@ Jazz, ja was een heeeeeele lange hihi, 33 uur, maar stomme VK @ Flora, jaa die bloom is inderdaad gaaf! Aan de andere kant, je gebruikt een kinderstoel wel echt ieder dag en vaak op een dag dus wat dat betreft haal je het geld er ook wel weer uit. Ik had eerst zo'n stokke kinderstoel, nou wat een onding. Het was geen stoel om m even lekker met een fruithap voor de tv te zetten, kreeg ie een houten kont van Ik heb er nu eentje van Topmark, ideaal en kun je ook op 5 standen in hoogte verstellen en hij kan erin relaxen dus de rugleuning kan naar achteren
@bella, ja dat is natuurlijk ook zo, maar ik heb dan toch altijd zo'n dubbel gevoel Welke topmark stoel is dat?? Ben niet nieuwsgierig hoor , maar wij gaan in principe ook voor een stokke (krijgen we grotendeels van schoonouders, pas als de mama mazzeldagen zich weer aandienen hoor ik wacht lekker op de korting ) Maar is dat ook wel zo'n doorgroeistoel waar je jaren mee doet?? @flora, ja de bloom is echt helemaal leuk!!! Vinden wij ook, maar we vinden m wel echt te duur hihi, maar past je kind daar zolang in? Goh dat wist ik niet....dacht dat die voor vrij korte duur was.... Vind m dr alleen nooit zo comfortabel uit zien voor kindjes, zo N hard plastic ding, en dr zit ook een hard dun kussenlaagje in hihi Maar misschien ervaren kinderen dat heel anders natuurlijk Stokke is tenslotte ook hout en ook weinig zacht @mvs, ga t artikel ff lezen wat ik neerzette over dat pompje r... Is wat ik er altijd over hoor maar vond t eel prettig idee dat t gelijk uitgewerkt is zeg maar, maar als dat niet t geval is...maar ga t ff lezen @jazz, ja wel regelmatig harde buiken, vond de vk niet erg, sls ze maar wel weer wegtrekken....dus toen ik t 3 volle dagen chter elkaar had, dat was zeg maar niet helemaal de bedoeling. Maar volgens mij is de een er ook wel gevoeliger voor dan de ander hoor Heb wel 2 verschillende harde buiken echt een hele harde buik, zwaar, vermoeiend, voelt erg onprettig, en lijkt meer op 1 grote lange kramp En dan de korte harde buiken, verkrampt t onderste deel van mn buik echt heeeeeel erg, doet echt zeer en lopen is een uitdaging, maar die wordt doorgaans veroorzaakt door een volle blaas die binnen 5 sec opeens vol zit Dus kort na t plassen zakt ie weer af En heb die laatste ook met bijv stukje lopen enzo, maar als ik dan ff zit gaat ie weer weg @julia, bijna nod weer! Spannend! Wanneer ga je testen als ongi weg blijft? @zsa, en is je ongi al doorgebroken? Voel je je alweer iets beter? @rest, sorry als ikvnog iemand vergeten ben!! Heb vannacht bijgelezen toen ik honger had hihi @hier, vandaag op t gemakkie en in etappes huis ff stoffen enzo, gelukkig hoeft er niet heel veel nog gedaan te worden En vanmiddag als ml thuis is door naar mn mams en stiefpaps, blijven dsar eten en nemen daarna taart voor t weekend mee naar huis, ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft Als jullie t leuk vinden plaats ik hier wel een foto van de taart En ohja! Vandaag weer even buikfoto makena, 27 weken alweer
Goodmorning! @flora ja mams bracht me op een idee en van alleen ff googelen had ik een heel plan en wij vinden die stoel ook helemaal geweldig maar ook een NO GO vanwege de prijs.. Zag m ook met generatie 2010 @bella kut dat je een stomme vk had dat is wel een hele bepalende factor @bf ik hoorde ook van mijn vriendin dat Stokke een onding is.. Nog een goed vergelijken dan! Enne gelukkig zijn de harde buiken niet heel erg! En 27 weken woeee gaat snel! Nou hier nog werken tot 3 en dan lekker weekend
@bloom: ja, omdat je er zo lang mee kan doen. Vind ik m t geld ook wel waard. Dus die komt er gewoon sowieso Het lijkt me juist ook wel leuk dat de baby dan meteen mee aan tafel kan, als wij aan het eten zijn. Op een gegeven moment, na 36 mnd hou je alleen nog maar dat ei over zeg maar. En daar kunnen ze dan tot ong 6 jaar in zitten. Dus ideaal En wat betreft het comfort, volgens mij zijn bijna geen een kinderstoelen lekker zacht ofzo. Heb gister even wat verhalen gelezen en de meeste zijn er toch laaiend enthousiast over. Tenzij je een klein kind hebt, die nog niet helemaal goed kan zitten. Dan wil het kind soms onderuit schuiven. Maar dat is tijdelijk met een kussentje ofzo even op te lossen. @bf: vind al die harde buiken toch maar eng kinken luister maar goed naar de lichaam en naar jullie kleine mini Heb toen ooit een harde buik van vriendin gevoeld. Jee die was echt zo hard als een baksteen Nuna Zaaz, is ook een doorgroeistoel.. Die is goed betaalbaar, ziet er ook leuk uit en is niet zo hard als de stokke die hebben kennissen van ons. Ook een prima stoel! Misschien kun je die ook nog overwegen? @hier: vannacht weer belabberd geslapen kreeg last van opvliegers dus zwetend in m'n bed vannacht en daarna kon ik niet meer slapen van de hoofdpijn. Ik hoop écht dat dat na zaterdag weg trekt, want anders ga ik niet veel rondes met clomid halen denk ik. Bijna weekend gelukkig ben ik wel weer aan toe.
Bf hij is wel gelijk uitgewerkt bij mij was dat zo maar bij shaun dus niet miss is dat bij elk kind anders net hoe ze reageren Ikmheb de chicco eetstoel ook een ideaal ding
Goeiemorgen dames! Wij gaan voor de Stokke kinderstoel. We krijgen em van mijn tantes. Met kussentje erin. Ben helemaal weg van dat ding. Ben ook bezig met geboorteplan, maar vind het wel moeilijk wat ik daar nou allemaal in moet zetten... Met de afspraak van 36 weken bij de VK gaan we em bespreken, dus ik heb nog ff. Ochtendje werken, vanmiddag lekker vrij en als het goed is, is hubbie ook lekker op tijd thuis. De box en badstandaard zijn binnen, dus zullen we vanmiddag ff fixen. Nog weekendplannen dan?
Waar ik vanshaun bevallen ben doen ze niet aan een plan nu nog geen idee maar heb maar een eis haha geen ruggenprik ever meer. En mocht het een keizersnee worden dat vl overal is waar de beeb is de beeb mag nergens alleen zijn, en beslissingen neemt hij op dat moment. En een persoonlijke eis Shaun is er gelijk na de geboorte ja even opruimen enzo maar wil hem er daarna gelijk bij hebben
@mvs, in vlietland doen ze wel aan geboorteplannen hoor, mn vriendin heeft hele zwschap bij gyn gelopen en t werd haar ook echt aangeraden, ze hebben m ook goed besproken enzo en zich er voor zover nodig aan gehouden @kinderstoel, toch idd nog maar even in verdiepen.... Vond juist voordeel van de stokke dat ie zo'n plastic ding heeft ipv riempjes voor de kleintjes....heb dan een beter gevoel bij dat plastic Ik hoef niet per se zo'n newbornset, vind t zelf onnodig Dacht alleen dat die andere stoelen met idd comfi kussens en alles niet echt meegroeistoelen waren?? Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten En die nuna....hmm nee niet echt onze smaak qua design hihi Vind die kinderwagens ook lelijk @bestelling, had bij ikenik besteld, lief met korting, was shirtje niet leverbaar dus net maar direct bij lief nog 2 shirtjes met 50% korting besteld maakt t nou uit dat t de wintercollectie is Ga zo ook maar even inventariseren wat we nu allemaal hebben liggen weet ik een beetje wat we nog nodig hebben
Ik vind beide eetstoelen niet mooi diemik zelf heb ook niet hoor haha vind het gewoon lelijke dingen, mijne is ook vanaf geboorte maar shaunnzat er pas met 6 maanden in
Bf, je moet even goed navragen welke pijnstilling ze bij jou geven, hier heb ik dus alleen de keus voor ruggenprik.... Lachgas had, mij ook wel wat geleken, maar daar doen ze ook niet aan! Stoel, hier heeft schoonvaders zelf stoelen gemaakt, voor mn 1e neefje al, rechtop is het een eetstoel met blad voor de buik, draai m op zn kant en het is een tafeltje met bankje, dan helemaal omkeren en het is een treintje met 2 bankjes achter elkaar... Dus ga niks nieuws kopen! Vind de bloom ook erg mooi, maar erg duur... Vooral 2 stuks! Kan er hier van vriendin 1 overnemen, maar vind ik een beetje geld weggooien aangezien we al stoelen hebben! Sneeuw, hier nog geen verse sneeuw gezien, en hopelijk blijft het weg ook! Moet vanmiddag met ZL naar zwemles.... Dat word weer strijd, meneer heeft namelijk besloten dat het te moeilijk is, en dat hij veel te zwaar is om te zwemmen, want hij zinkt steeds naar de bodem.... Hahaha! Mvs, vast vervelend om te horen dat het er waarschijnlijk 2 waren.... Gelukkig is hummel wel ok!
@ Kinderstoel, dit is degene die wij nu hebben Topmark kinderstoel? Bestel nu bij wehkamp.nl Je zal voor de stokke kinderstoel toch ook een tuigje moeten kopen want ze gaan eruit klimmen. Mijn schoonzusje heeft ook de stokke stoel en die is er helemaal blij mee... denk dat het toch persoonlijk is. Ik wilde namelijk de box er ook snel weer uit hebben, en nu kan ik hem in de stoel zetten als ik even iets naar boven moet brengen ofzo. Daar is die Stokke stoel toch iets te hard voor. In het begin begon Dilan al te jengelen als ie er 15 min in zat en op den duur (heb de stoel toch een half jaar gehad) begon ie al te huilen als ie zag dat ie in de stoel moest gaan. En wij hadden ook een kussentje enzo erin zitten maar hij vond het gewoon niet fijn en in deze stoel zit ie wel lekker en vind het niet erg om erin te zitten en soms wil ie er zelf gewoon in om te relaxen. @ MvS, je moet er wel rekening mee houden dat Shaun jou raar gaat vinden als ie je weer ziet na de bevalling en misschien dus ook niet bij je wil zijn @ Hier, zo even Demi's boek ophalen, eindelijk Ben zo benieuwd hoe die is geworden. Daarna even cadeautje kopen want mn schoonmoeder is vandaag jarig, vanavond daar indisch eten yummie.
@kinderstoel: ik vind die van bloom ook mooi! Wist alleen niet dat ze zó duur zijn.. dus heb vl vanochtend geappt offie teovallig kan overwerken vandaag Hij lachtte alleen maar De Stokke hebben wij op het werk, vreselijk vind ik ze. en idd tuigjes echt nodig ivm uitklimmen. De wat groteren proberen er zelfs ín te klimmen als we even niet opletten via de achterkant. @Flora: Hopelijk trekken die bijwerkingen weg zodra je ermee gestopt bent dan! @BN: ohhh wat kom jij toch sterk over en wat doe je het goed! *respect* @mams: whahahah! Te zwaar om te zwemmen! Misschien moet jij ff mee het water in? Als jij zelfs kan blijven drijven met zo'n buik @BF: benieuwd naar de taart en je buik! Versierde fondant taart met vulling? @Hier: Dokterassistente gebeld: helemaal clean!!! Maarr..... nu maak ik me weer zorgen, want vorige keer werd ik ook een week later pas gebeld dat het toch niet goed was... dus nu probeer ik steeds te bellen voor extra check Maar krijg steeds antwoordapparaat Ook VL is helemaal clean.. Maar das ook weird; want dan zou die chlam binnen 4 dagen al helemaal negatief testen, terwijl de dokter zei dat we rekening mee moesten houden dat die nog wel naar voren zou komen.. Dusssss helemaal zeker ben ik overal nog niet van, maargoed, moet echt ff proberen van me af te zetten ook. Sinds gister kon ik gynaecoloog bellen, maar nog niet gedaan Oh én nog geen ongi, alleen wat bruinverlies.. Zei gister al tegen VL: zul je zien dat er nog wat opslag van je lag en ik nu plots wel zwanger was geworden.. das niet best met al die medicijnen in m'n mik.. Ik hoop dus snel ongi te worden!
Ego: eerst even klagen... *sorry* pff heb echt zooo geen zin meer in mijn werk. Ik vind het allemaal wel best. Ik zorg gewoon dat ik alles wat ik af moet hebben af heb en dan zoeken ze het maar uit . Hopelijk hoort het bij het einde van de zwangerschap @bf, sneeuw: ja zag dat hier ook een heel dun laagje lag. @kinderstoelen: Vraagje vanaf wanneer heb je die nodig? Mijn vriend wil graag een stokke (ik vind die dingen helemaal niets). ik wil er liever zo eentje als die van bn. Die ziet er veel zachter uit, maar dat vind vl weer niets ach volgens mij heb ik nog even om daar over na te denken . @zsa: dat zou wat zijn als je vriend nog een opslag je had liggen ergens hoop ik van wel want dat zou mooi zijn, maar aan de andere kant al die medicijnen nu... dat is ook niet echt gezond dan @mvs: Hopelijk 21-1 bij de gyn goed nieuws, zal voor je duimen ! Owja! *hersens * Gisteren naar de notaris geweest voor de huwelijkse voorwaarden op te stellen (moet i.v.m. bedrijf). Daarna naar de gemeente om in ondertrouw te gaan en toen we daar toch waren heeft VL gelijk ook even een formulier ingevuld om het kind te erkennen (mocht disney toch voor het huwelijk geboren worden). Wat een figuren daar trouwens zeg... bij de gemeente dan. Wij vragen tot 3x toe hoelang moet je minimaal in ondertrouw? 2 of 6 weken? 1e Antwoord: Ja het is een jaar lang geldig (ja dat wisten we maar hoelang minimaal?) 2e antwoord: Ow dat maakt niet uit (dus je kunt in ondertrouw en trouwen op de zelfde dag?) 3e antwoord: nog zoiets vaag. Zegt ze ineens uit het niets: Ja je moet wel 2 weken in ondertrouw... *zucht* nou weten we dat ook weer... duurde even . Anyway op 18-2 gaan we trouwen , al heb ik er helemaal geen zin in want het is gewoon even het papierwerk regelen (stomme vl heeft er te lang over gedaan om me te vragen waardoor we niet leuks meer kunnen regelen) Nou ja het is zo. In september nog maar eens over doen Wie van jullie heeft er trouwens allemaal een trouwboekje?
@meelanor, wat leuk 18 februari! En als jullie t in september nog eens even goed overdoen en gefeliciteerd met jullie ondertrouw Wij hebben een "trouw"boekje voor geregistreerd partners vonden we wel leuk ghehe Straks dus ook mini erbij laten schrijven begrijp ik @bella, die ziet er idd wel comfortabeler uit! En daar passen ze dan ook heel lang in begrijp ik?? Kan je die plank weglaten op een gegeven moment zeker? @zsa, fijn dat jullie helemaal clean zijn! Nu die ongi nog....maar bruin is alvast een goed teken dat er wel iets bezig is @meelanor, sterkte met de laatste loodjes op je werk! *knuf* @mams, hihi succes met zwemmen dan vanmiddag ga duimen voor je dat de sneeuw weg blijft @hier, alles is opgeruimd, banden gingen weer erg zeer doen dus nu even pauze zo ook maar gelijk even lunchen en dan alles nog even soppen Schoonpaps is er ook, bezig om de nieuwe stopcontacten aan t sluiten in de babykamer En als we straks tijd over hebben kijken we ook even of we t gordijntje op kunnen hangen is t kamertje weer een beetje meer klaar Desnoods doe ik morgenochtend nog even stofzuigen als ml laatste boodschapjes haalt
Meelanor, 18 februari is een perfecte datum... Dan lig ik hopelijk te puffen! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Bf, als de gordijntjes hangen ziet het er al meer af uit he.... Niet teveel doen jij! Rustig aan met die buik dame!
@mams haha ik zal er aan denken haha Hier heb ik gisteren voor het eerst een rennie genomen voor het slapen. Vind eigenlijk dat mijn lichaam het zelf maar moet oplossen, maar gisteren kon ik er niet meer van slapen. Maarre... wat een wondermiddel nemen en weg is het ... Hopelijk hoef ik het niet te vaak te nemen.
@mams, hihi ja mama @meelanor, t is niet schadelijk voor ukkie dus vind dat je t jezelf dsn vooral zo makkelijk mogelijk moet maken dus als t helpt om wel te slapen lekker innemen