlijk 10x niks..

@hier ook weer heeeel moe. Dagje gewerkt, na werk nog ff een klein wandelingetje gemaakt. Was zo prachtig weer :) net lekker gedoucht, nu heel erg rozig maar moet nog koken, dus dat ga ik dan maar eens doen. Trek !

8. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zodra het lijstje om hoog komt zal ik gaan koppelen en wil dan ook weten wie wel en wie niet mee wilt doen

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Jazz waarom kijk je niet op mp staan vaak nog goede wagens tussen ook de joolz

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mvs: goed idee!
    Ik doe mee in elk geval :)

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ga het even noteren op een blaadje hier thuis

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Wie doet er mee aan de buddylijst je wordt aan een meid hier gekoppeld zij krijgt jou nummer en jij krijgt het nummer van jou buddy, zo kan je een sms sturen mocht je bevallen zijn zodat diegene het hier kan melden.
    Je hoeft niet perse zwanger te zijn om een buddy van iemand te zijn graag even vermelde of je mee wilt doen of niet.

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

@mvs omdat we natuurlijk wel al een wagen hebben, overgenomen van vrienden. MAar de joolz wilde ik puur en alleen omdat ik m zo mooi vind maar het is dus eigenlijk 'overbodige luxe'. En de joolz day earth zal nog niet op MP staan. Enne ik wil wel meedoen aan project buddy ;)

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ohhhh ik snap het hihi ik heb je erbij gezet

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Wil wel buddy'en op zich hoor.. maar niet iemand die in aug/sept uitgerekend zal zijn, want dan ga ik wss op vakantie :D (tenzij er op korte termijn onze droom werkelijkheid wordt)

@Ego: ff hier dramadagje vandaag.. Met m'n hoofd totaal niet bij. Voel me naar, nog steeds zo'n prop in m'n keel met kokhalzen enzo.
    Echt niet relaxed, veel spanning in m'n lichaam..
    Morgen iig hopelijk ongesteld, is iig iets wat ik kan afstrepen.. maar tot nu toe merk ik er nog weinig van, behalve soms een 'zware' buik..

@Swimming: fijn dat het een afleiding is voor jullie! Hopelijk ben je zelf weer helemaal opgeknapt!

@Indalingen: Spannend!!

16. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @Flora: hoe is het met de bijwerkingen?

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Heb het genoteerd ik ben de enige in aug tot nu toe hihi dan ben je niet mijn buddy

18. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Ik wil ook op de buddylijst! :d

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @mvs: nee zou wat zijn, meld jij trots t blijde nieuws, zeg ik: jammer dan, ik zit nu met mn billen in de zon over 2 weken ben ik weer online.. ;)

20. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hier ben ik weer, heb jullie weer verwaarloosd!

MVS Ik duim voor je dat morgen alles goed is bij de echo!! Maar het feit dat je niet meer hebt gebloed is toch al een goed teken he? Of niet!

BF Veel plezier op de yoga. Is het Yoga speciaal voor zwangere vrouwen? :) :) Kunne ze je daar geen tips geven voor de harde buiken beetje te minderen, of heb je gewoon pech en hoort het er bij? :)

Sproetje Gelukkig was alles toch inorde! Snap dat je even met schrik zat. Zou ik ook hebben..

Zsa Morgen eindelijk je menstruatie ( als alles goed gaat.) Ik duim dat de volgende ronde wel weer gewoon netjes is hoor.
    Waar willen jullie naartoe op reis? :) :)

Swimming Waaw! :D Ik kan niet wachten! Wij gaan over enkele weken ook paar dagen skiën!

Jazz Toch geen joolz.. Ze zijn indd erg mooi, maar wat zijn ze duur. Snap je wel dat je liever aan uitstapjes geld geeft dan aan een kinderwagen die je toch geen jaren kan gebruiken.
    En voor dat geld kan je al veel uitstapjes doen!

Meelanor Hihi, heerlijk van je nichtje! En dat is indd een grote beeb! Ik was ook zo groot :D Hoop dat mijn kleintje ( als ik er ooit eentje mag krijgen) iets kleiner is. Lijkt me aangenamer voor de bevalling.

Kosten opvang Wat is het duur bij jullie :eek: :eek: Dat valt echt niet te betalen om je kind bijvoorbeeld een hele week naar de opvang te brengen. En ik dacht dat het bij ons al duur was! Valt dus nog best goed mee!!

Buddysysteem Ik zou gerust willen meedoen, MAAR ik ben van België en dan is sms'en misschien beetje duur? :)

Hier niet veel speciaals meegemaakt. Alles gaat de gewone gang! Wel de laatste dagen zo'n last van hoofdpijn :( Pfft. Komt door de koude denk ik.
    Ik zit ook nog een weekje op het wachtbankje. Pff, wat vind ik het spannend! Ik had altijd al in mijn hoofd, in ronde 8 is het raak. Dus ik ben benieuwd. Maar op dit moment zeg ik van niet.

Deel Deze Pagina