Zh belde net de afspraak wordt verzet wegens zieke naar een kwartiertje later. Vl blijft thuis om shaun lekker binnen te huden hoeft hij die klote kou niet in
Goodmorning! Ben voor mijn doen op tijd op haha. Nou ik weet niet hoe jullie t zo warm kunnen hebben hoor 'snachts haha op flora na dan (stomme bijwerkingen). Brrrr heb het super koud altijd @julia neeee he jeetje.. Komt dat ff rauw op je dak.. Knuffel meis! Verdorie had zo gehoopt dat er meer roze kwam. Snap je frustratie echt helemaal. @mvs ben erg benieuwd bij de gyn. Hoop op goed nieuws @hier lekker dagje vrij. De kapster zou eigenlijk komen bij mn moeder en zou ook ff bijgeknipt worden maar door net weer komt ze volgende week. Vanmiddag weer controle bij vk. Mijn moeder gaat dit keer mee. Vond het zo'n onzin dat vl vanmiddag én woensdag vrij moest nemen en controle stelt toch niet veel voor. Er ligt echt een enorm pak sneeuw hier. Voorzichtig allemaal!
Oja en zo'n mooie droom gehad! Dat ik mn kleine mini mannetje in mn armen had, lekker in een warme deken gewikkeld, flesje aan het geven wat super goed ging. Dat gevoel toen ik naar hem keek.. Zoveel liefde en trots! Was echt mooi hihi. Kon me alleen helemaal niks meer herinneren van de bevalling en vl wilde er ook niks over zeggen dus ik raakte half in paniek van hoe kan dat nou?! Wat is er gebeurd? Heb ik een ruggenprik gehad? Hahaha.. Apart
Goeiemorgen! Brrrr... Wat een kou.... Maar vind de sneeuw wel gezellig, zolang ik de weg niet op moet... Gisteren naar het ziekenhuis geweest (Opa van hubbie ligt in het ziekenhuis), 1,5 onderweg geweest! Drama! Was op 10 minuten na bezoekuur voorbij, konden we weer naar huis. Weer een uur gereden! Normaal zo'n 20 minuten... Naja, dan heeft opa weer ff bijgekletst. Daarna wou ik nog ff langs de kraamafdeling, maar ML wou niet. Ben zo nieuwsgierig hoe die eruit zien. Zal zo de website checken van het ziekenhuis. Ik heb gedroomd dat we een meisje kregen met een kop vol oranje haar, prachtig dik haar, al tot over haar schouders, heel mooi. Alleen had ze het Downsyndroom, dus hebben eerst een potje zitten huilen, maar daarna hielden we nog meer van haar. Stomme dromen haha. En manlief en ik zijn allebei (donker)blond. Geen roodharigen in beide families hahaha. Ik word iedere keer badend in het zweet wakker... Altijd rond een uur of 4 's nachts. Dan plassen (en me gelijk ff afdrogen) en dan weer liggen. Val ik ook wel snel weer in slaap, denk dat ik dan iedere keer een nachtmerrie heb ofzo... Niet heel vervelend, maarja, je bed moet weer wat sneller bij de was liggen. Dames, verder nog wat meegemaakt dan van het weekend? En naar wie moet ik mijn telefoonnummer toesturen voor de buddylijst?
Haaaaaallloo dames (oeps sorry was een gaap ) Heb vannacht slecht geslapen. VL was heel druk in bed en mijn lichaam is overal beurs. Dus nu erg moe, maar is beetje eigenschuld... We zijn hier begonnen met de grote verbouwing deel 2. Onze slaapkamer inrichting is nu naar de logeerkamer verhuist omdat ik nieuwe meubels had gekocht (al een half jaar geleden maar moest ze nog verven en dat is nu klaar). We zouden het zaterdag met z'n 4-en wel even doen. (mijn ouders, vl en ik). Nou gaf vl vrijdag aan... owja sorry ik kan niet ik heb open dag op mijn werk Had dat eerder gezegt!:x maarja. Eigenwijs dat ik ben wil ik het wel gewoon afwerken voor de kleine komt dus ik ben vrijdag avond begonnen met heel de kleding kast uit te sorteren. (Pff dat is zwaar werk met z'n bolle buik zeg ) Dus toen was ik al een beetje gaar. En zaterdag kwamen mijn ouders pas om 13:00 dus ja om nou stil te gaan zitten... dus ik ben zelf begonnen met sjouwen en dingen uit elkaar te halen. Ging best goed hoor maarja daarna nam mijn lichaam (logisch) wraak eigen schuld moet ik maar niet zo eigenwijs zijn. dus toen mijn ouders kwamen die nog geholpen maar op een gegeven moment ging zelfs dat niet meer. Maar goed het is gelukt! alleen nu is mijn lichaam helemaal gaar. Wel fijn... mijn vriend heeft een jaar geleden de trapleuning er per ongeluk af getrokken (zat al wat los) maar hij wilde hem er telkens niet opzetten want hij wilde eerst de trap verven (daar is hij inderdaad wel aan toe). Maarja ik heb nu wel echt een leuning nodig om naar boven te gaan soms. Dus ik heb pap maar even gevraagd of die dat wilde doen (1 minuut en hij zat erop ) heb ik daarom altijd moeilijk gedaan VL beetje sjaggie. want hij wilde de trap eerst geverfd hebben. Mijn moeder wil de trap best verven maar niet schuren, dus dat zou vl dan doen. dus daar heb ik hem even aan herinnert. Hij zo ja maar ik heb geen tijd (klopt hij heeft het druk, dat kan ik niet ontkennen) maar ik zeg je heb wel tijd maar geen prioriteit. En toen was hij stil Nu waarschijnlijk aanstaand weekend de grote verbouwing deel 3 en dan zijn we al een heel eindje klaar Verder gister weer naar mijn nichtje geweest zooo lief ze doet het echt super en mijn schoonzusje en haar man ook Hier lekker aan het aftellen (nog maar 10 dagen werken )
Zal vanavond even gaan zitten voor de buddy lijst En Jazz dat gevoel van liefde en trots gaat nooit over en de trots wordt steeds groter, ik ben zo trots op wat Shaun allemaal heeft geleerd in anderhalf jaar van hulpeloze baby naar een ondernemend mannetje. Hij is zo actief en altijd vrolijk dat maakt je als mama het eest gelukkig, en die liefde die voel je elke keer opstromen als je naar je slapende kind kijkt, dat is nog steeds wat ik het mooist vind aan Shaun hoe vredig hij slaapt
@mvs hopelijk zometeen goed nieuws zo dat je lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten @bf ik moet eigenlijk ook weer eens een keer naar de stad haha maar heb d'r echt zo'n hekel aan. Al die drukte (maar op maandag zal het wel mee vallen waarschijnlijk) @jazz haha schattig, ik begrijp dat je gen borstvoeding wil gaan geven? @sproetje haha leuk gek he die dromen? Ik krijg ze ook steeds vaker. Over oranje harige gesproken... Mijn broertje vond alles best een neefje of een nichtje maakt hem niets uit, als het maar geen "bassie" werd . Haha ik vind het wel mooi hoor oranje haar ahh nog maximaal 8 en een halve week en dan weet ik het (of het moet kaal zijn dat kan natuurlijk ook )
@sproetje ik heb ook vaker last van nachtmerries.. Bah. En oranje haar hihi ben benieuwd @meelanor foei, rustig aan doen jij met je bolle buik. Maarsnap dat je het gedaan wil hebben hoor. Hier is babykamer bijna klaar, maar onze kamer 1 grote puinhoop. Maar daar heb ik dan weer niet zoveel zin in. En idd ik ga geen borstvoeding geven @mvs ja kan dat me heel goed voorstellen. Kan niet wachten tot ik mn mannetje echt in mn armen kan houden
Goedemorgen, hier gewoon bijna 12 uur geslapen. Was zo ontzettend moe! ML is nog even werken en dan gaan we vanmiddag naar het autobedrijf. Is een fiat punto geworden. Niet een hele jonge auto, maar ach we kunnen er even mee vooruit en ook nog daarnaast sparen om over een jaar of 2 echt een nieuwere te kopen. Hier behoorlijk ongi, loop leeg gewoon! Super lief hoe jullie reageren doet me echt enorm goed! Ik begrijp ook niet dat we met zo´n regelmatige cyclus niet ongi worden! Voel ook altijd een dag druk en krampen in mn onderbuik, rond eisprong. En dat tempen wil ik eigenlijk niet, aangezien ik zulke onregelmatige diensten werk! Volgens mij klopt je temp dan ook niet als ik uit de nachtdienst kom! Maar goed hopen dat de ongi snel weer weg is en we weer lekker aan de klus kunnen! Dat is toch wel weer het leukste moment in de maand....hihi! Nieuwe NOD 16-2 Mvs, succes bij de gyn, laat je ons weten hoe het is gegaan. Flora, fijn al die opvliegers, kan me voorstellen dat je zonder deken in slaap bent gevallen! Hopelijk word het snel minder. BF, zo jij bent lekker verwend, heerlijk gratis shoppen! Jazz, mooie droom had je, natuurlijk ben je trots op je kindje! Dat zal alleen maar meer worden.
@ Flora, ik hoop ook voor jou dat de uitslag goed is, duim voor je! @ BF, lekker een relax dagje @ MvS, hoe laat heb je de echo? Succes! @ Jazz, haha die droom van jou! Nog een paar maandjes wachten en dan heb je je mannetje in je armen! @ Meelanor, nou jij bent druk bezig geweest van t weekend. Nu wel rustig aan doen hoor! Lekker nog 10 dagen werken!! @ Hier, beetje rot nacht gehad. Dilan was gister ziek geworden, dus ja in de nacht ook wakker. Wilde hele tijd gedragen worden enzo dus pff vermoeiend en uiteindelijk heeft ie bij ons nog een beetje geslapen! En heb zelf ook weer een dip deze ochtend, dus ben wel een beetje op.... en ML ligt nog te slapen!
Ik heb om half 3 afspraak bijde gyn en om kwart voor de echo ik laat gelijk iets weten als ik iets weet nu zou het handig zijn als buddy haha had ik het een iemand kunnen laten weten via de whatsapp hihi. Ik ga ook geen bv geven
@meelanor, foei! vandaag maar ff niks doen dan ter compensatie wel voorzichtig doen he met jezelf @bella, ach gut arm mannetje...beterschap! hoop dat ie jullie niet aansteekt! misschien straks nog even bijslapen? @jazz, zulke dromen heb ik ook al gehad, mooi he ik word dan ook wakker met zo'n sterk gevoel van liefde @sproetje, hihihi zoveel haar lijkt me wel apart hihi en je weet wat ze zeggen he mooi rood is niet lelijk ben bij ons ook wel nieuwsgierig eigenlijk, ik ben zo blond als wat, en ml heeft donkerbruin haar @mvs, succes straks! @lijst, zal m zo weer even naar voren toveren @hier, creatief in photoshop ook nog nuttig bezig geweest want heb alle dozen voor t grofvuil vast geordend en dat staat nu gestapeld in de gang, dus nu hebben we weer een looppad in de studeerkamer! handig, want nu kan ik weer bij de printer! dus net ff proef geboortekaartje geprint, ben erg benieuwd hoe t er op papier uit ziet vaatwasser staat in, 1e was is net klaar dus die ga ik zo maar even ophangen en andere helft in de droger mikken dan volgende wasje aan, en even lunchen enzo, want begin wel weer trek te krijgen en toen was de dag al op de helft...gaat best wel snel zo hihi en natuurlijk nog niet de belangrijke mail ontvangen.....*zucht*.....sta ik dan voor noppes ingelogd nou ja, is geen moeite verder, kijk gewoon af en toe of de mail er al is ga dr denk ik zo maar even mailen waar t blijft...maandagochtend is maandagochtend en anders kan ze t maar mooi bekijken met dr deadline *hormonen*
♥♥NOD♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (22 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(24jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (25 jaar), Zwanger! 19-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 22-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 23-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 28-05-2013 uitgerekend, 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Knuffie 23 (23 jaar),2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ november 2012 ♥♥Jazz (22 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Liza28 (28 jaar), Zwanger! 26-06-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥ NOD ♥♥ November ♥♥MamavanShaun (29 jaar), Zwanger! 10-08-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ December ♥♥ NOD ♥♥ Januari ♥♥MumL (20 jaar), nod: 22 jan., 8e ronde, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 25 jan., 6e ronde, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Februari ♥♥zep (31 jaar), nod: 9 febr., 8e ronde, 1e kindje. ♥♥Flora01 (24 jaar), nod: 12 febr.,7e ronde, 1e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 16 febr., 11e ronde, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: ?? febr., 4e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: ?? febr., 8e ronde, 1e kindje. (nieuw-zeeland) ♥♥Lavina (30 jaar), nod: ., 6e ronde, 1e kindje (pauze) 14 Zwanger! (8 meisjes, 5 jongens, 1 verrassing, 2 onbekend geslacht, (2 vlinders)), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 8 nog niet bekend ♥♥ Geboren ♥♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ BellaNoa (26 jaar), 08-01-2013 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Demi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ veel te vroeg vlinder geworden... Wijzigingen graag in kleur doorgeven @julia, nod aangepast *knuf* @zsa, wat wil je als nieuwe nod hebben staan @dinges, sorry als je t al doorgegeven hebt maar wat wilde jij als nieuwe nod hebben staan? @zelf, leeftijd aangepast
Zeg vraagje... ik heb sinds een aantal dagen dat als ik me bijvoorbeeld omdraai in bed dat mijn bekken kraken (voelt een beetje alsof mijn bekken langs elkaar schuiven ofzo.) Het is best pijnlijk, maar ik vroeg me af of het kwaad kan voor ons kleintje? ik bedoel zijn/haar hoofdje zit nu daar toch ook
Het is niet schadelijk voor je kindje, maar jij moet daardoor wel rustig aan doen. Het is eigenlijk een teken dat he te druk bent geweest. Als je dit houdt dan zou ik even contact opnemen met de vk of ha want dan kan t zijn dat het beginnende bekkeninstabiliteit is
@meelanor: foei, rustig aan doen hoor maar wel fijn dat alles nu gedaan is! @bf: goed bezig deze ochtend ik heb nog niet zoveel uitgevoerd. Beetje voor de tv gehangen, wasje aangezet die nu bijna klaar is En mooooooie fotocollage zo!! Leuk om zo de groei van je buik te zien! @lijst: pff die begint er maar zielig uit te zien, zonder nieuwe zwangere erbij @roodhaar: vind t ook wel schattig vooral al het een hele mooie volle bos is. Bij ons en ML geen roodharigen in de familie, dus dat zal t m niet gaan worden. Ik denk dat de donkere genen van ML het bij ons gaan winnen @bellla: beterschap voor de kleine Dilan! Wat sneu! Hopelijk knapt ie gauw op en blijven jullie ervoor bespaard! @hier: gister maar vast begonnen met ovutesten. Nog hartstikke vroeg, maar beter te vroeg dan te laat vandaag toch al een duidelijke streep te zien. Vind t erg spannend weer deze ronde Slijm begint ook al dunner, wateriger te worden... Hopelijk eind deze week / begin volgende m'n eisprong!
Flora vriendin van mij beide geen roodhaar in de fam toch is hun dochtertje rozige van haar kleur. Hier hebben mijn genen het gewonnen Shaun is precies ik hihi (uber trots) alle familieleden opa, oma, tante, ooms, neefjes van Shaun hebben blauwe ogen er is er geen een anders, en mijn bink heeft mooie bruine ogen hihi
@Meelanor: Dat weet ik niet, maar klinkt wel pijnlijk... @BF: Wat een leuke collage! En mooie buik! @Flora: Beetje donkere kindjes, zijn vaak de mooiste babies! Mijn man heeft een beetje flaporen, maar wel heel mooi dik, krullend haar. Ikzelf heb hele kleine (mooie, al zeg ik het zelf. )oortjes en lelijk, 'donder naar beneden', stijl, glad, altijd statisch, stom, dun haar. Dus het lijkt erop: Kindje strax hubbie z'n oren en dat gekke haar van mij op haar koppie! Wij hebben er al zoveel lol om gehad.