@bella, nee met partnerschap is ouderlijk gezag na erkenning wel automatisch moet alleen erkend worden hihi En bedankt weer meiden! Visite is gekomen en in,iddels ook weer weg stnd er wel beetje van te kijken dat ze zowaar allemaal kwamen met dit weer! Ze hebben dr flink langer over gedaan met al die sneeuw en gladheid, en wst ben ik blij dat ik morgen nog lekker een dagje vrij ben Nu wel moe en vanavond doe ik dus helemaal niets meer! Ja zo mischien ff een dutje, kijken we straks nog ff een filmpje ofzo Ben ook weer gruwelijk verwend , maar is ook wel eens lekker hihi @bella, lekker laten gaan als je even in zo'n bui bent, hoort tenslotte ook bij de verwerking en niemand die t je kwalijk zal nemen hoor schat fijn dat je er zo goed over kan praten met je man en dat ie zo lief is voor je natuurlijk Enne beetje vreemd van je schoonouders.......ik had me ook niet in kunnen houden hoor! Trouwens, als hun t zo graag willen, dan kom je t toch ophalen, hoeven jullie t niet te brengen en anders moeten ze maar even geduldig (en vooral stil) wachten En vind t ook wel terecht hoor dat je hun niet zo'n boek wilt geven, lijkt me ook idd wel heel intiem! Dat je foto hebt laten afdrukken hihi, ik had ws een foto gemaild onder t mom van "hier kan je af laten drukken" hihi @jazz, ben benieuwd wat t gaat worden bij jullie hihi @rest, uhhhh??? *zeef en hersens staan uit* En nu ga ik denk ik maar ff knock out
Maar het zijn wel zijn ouders dus een mail nee had ik niet gedaan hij heeft ook liefde voor zijn ouders net als jij voor de jouwe. Hier heeft shaun mijn achternaam wat een eer
Hey meiden, even geen tijd om te lezen Maar, BF! GEFELICITEERD! Hoop dat je beetje genoten hebt! Morgen ben ik er weer.
@ Jazz, ze hebben er niets over gezegd, althans niet tegen mij. Mijn schoonmoeder zou eigenlijk wel bij de bevalling zijn geweest als Demi gezond zou zijn geweest en in mei was geboren. Nu wilde ik haar er niet bij hebben, had het zo geregeld dat Dilan naar haar zou komen dus dan was de hint wel voldoende denk ik Hoorde wel van mn schoonzus dat iemand tegen haar zei van, was jij er niet bij? En dat mn schoonvader zei, nee het zijn altijd de moeders die overal bij mogen zijn he. Maar ik stoor me er verder niet aan, want ze was ook bij Dilan zn geboorte dus wat dat betreft ben ik haar al heel wat tegemoet gekomen toch? Als ik de volgende keer van een gezond kindje ga bevallen dan mag ze er wel weer bij zijn. @ BF, oh nou dan weet ik het ook niet hoor. Dat vrouwtje waarbij wij in ondertrouw gingen zei dat je hetzelfde moet regelen als je geregistreerd partners bent als niks van elkaar wanneer het om kinderen gaat. Het ophalen vd wasmachine kon hij zelf niet, omdat ie nog steeds erg ziek is. Maar inderdaad, dan niet zeuren en het op onze manier laten doen. Die komt er heus wel, want we moeten op den duur toch uit het huis van mn opa en dan moet ook alles leeg. Gezellig dat iedereen is geweest op je verjaardag. Goed verwend? @ Jazz, oh ja dat carpaccio brengen haha ik zat toen om 10 uur savonds een pizza carpaccio te eten op mn ziekenhuisbed. Had ML speciaal voor me gehaald
Nou is ML daar niet zo moeilijk in want hij heeft zeg maar meer een band met mijn moeder als met zijn eigen ouders. Maar ik ga het inderdaad wel zelf aflaten drukken en koop ook nog een fotolijstje voor ze, geven we het als cadeautje. Ik maak ook nooit onderscheid tussen zijn ouders of de mijne, alleen in dit geval wel met de bevalling en het boek van Demi... dat moeten ze ook gewoon accepteren want verder betrek ik hun overal bij.
@flora wss doen we dan idd even niets maar ik heb niks in gedachte om te trouwen hoor hoef echt niet perse zo'n hele bruiloft dus dat maakt niet uit. Alleen trouw ik dan liever op een gratis uurtje dan eerst GP en dan weer alles om moeten gooien dat is beetje dubbel. Dus maar van mij hoeft t ook allemaal niet perse hoor. Erkennen en gezag aanvragen kan ook gewoon. Allemaal dezelfde achternaam zou leuk zijn maar geen must @bella ach het is jouw keuze toch vind niet dat ze daar iets over mogen zeggen. Ze mogen er wel wat van vinden maar uiteindelijk is het jouw keuze. Had in jouw geval hetzelfde gedaan hoor
Zo, weer keer op pc, dus typt wat makkelijker dan telefoon Hoe is het met iedereen hier? Binnenkort nog testers? Ben 't lijstje ff kwijt.. @Swimming: Hoe gaat het met jullie samen? Weet je al wanneer jullie terecht kunnen? @Flora: nog steeds een oud wijf gevoel? Of gaat 't nu beter met bijwerkingen? @mams: Hoe ging het met je zoon met zwemmen? Ervaren dat ook hij kan drijven? @Jazz: benieuwd naar jullie kamertje ook! Hopelijk goede echo van de week! Gefeliciteerd met de 20 weken! @Kiwi: hoe gaat het daar?? @BN: aargh, ik zou al gek zijn geworden van zulk commentaar van schoonouders! @MvS: Waarom heeft Shaun ook al weer jouw achternaam en niet van vriendlief? @Julia: hoe gaat het met jou? @Hier: eigenlijk weinig te melden.. lambaldag vandaag.. morgen weer werken. Heb allemaal zo weinig energie ervoor.. maargoed, zal toch moeten.
Ha! Eindelijk een nieuwe ticker kunnen maken! Durf niet af te tellen naar een eisprong nog, maar iig zitten we weer onder de 30 qua getallen
Even ego berichtje! Ging ik net naar het toilet en gewoon al ongi! Deze keer dus een cyclus van 26dgn. Vraag me echt af wat wij verkeerd doen....pfff! Denk toch maar weer ovutestjes bestellen, want zonder helpt dus ook niet! Baal ervan als een stekker en ML is zo nuchter, maakt zich er niet zo druk om! Waar ik vervolgens weer boos om word! Jeetje zeg het jaar is gewoon bijna om en de eerste van de groep gaan gewoon al bijna bevallen en hier nog niets! Lichtelijke frustratie, sorry! Zo maar even douchen en mn huispak aan!
Dat voelt weer fijn lijkt me! Eindelijk weer starten met een nieuwe cyclus en dan hopelijk met snel een mooi resultaat
@bf: weer ontwaakt? Wat heb je allemaal gehad? @Julia: aii das ook niet leuk inderdaad.. mannen kunnen zo veel relaxter ermee omgaan he..
Shaun draagt mijn naam omdat vl toen geen contact had met zijn vader en zijn vader toen echt haatte, ik heb ook geen contact met mijn vader daar niet van, maar hij vond mijn achternaam mooier dus nu de mijne anders was het s.w.e.b.e.n geweest dan was het srs haha nu srvb beeb heet als het een jongen is r?vb en meisje ihvb jaja ik heb bijna alle namen al haha
@ Zsa, hoop op een goede cyclus voor je deze keer! @ Julia, balen dat ongi is doorgebroken. Had je deze cyclus niet met ovutesten gedaan? Aan de andere kant, met een korte cyclus wel meer kans Komt goed meid!
@julia, heh bah nu alweer ongi maar zie dat je wel regelmatig bent dus dat is gunstig ovutestjes kunnen idd handig zijn om moment van ei te bepalen, maar je ei komt denk ik wel elke maand rond zelfde tijdstip. Je zou ook kunnen tempen zodat je exact het moment van springen kan bepalen en dus je lf. Maar kan me heus voorstellen dat je nu echt flink baalt en dat je t helemaal zat bent. Ik vind t ook erg oneerlijk dat jullie nog geen posi test vast hebben mogen houden... Probeer moed te houden lieverd, hele dikke knuffel voor jou! @zsa, niet echt geslapen helaas, dus kruip zo lekker t mandje in moeeeee @cadeautjes, oorbellen van ml 2 paar (mama-proof noem ik ze ), boxkleed met t draakje van de prenatal van mn schoonouders, van mn mams en stiefpaps boxzak van koeka en wasmand van handed-by, van schoonzus en zwager hele gave boekensteunen in de vorm van uilen (past echt perfect bij t kamertje), uhh van mn beste vriendinnetje de playgro loopy loops bal en de playgro twirly whirly En van de rest cadeaubonnen, heb er behoorlijk aantal van de prenatal (winkelen!! ), bon van de h&m en bonnen van de Mooi en uhh ook nog geld En uhhh dat was t geloof ik Ben weer goed verwend Ds nu even verzinnen wat ik van de cadeaubonnen ga halen Denk dat ik ze bij de mooi in elk geval ga gebruiken voor weer eens een heerlijke schoonheisbehandeling ofzo ff helemaal zennnnn @mvs, hihi ben nu wel benieuwd naar de namen!
@zsa met ons samen gaat alles goed. Morgen ga ik bellen dus dan weet ik wanneer we terecht kunnen. Welterusten
@bf: goed verwend dus leuk! Voor een schoonheidsbehandeling moet je eens op groupon kijken! Daar staan regelmatig super aanbiedingen voor een prikkie. Zo heb ik een keer een gezichtsbehandeling van 45 min, massage van 30 min, privesauna en hammam voor 1,5 uur voor 35 euro @julia: Pfff wat kut zeg heb er ff geen andere woorden voor.. Misschien toch proberen te tempen om je cyclus preciezer in beeld te krijgen? Je zou zeggen dat t met zo'n cyclus die jij hebt niet zo moeilijk moet zijn om zwanger te worden Helaas is niets minder waar.... Dikke knuffel meid! Hopelijk zijn we snel aan de beurt... @zsa: jee eindelijk een nieuwe banner ik duim voor je dat je eitje stipt op dag 14 springt! @clomid: gister laatste pilletje op vannacht nog behoorlijke opvliegers gehad ML kroop lekker tege me aan, maar daar moest ik echt ff nix van hebben. Ben toen boven de dekens weer in slaap gevallen en werd vervolgens weer wakker omdat ik t ijskoud had dus ja, ik voel me nog steeds een oud wijf. Haha. Welterusten dames! Morgenvroeg gelukkig nog vrij. Er is weer veel sneeuw gevallen vandaag. Morgen zal t wel weer een hel op de weg zijn..
@flora, hihihi die opvliegers , kan je vertellen dat ik normaal met deze temperaturen mn warmste pyjama aan heb en alsnog als een bibberend rietje in bed ligt, diep onder de dekens verstopt maar nu niet hoor , neeeeeeee liefst dan maar zo luchtig mogelijk, en ml is ook altijd zo'n kachel, zit ik ook niet meer zo op te wachten mjaah ga ik dan vervolgens op de dekens liggen heb ik t toch wel koud nu toch ietsjes te koud voor Hihi dusss ja wel herkenbaar wat je zegt Oh en hier valt t mee op de weg, snelwegen zijn hier vrij en lokale wegen van die prut maar goed te doen (inmiddels van 2 personen gehoord want ik ben nog even een dagje vrij ) Misschien wel vanmiddag eventjes naar de h&m, aangezien t op de weg hier best meevalt @groupon, werd helemaal debiel van al die duizenden mailtjes dus wist niet hoe gauw ik me er weer voor af moest melden , maar hoor er idd wel regelmatig goede dingen over @hier, ml is gelukkig heelhuids op zn werk aangekomen (wel zo fijn), ook mini vond t prettig want ze ging gelijk vrolijk trappelen *smelt*. Vandaag even wasjes draaien, laatste spul van verjaardag opruimen en voor zover dingen verplaatst waren weer terug zetten, en verder gewoon heerlijk rustig aan en op t gemakkie en dus misschien nog even naar de h&m een nieuwe broek erbij halen en kijken wat ze nog meer hebben voor leuks
@opvliegers: vannacht weer de klos geweest. Haha. Werd er niet goed van, dus m'n pyjamabroek maar uit gedaan. Dat lag alweer wat beter.. Normaal ben ik ook koukleum eerste klas, en kruip ik altijd dicht tegen ML aan (ook kacheltje), maar nu dus ff niet komt wel weer goed @groupon: die mails heb ik me idd ook voor afgemeld, ik kijk gewoon regelmatig op de website @bf: fijn dat je man goed op t werk is aangekomen ML gaat nog steeds lopend hij vind t heeeeeeeerlijk zegt ie.. Brrrr.... @hier: spanning begint toch een beetje te komen voor morgen... Vooral voor de uitslag van ML z'n zaad... Hoop zooo dat dat goed is. We hebben weer om 8:30 uur een afspraak, dus hoeven niet de halve dag te wachten lekker bijtijds aanrijden met dit weer, dan zijn we iig op tijd!